BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord - FC Twente

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
qwerto
 qwerto - maandag 13 april 2009 - 09:37   quote  deeplink  
deze westrijd word waarschijnlijk gespeeld met Tomasson
en zoiezo met bahia

ik denk dat vlemmings het zo neer gaat zetten :

------------ Timmer ---------------
Leerdam - Greene - Bahia - De Cler
------- Landzaat - Gio ------------
Wijnaldum --- Tomasson --- Biseswar
-------------- Makaay--------------

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door qwerto --
Els
 Els - maandag 13 april 2009 - 09:53   quote  deeplink  
kan me ook voorstellen dat Landzaat naar achteren gaat, alles liever dan Greene
moa
 moa - maandag 13 april 2009 - 09:55   quote  deeplink  
Ik denk het ook maar ik hoop dat hij dit doet:
Landzaat komt denk ik niet centraal achterin omdat we een aantal middenvelders ook missen.

------------ Timmer ---------------
Leerdam - Nieveld - Bahia - De Cler
------- Landzaat - Gio ------------
Wijnaldum --- Tomasson --- Biseswar
-------------- Makaay--------------
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 09:55 schreef moa het volgende:
Ik denk het ook maar ik hoop dat hij dit doet:
Landzaat komt denk ik niet centraal achterin omdat we een aantal middenvelders ook missen.

------------ Timmer ---------------
Leerdam - Nieveld - Bahia - De Cler
------- Landzaat - Gio ------------
Wijnaldum --- Tomasson --- Biseswar
-------------- Makaay--------------
op zich de beste opstelling!!! is hofland dan nog niet terug??? Anders Bahia op rechts en Hofland links centraal!!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 13 april 2009 - 10:29   quote  deeplink  
_________________TIMMER__________________

LEERDAM____NIEVELD____BAHIA____DECLER

GIGI____TOMASSON_____LANDZAAT_______GIO

___________MAKAAY___BISESWAR___________

En zet er aub geen Greene erin want die wordt helemaal dol gespeeld door die snelle buitenspelers van FC Twente. En ik vraag me af of Leerdam wel snel genoeg is om tegen een Elia te spelen?

Al met al hoop ik dat we gaan winnen en ook hoop ik dat FC Twente ten koste van 020 tweede in de ranglijst wordt
dennis
 dennis - maandag 13 april 2009 - 10:32   quote  deeplink  
El'Ahmadi is waarschijnlijk ook weer fit tog?

Dan zou ik zo spelen:

Timmer
Leerdam-Bahia-Landzaat-De Cler
-----El'Ahmadi--Gio-----
Wijnaldum--Tomasson--Biseswar
---------Makaay------

als El'Ahmadi niet speelt.., Nieveld op plaats van Landzaat en Landzaat op plaats van El'Ahmadi
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 12:29   quote  deeplink  
is Fer er niet bij zaterdag???
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 12:32   quote  deeplink  
oeps , al gezien is geschorst , dan ga ik ook ffff puzzelen.......

timmer
leerdam greene bahia cler

wijnaldum landzaat gio

tomasson makaay biseswar

denk dat dat t wordt , al mag van mij nieveld voor greene maar dat gebeurt denk niet...............
sevillana
 sevillana - maandag 13 april 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 12:29 schreef jantje 1974 het volgende:
is Fer er niet bij zaterdag???
helaas, geschorst
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - maandag 13 april 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Hoop dat Timmer gepasseerd wordt wat een drama is dat.
Ik zou zo spelen.

van Dijk
Leerdam Hofland Bahia de Cler

Wijnaldum Landzaat Tomasson Gio

Makaay Biseswar
en Greene vervroegd met pensioen sturen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 12:59 schreef Kobus uit Sneek het volgende:
Hoop dat Timmer gepasseerd wordt wat een drama is dat.
Ik zou zo spelen.

van Dijk
Leerdam Hofland Bahia de Cler

Wijnaldum Landzaat Tomasson Gio

Makaay Biseswar
en Greene vervroegd met pensioen sturen.
Als je Hofland en Bahia van positie wisseld kan ik mij wel in jou opstelling vinden.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 april 2009 - 14:40   quote  deeplink  
wijsneus..............HAHAHAHA
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 14:40 schreef Jappie_FEY het volgende:
wijsneus..............HAHAHAHA
hahahaha
Nop
 Nop - maandag 13 april 2009 - 15:27   quote  deeplink  
ben zo bang dat bruns er gewoon in zal staan.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 15:27 schreef Nop het volgende:
ben zo bang dat bruns er gewoon in zal staan.....
Ik was gisteren verhinderd om naar de KUIP te gaan.In de samenvatting zag ik een andere Luigi die ik dit seizoen nog niet had gezien.Dus hoop doet leven....
moa
 moa - maandag 13 april 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 17:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik was gisteren verhinderd om naar de KUIP te gaan.In de samenvatting zag ik een andere Luigi die ik dit seizoen nog niet had gezien.Dus hoop doet leven....
Weinig van gezien de hele wedstrijd.

