BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De guzman bijtekenen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 12 april 2009 - 10:46   quote  deeplink  
zeg nooit nooit.................
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 12 april 2009 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 01:32 schreef Shinjinr1 het volgende:
ik vind dat hij verplicht is na feyenoord om bij te tekenen maar ja zaakwaarnemers.
Zijn contract loopt toch einde van dit seizoen af???
hij is niets verplicht , hij heeft een contract en die loopt af dus is hij vrij zoals Feyenoord ook vrij is om spelers eruit te kicken bij einde contract (zie Timmer,Lucius,Greene en div. jeugdspelers) dus dat "morele gedoe" slaat nergens op.
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 april 2009 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 10:47 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

hij is niets verplicht , hij heeft een contract en die loopt af dus is hij vrij zoals Feyenoord ook vrij is om spelers eruit te kicken bij einde contract (zie Timmer,Lucius,Greene en div. jeugdspelers) dus dat "morele gedoe" slaat nergens op.
eens.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 april 2009 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 - 16:55 schreef Jappie_FEY het volgende:
wijnaldum of de guzman...........mmmmmmmmmmmm.............eigenlijk kan ik niet kiezen:P
Dan beter de Guzman veerhuren want die levert uiteindelijk dan toch geen geld meer op!!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 10:40 schreef Jeli het volgende:

[..]

Dat verhaal van dat percentage heb ik alleen maar in forumberichten zien staan. Ik twijfel er dan ook sterk aan of dat wel juist is. Die zaakwaarnemer van deGuzman (is toch die oud-Feyenoorder Jan de Visser?) lijkt mij zelfs een hele correcte zaakwaarnemer. Lijkt me niet iemand die ten koste van Feyenoord en de de Guzman zichzelf wil verrijken.
Deze constructie is er in gekomen toen Jonathan op twaalf jarige leeftijd naar Nederland kwam
Toen werd hij nog niet begeleid door zijn huidige
Maar door een stel Canadezen
Weet niet precies hoe het zit
Maar het is in meerdere artikelen bekent gemaakt
En Wotte heeft het toen der tijd nog bevestigd
(die haalde hem binnen als ik me niet vergis)

Dat percentage staat dus zeer vast
Daar ben ik heilig van overtuigd
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 april 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Ben bij dit Feyenoord nergens meer van overtuigd!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2009 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 10:47 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

hij is niets verplicht , hij heeft een contract en die loopt af dus is hij vrij zoals Feyenoord ook vrij is om spelers eruit te kicken bij einde contract (zie Timmer,Lucius,Greene en div. jeugdspelers) dus dat "morele gedoe" slaat nergens op.
Klopt hij is helemaal niks verplicht maar het slaat echt nergens op dat het maar gewoon is dat een speler zijn contract niet verlengd.Bij Gini vond je het ook een goede keuze dat hij zijn contract had verlengt.Toch een morele kwestie snap je.....
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt hij is helemaal niks verplicht maar het slaat echt nergens op dat het maar gewoon is dat een speler zijn contract niet verlengd.Bij Gini vond je het ook een goede keuze dat hij zijn contract had verlengt.Toch een morele kwestie snap je.....
Melchiot heeft ook nooit verlengt
Sommige spelers doen dit
Dan verdienen zij meer
En krijgen ze meer kansen op hoog niveau

En de meeste voetballers spelen tegenwoordig toch echt voor geld

Dus ik denk dat dit steeds vaker zal gebeuren
En uiteindelijk zal het normaal worden om niet te verlengen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2009 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 22:06 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Melchiot heeft ook nooit verlengt
Sommige spelers doen dit
Dan verdienen zij meer
En krijgen ze meer kansen op hoog niveau

En de meeste voetballers spelen tegenwoordig toch echt voor geld

Dus ik denk dat dit steeds vaker zal gebeuren
En uiteindelijk zal het normaal worden om niet te verlengen
Iedereen heeft niks met Biseswar maar hij heeft dan toch een groot hart ????De miljoenen van Valencia Benfica en enkele Engelse clubs lagen op hem te wachten.Hij kiest voor zijn ontwikkeling en voor Feyenoord tevens gunt hij Feyenoord een transfersom over 2 jaar.Ik moet wel zeggen nu ik het schrijft bedenk ik mijzelf dat De Guzman al voor 14 miljoen weg kon maar Feyenoord hun eigen glazen hebben ingegooid...Ik zal er nog eens over nadenken DENK!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 22:06 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Melchiot heeft ook nooit verlengt
Sommige spelers doen dit
Dan verdienen zij meer
En krijgen ze meer kansen op hoog niveau

