BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leonardo

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - woensdag 15 april 2009 - 17:13   quote  deeplink  
Ik weet 100% zeker dat jullie hem allemaal liever niet (of absoluut niet) zien komen, vanwege zijn recente afkomst.
Maar vanwege onze penibele financiële situatie wellicht toch het overwegen waard?

quote:
020 heeft Leonardo een brief gestuurd met de mededeling dat hij per medio 2009 formeel is ontslagen. Zijn zaakwaarnemer Hans Coret heeft dit bevestigd. Of de kleine Braziliaan ook definitief vertrekt uit 020 blijft nog steeds een vraagteken. Het contract van de Braziliaan loopt medio 2009 af en het is nog altijd onduidelijk of 020 met Leonardo verder wil. Formeel heeft 020 hem daarom moeten ontslaan en dat is ook gebeurd. Het is nog wel de bedoeling dat beide partijen nog een keer met elkaar om de tafel gaan zitten. Zoals bekend heeft Panathinaikos haar interesse in de vleugelspeler uitgesproken terwijl ook een tweede, onbekende buitenlandse club naar zijn diensten heeft geïnformeerd. Coret: 'Aan deze stand van zaken is ondertussen niets veranderd. De toekomst van Leonardo blijft een verrassing en ik weet zelf ook niet hoe lang dat nog het geval zal zijn. Wij hebben eind maart een aantal gesprekken gevoerd met manager technische zaken Danny B. en hij liet weten dat pannenkoek het licht op groen moet zetten. Pannenkoek weet wat Leonardo te bieden heeft. Het is aan 020 om een toekomstplan uit te stippelen met daarin wel of geen plaats voor Leo'.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 15 april 2009 - 17:25   quote  deeplink  
denk dat ie naar panatinaikos gaat................

en als dat niet zo is, niet halen. gigantische egotripper die je op het moment niet kunt gebruiken. veroorzaakt alleen maar meer onrust........en daarnaast heeft ie alleen bij nac een leuk seizoen gespeeld en voor de rest nog nooit!!!!!! dus waar hebben we het eigenlijk over..................
sevillana
 sevillana - woensdag 15 april 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 17:13 schreef moa het volgende:
Ik weet 100% zeker dat jullie hem allemaal liever niet (of absoluut niet) zien komen, vanwege zijn recente afkomst.
Maar vanwege onze penibele financiële situatie wellicht toch het overwegen waard?

[..]

voor mij hoeft dat niet meer, veel gezeur in huis halen. dacht trouwens dat Henkie hem sowieso naar Griekenland wilde halen?
moa
 moa - woensdag 15 april 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 17:25 schreef Jappie_FEY het volgende:
denk dat ie naar panatinaikos gaat................

en als dat niet zo is, niet halen. gigantische egotripper die je op het moment niet kunt gebruiken. veroorzaakt alleen maar meer onrust........en daarnaast heeft ie alleen bij nac een leuk seizoen gespeeld en voor de rest nog nooit!!!!!! dus waar hebben we het eigenlijk over..................
Over zijn voetballende kwaliteiten is wat mij betreft geen twijfel, hij is alleen veel te veel geblesseerd geweest.
Verder is het natuurlijk een akelig mannetje, groot ego, ex-jood etc..
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 15 april 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Leo laat dit seizoen zienj dat ie alleen scherp is als ie mag invallen als ie in de basis staat gaat hij zijn krachten doseren en doet ie dus niets , groot talent maar in zijn kop niet goed en zal dus nooit echte basisspeler worden , voor ons dus niet interessant!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 april 2009 - 18:32   quote  deeplink  
Dit is nu zo'n jood die ik niet meer terug wil zien!!! bij ons de jeugdopleiding om daar te gaan voetballen???? Blijf dan maar weg. Doe mij Smolarek maar!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 april 2009 - 22:24   quote  deeplink  
ondanks dat ie veel beter is dan diego, hoef ik dat gezwel nooit meer in de kuip te zien. wat mij betreft tyft ie weer op naar brazilie en wordt het een lijmsnuivend retejong. Was toch wel met hem gebeurd als Feyenoord hem niet had weggehaald daar. grafmongool dattie dr is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 april 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 22:24 schreef hotjumper het volgende:
ondanks dat ie veel beter is dan diego, hoef ik dat gezwel nooit meer in de kuip te zien. wat mij betreft tyft ie weer op naar brazilie en wordt het een lijmsnuivend retejong. Was toch wel met hem gebeurd als Feyenoord hem niet had weggehaald daar. grafmongool dattie dr is
Ja dat is dus duidelijk;)
colombiaan
 colombiaan - woensdag 15 april 2009 - 23:37   quote  deeplink  
ik denk laat maar komen transfervrij als hij een goed seizoen volgend jaar speelt haal je een heel hoog rendement mbt transfersom
we kunnen zakelijk daar een slag mee slaan het is en het blijft een goede voetballer
R()b
 R()b - donderdag 16 april 2009 - 00:56   quote  deeplink  
Leonardo brengt teveel onrustmet zich mee , en daar heeft Mario een zwak voor.
Kijk maar naar Collins John en Bouaouzan , en hoe het is afgelopen!!
Geen verstandig plan dus.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 23:37 schreef colombiaan het volgende:
ik denk laat maar komen transfervrij als hij een goed seizoen volgend jaar speelt haal je een heel hoog rendement mbt transfersom
we kunnen zakelijk daar een slag mee slaan het is en het blijft een goede voetballer
ik denk, jij denkt, hij denkt, zij denkt, wij denken, ................ ik kan alleen maar hopen dat men bij de club dezelfde gedachte heeft als ik, ........... LAAT MAAR, niet dus!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door sevillana --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 april 2009 - 11:10   quote  deeplink  
VERRADER!

