BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay is back?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 12 april 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Drie treffers vandaag, netjes! Hopen dat hij nu elke week weer gaat scoren...
fey21
 fey21 - zondag 12 april 2009 - 17:21   quote  deeplink  
zeker, maar ik vond landzaat en de cler ook .
heerlijk vrijetrapje van landzaat.

gaan we toch nog een 'mooi' seizoen krijgen??
bjorn
 bjorn - zondag 12 april 2009 - 18:09   quote  deeplink  
dit seisoen kan niet meer mooi worden maar het geeft hoop voor de toekomst.
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 12 april 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 16:30 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Drie treffers vandaag, netjes! Hopen dat hij nu elke week weer gaat scoren...
1 zwaluw..........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 april 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Weet niet wat hij gegeten heeft die Makaay maar dat mag hij van mij meer eten!!! Overigens maakt een zwaluw inderdaad nog geen zomer!! is wel een goede start van de Cler en Lamzaad!!! Nu meer laten zien en hetzelfde geld voor Makaay!!
puffin
 puffin - zondag 12 april 2009 - 20:33   quote  deeplink  
zou niet blij willen worden met een dooie mus. Zeker, drie treffers en nog een paar aardige acties maar het is en blijft op z'n Adriaanse 'scorebordjournalistiek' want 5-1 oogt prachtig maar ik denk dat een ieder die vanmiddag in De Kuip aanwezig was gezien heeft dat het spel magertjes blijft en dat er een onbegrijpelijke hang is om naar achteren te lopen als de voorsprong er is. Nu liep het goed af, zwakte Heracles, maar ik ben nog niet vergeten wat er vorige week in de palingsoap is gebeurd en waar we nog steeds hinder van hebben op de ranglijst. In plaats van twee punten voor op NEC en Utrecht staan we er gewoon nog 1-tje achter met de wedstrijd tegen Twente voor de boeg. Huiveren maar!
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 april 2009 - 20:48   quote  deeplink  
het is natuurlijk maar Heracles maar hij speelde aardig, hij bleef tenminste ook een beetje voorin hangen. hij was ook scherp in de combinatie. Jammer dat Bieseswar dat niet was, had er nog meer in gezeten.

Wijnaldum erg goed trouwens!
puffin
 puffin - zondag 12 april 2009 - 20:52   quote  deeplink  
nuanceren blijft een lastig THING in de voetballerij, maar nogmaals, vorige week had het moeten gebeuren en dat is wel erg makkelijk vergeten als ik de reacties van de 'heren' na afloop hoorde. Vergeten en vergeven, of zoiets, maar ik een seizoen als dit zal ik alvast de komende jaren niet vergeten en de spelers niet vergeven!
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 april 2009 - 20:56   quote  deeplink  
precies is een k-seizoen, gelukkig wordt er flink geruimd dus wat dat betreft kan het alleen maar beter gaan.
puffin
 puffin - zondag 12 april 2009 - 20:59   quote  deeplink  
de roteb is ook niet meer wat het was...
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 20:33 schreef puffin het volgende:
zou niet blij willen worden met een dooie mus. Zeker, drie treffers en nog een paar aardige acties maar het is en blijft op z'n Adriaanse 'scorebordjournalistiek' want 5-1 oogt prachtig maar ik denk dat een ieder die vanmiddag in De Kuip aanwezig was gezien heeft dat het spel magertjes blijft en dat er een onbegrijpelijke hang is om naar achteren te lopen als de voorsprong er is. Nu liep het goed af, zwakte Heracles, maar ik ben nog niet vergeten wat er vorige week in de palingsoap is gebeurd en waar we nog steeds hinder van hebben op de ranglijst. In plaats van twee punten voor op NEC en Utrecht staan we er gewoon nog 1-tje achter met de wedstrijd tegen Twente voor de boeg. Huiveren maar!
Overdrijven is ook een vak jongen
Inderdaad, het was niet al te sterk
Er werd veel naar achteren gespeeld
Maar heb je ook gezien hoeveel aanvallende spelers Heracles had?
Aan het eind stonden er 5 (!!!) spelers in die in de voorste linie spelen
Tja, dan moet je oppassen voor de counter
En dan word er zeer voorzichtig gespeeld
Als Heracles maar 1 spits had was dat niet gebeurd
En dan was je verhaal terecht geweest
Nu heeft Feyenoord goed geanticipeerd op de aanvallende instelling van Heracles

