BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De guzman bijtekenen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 15 april 2009 - 10:37   quote  deeplink  
hoop het........maar denk het niet..........
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 april 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 10:27 schreef KKL het volgende:
De Guzman tekent wel bij voor 2 jaar...let maar op.
hoop t niet.. alsnog verkopen die kwast.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 april 2009 - 11:07   quote  deeplink  
ok, hoe laat ga je zaterdag?
KKL
 KKL - woensdag 15 april 2009 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 11:07 schreef hotjumper het volgende:
ok, hoe laat ga je zaterdag?
Maakt mij niet uit.

Maar ik dacht zelf een uurtje of 5?

Ik weet niet wat de rest van the Nighttrain to Roffa ervan denkt?
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 15 april 2009 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Biseswar....Hij had de mogenlijkheid om een lucratief contract te tekenen bij zowel Benfica en Valencia.Hij had financieel onafhankelijk geweest maar koos voor Feyenoord.Welke speler kunnen wij nu aanwijzen met deze instelling.En als de Guzman met dit verwachte lulverhaal aankomt zet hem dan lekker op de tribune.Progressie kan je boeken alleen door je eigen instelling.
Als dat waar is... heel vaak is dat een lul verhaal van een zaakwaarnemer om de prijs omhoog te drukken. Zaakwaarnemers strooien altijd met interesse van grote clubs voor hun spelers.
KKL
 KKL - woensdag 15 april 2009 - 15:32   quote  deeplink  
De Guzman vertelt de waarheid.

Hij heeft gewoon stil gestaan de laatste 2 jaar.
Zelfkennis?
Zeker weten!
Prima eigenschap.

Reden daarvoor?
3 trainers in 2 jaar tijd?
Alleen maar onrust in en rondom Feyenoord?
Slechte resultaten?
Geen beleid?
Jonge spelers die geacht worden om de kar te trekken?
Maak je daarom binnen korte tijd jonge spelers mentaal en fysiek helemaal kapot?

Ik zeg ja!

De Guzman had bij een club als AZ een enorme ontwikkeling doorgemaakt als voetballer dat weet ik zeker!
De trainer, het elftal, de sfeer, organisatie en balans ect ect...

Bij Feyenoord zijn al de punten de afgelopen jaren meer dan ver achter gebleven in vergelijking met bv AZ.

Het is gewoon een zooitje bij Feyenoord.

En dan komt zeker niet ten goede voor jonge talentvolle spelers.

De Guzman heeft gewoon gelijk.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 15 april 2009 - 19:38   quote  deeplink  
en??????????????????????????????????????????????????????????????????
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 15 april 2009 - 19:43   quote  deeplink  
HAHAAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 april 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 15:32 schreef KKL het volgende:
De Guzman vertelt de waarheid.

Hij heeft gewoon stil gestaan de laatste 2 jaar.
Zelfkennis?
Zeker weten!
Prima eigenschap.

Reden daarvoor?
3 trainers in 2 jaar tijd?
Alleen maar onrust in en rondom Feyenoord?
Slechte resultaten?
Geen beleid?
Jonge spelers die geacht worden om de kar te trekken?
Maak je daarom binnen korte tijd jonge spelers mentaal en fysiek helemaal kapot?

Ik zeg ja!

De Guzman had bij een club als AZ een enorme ontwikkeling doorgemaakt als voetballer dat weet ik zeker!
De trainer, het elftal, de sfeer, organisatie en balans ect ect...

Bij Feyenoord zijn al de punten de afgelopen jaren meer dan ver achter gebleven in vergelijking met bv AZ.

Het is gewoon een zooitje bij Feyenoord.

En dan komt zeker niet ten goede voor jonge talentvolle spelers.

De Guzman heeft gewoon gelijk.
Ontwikkelen doe jezelf voor 80%
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 april 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 08:36 schreef hotjumper het volgende:
@Leon,
Volgens mij kwam het nieuws over de belangstelling van Benfica en Valencia van de zaakwaarnemer van Diego, ik durf dat met een korrel zout te nemen. Vind het netjes van hem dat hij een contract bij Feyenoord heeft getekend (ook met het oog op hoe hij aan het begin van het seizoen behandeld is door de club). Maar ik blijf het een beperkte voetballer vinden.
Ja maar ik weet wel dat Valencia voor hem op de trubune heeft gezetten.En wat betreft zijn voetbal Tja het samenspel moet voor 90% beter ......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 april 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 15:32 schreef KKL het volgende:
De Guzman vertelt de waarheid.