Als Tomasson fit is, zit Luigi gewoon op de bank.
moa
 moa - maandag 13 april 2009 - 19:44   quote  deeplink  
Indien Karim fit is:

------------ Timmer ---------------
Leerdam - Nieveld - Bahia - De Cler
------- El-Ahmadi - Gio ------------
Wijnaldum --- Tomasson --- Biseswar
-------------- Makaay--------------
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 19:43 schreef moa het volgende:

[..]

Weinig van gezien de hele wedstrijd.

Als Tomasson fit is, zit Luigi gewoon op de bank.
100% eens!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 07:37   quote  deeplink  
_________________TIMMER__________________

LEERDAM____NIEVELD____BAHIA____GIO

WIJNALDUM____FER________BRUINS

___________TOMASSON__________

_________MAKAAY___SLORY___________
moa
 moa - zaterdag 18 april 2009 - 10:06   quote  deeplink  
Opstelling volgens media:

---------------Timmer
Leerdam---Landzaat--Bahia---De Cler
Wijnaldum-----Tomasson-------Van Bronckhorst
Slory---------Makaay---------Biseswar

EDIT: Verassend is dat Vincken bij de selectie zit, die had ik al lang afgeschreven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2009 door moa --
sevillana
 sevillana - zaterdag 18 april 2009 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 - 10:06 schreef moa het volgende:
Opstelling volgens media:

---------------Timmer
Leerdam---Landzaat--Bahia---De Cler
Wijnaldum-----Tomasson-------Van Bronckhorst
Slory---------Makaay---------Biseswar

EDIT: Verassend is dat Vincken bij de selectie zit, die had ik al lang afgeschreven.
beetje te snelle conclusie? overigens ziet die opstelling er niet zo verkeerd uit, denk ik. blijf alleen wel m'n twijfels houden over wie in het doel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2009 door sevillana --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 18 april 2009 - 11:17   quote  deeplink  
behoorlijk wat aanvallend ingestelde spelers zo te zien............hoop dat het goed gaat komen.........
moa
 moa - zaterdag 18 april 2009 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 - 10:25 schreef sevillana het volgende:

[..]

beetje te snelle conclusie? overigens ziet die opstelling er niet zo verkeerd uit, denk ik. blijf alleen wel m'n twijfels houden over wie in het doel.
Mja, verschillende media verwachten deze opstelling, het blijft natuurlijk een beetje speculatief.
Wat betreft het doel lijkt mij Timmer gewoon duidelijk, 3e doelman van Nederland, zolang hij niet blundert is het een prima sluitpost, helaas bewijst hij iets te vaak dat hij dat geen 90 minuten volhoudt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 april 2009 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 - 10:06 schreef moa het volgende:
Opstelling volgens media:

---------------Timmer
Leerdam---Landzaat--Bahia---De Cler
Wijnaldum-----Tomasson-------Van Bronckhorst
Slory---------Makaay---------Biseswar

EDIT: Verassend is dat Vincken bij de selectie zit, die had ik al lang afgeschreven.
Ik kan wel leven met deze opstelling..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 18 april 2009 - 12:14   quote  deeplink  
ik niet..........slory heb je niks aan!!!!!!!!!!!!!

let maar op: loopt vanavond alleen maar weer te kankeren op andere.............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 april 2009 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 - 12:14 schreef Jappie_FEY het volgende:
ik niet..........slory heb je niks aan!!!!!!!!!!!!!