En de meeste voetballers spelen tegenwoordig toch echt voor geld

Dus ik denk dat dit steeds vaker zal gebeuren
En uiteindelijk zal het normaal worden om niet te verlengen
100% eens!! wat dat betreft moet ik Biseswar toch wel een pluim geven!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt hij is helemaal niks verplicht maar het slaat echt nergens op dat het maar gewoon is dat een speler zijn contract niet verlengd.Bij Gini vond je het ook een goede keuze dat hij zijn contract had verlengt.Toch een morele kwestie snap je.....
het is geen onzin dat een speler niet verlengd net als t geen onzin is dat een club niet verlengt , betreft Gini dat is geen morele kwestie : die jongen is 18 en krijgt bij Feyenoord veel speeltijd , woont in Rotterdam en was dus de beste keus voor hem om te blijven , niks moreels aan.

waarom is het niet gewoon dat een speler een contract niet verlengt als hij weet dat hij naar een andere baas kan waar hij in een mooie competitie kan spelen en 3,4 of 5x zoveel kan verdienen????????
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 18:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dan beter de Guzman veerhuren want die levert uiteindelijk dan toch geen geld meer op!!
verhuren levert ook geen geld op is alleen kostendekkend en misschien ietsje winst maar daar schiet je geen reet mee op

als jonathan blijft gewoon lekker laten voetballen en hopen dat ie t zo naar zijn krijgt dat ie alsnog bijtekent.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 12:56 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

het is geen onzin dat een speler niet verlengd net als t geen onzin is dat een club niet verlengt , betreft Gini dat is geen morele kwestie : die jongen is 18 en krijgt bij Feyenoord veel speeltijd , woont in Rotterdam en was dus de beste keus voor hem om te blijven , niks moreels aan.

waarom is het niet gewoon dat een speler een contract niet verlengt als hij weet dat hij naar een andere baas kan waar hij in een mooie competitie kan spelen en 3,4 of 5x zoveel kan verdienen????????
Zit wat in ja ,toch hoop ik dat hij nog 2 jaartjes bijtekend.En anders laat je supporters maar in de steek Dirk Kuyt had het toen toch goed bekeken ,nog even bijtekenen om de club en zijn supporters mee te laten profiteren.Biseswar is in dit geval het zelfde type en door zijn keuze heb ik deze jongen hoog zitten net zoals Gini.Misschien is Jonathan nog steeds gepikeerd dat zijn 2e vader Henkie Fräser verschrikkelijk is genaaid door de club,dan heb ik er meer begrip voor.Maar dat zullen wij nooit te weten komen.Ook de Guzman is eigenlijk nog net niet uitgeleerd bij Feyenoord.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 15:26   quote  deeplink  
nee Guzman is idd nog niet uitgeleerd , maar bij deze jongen ligt t wel wat anders :

hij IS AL in t buitenland dus de stap naar een ander land is gemakkelijker omdat hij geen familie in NL achterlaat , Spanje is voor hem interessant vanwege zijn broer en Engeland is gewoon zijn ultieme droom , denk dat Guzman wel een type voor Arsenal is en daar veel kanleren en dan in de loop der tijd zich in t 1e elftal spelen.............. en verder voor alle Engelse clubs onder de top-4 en ik zou het niet gek vinden als zo een jongen naar bijv: Spurs,Everton,Aston Villa ofzo gaat of een subtopper in Spanje , hoop ook dat hij bij Feyenoord blijft en t nivo haalt wat ie in zijn 1e jaar liet zien maar kan best begrijpen dat zo een jongen denkt toe te zijn aan nieuwe stap van hem kan je niet zeggen dat hij te jong is want we hebben hemzelf volgens mij op zijn 12e of 13e bij zijn ouders in Canada weggeplukt!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 15:26 schreef jantje 1974 het volgende:
nee Guzman is idd nog niet uitgeleerd , maar bij deze jongen ligt t wel wat anders :