of te wel: nee liever niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door Stylzz --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 11:26   quote  deeplink  
gewoon het feit dat mensen dit als serieuze optie opperen, geeft aan dat ook het legioen aan verval onderhevig is.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 11:26 schreef hotjumper het volgende:
gewoon het feit dat mensen dit als serieuze optie opperen, geeft aan dat ook het legioen aan verval onderhevig is.
je zou het idd wel gaan denken
Gast138
 Gast138 - donderdag 16 april 2009 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 18:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dit is nu zo'n jood die ik niet meer terug wil zien!!! bij ons de jeugdopleiding om daar te gaan voetballen???? Blijf dan maar weg. Doe mij Smolarek maar!!
Wat een idiote praat Hij is weggepest door die leefbare lullen die ook Persie hebben weg gepest en nu weer Bruins wegpesten enkel en alleen omdat deze spelers afwijken van de leefbare lullen middelmaat, omdat deze spelers boven het maaiveld uitsteken.

quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 22:24 schreef hotjumper het volgende:
ondanks dat ie veel beter is dan diego, hoef ik dat gezwel nooit meer in de kuip te zien. wat mij betreft tyft ie weer op naar brazilie en wordt het een lijmsnuivend retejong. Was toch wel met hem gebeurd als Feyenoord hem niet had weggehaald daar. grafmongool dattie dr is
Gezwel? Die idoten met die grote muilen die roepen Feyenoord is van ons en iedereen die een beetje afwijkt van het beeld dat zij hebben van een feyenoorder wegzieken. Dat zijn gezwellen.

Mario heeft laten zien dat hij Leo aan het voetballen krijgt, maar ja ik zou hem niet halen want tegenwoordig zitten de tribunes vol met idioten die hun eigen spelers uitfluiten.

quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:
VERRADER!

of te wel: nee liever niet.
Verader, had hij dan moeten stoppen met voetballen nadat hij bij Feyenoord was weggepest. Jij bent zeker ook zo'n Fan van die Gnoom Jansen?

quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 11:26 schreef hotjumper het volgende:
gewoon het feit dat mensen dit als serieuze optie opperen, geeft aan dat ook het legioen aan verval onderhevig is.
Nee roepen om middelmaat als Smolarek of Buffel, dat is een teken van intelligentie.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 12:15 schreef Gast138 het volgende:

[..]

Wat een idiote praat Hij is weggepest door die leefbare lullen die ook Persie hebben weg gepest en nu weer Bruins wegpesten enkel en alleen omdat deze spelers afwijken van de leefbare lullen middelmaat, omdat deze spelers boven het maaiveld uitsteken.

[..]

Gezwel? Die idoten met die grote muilen die roepen Feyenoord is van ons en iedereen die een beetje afwijkt van het beeld dat zij hebben van een feyenoorder wegzieken. Dat zijn gezwellen.

Mario heeft laten zien dat hij Leo aan het voetballen krijgt, maar ja ik zou hem niet halen want tegenwoordig zitten de tribunes vol met idioten die hun eigen spelers uitfluiten.

[..]

Verader, had hij dan moeten stoppen met voetballen nadat hij bij Feyenoord was weggepest. Jij bent zeker ook zo'n Fan van die Gnoom Jansen?

[..]

Nee roepen om middelmaat als Smolarek of Buffel, dat is een teken van intelligentie.
Voetbalwijskunde gestudeerd soms?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 april 2009 - 12:25   quote  deeplink  
Fan van Jansen is een groot woord, ik heb wel respect voor de man.
Leonardo is een over t paard getild kind dat om 1 ding denkt en dat is Leonardo.
En zo voetbalt hij ook.
Als je m nu ziet voetballen is t nogsteeds de pingelende naar niemand kijkende en luisterende puber van jaren geleden.

