BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Engelaar heeft het over pisvee en 020

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 13 april 2009 - 10:18   quote  deeplink  
Orlando Engelaar wil het nog proberen onder de nieuwe trainer van Schalke 04, voordat hij een eventuele overstap gaat maken naar PSV of Ajax. In gesprek met Sportweek laat de middenvelder zijn hart spreken over de huidige situatie in Gelsenkirchen.

Een deel van de fans lijkt het te hebben gehad met de middenvelder die afgelopen zomer met Rutten mee ging naar Schalke. “Door de eigen fans wordt ik flink uitgefloten, net als Kevin Kuranyi en Ivan Rakitic”, sprak Engelaar donderdag nog. “In mijn geval komt het mede doordat het komt dat ik als grote aankoop ben gepresenteerd."

Zaterdag voegt de oud-middenvelder van NAC Breda, Racing Genk en FC Twente daaraan toe: "Soms denk ik wel eens: 'Fuck jullie allemaal, als jullie het niet in mijn zien zitten, dan vertrek ik toch?' Ik heb ook mijn trots, er is een grens. Maar meestal denk ik: ‘Fuck, ik zal jullie wat laten zien!’”

"Naar mijn mening zal het nu afhangen van de nieuwe trainer", zo voegt de middenvelder zijn verhaal woorden aan. "“Als hij meteen zegt dat hij het niet in me zie zitten, is het misschien beter dat onze wegen scheiden. Als hij zegt: ‘Ik weet dat je het kan’, wil ik dolgraag het tegendeel van iedereen bewijzen.” Toch benadrukt hij dat hij nog geen concrete interesse heeft gehad van Ajax of PSV.

"Toen de geruchten begonnen heb ik er serieus over nagedacht. Maar ik ben nog geen jaar hier, wil laten zien dat ik in het buitenland kan slagen. Dat zou mooi zijn bij Schalke, maar ergens anders kan ook. Kijk: PSV en Ajax zijn prachtige clubs en het lijkt me mooi om een keer kampioen te worden. Maar mogelijk komt er nog meer interesse rondom mij."

Als ie alleen maar over pisvee en 020 heeft dan hoeft ie voor mij ook niet meer naar de kuip te komen!! Een grote verrader is het
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 10:23   quote  deeplink  
Sta hier van te kijken!!! Puur omdat hij de beste vriend van mijn neeffie bij NAC was en tegen hem vertelde dat feyenoord zijn droom nog steeds was!!! Misschien weer slechte journalistiek????
jackie
 jackie - maandag 13 april 2009 - 10:46   quote  deeplink  
is ook echt niet nodig hebben in leroy fer zelfde type speler en word misschien zelfs wel beter en zeker sterker.
Kadaver
 Kadaver - maandag 13 april 2009 - 11:32   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord het voor hem heeft afgedaan sinds dat Bosz geroepen heeft dat Engelaar niet het niveau van Feyenoord heeft.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 april 2009 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 11:32 schreef Kadaver het volgende:
Ik denk dat Feyenoord het voor hem heeft afgedaan sinds dat Bosz geroepen heeft dat Engelaar niet het niveau van Feyenoord heeft.
Dat is maar hoe je het interpreteerd
Engelaar heeft helaas niet het niveau van Feyenoord
Zijn niveau is/was hoger dan dat van Feyenoord

Dus eigenlijk was het een compliment van meneer Bosz...
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 13 april 2009 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 11:49 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat is maar hoe je het interpreteerd
Engelaar heeft helaas niet het niveau van Feyenoord
Zijn niveau is/was hoger dan dat van Feyenoord

Dus eigenlijk was het een compliment van meneer Bosz...
lol deze opmerking, een pluim voor Bosz??
Dan is het wel heel erg met jou gesteld!!
Iedereen mag van mij een pluim krijgen behalve deze droplul die meer kwaad dan goed heeft gedaan bij Feyenoord
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 12:27   quote  deeplink  
Orlando heeft al vaker laten weten best eens bij Feyenoord te willen spelen omdat ie r'dammer is en bij Feyenoord vandaan komt , hij heeft ook altijd eerlijk gezegd dat hij net zo makkelijk bij Ajax of PSV speelt , hij heeft een zwak voor Feyenoord maar is niet zo dat ie echt helemaal leip is van onze club, wat zijn goed recht ook is hoor...............
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 april 2009 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 12:24 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

lol deze opmerking, een pluim voor Bosz??
Dan is het wel heel erg met jou gesteld!!
Iedereen mag van mij een pluim krijgen behalve deze droplul die meer kwaad dan goed heeft gedaan bij Feyenoord
Het was een compliment VAN Bosz
Bosz verdient geen complimenten
Verder was ik sarcastisch...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 20:20   quote  deeplink  
Lekker sfeertje weer door die meneer Bosz!!! Wie is dat eigenlijk???? Zal ik vast verbannen hebben uit mijn geheugen!!!!! heeft waarschijnlijk te maken dat mijn oude naam op dit forum weer duidelijk zou worden ofzo!!! Hahahahaha!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 07:27   quote  deeplink  
Denk gewoon dat ie bij 020 of psv meer kan verdienen. Als het betekend dat lamzaad nooit meer speelt bij Feyenoord als orlando zou komen dan ben ik voor. verder denk ik alleen maar "nog een middenvelder?"
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 09:02   quote  deeplink  
verdedigers en aanvallers, dat is het enige wat we nodig hebben!!!!
moa
 moa - dinsdag 14 april 2009 - 09:06   quote  deeplink  
Die gaat (gelukkig) echt niet naar Feyenoord, lijkt me bovendien geen versterking.
Daarnaast is hij een middenvelder, oud en overschat. Ik dacht dat we al voldoende spelers met zo'n profiel hadden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 09:40   quote  deeplink  
Gelukkig zit bosz er niet meer dan was id op zeker gekomen.
moa
 moa - dinsdag 14 april 2009 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 09:40 schreef hotjumper het volgende:
Gelukkig zit bosz er niet meer dan was id op zeker gekomen.
Bosz had inderdaad een zeldzame middenvelders fetish.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 09:44 schreef moa het volgende:

[..]

Bosz had inderdaad een zeldzame middenvelders fetish.
hahahahahahaha leek inderdaad wel oftie ze verzamelde.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 10:00   quote  deeplink  
Whahahahaha!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Engelaar heeft het over pisvee en 020









0.0073421