Hij heeft gewoon stil gestaan de laatste 2 jaar.
Zelfkennis?
Zeker weten!
Prima eigenschap.

Reden daarvoor?
3 trainers in 2 jaar tijd?
Alleen maar onrust in en rondom Feyenoord?
Slechte resultaten?
Geen beleid?
Jonge spelers die geacht worden om de kar te trekken?
Maak je daarom binnen korte tijd jonge spelers mentaal en fysiek helemaal kapot?

Ik zeg ja!

De Guzman had bij een club als AZ een enorme ontwikkeling doorgemaakt als voetballer dat weet ik zeker!
De trainer, het elftal, de sfeer, organisatie en balans ect ect...

Bij Feyenoord zijn al de punten de afgelopen jaren meer dan ver achter gebleven in vergelijking met bv AZ.

Het is gewoon een zooitje bij Feyenoord.

En dan komt zeker niet ten goede voor jonge talentvolle spelers.

De Guzman heeft gewoon gelijk.
Waar kom jij helemaal vandaan dan??? zo te zien kom je uit de buurt van Hotjumper!! Daar geboren of verhuist?? Lachen man. Was eigenlijk reactie op een ander bericht van je.
Kadaver
 Kadaver - woensdag 15 april 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 20:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ontwikkelen doe jezelf voor 80%
Onzin, je bent voor 70% afhankelijk van je omgeving.

Als je bv. geboren bent in een arm gezin, is het moeilijk om van een kwartje een euro te maken dan wanneer je geboren bent in een rijk gezin.

KKL heeft duidelijk het desbetreffende artikel gelezen, wat het verhaal in een beter perspectief plaatst.
Mijn indruk is dat De Guzman Feyenoord enorm dankbaar is en hij geeft ook aan dat het voor 100% zijn club is, maar hij vindt volkomen terecht zijn eigen ontwikkeling ook belangrijk. Mocht Feyenoord bepaalde randvoorwaarden creëren, zoals een stabiele omgeving, dan is hij volgens mij best te porren voor een contractverlenging, anders gaat hij liever naar een buitenlandse club waar hij zich kan ontwikkelen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 april 2009 - 21:25   quote  deeplink  
100% eens!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 april 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 21:09 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Onzin, je bent voor 70% afhankelijk van je omgeving.

Als je bv. geboren bent in een arm gezin, is het moeilijk om van een kwartje een euro te maken dan wanneer je geboren bent in een rijk gezin.