let maar op: loopt vanavond alleen maar weer te kankeren op andere.............
Moeten ze gewoon de duimen op hun oren plaatsen ,tong uitsteken en de handen heen en weer halen naar Slory:-)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 18 april 2009 - 12:20   quote  deeplink  
zoiets ja............:P
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 april 2009 - 08:52   quote  deeplink  
was weer een top avondje!!!
Els
 Els - zondag 19 april 2009 - 09:00   quote  deeplink  
wat een wedstrijd. Ben weer jaren ouder geworden, maar heb wel genoten. Grappig dat Twente de scheids de schuld geeft, vond hem ook niet zo goed, maar was meer van mening dat hij de hele tijd liep te bewijzen dat hij als Rotterdammer niet partijdig was. Hij had Twente nog wel wat meer kaarten mogen geven.
danny four
 danny four - zondag 19 april 2009 - 09:20   quote  deeplink  
Idd heerlijke spannende clash met chaos,strijd en bikkelen en een bisseswar die even liet zien waarom hij iedereen altijd aan het twijfelen krijgt.
En sorry voor de mooie voetbal liefhebbers maar gio heerlijk hoe je die perez ff kraakte..Lof voor de ploeg en vlemmings.
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 10:19   quote  deeplink  
kanttekening plaatsen blijft nodig bij dit Feyenoord! eerste helft was een draak doordat er alleen werd afgewacht met als gevolg weggetikt worden en zeker zes kansen voor Twente en pas in minuut 44 een schot op goal Boschker. Na de rust was het genieten blazen. Er boven op kletsen, duels winnen en gaan voor de club gesteund door het legioen. Ommekeer was het wegzakken en geirriteerd raken van meneer Perez die voor zichzelf ging voetballen. Bonuspunt was het spel van Tiendalli die Elia -die Van Leerdam werkelijk alle hoeken liet zien, jongeman kan echt niet als rechtsback- kort ging dekken en steeds aftroeven. Nogmaals, hulde voor deel 2 maar deel 1 blijft zorgen baren. Nu liep het goed af maar tegen ADO kan zomaar een tweede Volendam om de hoek komen kijken.
El
 El - zondag 19 april 2009 - 10:24   quote  deeplink  
Ik plaats ff helemaal geen kanttekeningen. Gewoon lekker 3 punten binnen, en hoe maakt me op dit moment geen reet uit!
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 10:28   quote  deeplink  
ontevreden zijn is niet altijd de manier maar snel tevreden zijn kan erg pijnlijk zijn...(Volendam uit, na een week alleen maar hosanna> daarom zijn de play offs nog steeds niet zeker met Den Haag en Utrecht nog UIT).
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 19 april 2009 - 10:34   quote  deeplink  
puffin , waar wij met Feyenoord een 4tal maanden geleden stonden hadden wij hier alleen maar van kunnen dromen , er wordt gestreden tot de laatste minuut en tja dat we kwaliteit tekort komen is duidelijk , ik heb al vaker aangegeven dat een jongetje als Leerdam eigenlijk nog niet klaar is voor dit nivo , onbegrijpelijk dat hij onvoorwaardelijk als basisspeler wordt opgesteld , Tiendalli is geen geweldige speler maar zéker een betere RB dan Leerdam en gister was hij zelfs zéér goed.

