BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fernandez 3 jaar Feyenoorder

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 14 april 2009 - 07:22
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Fernandez 3 jaar Feyenoorder (FR4Ever.nl)

hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 07:49   quote  deeplink  
dat vind ik niet verkeerd
larsson14
 larsson14 - dinsdag 14 april 2009 - 08:28   quote  deeplink  
Vast de eerste actie van investeerders, we hebben geen cent..."prijskaartje voor NEC te gortig", "Oekraiense eigenaar", en "aanbiedingen van grote clubs uit Frankrijk en niet te vergeten z'n vaderland Spanje" en dan naar Ons komen...moet wat achter zitten...hoop dat het zo is, zeker een versterking..Nu maar wachten op andere namen..
moa
 moa - dinsdag 14 april 2009 - 08:32   quote  deeplink  
Zeker niet verkeerd, het lijkt er op dat er eindelijk weer wat slim onderhandelt wordt.
larsson14
 larsson14 - dinsdag 14 april 2009 - 08:46   quote  deeplink  
Ja maar voor slim onderhandelen heb je ook geld nodig, waar halen we dat dan vandaan? Paar dagen geleden moesten we vrezen voor nul versterkingen voor het nieuwe seizoen omdat we geen geld hadden.
moa
 moa - dinsdag 14 april 2009 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 08:46 schreef larsson14 het volgende:
Ja maar voor slim onderhandelen heb je ook geld nodig, waar halen we dat dan vandaan? Paar dagen geleden moesten we vrezen voor nul versterkingen voor het nieuwe seizoen omdat we geen geld hadden.
Daar heb ik nooit iets van gelooft.
Volgens mij hebben we nog steeds 43 milj. inkomsten per jaar. (Kaartjes/merchandising/wedstrijden e.d.)

Ik ga niet geloven dat die allemaal al in contracten en vaste kosten zitten.
larsson14
 larsson14 - dinsdag 14 april 2009 - 08:58   quote  deeplink  
Nee ik ook niet, hoop ook alleen maar dat het waar is, en stiekem eigenlijk ook dat het werk is van investeerders.. we wachten maar weer af, we zijn erg goed in dit soort dingen , lekker gemaakt worden en dan er weer van afzien, te laat of toch geen geld...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 09:08   quote  deeplink  
eerst zien....dan geloven!!!!!!!!

(al lijkt het toch wel waarschijnlijk dat ie komt. tenzij het een trucje is om de prijs wat verder op te drijven om vervolgens in het buitenland ergens een mega contract te kunnen tekenen)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 10:17   quote  deeplink  
Moet het erst zien maar heb er toch vertrouwen in omdat het een terugkerend bericht is!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 april 2009 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 10:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Moet het erst zien maar heb er toch vertrouwen in omdat het een terugkerend bericht is!!!
Ik ook, maar wacht ff de club site af
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 10:37   quote  deeplink  
precies.........
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 april 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Ik las t vanochtend ook in de papieren variant van de Grootste Sensatie Krant van Nederland.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 10:43 schreef Stylzz het volgende:
Ik las t vanochtend ook in de papieren variant van de Grootste Sensatie Krant van Nederland.
gelukkig, een betrouwbare bron.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 april 2009 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 10:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

gelukkig, een betrouwbare bron.
tsja.. ik was bij de Seat dealer om een lampje te laten wisselen op mn lease Leon... LOL

Daar lag de Telegraf. Was voor mij voor t eerst sinds tijden dat er iets nieuws in de papieren media stond wat ik nog niet op internet gelezen had...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 10:49   quote  deeplink  
daar komt dit geleuter ook vandaan...en elke site neemt het klakkeloos over zonder ook maar effe te checken of die zaakwaarnemer/slavendrijver uberhaupt wel op de tribune heeft gezeten.......

