BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders Topic 128

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - woensdag 15 april 2009 - 16:15   quote  deeplink  
En er schijnt weer een beetje licht in de tunnel:

quote:
Leo Beenhakker (foto) heeft woensdag kennisgemaakt met Michel Perridon. Beenhakker is technisch adviseur op pro deo-basis bij Feyenoord en Perridon is een van de invloedrijke geldschieters die Feyenoord er financieel weer bovenop wil helpen middels een forse kapitaalinjectie. Ook Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, was aanwezig op het hoofdkantoor van Trust, het bedrijf in computerrandapparatuur van Perridon.

Volgens Perridon hadden hij en ‘Don Leo’ en aangenaam gesprek. Perridon: “We hebben lekker zitten praten. We hadden elkaar nog nooit ontmoet. Verder wil ik niets zeggen, dat hebben we zo afgesproken. Leo doet zijn rondje en verder niets.”
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 april 2009 - 16:17   quote  deeplink  
Hoezo.. misschien had Leo een nieuwe muis nodig...
moa
 moa - woensdag 15 april 2009 - 16:20   quote  deeplink  
Ik denk het niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 april 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Nee natuurlijk niet. Maar twas al bekend dat Leo een rondje investeerders ging maken.
Praten kan altijd. Hopelijk komt er wat uit.
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 15 april 2009 - 16:28   quote  deeplink  
dream on feyenoord fans................................deze investeerders zullen nog wel tig keer nadenken voordat zij geld in feyenoord bodemloze put gaan gooien
R()b
 R()b - woensdag 15 april 2009 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 16:28 schreef antoniorijen het volgende:
dream on feyenoord fans................................deze investeerders zullen nog wel tig keer nadenken voordat zij geld in feyenoord bodemloze put gaan gooien
Tjah zo kun je negatief blijven erover , en komt het dus nooit meer goed?
Wat een gelul zeg ,er staat heus wel iemand op.
En anders maar niet .... dan moet we het met jonge spelers doen.

Anywayz... kan ik opmerken uit je reactie dat je geen Feyenoorder bent?
Tenminste uit je 1e regel te lezen.
moa
 moa - woensdag 15 april 2009 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 16:24 schreef Stylzz het volgende:
Nee natuurlijk niet. Maar twas al bekend dat Leo een rondje investeerders ging maken.
Praten kan altijd. Hopelijk komt er wat uit.
Inderdaad,
Alleen denk ik dat Beenhakker niet alleen voor een kopje koffie langs komt.
Perridon zal ook niet snel een middagje voor de lol vrijnemen.
moa
 moa - woensdag 15 april 2009 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 16:28 schreef antoniorijen het volgende:
dream on feyenoord fans................................deze investeerders zullen nog wel tig keer nadenken voordat zij geld in feyenoord bodemloze put gaan gooien
Wacht maar rustig af klein lief neusje ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 april 2009 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 16:28 schreef antoniorijen het volgende:
dream on feyenoord fans................................deze investeerders zullen nog wel tig keer nadenken voordat zij geld in feyenoord bodemloze put gaan gooien
Wat ben jij een negatieveling zeg!!!! heb je mij ooit nog op aangevallen maar kijk eerst eens naar je zelf!!! ZONDER HOOP, GEEN TOEKOMST!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 15 april 2009 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 16:42 schreef moa het volgende:

[..]