En voor de ongelovigen
Die 5 spelers waren:
Hakola
Douglass
Dost
Een jongen met een naam die ik absoluut niet kan herhalen
Ik weet niet eens hoe ik het moet zeggen, laat staan schrijven
En die jongen die als rechts voor begon (ben ook zijn naam kwijt en nee, ik bedoel niet overtoom of van den berg)

Dus nogmaals
Tegen 5 aanvallers vind ik het niet zo raar dat je voorzichtig speelt
Anders ben je gewoon de lul bij balverlies
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 20:48 schreef hotjumper het volgende:
het is natuurlijk maar Heracles maar hij speelde aardig, hij bleef tenminste ook een beetje voorin hangen. hij was ook scherp in de combinatie. Jammer dat Bieseswar dat niet was, had er nog meer in gezeten.

Wijnaldum erg goed trouwens!
Wijnaldum was geweldig
En ik vond het fantastisch om de reactie van de Kuip te zien toen hij werd neergehaald en bleef liggen
Ik dacht echt dat een aantal vakken het veld in zouden lopen om die gozer van Heracles een pak slaag te geven
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 april 2009 - 21:17   quote  deeplink  
En zo hoort het!!!
puffin
 puffin - zondag 12 april 2009 - 21:19   quote  deeplink  
sinds wanneer gaat onze club achteruit lopen als een paar al of niet uit te spreken en op te schrijven jongens uit Almelo de middenlijn overkomen? Direct na doelpunt drie en vier vlogen de Feyenoorders achteruit en tot tweemaal toe ontsnapten we aan een tegendoelpunt en bleef de schade beperkt tot een corner. Nee, net als vorige week is het gebrek aan scherpte in de duels en onderschatting van de tegenstander. Echt, we staan niet voor niets op plaats 10!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 12 april 2009 - 21:23   quote  deeplink  
Goed geanalyseerd hoor!!!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 21:19 schreef puffin het volgende:
sinds wanneer gaat onze club achteruit lopen als een paar al of niet uit te spreken en op te schrijven jongens uit Almelo de middenlijn overkomen? Direct na doelpunt drie en vier vlogen de Feyenoorders achteruit en tot tweemaal toe ontsnapten we aan een tegendoelpunt en bleef de schade beperkt tot een corner. Nee, net als vorige week is het gebrek aan scherpte in de duels en onderschatting van de tegenstander. Echt, we staan niet voor niets op plaats 10!
We staan niet voor niks op plaats tien, daar heb je gelijk in

Maar welke club je ook bent
Feyenoord of AZ
Als een team met 5 volledige aanvallers speelt is het zelfmoord om allerlei risoco's in je spel te gooien
Zeker als je al ruim voorstaat

Dus jij kan het slecht vinden
Maar verder denk ik dat iedereen inziet dat dit het beste was in deze situatie