hij IS AL in t buitenland dus de stap naar een ander land is gemakkelijker omdat hij geen familie in NL achterlaat , Spanje is voor hem interessant vanwege zijn broer en Engeland is gewoon zijn ultieme droom , denk dat Guzman wel een type voor Arsenal is en daar veel kanleren en dan in de loop der tijd zich in t 1e elftal spelen.............. en verder voor alle Engelse clubs onder de top-4 en ik zou het niet gek vinden als zo een jongen naar bijv: Spurs,Everton,Aston Villa ofzo gaat of een subtopper in Spanje , hoop ook dat hij bij Feyenoord blijft en t nivo haalt wat ie in zijn 1e jaar liet zien maar kan best begrijpen dat zo een jongen denkt toe te zijn aan nieuwe stap van hem kan je niet zeggen dat hij te jong is want we hebben hemzelf volgens mij op zijn 12e of 13e bij zijn ouders in Canada weggeplukt!
Klopt Jantje maar met het talent van Jonathan gaat hij toch weg volgend jaar .Met of zonder 2 jarig contract ,ik ben dan ook zo blij dat Leo en Mario komen omdat zei wel de no how bezitten om deze jongen over de streep te trekken.We moeten afwachten meer kunnen we niet doen.PS de keuze Arsenal zou ik echt kunnen begrijpen Wenger is een jeugdcoach bij uitstek.....
Die maakt topvoetballers van jeugdspelers.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 15:43   quote  deeplink  
als hij volgend jaar zeker weg wil zou hij wel superdom zijn om nu nog bij te tekenen , kijk t is geen speler waarvoor de topclubs al in de rij staan en vette transfersommen neerleggen , hij moet profiteren van zijn transfervrije status of Feyenoord moet een deal met hem sluiten dat er bijv. een gelimiteerde som van bijv. 4 miljoen in komt en dat hij dan 25% krijgt , maar ik ben niet zo happig op zulke deals want straks wil niemand meer bijtekenen zonder zo een clausule , gewoon BAAS in eigen huis blijven en niet de werknemers de baas laten worden , is in dit geval effe zuur maar op termijn is t de juiste weg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 15:43 schreef jantje 1974 het volgende:
als hij volgend jaar zeker weg wil zou hij wel superdom zijn om nu nog bij te tekenen , kijk t is geen speler waarvoor de topclubs al in de rij staan en vette transfersommen neerleggen , hij moet profiteren van zijn transfervrije status of Feyenoord moet een deal met hem sluiten dat er bijv. een gelimiteerde som van bijv. 4 miljoen in komt en dat hij dan 25% krijgt , maar ik ben niet zo happig op zulke deals want straks wil niemand meer bijtekenen zonder zo een clausule , gewoon BAAS in eigen huis blijven en niet de werknemers de baas laten worden , is in dit geval effe zuur maar op termijn is t de juiste weg.
Kan mij goed vinden in dit verhaal Jantje....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 13:03 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

verhuren levert ook geen geld op is alleen kostendekkend en misschien ietsje winst maar daar schiet je geen reet mee op

als jonathan blijft gewoon lekker laten voetballen en hopen dat ie t zo naar zijn krijgt dat ie alsnog bijtekent.
Vergeet dat bijtekenen maar want Manchester City wou hem al hebben!!!! dat die sukkels van een bestuur dat niet gedaan hebben is een tweede!! Die tekent nooit meer bij!!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 20:02   quote  deeplink  
Man City wil iedereen hebben volgens pers en louche zaakwaarnemers.............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Is zelfs naderhand bevestigd door Feyenoord zelf!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 april 2009 - 21:12   quote  deeplink  
dat klopt.....
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 07:17   quote  deeplink  
Ik hoop dat ie blijft, hem vergelijken met Bieseswar vind ik een beetje raar, die zat in een heel ander bootje. Snap best dat die bijgetekend heeft, want die wil geen buitenlandse topclub hebben. Die zit bij Feyenoord echt wel aan zijn top.
moa
 moa - dinsdag 14 april 2009 - 08:42   quote  deeplink  
Die is weg.

quote:

Jonathan de Guzman vindt dat hij geen progressie heeft geboekt bij Feyenoord. De middenvelder, die momenteel revalideert van een blessure, stelde dit tegen VI. ‘Ik moet concluderen dat ik in drie jaar niet beter ben geworden,’ zo citeerde Johan Derksen maandag De Guzman. ‘Ik haalde een bepaald niveau, maar dat extra stapje lukte niet.’

