BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Een vraagje

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 17:08   quote  deeplink  
Gisteren was ik verhinderd om naar de KUIP te gaan.Ik moest het doen met de samenvatting van de NoS.Maar ik zag een andere Luigi Bruins klopt dat medesupporters????Kunnen we weer een beetje hoop hebben betreft Luigi???
MarkFR
 MarkFR - maandag 13 april 2009 - 17:22   quote  deeplink  
valt sterk tegen moet ik eerlijk zeggen
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 april 2009 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 17:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gisteren was ik verhinderd om naar de KUIP te gaan.Ik moest het doen met de samenvatting van de NoS.Maar ik zag een andere Luigi Bruins klopt dat medesupporters????Kunnen we weer een beetje hoop hebben betreft Luigi???
Paar goede combinaties met Wijnaldum
verder viel hij zwaar tegen
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - maandag 13 april 2009 - 17:45   quote  deeplink  
slechtse man op het veld aan feyenoord kant
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 17:30 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Paar goede combinaties met Wijnaldum
verder viel hij zwaar tegen
Dat is wat ik in de samenvatting ook heb gezien.Dan is nu deze topic al dood.Werken hoef je nog niet te verwachten van Luigi ,maar dat hij nu eindelijk gaat combineren is pure winst.Omdat hij uiteindelijk daarvoor gehaald is kan in nu concluderen dat er een steigende lijn inzit.Luigi is verre van Favoriet voor mij,maar als hij ooit het niveau haald van zijn tijd bij Excelsior wordt het toch een zeer bruikbare speler voor ons.Geef die jonge gasten gewoon de tijd dat ze zich weer lekker gaan voelen.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 april 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 17:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is wat ik in de samenvatting ook heb gezien.Dan is nu deze topic al dood.Werken hoef je nog niet te verwachten van Luigi ,maar dat hij nu eindelijk gaat combineren is pure winst.Omdat hij uiteindelijk daarvoor gehaald is kan in nu concluderen dat er een steigende lijn inzit.Luigi is verre van Favoriet voor mij,maar als hij ooit het niveau haald van zijn tijd bij Excelsior wordt het toch een zeer bruikbare speler voor ons.Geef die jonge gasten gewoon de tijd dat ze zich weer lekker gaan voelen.
Met hem gaat het helemaal goed komen onder Been
Daat twijfel ik geen seconde aan
sevillana
 sevillana - maandag 13 april 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 18:01 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Met hem gaat het helemaal goed komen onder Been
Daat twijfel ik geen seconde aan
Ik hoop het met je mee, dat hij wel degelijk kan voetballen behoeft geen verdere discussie.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 13 april 2009 - 18:15   quote  deeplink  
Sorry dat ik het moet zeggen maar Bruins was een drama eerste klas!
Die hoort gewoon niet in de kuip thuis, maar Mario Been zal hem er wel bij willen hebben en ik moet zeggen het seizoen onder van Marwijk was ie toch ook best wel goed bezig. Maar ik schrijf hem nog niet helemaal af.....................
Kadaver
 Kadaver - maandag 13 april 2009 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 18:01 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Met hem gaat het helemaal goed komen onder Been
Daat twijfel ik geen seconde aan
Amen, geef hem een vrije rol rond de tien en hij geeft de éne dodelijke steekbal na de andere.

Niet uitfluiten deze jongen, koesteren. Het zal zich uiteindelijk terugbetalen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 18:01 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Met hem gaat het helemaal goed komen onder Been
Daat twijfel ik geen seconde aan
Het zit in hem alleen om de 1 of andere reden is het er nog niet uitgekomen.Ik heb er ook geloof in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 18:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik hoop het met je mee, dat hij wel degelijk kan voetballen behoeft geen verdere discussie.
Jou laatste 8 woorden bevestigd tevens mij gevoel over Luigi..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 18:15 schreef antoniorijen het volgende:
Sorry dat ik het moet zeggen maar Bruins was een drama eerste klas!
Die hoort gewoon niet in de kuip thuis, maar Mario Been zal hem er wel bij willen hebben en ik moet zeggen het seizoen onder van Marwijk was ie toch ook best wel goed bezig. Maar ik schrijf hem nog niet helemaal af.....................
Hou je vast aan je laatste 7 woorden Antonio..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 18:25 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Amen, geef hem een vrije rol rond de tien en hij geeft de éne dodelijke steekbal na de andere.