Verder hebben we met 5-1 gewonnen
Als jij dan al niet positief kan zijn wat is er dan voor nodig?
Moeten we eerst de champions leauge winnen?
puffin
 puffin - zondag 12 april 2009 - 21:28   quote  deeplink  
zelfmoord tegen 5 spelers en zelf met 10 terug gaat niet lukken (hoewel...dit seizoen is veel mogelijk). Winnen, prima en met dikke cijfers ook nog, maar wat ik probeer duidelijk te maken dat niet nu maar vorige week het helder in de koppen van de spelers had moeten zijn dat er gewonnen moest worden. Daarom nog steeds op achterstand bij NEC en Utrecht. Niet meer en niet minder. Verders, niks gaat boven de club, de spelers zijn passanten en dit jaar zijn het passanten die het publiek veel te kort hebben gedaan!
Nop
 Nop - zondag 12 april 2009 - 21:29   quote  deeplink  
heerlijk genoten, hoewel de kater van vorige week nog aanwezig was,
ik kan maar niet uit mijn hoofd zetten hoe we er voor hadden gestaan als de inzet vorige week ook zo goed was. Zaterdag wordt lastig maar met het gevoel van vanavond?

Klasse Fer, Wijnaldem, Gio, Landzaat, en Makaay allemaal dikke voldoende!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 21:28 schreef puffin het volgende:
zelfmoord tegen 5 spelers en zelf met 10 terug gaat niet lukken (hoewel...dit seizoen is veel mogelijk). Winnen, prima en met dikke cijfers ook nog, maar wat ik probeer duidelijk te maken dat niet nu maar vorige week het helder in de koppen van de spelers had moeten zijn dat er gewonnen moest worden. Daarom nog steeds op achterstand bij NEC en Utrecht. Niet meer en niet minder. Verders, niks gaat boven de club, de spelers zijn passanten en dit jaar zijn het passanten die het publiek veel te kort hebben gedaan!
Wederom kan ik het niet met je eens zijn
wat ik nog wil aanvoeren:
We gaan met 10 man terug
Als we kampioen werden had je dat toegejuicht
Dan hebben we het in eens over goede werkers
Nu we slecht staan noemen we het te verdedigend
Het is ook nooit goed voor supporters
Overrigens is 10 man zwaar overdreven
Hoogstens 7 en de keeper natuurlijk
Makaay, Biseswar en Wijnaldum bleven 9 van de 10 keer voor de bal

Verder gaat jouw verhaal alleen op als de spelers voor het publiek spelen
Dat is echt lang geleden hoor
Tegenwoordig spelen spelers voor geld

En dit jaar zijn (helaas) de supporters de passanten
Niet allemaal, maar een groot aantal wel