KKL heeft duidelijk het desbetreffende artikel gelezen, wat het verhaal in een beter perspectief plaatst.
Mijn indruk is dat De Guzman Feyenoord enorm dankbaar is en hij geeft ook aan dat het voor 100% zijn club is, maar hij vindt volkomen terecht zijn eigen ontwikkeling ook belangrijk. Mocht Feyenoord bepaalde randvoorwaarden creëren, zoals een stabiele omgeving, dan is hij volgens mij best te porren voor een contractverlenging, anders gaat hij liever naar een buitenlandse club waar hij zich kan ontwikkelen.
Dit vind ik dus onzin de meest laagopgeleiden mensen zijn de grootste ondernemers.Weet je wat jij moet doen?Jij moet naar de kamer van koophandel??Jij bepaal zelf of je een dubbeltje wil blijven of een kwartje wilt worden.Je moet eens weten waar ik vandaan kom.Ik was een cent en uiteindelijk had ik van mijzelf een kwartje gemaakt met een eigen bedrijf helaas door ziekte werd ik terug geworpen naar een dubbie maar ik ben geen cent meer.En iedereen maar zeggen dat moet je niet doen je eigen bedrijf beginnen.Gelul als je iets wil veranderen moet je het zelf doen.Babbel is een neus maar omdat hij in zijn vrije tijd techniek cursusen ging volgen is de reden dat hij nu bij Liverpool loopt en daar heb ik respect voor.Bij elke verbetering begint het bij jezelf:)
Kadaver
 Kadaver - woensdag 15 april 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Dan ben je een uitzondering op de regel Leon. Ik ben het er mee eens dat een verbetering bij jezelf begint, maar onderschat niet de invloeden van je omgeving. Als de Guzman merkt dat hij geremd wordt in zijn ontwikkeling door zijn chaotische omgeving, terwijl hij weet dat hij meer kan, dan klinkt dat in mijn oren best logisch. Ik denk dat als hij bij Twente, Groningen en/of Heerenveen had gespeeld, hij zich verder had ontwikkeld dan bij ons. Gelukkig heeft Feyenoord dat begrepen (denk ik) en adequaat naar gehandeld door Leon Vlemmings aan te stellen als interim trainer en Been(hakker) binnen te halen. Met hun sociale vaardigheden weten die wel een goede en vooral veilige sfeer te creëren en onzekerheden in hun omgeving uit de weg te ruimen. Hiermee creëren ze dan hopelijk wel rust in de tent.
Nu is het de beurt aan het Legioen om nogmaals hun geduld op de proef te laten stellen als het volgende seizoen weer kut gaat. Net als bij Verbeek moet het om de lange termijn gaan, alleen nu wel met de juiste personen aan het roer. (Gudde, bedankt voor het stadion, toedeledoki) =]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2009 door Kadaver --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 april 2009 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 22:33 schreef Kadaver het volgende:
Dan ben je een uitzondering op de regel Leon. Ik ben het er mee eens dat een verbetering bij jezelf begint, maar onderschat niet de invloeden van je omgeving. Als de Guzman merkt dat hij geremd wordt in zijn ontwikkeling door zijn chaotische omgeving, terwijl hij weet dat hij meer kan, dan klinkt dat in mijn oren best logisch. Ik denk dat als hij bij Twente, Groningen en/of Heerenveen had gespeeld, hij zich verder had ontwikkeld dan bij ons. Gelukkig heeft Feyenoord dat begrepen (denk ik) en adequaat naar gehandeld door Leon Vlemmings aan te stellen als interim trainer en Been(hakker) binnen te halen. Met hun sociale vaardigheden weten die wel een goede en vooral veilige sfeer te creëren en onzekerheden in hun omgeving uit de weg te ruimen. Hiermee creëren ze dan hopelijk wel rust in de tent.
Nu is het de beurt aan het Legioen om nogmaals hun geduld op de proef te laten stellen als het volgende seizoen weer kut gaat. Net als bij Verbeek moet hem om de lange termijn gaan, alleen nu wel met de juiste personen aan het roer. (Gudde, bedankt voor het stadion, toedeledoki) =]
Nee ik ben nou juist geen uitzondering.De meest zelfstandige ondernemers hebben een lage opleiding alleen waarschijnlijk meer lef en niks te verliezen.Ik begrijp jou wel maar zelfs als je bij quickboys speeld kan je door je eigen instelling uiteindelijk bij Liverpool terecht komen.Komt door wilskracht.......
Jeli
 Jeli - woensdag 15 april 2009 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee ik ben nou juist geen uitzondering.De meest zelfstandige ondernemers hebben een lage opleiding alleen waarschijnlijk meer lef en niks te verliezen.Ik begrijp jou wel maar zelfs als je bij quickboys speeld kan je door je eigen instelling uiteindelijk bij Liverpool terecht komen.Komt door wilskracht.......
Leon, jouw verhaal gaat meer op in de "normale wereld", dan in de voetbalwereld, vrees ik. In de voetbalwereld ben je, tenzij je een soort Messi bent, wel degelijk afhankelijk van scouts en trainers e.d. die het maar net in je moeten zien zitten. Vervolgens moeten ze je ook nog op een plek neerzetten waar je het beste tot je recht komt en je samen laten spelen met spelers waarmee je goed samen kunt spelen. Kortom ik denk dat er talloze talenten, ook degenen met een juiste instelling, verloren gaan in de voetballerij.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 07:28   quote  deeplink  
Toch wil een beetje talent ook wel helpen, ik heb me altijd de tering getraind maar zat gemiddeld toch wel een elftal of 6 onder de selectie.
Eigen baas worden vergt een bepaalde instelling, daar ben ik dus niet geschikt voor. Mijn vrouw daarentegen is net voor zichzelf begonnen en hoewel ze van nature blond is is ze niet echt laag opgeleid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De guzman bijtekenen









0.0076670