De Guzman staat sinds september 2005 onder contract bij Feyenoord. Hij liep in de eerste helft van dit seizoen een meniscusblessure op en revalideerde de voorbijgaande maanden in Canada. ‘Ik richt me op volgend seizoen,’ zei hij onlangs nog tegen De Telegraaf.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 08:49   quote  deeplink  
las het verhaal ook, beetje lul verhaal, logisch dat ie het laatste jaar niks bereikt heeft, hij heb geen wedstrijd gespeeld en al zou ik het graag doen dit kan je de technische staf niet verwijten. Alstie zo gaat lopen jankmuilen dan tieft ie maar lekker op.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 10:20   quote  deeplink  
Amen!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 april 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Wijnaldum vs de Guzman.. zeg t maar.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Wijnaldum, lijkt me logisch.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 10:47   quote  deeplink  
lijkt mij ook.........
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 april 2009 - 10:49   quote  deeplink  
Dus waar hebben we t hier over.. behalve dat de grootste kapitaal vernietiging in dit geval de blessure van de Guzman geweest is.
Anders hadden we m gewoon voor aardig wat centjes kunnen verkopen.

Keerzijde is dat als Guz niet geblesseerd geraakt was, Wijnaldum niet gespeeld had. Waarschijnlijk
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 10:51   quote  deeplink  
zou goed kunnen idd...........
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 14 april 2009 - 11:12   quote  deeplink  
Als het waar is wart Derksen zegt, dat Man city er 14 miljoen voor wilde geven is Gudde echt een grote paardelul dat hij dat niet gedaan heeft. Maar met Derksen weet je het nooit, hij zegt alles wat iemand hem in zijn oor fluistert. Ik heb niet het idee dat hij eerst checkt of het wel waar is.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 11:15   quote  deeplink  
feyenoord bevestigd zelf dat er contact was met een soort tussenpersoon of zoiets dergelijks............dus onzin is het ieder geval niet voor 100%
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 10:43 schreef Stylzz het volgende:
Wijnaldum vs de Guzman.. zeg t maar.
Wijnaldum!!!! de Guzman loopt straks toch gratis weg!! Werken aande finaciele middelen noem ik dat!! Afgelopen zondag was toch duidelijk dat hij echt niet onder doet!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 11:17   quote  deeplink  
ja maar het bleek nogal wazig te zijn, zoals alles wat de laatse tijd bij man. city gebeurde.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 11:17   quote  deeplink  
klopt...........
moa
 moa - dinsdag 14 april 2009 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 11:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wijnaldum!!!! de Guzman loopt straks toch gratis weg!! Werken aande finaciele middelen noem ik dat!! Afgelopen zondag was toch duidelijk dat hij echt niet onder doet!!
We kunnen Guzman gewoon een goed contract (nog eens) aanbieden, miss. wellicht dat Guzman en co. tegen een leuke premie van een aantal rand voorwaarden in het contract wil af zien.

En als dan echt 100% duidelijk wordt dat Guzman gewoon weg wil en dus gaat moeten we hem deze zomer gewoon verkopen voor 2-3 miljoen euro, er is vast wel een club te vinden die het risico wil nemen voor dat geld.

Vervolgens Fer OF Wijnaldum OF Leerdam opnemen in de talent pool waar Guzman in zit, het is noodzakelijk om de mensen die 250.000 euro in de talent pools hebben geïnvesteerd enthousiast te houden voor toekomstige investeringen.
Rotterdammert
 Rotterdammert - dinsdag 14 april 2009 - 12:38   quote  deeplink  
Een jongen uit de jeugd zet je niet op de tribune omdat ie niet bijtekend, dat doe je gewoon met niemand. Laten we hem respecteren voor zijn keuze, mensen die liever niet hebben dat er aan hem verdient wordt verdienen het niet om bij Feyenoord te voetballen. Maar hij speelt wel bij ons, lekker aankomend seizoen hem de kans geven en in de winterstop voor zoveel mogelijk geld verkopen.

Jammer, maar het is niet anders.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 15:56   quote  deeplink  
daar kan ik mee leven, alstie maar stopt met jankverhalen over de stagnatie in zijn ontwikkeling, daar kan in zijn geval, Feyenoord ook niets aan doen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 16:06   quote  deeplink  
klopt....kan ie beter bij zichzelf zoeken.........(klote voorbereiding door OS)
Marciano
 Marciano - dinsdag 14 april 2009 - 17:51   quote  deeplink  
Tuurlijk!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 16:06 schreef Jappie_FEY het volgende:
klopt....kan ie beter bij zichzelf zoeken.........(klote voorbereiding door OS)
eens!!!
ariefr
 ariefr - dinsdag 14 april 2009 - 19:11   quote  deeplink  
hij gaat toch wel weg, hij loopt alleen maar te janken en loop straks gratis de deur uit omdat ie geen echte feyenoorder is, ik heb veel liever het middenveld wat er nu staat hij dondert maar lekker op.Hij speelt al vanaf de jeugd hier, een echte feyenoorder toch? ALs ie dat is verlengt ie zn contract zodat feyenoord(dat nu geen wanbeleid zal doen nu al die bosz zijn vrienden weg zijn) geld verdient dat ze moeten gebruiken om de schuld af te betalen zodat ze weer gezond worden
Sjerrie
 Sjerrie - dinsdag 14 april 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 12:17 schreef moa het volgende:

[..]