En wees nou gewoon blij met het goede resultaat!!!!
Volgende week kun je waarschijnlijk weer negatief gaan doen
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 april 2009 - 21:56   quote  deeplink  
leuk resultaat, beetje laat, volgende week twente, kijken wat er dan gebeurt.
puffin
 puffin - zondag 12 april 2009 - 22:01   quote  deeplink  
nog ff een LAST TRY: heb iedere week -en dat al jaren- de hoop en verwachting een goede wedstrijd te zien. Dit seizoen doet het zeer aan de ogen. Je kunt er ook de ogen niet voor sluiten dat we 10e staan. Ja, dat doet zeer. Hadden we vorige week gewonnen (had meer dan gemoeten, ben je toch mee eens hoop ik?)en vervolgens vandaag dan hadden we 8e gestaan. En volgende week hoop ik niet 'negatief' te reageren en ga ik weer naar het stadion in de hoop en verwachting een goed Feyenoord een goed resultaat te zien halen.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 22:01 schreef puffin het volgende:
nog ff een LAST TRY: heb iedere week -en dat al jaren- de hoop en verwachting een goede wedstrijd te zien. Dit seizoen doet het zeer aan de ogen. Je kunt er ook de ogen niet voor sluiten dat we 10e staan. Ja, dat doet zeer. Hadden we vorige week gewonnen (had meer dan gemoeten, ben je toch mee eens hoop ik?)en vervolgens vandaag dan hadden we 8e gestaan. En volgende week hoop ik niet 'negatief' te reageren en ga ik weer naar het stadion in de hoop en verwachting een goed Feyenoord een goed resultaat te zien halen.
Het doet mij ook pijn dat we 10e staan
We hadden vorige week gewoon moeten winnen
Maar ik denk dat je onredelijke eisen stelt als je deze wedstrijd geen goed Feyenoord hebt gezien
Ik vond ze prima spelen
Gelet op de omstandigheden en tegenstander
En dus vind ik dat jij het veel te negatief ziet
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 april 2009 - 22:10   quote  deeplink  
ff on topic, vandaag heeftie laten zien dat ie beter spits dan back kan staan (zie titel)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2009 door hotjumper --
puffin
 puffin - zondag 12 april 2009 - 22:12   quote  deeplink  
ok, jouw mening. Ben wellicht te veel verwend geweest in het verre verleden (vanaf 1968) maar deze selectie staat op een plaats die Feyenoord onwaardig is.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 12 april 2009 - 22:12   quote  deeplink  
We gaan trouwens de playoffs wel halen
NEC blijft ons misschien nog voor
Maar (gelet op het programma) het is in mijn ogen onmogelijk dat Utrecht boven ons eindigd
puffin
 puffin - zondag 12 april 2009 - 22:15   quote  deeplink  
ga er wel van uit! BY THE WAY, Utrecht - Feyenoord staat ook nog op de rol.
En dan om 'negatief-positief' te eindigen> dan wacht ons PSV en zijn DANKO en dan komt het allemaal toch nog goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2009 - 22:24   quote  deeplink  
Makaay is Back?????
Doelpunt 1 had er ook in gegaan al die 2 haren er tussen zaten ..1 penalty en niet vreemd voor een zondag een zondagschot.Wel vond ik hem bewegelijk en dat is zijn winst in deze wedstrijd.Toch in dit geval denk ik dat zelfs 10 zwaluwen nog geen zomer maken ,maar ik kan het mis hebben.
Joppe
 Joppe - maandag 13 april 2009 - 03:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
Makaay is Back?????

Doelpunt 1 had er ook in gegaan al die 2 haren er tussen zaten ..1 penalty en niet vreemd voor een zondag een zondagschot.Wel vond ik hem bewegelijk en dat is zijn winst in deze wedstrijd.Toch in dit geval denk ik dat zelfs 10 zwaluwen nog geen zomer maken ,maar ik kan het mis hebben.
Volgens mij was die kruin van Makaay bij die eerste goal best van belang!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat "we" als Feyenoord, verdomd blij moeten zijn met iemand die er, in een goed lopend (volgend :) seizoen 15/20/25 in kan peren!!! Er is geen geld, een te lichte jeugd qua spitsen etc. Dus maar 1 ECHTE spits. Er achter blijven staan en het wordt zeker beloond. Wij als supporters hoeven zeker niet alles te pikken maar in een stadion kunnen we zeker van belang zijn en misschien (denk ik) zijn we zelfs een marktwaarde bepaler: Hoe meer het vertrouwen en aan moediging van het publiek, hoe groter het ego van de spits, hoe meer doelpunten hij maakt!!! (we weten hoe gevoelig een spits is :).
Wie weet hoeveel kapitaal krachtige spelers er rondlopen???

Bruins met vleugels (Laat het in vredesnaam niet een 2de van Persie blijken te zijn, die uiteindelijk toch een rauwe 60 miljoen waard is!!, maar door te weinig geduld de Kuip uit loopt) Het is toch een, MEER DAN, gevoelige jongen, die de steun nodig heeft! 45.000 man achter hem en hij steelt je de show volgend seizoen! Heeft "liefde" nodig: opdracht Mario Been!!! (lijkt me een eitje voor Mario.

Fuck investeerders die niks van zich laten horen maar Pro spelers die uitblinken en na een goeie staat van dienst en een hoop steun, voor een hoop poen vertrekken! (let op onze duurste/belangrijkste speler: Fer!!!). Dat is gezien de huidige situatie 1 van de weinige dingen die we kunnen doen, steunen en hogerop helpen.