Wacht maar rustig af klein lief neusje ;)
Ten eerste ik ben geen neusje hahaha ik heb al vanaf 1983 een seizoenskaart en nu zit ik te twijfelen of ik hem wel verlengd!! Omdat ik geen zin meer heb om geld in een BODEMLOZE club te stoppen omdat deze al jaren boven hun begroting leven. Ik kom graag naar de kuip vanuit het brabantse land en als ik terug ga rekenen wat ik in de 26 jaar al heb uit gegeven aan Feyenoord dan had ik een mooie vrijstaande landhuis met een dikke auto kunnen kopen!!! Tot 4 jaar geleden ging ik altijd mee met Feyenoord, waar dan ook te wereld. Ik heb hier thuis 7 fantastische mappen liggen met reis-en foto verslagen. Dus ga me AUB niet met een neusje vergelijken en neem me niet kwalijk als bij mij de druppel over de emmer is gelopen en ik het nu even helemaal heb gehad met dit Feyenoord bestuur en RvC !! Daarom zie ik liever dat er gauw knopen worden door gehakt en er acties worden ondernomen. Nu ga ik vanwege de resultaten en wanbeleid bij Feyenoord helaas met vrienden bijna altijd met het Nederlands elftal mee, en dan ook overal naar toe. Mijn vakantie naar Zuid-Afrika is ook al geboekt. Maar zodra alles weer helder is en goed geregeld ga ik weer alles aan Feyenoord uit geven maar nu even niet. En vandaar dat ik ook geen duppeltje aan die actie zal doneren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 april 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 20:47 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ten eerste ik ben geen neusje hahaha ik heb al vanaf 1983 een seizoenskaart en nu zit ik te twijfelen of ik hem wel verlengd!! Omdat ik geen zin meer heb om geld in een BODEMLOZE club te stoppen omdat deze al jaren boven hun begroting leven. Ik kom graag naar de kuip vanuit het brabantse land en als ik terug ga rekenen wat ik in de 26 jaar al heb uit gegeven aan Feyenoord dan had ik een mooie vrijstaande landhuis met een dikke auto kunnen kopen!!! Tot 4 jaar geleden ging ik altijd mee met Feyenoord, waar dan ook te wereld. Ik heb hier thuis 7 fantastische mappen liggen met reis-en foto verslagen. Dus ga me AUB niet met een neusje vergelijken en neem me niet kwalijk als bij mij de druppel over de emmer is gelopen en ik het nu even helemaal heb gehad met dit Feyenoord bestuur en RvC !! Daarom zie ik liever dat er gauw knopen worden door gehakt en er acties worden ondernomen. Nu ga ik vanwege de resultaten en wanbeleid bij Feyenoord helaas met vrienden bijna altijd met het Nederlands elftal mee, en dan ook overal naar toe. Mijn vakantie naar Zuid-Afrika is ook al geboekt. Maar zodra alles weer helder is en goed geregeld ga ik weer alles aan Feyenoord uit geven maar nu even niet. En vandaar dat ik ook geen duppeltje aan die actie zal doneren.
In de kern van je verhaal heb je 100% gelijk!!! denk er precies hetzelfde over. Maar probeer wel gewoon hoop te hebben. ZONDER HOOP, GEEN TOEKOMST!!!!
Kadaver
 Kadaver - woensdag 15 april 2009 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 20:47 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ik kom graag naar de kuip vanuit het brabantse land en als ik terug ga rekenen wat ik in de 26 jaar al heb uit gegeven aan Feyenoord dan had ik een mooie vrijstaande landhuis met een dikke auto kunnen kopen!!!
Stille investeerder? ;]
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 april 2009 - 21:24   quote  deeplink  
heefty mij in drie jaar ook al zeker 5000 euro gekost met alles erbij. begrijp dus echt wel wat hij bedoelt. voor mensen die verder weg wonen is het niet alleen het kaartje of die seizoenskaart!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 15 april 2009 - 21:47   quote  deeplink  
precies!!!!!!!!!!!!!!! elke keer ben ik alleen al 50 euro benzine kwijt!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 april 2009 - 22:06   quote  deeplink  
elke keer ben ik alleen al voor 50 euro aan bier kwijt.