We kunnen Guzman gewoon een goed contract (nog eens) aanbieden, miss. wellicht dat Guzman en co. tegen een leuke premie van een aantal rand voorwaarden in het contract wil af zien.

En als dan echt 100% duidelijk wordt dat Guzman gewoon weg wil en dus gaat moeten we hem deze zomer gewoon verkopen voor 2-3 miljoen euro, er is vast wel een club te vinden die het risico wil nemen voor dat geld.

Vervolgens Fer OF Wijnaldum OF Leerdam opnemen in de talent pool waar Guzman in zit, het is noodzakelijk om de mensen die 250.000 euro in de talent pools hebben geïnvesteerd enthousiast te houden voor toekomstige investeringen.
Helemaal mee eens !! als ie toch niet wil tekenen mag ie van mij zelfs voor 5 ton weg!! hij loopt anders alleen maar jeugdig talent in de weg
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 21:11   quote  deeplink  
helft van het geld gaat toch naar z'n zaakwaarnemer, dan nog 25% naar talentpool, hou je dus geen fuck aan over, laat hem maar gewoon een jaartje lekker ballen en daarna uitzwaaien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 april 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 07:17 schreef hotjumper het volgende:
Ik hoop dat ie blijft, hem vergelijken met Bieseswar vind ik een beetje raar, die zat in een heel ander bootje. Snap best dat die bijgetekend heeft, want die wil geen buitenlandse topclub hebben. Die zit bij Feyenoord echt wel aan zijn top.
Biseswar....Hij had de mogenlijkheid om een lucratief contract te tekenen bij zowel Benfica en Valencia.Hij had financieel onafhankelijk geweest maar koos voor Feyenoord.Welke speler kunnen wij nu aanwijzen met deze instelling.En als de Guzman met dit verwachte lulverhaal aankomt zet hem dan lekker op de tribune.Progressie kan je boeken alleen door je eigen instelling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2009 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 april 2009 - 21:44   quote  deeplink  
denk dat we gewoon maar moeten hopen dat hij de 1e helft van het nieuwe seizoen goed gaat spelen en vervolgens tijdens de winterstop alsnog verkocht kan worden. heb namelijk het vage vermoeden dat hij dus niet gaat bijtekenen. jammer, maar we hebben best nog andere spelers met kwaliteit in huis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 april 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 21:44 schreef sevillana het volgende:
denk dat we gewoon maar moeten hopen dat hij de 1e helft van het nieuwe seizoen goed gaat spelen en vervolgens tijdens de winterstop alsnog verkocht kan worden. heb namelijk het vage vermoeden dat hij dus niet gaat bijtekenen. jammer, maar we hebben best nog andere spelers met kwaliteit in huis.
Ik hoop het ook ,maar zelfs dat wordt moeilijk.Nee beloon hem maar door hem buiten de selectie te houden Mario heeft daar inmiddels veel ervaring in opgebouwd ;)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 april 2009 - 08:36   quote  deeplink  
@Leon,
Volgens mij kwam het nieuws over de belangstelling van Benfica en Valencia van de zaakwaarnemer van Diego, ik durf dat met een korrel zout te nemen. Vind het netjes van hem dat hij een contract bij Feyenoord heeft getekend (ook met het oog op hoe hij aan het begin van het seizoen behandeld is door de club). Maar ik blijf het een beperkte voetballer vinden.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 15 april 2009 - 09:15   quote  deeplink  
Als hij niet bij wil tekenen gewoon een jaar in het tweede voetballen of op de tribune. En al die mooie verhalen over spelers met respect behandelen, het zou eens tijd worden dat de spelers de club en suporters met respect behandelen. Feyenoord heeft er voor gezorgd dat dit mannetje inmiddels op 20 jarige leeftijd een aardig volle bankrekening heeft, daar mag hij best wat voor terug doen. Zeker na een jaar niet spelen maar wel vangen.
KKL
 KKL - woensdag 15 april 2009 - 10:27   quote  deeplink  
De Guzman tekent wel bij voor 2 jaar...let maar op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De guzman bijtekenen









0.0087430