Voor je het weet heb je een marktwaarde voor een slordige 6 talenten waar Sint Nicolaas het klam in de klauwen van krijgt :)

Uiteindelijk om het on-topic te houden: Finaly he is BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind het een gewelidige spits.

Ik kom voor de zoveelste keer weer voor Makaay op, maar neem me het niet kwalijk: Op m`n slaapkamer hangt een getekend shirt van Cruz :)

Groet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door Joppe --
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 april 2009 - 05:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 03:55 schreef Joppe het volgende:
.... Op m`n slaapkamer hangt een getekend shirt van Cruz :)

Groet
verklaart wel waarom je zo snel tevreden bent met een spits. Poster van charisteas heb je zeker stiekem onder bed verstopt.

makaay speelde goed vandaag...
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 13 april 2009 - 09:11   quote  deeplink  
Het is toch zo jammer dat we in palingdorp hebben verloren!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 09:15   quote  deeplink  
Dat is zeker Antonio!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 april 2009 - 09:20   quote  deeplink  
anders hadden we gewoon op 1 punt gestaan van NAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 09:21   quote  deeplink  
tsjaaa, als, als!!! Als ik een kutje had gehad dan had ik nu mama inplaats van papa geweest!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 april 2009 - 14:21   quote  deeplink  
HAHAHAHA...
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 09:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
tsjaaa, als, als!!! Als ik een kutje had gehad dan had ik nu mama inplaats van papa geweest!!!
ja en als we al die andere wedstrijden ook hadden gewonnen hadden we komend weekend op de Coolsingel gestaan......................
sevillana
 sevillana - maandag 13 april 2009 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 15:16 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ja en als we al die andere wedstrijden ook hadden gewonnen hadden we komend weekend op de Coolsingel gestaan......................
Feit blijft dat er dit seizoen onnodig te veel wedstrijden zijn verloren c.q. punten verspeeld. Dat feit blijf ik de spelersgroep toch een beetje verwijten. Natuurlijk hebben we ook de nodige pech gehad in de vorm van blessures, arbitrale dwalingen en ga zo maar door. Maar ik blijf van mening dat als de spelersgroep wat meer als groep had geacteerd, dus wat meer met het beroep "profvoetballer" bezig was geweest, dan hadden we nu dit soort discussies helemaal niet gevoerd. Dan had Makaay er ongetwijfeld ook meer gescoord, dan hadden we MINIMAAL 9 punten meer gehad en gewoon in de (sub)top meegedaan. Maar ja, ook ik besef wel dat we van als, dan, enz. helemaal niks wijzer worden en dus gewoon maar moeten blijven hopen op goede resulaten tijdens de nog te spelen wedstrijden!
Kadaver
 Kadaver - maandag 13 april 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 18:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Overigens maakt een zwaluw inderdaad nog geen zomer!!
Maar één pinguïn maakt ook nog geen winter...
Kadaver
 Kadaver - maandag 13 april 2009 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 03:55 schreef Joppe het volgende:

[..]

Volgens mij was die kruin van Makaay bij die eerste goal best van belang!!!!!!!!!!!!!
Klopt! Ik heb net nogmaals die eerste goal een paar keer bekeken op eredivisielive.nl en volgens mij als Makaay niet doorgekopt had, had Wuytens (volgens mij) hem uit de goal gekopt. In de herhaling kan je duidelijk zien dat hij die bal stond op te wachten, totdat Makaay er tussen sprong.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 18:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