maar Feyenoord en geld, het blijft een lastige combinatie.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 09:18   quote  deeplink  
valt niet te combineren!!!!!!!!!!!!!
moa
 moa - donderdag 16 april 2009 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 20:47 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ten eerste ik ben geen neusje hahaha ik heb al vanaf 1983 een seizoenskaart en nu zit ik te twijfelen of ik hem wel verlengd!! Omdat ik geen zin meer heb om geld in een BODEMLOZE club te stoppen omdat deze al jaren boven hun begroting leven. Ik kom graag naar de kuip vanuit het brabantse land en als ik terug ga rekenen wat ik in de 26 jaar al heb uit gegeven aan Feyenoord dan had ik een mooie vrijstaande landhuis met een dikke auto kunnen kopen!!! Tot 4 jaar geleden ging ik altijd mee met Feyenoord, waar dan ook te wereld. Ik heb hier thuis 7 fantastische mappen liggen met reis-en foto verslagen. Dus ga me AUB niet met een neusje vergelijken en neem me niet kwalijk als bij mij de druppel over de emmer is gelopen en ik het nu even helemaal heb gehad met dit Feyenoord bestuur en RvC !! Daarom zie ik liever dat er gauw knopen worden door gehakt en er acties worden ondernomen. Nu ga ik vanwege de resultaten en wanbeleid bij Feyenoord helaas met vrienden bijna altijd met het Nederlands elftal mee, en dan ook overal naar toe. Mijn vakantie naar Zuid-Afrika is ook al geboekt. Maar zodra alles weer helder is en goed geregeld ga ik weer alles aan Feyenoord uit geven maar nu even niet. En vandaar dat ik ook geen duppeltje aan die actie zal doneren.
OK
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 22:06 schreef hotjumper het volgende:
elke keer ben ik alleen al voor 50 euro aan bier kwijt.

maar Feyenoord en geld, het blijft een lastige combinatie.
krijg jij zoveel van dat slootwater weg joh??? respect!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHA
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 09:52 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

krijg jij zoveel van dat slootwater weg joh??? respect!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHA
Bier voor onderweg in de trein, dan nog ff wat drinken bij DHZ, Varkenoord of in het Kruispunt en dan nog wat in de kuip waarbij mn maten natuurlijk niet vergeten worden, behalve die ene die cola drinkt natuurlijk.
moa
 moa - donderdag 16 april 2009 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 09:52 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

krijg jij zoveel van dat slootwater weg joh??? respect!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHA
Als al dat geld nou gewoon naar Feyenoord ging, en niet naar die walgelijke cateraar dan waren we al lang uit de schulden.
45.000 x 50 x 34 = ...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 10:11   quote  deeplink  
HAHAHAHA...........dan kom je idd een eind..........
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 10:11 schreef moa het volgende:

[..]

Als al dat geld nou gewoon naar Feyenoord ging, en niet naar die walgelijke cateraar dan waren we al lang uit de schulden.
45.000 x 50 x 34 = ...
=76500000

inkoop dr af.... hou je toch nog een aardig bedrag over. Als ik hun was zou ik in het vervolg nuchtere fans weigeren ipv dronken supporters
moa
 moa - donderdag 16 april 2009 - 10:49   quote  deeplink  
HAHA
Uit die 75 milj moeten we wel een 30 milj. netto winst kunnen halen??
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 11:03   quote  deeplink  
ik zou dus zeggen, zuipen heren!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 16 april 2009 - 11:15   quote  deeplink  
Opzouten met Koebrugge dus!! Feyenoord moet zelf cateren!! Hmmm herhaal mezelf volgens mij...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 11:22   quote  deeplink  
dat wordt ook al aangegeven door respectievelijk twente en groningen die hun meeste winst van hun nieuwe stadions genereren doordat ze de exploitatie in eigen hand hebben.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 21:47 schreef Jappie_FEY het volgende:
precies!!!!!!!!!!!!!!! elke keer ben ik alleen al 50 euro benzine kwijt!!!!!!!!!!!!!
zo dan, wat voor "slurp-wagen" bestuur jij dan wel niet?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 11:59 schreef sevillana het volgende:

[..]

zo dan, wat voor "slurp-wagen" bestuur jij dan wel niet?
peugeot 206 1.6......maarrrrrr heenweg 200 km gemiddeld 1:12 = 16.67 liter x 1.25 = €21,00

terugweg 200 km (uiteraard) gemiddeld 1:9 = 22 liter x 1.25 = €27,50

samen €47,50

in het gunstigste geval ben ik iets meer als €40 kwijt, maar het gebeurd vaker dat ik boven de €50 zit met die woekerprijzen...........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 10:11 schreef moa het volgende:

[..]

