BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker had niet veel te vertellen in studio (020) voetbal

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 13 april 2009 - 09:16   quote  deeplink  
Ik heb speciaal naar de uitzending gekeken, wat ik normaal nooit doe maar echt verrassend nieuws was er helaas niet
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 09:19   quote  deeplink  
Vind alleen het verhaal doelman erg verassend!!!! haal Mulder gewoon terug!!! Is hij komend jaar nog niet goed genoeg zet dan v. Dijk op doel!!! Anders maar gewoon Dudek halen voor twee jaar!!! Hij wil graag spelen en graag naar Feyenoord terug dus is aan zijn salaris wel te tornen!!!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 13 april 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Ikvind dat men Darley Ramos van jong Feyenoord de kans moeten geven is een veel betere keeper dan Mulder. Maar ik vind wel dat men Mulder gewoon terug moet halen en samen met Darley uit laten vechten wie er eerste doelman wordt en dan van Dijk er nog een jaar bij houden
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 12:37   quote  deeplink  
ik vind dat wij helemaal niet kunnen oordelen of deze 2 keepers geschikt zijn als vaste keus voor Feyenoord 1 , ten 1e spelen ze nu op een laag nivo wat totaal niet vergelijkbaar is met Eredivisie en dan ook nog Feyenoord in volle kuip , en ten 2e zal je dit echt aan de keeper-kenners over moeten laten die elke dag met hun werken.

Verder zei Leo logische dingen en dat is mooi want Feyenoord moet alleen maar logische dingen doen en geen gekke sprongen maken dat is al genoeg gebeurd , Leo heeft tot nu toe de huidige selectie doorgelicht en gaat nu dus pas beginnen om met evt geldschieters te praten dus hij KON ook nog niets zeggen.
sevillana
 sevillana - maandag 13 april 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 12:37 schreef jantje 1974 het volgende:
ik vind dat wij helemaal niet kunnen oordelen of deze 2 keepers geschikt zijn als vaste keus voor Feyenoord 1 , ten 1e spelen ze nu op een laag nivo wat totaal niet vergelijkbaar is met Eredivisie en dan ook nog Feyenoord in volle kuip , en ten 2e zal je dit echt aan de keeper-kenners over moeten laten die elke dag met hun werken.

Verder zei Leo logische dingen en dat is mooi want Feyenoord moet alleen maar logische dingen doen en geen gekke sprongen maken dat is al genoeg gebeurd , Leo heeft tot nu toe de huidige selectie doorgelicht en gaat nu dus pas beginnen om met evt geldschieters te praten dus hij KON ook nog niets zeggen.
Het lijkt mij dat het ook verre van verstandig is om op dit moment namen te gaan noemen in de media. Beter om in alle stilte en rust evt transfers van nieuwe spelers rond te maken. Heeft in meerdere opzichten alleen maar voordelen.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 12:50   quote  deeplink  
vind ik ook , laat Leo nou maar rommelen , als er iemand is die weet wat ie moet doen is hij t wel , Leo gaat 3 versterkingen regelen let maar op!
mmhj
 mmhj - maandag 13 april 2009 - 13:00   quote  deeplink  
ik denk niet dat er echte versterkingen gaan komen. Miss een speler van vitesse of utrecht, maar van heerenveen groningen of twente hoef je niets te verwachten.. En oude feyenoorders die willen afbouwen zijn er al genoeg.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 april 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 13:00 schreef mmhj het volgende:
ik denk niet dat er echte versterkingen gaan komen. Miss een speler van vitesse of utrecht, maar van heerenveen groningen of twente hoef je niets te verwachten.. En oude feyenoorders die willen afbouwen zijn er al genoeg.
Beenhakker had het over versterkingen van tussen de 22 en 28
Dus afbouwers horen daar niet bij

Ook denk ik niet dat Leo in Nederland zal zoeken
Hij zal in goedkopere competities kijken
Polen bijvoorbeeld
Hij kent die meeste spelers wel
Dus ik denk dat we een invasie goedkope Polen krijgen
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Ik verwacht 3 spelers uit buitenlandse competities , kijk onze kennis gaat tot Eredivisie en wat Engels,Spaans,Duits,Italiaans topvoetbal maar Leo heeft een wereldwijd netwerk en gaat echt wel wat jongens halen die wij niet kennen maar hij wel!