Feit blijft dat er dit seizoen onnodig te veel wedstrijden zijn verloren c.q. punten verspeeld. Dat feit blijf ik de spelersgroep toch een beetje verwijten. Natuurlijk hebben we ook de nodige pech gehad in de vorm van blessures, arbitrale dwalingen en ga zo maar door. Maar ik blijf van mening dat als de spelersgroep wat meer als groep had geacteerd, dus wat meer met het beroep "profvoetballer" bezig was geweest, dan hadden we nu dit soort discussies helemaal niet gevoerd. Dan had Makaay er ongetwijfeld ook meer gescoord, dan hadden we MINIMAAL 9 punten meer gehad en gewoon in de (sub)top meegedaan. Maar ja, ook ik besef wel dat we van als, dan, enz. helemaal niks wijzer worden en dus gewoon maar moeten blijven hopen op goede resulaten tijdens de nog te spelen wedstrijden!
tuurlijk hebben we WEL genoeg kwaliteit om top-6 te spelen maar er zit iets niet goed in deze groep waardoor dit niet is gebeurd , 1 reden is natuurlijk blessures maar er zijn er meer en dat is Leo in kaart ah brengen en daar vertrouw ik op , Leo is de perfecte steun voor Mario want alleen had hij t ook niet gered!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 19:50   quote  deeplink  
Ook de werkwijze van de trainer heeft er ook zeker mee te maken!!! Leo (en ik denk Mario ook) had de jongens op scherp gekregen tegen die paling boeren!!! Dat is een gave die je wel of niet hebt als trainer!!! Vlemmings duidelijk niet!!! Is daarom waarschijnlijk normaal ook geen hoofdtrainer!!! Moet je toch echt hebben als hoofdtrainer!! Moet wel zeggen dat hij meer voor mekaar heeft gekregen dan die bokser!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door Feyenoord till i die --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 19:52   quote  deeplink  
Vlemmings doet t prima ! volgens mij iets van 13 uit 7 en kijk welke wedstrijden daarbij!

waarmee ik niet wil zeggen dat ie moet blijven maar vind je aanval op hem onterecht!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 19:57   quote  deeplink  
is geen aanval!!! is half lezen wat je doet!!! Juist de grotere tegenstanders hoef je de jongens niet op scherp te zetten!! Daarbij heeft hij tactisch goed gewerkt!!! maartegen kleine ploegen heb je de gave nodig om jongens simpel op scherp te zetten en ik denk dat hij dat niet heeft!! Daarom vind ik het geen standdard hoofdtrainer maar wel iemand die de taken redelijk tot goed waar neemt!! Kom Jantje wel goed lezen he!! Is absoluut geen aanval maar wel wat er bij hem nog ontbreekt!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 20:01   quote  deeplink  
gisteren Heracles was ook een kleine ploeg................ Mario heeft ook wel zijn problemen met het scherp krijgen van zijn team hoor! (Bouaouzan,Colins John , Arek Radomski , ADO uit 3-0 verliezen en zo nog wel wat ) dat zit gewoon in voetballers!
sevillana
 sevillana - maandag 13 april 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 19:52 schreef jantje 1974 het volgende:
Vlemmings doet t prima ! volgens mij iets van 13 uit 7 en kijk welke wedstrijden daarbij!

waarmee ik niet wil zeggen dat ie moet blijven maar vind je aanval op hem onterecht!
mee eens!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 20:09   quote  deeplink  
Sevillana leest dus ook mijn berichten niet meer!!! WAS GEEN AANVAL!!!!
sevillana
 sevillana - maandag 13 april 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 20:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Sevillana leest dus ook mijn berichten niet meer!!! WAS GEEN AANVAL!!!!
Op maandag 13 april 2009 - 19:52 schreef jantje 1974 het volgende:
Vlemmings doet t prima ! volgens mij iets van 13 uit 7 en kijk welke wedstrijden daarbij!

Hier ben ik het dus mee eens!
N.B.
Heb dit dus ook gelezen: Moet wel zeggen dat hij meer voor mekaar heeft gekregen dan die bokser!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door sevillana --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 april 2009 - 21:20   quote  deeplink  
dat is een waarheid als een..........
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 07:08   quote  deeplink  
eindelijk Makaay weer eens gezien zoals die hoor te spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay is back?









0.0089299