Maar hulde aan de ploeg voor de reeks vd laatste 8 wedstrijden er zal ook nog best een tegenvaller komen maar er staat tenminste wel weer iets op t veld.
danny four
 danny four - zondag 19 april 2009 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 10:28 schreef puffin het volgende:
ontevreden zijn is niet altijd de manier maar snel tevreden zijn kan erg pijnlijk zijn...(Volendam uit, na een week alleen maar hosanna> daarom zijn de play offs nog steeds niet zeker met Den Haag en Utrecht nog UIT).
Nou je hebt wel gelijk dat er in de eerste helft van alles mis ging,maar juist dan toch je zelf weer in de wedstrijd trekken met strijd en alles wat er bij hoort is gewoon prachtig om te zien en wees eerlijk dit verkoopt ook hoor..zo,n gierende kuip en een bats kaarten.
Het doet er nu even niet toe hoe je wint,als je maar wint en dat is ook klasse,vooral na dit nare jaar vol achterklap en teleurstellingen.
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 10:44   quote  deeplink  
dan zijn we het toch eens? we komen uit een nachtmerrie (de 13e plek, een kwade droom), het elftal is kwetsbaar en zeker verdedigend en dan is het niet handig om de ene week Leerdam, de andere week Tiendalli of wie dan ook te bewieroken want het is een feit dat het 'magere' spelers zijn die niet elke wedstrijd er (kunnen) staan. Gisteren, de tweede helft, was het gelukkig weer eens DADEN-tijd.
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 april 2009 - 12:46   quote  deeplink  
ik vond het gewoon een top avond .
Els
 Els - zondag 19 april 2009 - 12:52   quote  deeplink  
Ik ook, ben superblij met de 3 punten. Hoe kan me inderdaad niets schelen. Als ik kunstjes wil zien, ga ik wel naar het circus.
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 12:56   quote  deeplink  
nog een kunstje: hoeveel is 34 x 3 punten en hoeveel punten heeft Feyenoord gedeeld door het aantal wedstrijden en je hebt een gemiddelde. Ik zie wel graag kunstje, ook al is het in de vorm zoals in de tweede helft want dan amuseer ik me en heb waar voor mijn geld. Alleen punten is wat karig, zeker voor onze club!
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 april 2009 - 13:02   quote  deeplink  
er is niets beter voor de sfeer dan een wedstrijd waarin lekker geschaaft wordt.
Ronneke
 Ronneke - zondag 19 april 2009 - 13:04   quote  deeplink  
We hebben al het geluk van de wereld gehad, we hadden 0-2 achter moeten staan bij de rust, maar ja, mogen we ook eens geluk hebben. Toen tiendalli erin kwam hebben we Elia niet meer gezien. Top gespeeld. Tweede helft was voor ons en daardoor verdiend gewonnen. Had nog leuker geweest als er nog ééntje was gevallen. 3 punten in de pocket en 8ste plek. Heerenveen gaat zeker winnen van Utrecht en met het programma wat we nog hebben is 7e plek te halen.
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 13:07   quote  deeplink  
prima realisme! over geluk hebben...kort geleden speelden we tegen PSV en 'onze' Danko bracht ons heel, heel veel geluk en winst als een bonus.
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 april 2009 - 13:12   quote  deeplink  
jouw danko had toen alles moeten afscheuren.
danny four
 danny four - zondag 19 april 2009 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 12:56 schreef puffin het volgende:
nog een kunstje: hoeveel is 34 x 3 punten en hoeveel punten heeft Feyenoord gedeeld door het aantal wedstrijden en je hebt een gemiddelde. Ik zie wel graag kunstje, ook al is het in de vorm zoals in de tweede helft want dan amuseer ik me en heb waar voor mijn geld. Alleen punten is wat karig, zeker voor onze club!
Ja daar heb je ook gelijk in,maar als je in zo,n bestuurlijke chaos met alle mediageile achterklap terecht komt,vind ik het knap dat vlemmings en de spelers er dit nog uit weten te halen.
Ik moet eigelijk nog zien of er wel een andere club zou zijn die onder deze nare omstandigheden zich zo terug konden vechten,misschien is dit juist wel waarom we feyenoord zo diep in ons meedragen.
Krunk
 Krunk - zondag 19 april 2009 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 12:52 schreef Els het volgende:
Ik ook, ben superblij met de 3 punten. Hoe kan me inderdaad niets schelen. Als ik kunstjes wil zien, ga ik wel naar het circus.
YES FEYENOORD HEEFT GEWONNEN, AZ VERLOREN. WAT EEN TOPWEEKEND. :) alles staat nog open. nice job guys
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Danny, andere clubs zakken mogelijk niet zo ver in de modder (of str...). Blijf overigens de club in het hart dragen en niet de spelers die dit seizoen te veel hebben verzuimd en verzaakt voor hetgeen ze zijn aangekocht en een leuk zakcentje voor krijgen.
danny four
 danny four - zondag 19 april 2009 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 13:28 schreef puffin het volgende:
Danny, andere clubs zakken mogelijk niet zo ver in de modder (of str...). Blijf overigens de club in het hart dragen en niet de spelers die dit seizoen te veel hebben verzuimd en verzaakt voor hetgeen ze zijn aangekocht en een leuk zakcentje voor krijgen.
Ophoepelen krunkje..Ook daar heb je wel gelijk puffin,maar alles mag je op het bestuur afrekenen en geloof me zelfs de beste spelers presteren onder zulke omstandigheden niet optimaal,dat lukt gewoon weg niet en je hebt zelf wel gezien dat het verschil tussen bv groningen en de graafschap en een heerenveen en voldendam zomaar heel erg klein kan zijn,en dan maakt een stabiele en plezierige omgeving zonder wilde verhalen en mediarellen soms een ook groot verschil.
Ik hoop dat we nu echt naar een nieuwe bestuurlijke aanpak kunnen gaan ,waar we weer eigen jeugd in de kuip mogen zien
en geen over de top spelers en we ook eens een speler voor
20 miljoen van de hand kunnen doen,inplaats van alleen maar
bij anderen in te gaan kopen.
We hopen het beste er maar van puffin..
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 13:46   quote  deeplink  
Kaap de Goede Hoop, Hoop doet Leven, Op Hoop van Zegen, Hoopvol...Kortom, we'll wait and see!
Krunk
 Krunk - zondag 19 april 2009 - 14:15   quote  deeplink  
psv gelijk met de grond vandaag!
feyenoord heeft ajax geholpen. mooi gedaan. precies zoals hoe het hoort
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 14:15 schreef Krunk het volgende:
psv gelijk met de grond vandaag!
feyenoord heeft ajax geholpen. mooi gedaan. precies zoals hoe het hoort
Feyenoord heeft zichzelf geholpen en lucky Ajax heeft slechts meegeprofiteerd.Dat is wat je bedoelt.En nou weer terug onder je steen hup schiet op....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord - FC Twente









0.0070319