maarja dat heet tegenwoordig journalistiek.............
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 14 april 2009 - 11:06   quote  deeplink  
Eerst nog maar eens op de officiele bevestiging wachten van Feyenoord en als het waar is dan hoop ik dat dit een eerste investering namens de investeerders is en dan ga ik er van uit dat dit met de investeerders wel goed komt.......duimen maar
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 11:08   quote  deeplink  
ja, ik heb ze allebei al in me mond!!!!HAHAHAHA

maare effe serieus, zolang het niet op de officiele site staat geloof ik niks!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 11:08 schreef Jappie_FEY het volgende:
ja, ik heb ze allebei al in me mond!!!!HAHAHAHA

maare effe serieus, zolang het niet op de officiele site staat geloof ik niks!!!!!!!!!!!!
en dan hou ik nog een slag om de arm....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 11:13   quote  deeplink  
geloof je het dan nog niet???HAHAHHA
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 11:15   quote  deeplink  
heb bosz een keer horen verkondigen dat ze rond waren met arnoutovich, de hele soap rondom het vertrek van verbeek.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 11:17   quote  deeplink  
heeft niet op de site gestaan..........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 11:18   quote  deeplink  
Bijvoorbeeld!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 11:18   quote  deeplink  
oke, ik houd hem in de gaten. (de site dan he)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 11:18   quote  deeplink  
als er iets op de feyenoord site is het ook echt wel zo.............
moa
 moa - dinsdag 14 april 2009 - 15:13   quote  deeplink  
En daar gaan we weer, ik hoop dat dit niet waar is:

quote:
Feyenoord is dicht bij een akkoord met NEC-verdediger Dani Fernández over een contract. De Rotterdamse club wil de Spanjaard middels een meerjarige huurconstructie vastleggen. Geld voor een reguliere transfer heeft Feyenoord niet.

De constructie is nogal gecompliceerd, omdat de transferrechten van Fernández in handen zijn van de Oekraïnse zakenman Dmitri Selyuk, voormalig vicevoorzitter van Metallurg Donetsk. De voetballer is sinds afgelopen zomer formeel ondergebracht bij Arsenal Kiev en ‘doorverhuurd’ aan NEC. Voor de Nijmeegse club is Fernández echter te duur en trainer Mario Been wil hem graag meenemen naar Feyenoord. In de geplande huurconstructie hoeft de Rotterdamse club alleen salaris te betalen voor de voetballer.

Dani Fernández zelf wil graag naar Feyenoord, maar de deal is nog niet volledig afgerond. Om de deal volledig dicht te timmeren, dienen nog aan een aantal voorwaarden en details te worden voldaan.
Wat mij betreft kopen of niet doen, alleen huren onder de voorwaarde dat we een exclusieve optie tot koop krijgen.
Alex
 Alex - dinsdag 14 april 2009 - 15:23   quote  deeplink  
waarom niet huren ? er wordt toch getwijfeld over zijn kwaliteiten, mocht hij niet presteren zit feyenoord niet met fernandez in zijn maag en omdat het geen geld heeft om te kopen is huren een prima optie. optie tot koop zou mooi meegenomen zijn ja.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 15:23   quote  deeplink  
zo gek vind ik het eigenlijk nog niet.......
moa
 moa - dinsdag 14 april 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 15:23 schreef Alex het volgende:
waarom niet huren ? er wordt toch getwijfeld over zijn kwaliteiten, mocht hij niet presteren zit feyenoord niet met fernandez in zijn maag en omdat het geen geld heeft om te kopen is huren een prima optie. optie tot koop zou mooi meegenomen zijn ja.
Waarom niet?

Omdat wanneer je een speler huurt zonder een EXCLUSIEVE optie tot koop elke club hem zomaar op ieder gewenst moment weg kan kopen wanneer hij een paar wedstrijden goed speelt.

Dus dan hebben we straks de situatie dat hij boven verwachting speelt, dus wij willen hem kopen maar voordat die vlieger op gaat is er al een ploeg uit Engeland/Spanje die het geld snel en zonder onderhandelingen op tafel legt.

En wie vist er dan weer achter het net?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 15:40   quote  deeplink  
als.......als.........als........misschein tekenen ze wel een contract dat ze hem voor minimaal 2 jaar huren of zoiets

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2009 door Jappie_FEY --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 15:46   quote  deeplink  
denk dat Mario wel weet oftie zn geld waard is of niet. daar heb ik alle vertrouwen in. Het geeft de kans aan de jeugd (Leerdam, Nieveld e.d.) in de luwte te rijpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2009 door hotjumper --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fernandez 3 jaar Feyenoorder









0.0081830