volgens mij kende niemand Maxwell,Ibrahimovic en Pienaar toen Leo ze haalde..............(helaas niet voor ons)
R()b
 R()b - maandag 13 april 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Ik heb vertrouwen in Leo.
Dat kon ik niet zeggen toen Bosz er zat , ondanks zijn aankopen.
Je moet ook een goed gevoel hebben bij een persoon , en Beenhakker neemt je niet in de maling met broodje aap.
sevillana
 sevillana - maandag 13 april 2009 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 13:07 schreef jantje 1974 het volgende:
Ik verwacht 3 spelers uit buitenlandse competities , kijk onze kennis gaat tot Eredivisie en wat Engels,Spaans,Duits,Italiaans topvoetbal maar Leo heeft een wereldwijd netwerk en gaat echt wel wat jongens halen die wij niet kennen maar hij wel!

volgens mij kende niemand Maxwell,Ibrahimovic en Pienaar toen Leo ze haalde..............(helaas niet voor ons)
Precies! En zo zullen er ongetwijfeld nu ook wel weer een aantal spelers op diverse velden rondlopen die wij überhaupt nog niet kennen. Dus, gewoon afwachten wat er de komende zomer gaat gebeuren. Vertrouw op Leo en Mario!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 12:37 schreef jantje 1974 het volgende:
ik vind dat wij helemaal niet kunnen oordelen of deze 2 keepers geschikt zijn als vaste keus voor Feyenoord 1 , ten 1e spelen ze nu op een laag nivo wat totaal niet vergelijkbaar is met Eredivisie en dan ook nog Feyenoord in volle kuip , en ten 2e zal je dit echt aan de keeper-kenners over moeten laten die elke dag met hun werken.

Verder zei Leo logische dingen en dat is mooi want Feyenoord moet alleen maar logische dingen doen en geen gekke sprongen maken dat is al genoeg gebeurd , Leo heeft tot nu toe de huidige selectie doorgelicht en gaat nu dus pas beginnen om met evt geldschieters te praten dus hij KON ook nog niets zeggen.
Wijzen woorden Jantje ....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 april 2009 - 14:32   quote  deeplink  
we zien het allemaal wel...........
Nop
 Nop - maandag 13 april 2009 - 15:33   quote  deeplink  
Leo verwoorde zijn zaken prima gister, een pool erbij als hij beter is en kan wat er nu rondloop prima, kunnen we alvast oefenen (lech poznan) met heen en weer springen, links rechts links recht, zag er grappig uit, de sprong in de gracht doe ik liever niet na ;)
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 13 april 2009 - 15:42   quote  deeplink  
Ik moet het nog allemaal nog zien en tot die tijd gaat er geen ene cent richting de kuip!! Ik heb veel vertrouwen in B & B maar de directie en RvC daar zakt mijn broek vanaf en daarom heb ik er nog steeds geen vertrouwen in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 15:42 schreef antoniorijen het volgende:
Ik moet het nog allemaal nog zien en tot die tijd gaat er geen ene cent richting de kuip!! Ik heb veel vertrouwen in B & B maar de directie en RvC daar zakt mijn broek vanaf en daarom heb ik er nog steeds geen vertrouwen in
Ik kan jou wel begrijpen maar zodra er 1 investeerder de drempel passeerd wordt de macht RvC een stuk minder denk ik.Maar ook ik moet het allemaal eerst nog zien...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 19:54   quote  deeplink  
Antonio je begnt steeds meer te roepen waar we het over eens zijn. Ik heb je ook uitspraken zien doen die in strijd waren met eerdere berichten. je ziet maar dat emoties een hoop te weeg kunnen brengen!! Zijn er ook verschillende die mij niet meer herkennen onder mijn nieuwe naam!! Ben toch nog steeds dezelfde!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 07:32   quote  deeplink  
Ik wacht het stilletjes af...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker had niet veel te vertellen in studio (020) voetbal









0.0067410