Als al dat geld nou gewoon naar Feyenoord ging, en niet naar die walgelijke cateraar dan waren we al lang uit de schulden.
45.000 x 50 x 34 = ...
mooi rekensommetje, alleen klopt er 1 ding niet (eigenlijk 3)........

we spelen maar 17 thuiswedstrijden + hooguit 2 bekerwedstrijden................

(die andere kleine puntjes, niet iedereen geeft 50 euries uit aan bier......en die andere er zijn ook kinderen en vrouwen:P)
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:06 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

peugeot 206 1.6......maarrrrrr heenweg 200 km gemiddeld 1:12 = 16.67 liter x 1.25 = €21,00

terugweg 200 km (uiteraard) gemiddeld 1:9 = 22 liter x 1.25 = €27,50

samen €47,50

in het gunstigste geval ben ik iets meer als €40 kwijt, maar het gebeurd vaker dat ik boven de €50 zit met die woekerprijzen...........
helder, voel met je mee (moet je ook niet nog eens "de mazzel hebben" dat je op de foto komt, dan kost 't je nog iets meer!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door sevillana --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 14:19   quote  deeplink  
gebeurd geregeld........maar ken alle plekjes nu wel zo'n beetje!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHA
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 14:23   quote  deeplink  
maarrrrrrrrrrrr.........me pa heeft andere auto gekocht op gas:D

dus die gaat voorstaan mee naar rotterdam!!!!!!!!!

dan krijgen we het volgende:

heenweg 200 km gemiddeld 1:10 = 20 liter x 0,45 = €9,-
terugweg 200 km gemiddeld 1:7 = 28,5 liter x 0,45 = €13,

scheelt toch al gauw een kleine €30,- x ongeveer 20 wedstrijden = €600,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

om gek van te worden eigenlijk:(................
moa
 moa - donderdag 16 april 2009 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:08 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

mooi rekensommetje, alleen klopt er 1 ding niet (eigenlijk 3)........

we spelen maar 17 thuiswedstrijden + hooguit 2 bekerwedstrijden................

(die andere kleine puntjes, niet iedereen geeft 50 euries uit aan bier......en die andere er zijn ook kinderen en vrouwen:P)
Je begrijpt dat het sommetje snel was gemaakt, zonder echt ergens rekening mee te houden. :)
Misschien een idee om de kuip ook te openen bij iedere uit wedstrijd? Dan kan er gewoon gezopen worden in de kuip, en zuipen we Feyenoord samen uit de schulden?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 april 2009 - 14:38   quote  deeplink  
Hangt er van af of we alles heel houden ;-)
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:23 schreef Jappie_FEY het volgende:
maarrrrrrrrrrrr.........me pa heeft andere auto gekocht op gas:D

dus die gaat voorstaan mee naar rotterdam!!!!!!!!!

dan krijgen we het volgende:

heenweg 200 km gemiddeld 1:10 = 20 liter x 0,45 = €9,-
terugweg 200 km gemiddeld 1:7 = 28,5 liter x 0,45 = €13,

scheelt toch al gauw een kleine €30,- x ongeveer 20 wedstrijden = €600,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

om gek van te worden eigenlijk:(................
dat ziet er een stuk beter uit!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat ziet er een stuk beter uit!
dat dacht ik!!!!!!!!!!!!!!!!! hebben we weer meer budget voor nutteloze dingen (lees bier en vreten)!!!!!!HAHAHAHA
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:23 schreef moa het volgende:

[..]