Niet uitfluiten deze jongen, koesteren. Het zal zich uiteindelijk terugbetalen.
En zo is dat.
Coz
 Coz - maandag 13 april 2009 - 18:53   quote  deeplink  
Heb een goed gevoel bij Luigi Bruins, weet niet waarom.
Denk dat dit volgend seizoen wel eens de beste speler van Feyenoord kan gaan worden.
Hij is erg goed in potentie, hoop dat Been het eruit krijgt, dan is hij zeker één van de besten.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 18:25 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Amen, geef hem een vrije rol rond de tien en hij geeft de éne dodelijke steekbal na de andere.

Niet uitfluiten deze jongen, koesteren. Het zal zich uiteindelijk terugbetalen.
heeft dit jaar al paar x op 10 mogen spelen en pakte niet zijn kans , jongen zit echt in een mega-dip , heeft de uitstraling van een luie rapper , over zijn kwaliteiten hoeven we niet te discussieren die zijn enorm maar zou toch triest zijn als ie die alleen onder Mario tentoon spreid! al hoop ik er ook op en zou ik m niet verkopen!
Peer
 Peer - maandag 13 april 2009 - 19:11   quote  deeplink  
Op Greene na de slechtste man van het veld.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 19:11   quote  deeplink  
en Timmer telt niet meer mee??????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 19:11 schreef jantje 1974 het volgende:
en Timmer telt niet meer mee??????
hahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 19:47   quote  deeplink  
Been kreeg hem bij Excelsior aan het voetballen en nu kijken of hem dat weer lukt!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 april 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 19:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Been kreeg hem bij Excelsior aan het voetballen en nu kijken of hem dat weer lukt!!
Been ziet het zelf zeker zitten
Als Feyenoord hem wilde verhuren had hij hem naar NEC gehaald tijdens de winterstop
puffin
 puffin - maandag 13 april 2009 - 20:43   quote  deeplink  
Phyxsius, ik ga het positief inzetten, jawel! Bruins is een speler die het heeft, technisch begaafd maar wellicht in de duels niet de fysiek sterkste. Maar, eentje die wekelijks moet spelen en ondersteuning krijgt van spelers die wel de fysiek hebben (een Fer bijv.). Dan komt Bruins zeker op een hoger plan, kijk nog ff terug naar vorig seizoen>thuis tegen ajakkes speelde hij geweldig, kreeg alle lof en dan kan het echt niet zo zijn dat hij dit seizoen er niets meer van kan. Een groeibriljant en eerder in deze topic is al gesteld dat bij hem het gevaar Van Persie geldt door hem te vroeg en te goedkoop weg te laten gaan. Dus ook niet verhuren!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 april 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 20:37 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Been ziet het zelf zeker zitten
Als Feyenoord hem wilde verhuren had hij hem naar NEC gehaald tijdens de winterstop
Ja dat is waar ook.Als die jongen gewisseld werd als hij dramatisch had gespeeld zaten een paar helden bij mij op Z hem verschrikkelijk uit te jouwen dat was niet normaal meer.Dat helpt zo`n jong jochie nergens mee.Daardoor alleen al hoop ik dat hij binnenkort een lange neus trekt naar deze hersenloze.
sevillana
 sevillana - maandag 13 april 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 20:43 schreef puffin het volgende:
Phyxsius, ik ga het positief inzetten, jawel! Bruins is een speler die het heeft, technisch begaafd maar wellicht in de duels niet de fysiek sterkste. Maar, eentje die wekelijks moet spelen en ondersteuning krijgt van spelers die wel de fysiek hebben (een Fer bijv.). Dan komt Bruins zeker op een hoger plan, kijk nog ff terug naar vorig seizoen>thuis tegen ajakkes speelde hij geweldig, kreeg alle lof en dan kan het echt niet zo zijn dat hij dit seizoen er niets meer van kan. Een groeibriljant en eerder in deze topic is al gesteld dat bij hem het gevaar Van Persie geldt door hem te vroeg en te goedkoop weg te laten gaan. Dus ook niet verhuren!
Zou misschien een kwestie van gevoel kunnen zijn, dit seizoen verloopt vooralsnog nogal onrustig (voorzichtig uitgedrukt). Al dat geouwehoer en onrust kan misschien wel eens ongunstig uitwerken op deze jongen. Zoals idd eerder is gebleken (bijv. vorig seizoen in die pot tegen 020) beschikt hij over wat speciale kwaliteiten die bij menige voetballer niet aanwezig zijn. Heb goede hoop dat hij onder Mario z'n oude niveau weer gaat halen en ongetwijfeld nog kan verbeteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 07:22   quote  deeplink  
Bruins komt wel goed, had in iedergeval weer een paar aardige combinaties, zit in ieder geval meer voetbal in dan bij Bieseswar (onze "1 beweging" held). nu maar hopen dat het er eens uitkomt.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 09:01   quote  deeplink  
tis te hopen.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Een vraagje









0.0056891