Je begrijpt dat het sommetje snel was gemaakt, zonder echt ergens rekening mee te houden. :)
Misschien een idee om de kuip ook te openen bij iedere uit wedstrijd? Dan kan er gewoon gezopen worden in de kuip, en zuipen we Feyenoord samen uit de schulden?
ik had al zo'n vermoeden:D............lijkt me een leuk idee dat open gooien, maar ik ben er dan niet bij. 1 keer in de 2 weken 400 km rijden vind ik wel genoeg!!!!!HAHAHAHAHAHA
Kadaver
 Kadaver - donderdag 16 april 2009 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:23 schreef moa het volgende:

[..]

Je begrijpt dat het sommetje snel was gemaakt, zonder echt ergens rekening mee te houden. :)
Misschien een idee om de kuip ook te openen bij iedere uit wedstrijd? Dan kan er gewoon gezopen worden in de kuip, en zuipen we Feyenoord samen uit de schulden?
Hahaha humor, vervelend alleen voor de mensen die BOBben.

Jappie, 200km? Waar woon jij in hemelsnaam? Dikke respect hoor.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 16:15   quote  deeplink  
in het verre verre drenthe!!!!!!!!!!!!!

(om heel precies te zijn trouwens: 201.9 km)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door Jappie_FEY --
moa
 moa - donderdag 16 april 2009 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 16:10 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ik had al zo'n vermoeden:D............lijkt me een leuk idee dat open gooien, maar ik ben er dan niet bij. 1 keer in de 2 weken 400 km rijden vind ik wel genoeg!!!!!HAHAHAHAHAHA
Hehe same here, ik moet uit het nog verdere Friesland komen, helaas is het voor mij financieel (student) niet te doen om elke thuis wedstrijd te bezoeken. Maar de examens zijn in zicht dus er gloort hoop aan de horizon :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 16:22 schreef moa het volgende:

[..]

Hehe same here, ik moet uit het nog verdere Friesland komen, helaas is het voor mij financieel (student) niet te doen om elke thuis wedstrijd te bezoeken. Maar de examens zijn in zicht dus er gloort hoop aan de horizon :)
serieus....moet je nog verder als mij denk ik???? Maar als student is het te doen hoor elke thuiswedstrijd!!!!!!HAHAHAHA

(ben zelf ook nog student)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door Jappie_FEY --
moa
 moa - donderdag 16 april 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Hehe, het spant er om, ik zit ook op ongeveer 200 kilometer,
Ik ben samenwonend, auto/huis/studie moeten betaald worden, dan blijft er helaas als student niet altijd even veel over elke maand.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 17:18   quote  deeplink  
ik thuis wonend dus dat zal het verschil wel zijn!!!!!HAHAHAHA
moa
 moa - donderdag 16 april 2009 - 17:29   quote  deeplink  
HAHA, ja dat scheelt een kleine 700 euro per maand :D
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 16 april 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 21:13 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Stille investeerder? ;]
Helaas als ik het kon doe ik het direct
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 16 april 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 16:15 schreef Jappie_FEY het volgende:
in het verre verre drenthe!!!!!!!!!!!!!

(om heel precies te zijn trouwens: 201.9 km)
zuid limburg is dacht ik toch verder en ik zit rond de 190 km!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 20:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

zuid limburg is dacht ik toch verder en ik zit rond de 190 km!!!!
zeker niet.............kijk maar op routenet..........
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:08 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

(die andere kleine puntjes, niet iedereen geeft 50 euries uit aan bier......en die andere er zijn ook kinderen en vrouwen:P)
daarom hebben vrouwen niks te zoeken bij voetbal. geen toegevoegde waarde
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 23:10   quote  deeplink  
mmmmmmm..........moet je toch nog maar effe goed naar het topic 'help ons' kijken!!!!!!!HAHAHAHAHA
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 23:11   quote  deeplink  
op foto's en internet heb ik er niks tegen, thuis ook niet, maar bij voetbal horen ze niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders Topic 128









0.0113070