Deze jongen brengt alleen maar ellende en onrust in je selectie.
Als ie weer eens met een ontevreden chagerijnig smoelwerk langs de kant zit of traint alsof hij 50kg poep in zn schoenen heeft zitten.

Gepasseerd station, liever kwijt dan rijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door Stylzz --
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:
Fan van Jansen is een groot woord, ik heb wel respect voor de man.
Leonardo is een over t paard getild kind dat om 1 ding denkt en dat is Leonardo.
En zo voetbalt hij ook.
Als je m nu ziet voetballen is t nogsteeds de pingelende naar niemand kijkende en luisterende puber van jaren geleden.

Deze jongen brengt alleen maar ellende en onrust in je selectie.
Als ie weer eens met een ontevreden chagerijnig smoelwerk langs de kant zit of traint alsof hij 50kg poep in zn schoenen heeft zitten.

Gepasseerd station, liever kwijt dan rijk.
Dit is echte wijsheid!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 april 2009 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 12:15 schreef Gast138 het volgende:

[..]

Wat een idiote praat Hij is weggepest door die leefbare lullen die ook Persie hebben weg gepest en nu weer Bruins wegpesten enkel en alleen omdat deze spelers afwijken van de leefbare lullen middelmaat, omdat deze spelers boven het maaiveld uitsteken.

[..]

Gezwel? Die idoten met die grote muilen die roepen Feyenoord is van ons en iedereen die een beetje afwijkt van het beeld dat zij hebben van een feyenoorder wegzieken. Dat zijn gezwellen.

Mario heeft laten zien dat hij Leo aan het voetballen krijgt, maar ja ik zou hem niet halen want tegenwoordig zitten de tribunes vol met idioten die hun eigen spelers uitfluiten.

[..]

Verader, had hij dan moeten stoppen met voetballen nadat hij bij Feyenoord was weggepest. Jij bent zeker ook zo'n Fan van die Gnoom Jansen?

[..]

Nee roepen om middelmaat als Smolarek of Buffel, dat is een teken van intelligentie.
He verschrikkelijke wijsneus, vriend Leonardo heeft kansen genoeg gehad bij Feyenoord. Maar het ligt bij dit over het paard getilde jodejong altijd aan een ander.
En inderdaad 8 jaar bij Feyenoord je zakken vullen en dan doodleuk naar 020 verkassen dan ben je een verrader.
En over leefbare lullen middelmaat gesproken je bent zelf de grootste middelmaat lul.
En zoals Hotjumper al schreef , dat ie inderdaad maar lekker lijm gaat lopen snuiven in een of ander braziliaans hol waar hij vandaan komt.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 april 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 12:15 schreef Gast138 het volgende:

[..]

Wat een idiote praat Hij is weggepest door die leefbare lullen die ook Persie hebben weg gepest en nu weer Bruins wegpesten enkel en alleen omdat deze spelers afwijken van de leefbare lullen middelmaat, omdat deze spelers boven het maaiveld uitsteken.

Wat was de reden dat van Persie was weggepest en wie waren dat dan (concreet)?
KKL
 KKL - donderdag 16 april 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Ik heb vertrouwen in Mario Been.

Ik heb vertrouwen in de voetbalkwaliteiten van Leonardo.

Ik heb vertrouwen dat deze combinatie gaat werken.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 13:29 schreef KKL het volgende:
Ik heb vertrouwen in Mario Been.

ik ook

Ik heb vertrouwen in de voetbalkwaliteiten van Leonardo.

ik twijfel

Ik heb vertrouwen dat deze combinatie gaat werken.
(o.a.) ik dus niet!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 april 2009 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 13:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

(o.a.) ik dus niet!
precies.. niet eens bijna!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 14:12   quote  deeplink  
precies!!!!!!!!!!!!!
moa
 moa - donderdag 16 april 2009 - 14:20   quote  deeplink  
Ik wist wel dat dit topic voldoende discussie op zal leveren. :)

De enige reden dat ik zijn naam even laat vallen is omdat we het waarschijnlijk deze zomer van alleen maar transfer vrije spelers moeten hebben, in dat kader vind ik spelers als Leonardo gewoon een te overwegen optie. Helaas is het er natuurlijk wel 1 met erg veel risico + weinig draagvlak onder het legioen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 14:24   quote  deeplink  
zeg maar geen..................
moa
 moa - donderdag 16 april 2009 - 14:26   quote  deeplink  
Oke.. Weinig tot geen :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 14:32   quote  deeplink  
met de neiging naar geen:P
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:24 schreef Jappie_FEY het volgende:
zeg maar geen..................
of zeg maar, heel erg veel risico! 't is maar hoe je het bekijkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door sevillana --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:32 schreef sevillana het volgende:

[..]

of zeg maar, erg veel risico! 't is maar hoe je het bekijkt.
ik doelde op het draagvlak.........
KKL
 KKL - donderdag 16 april 2009 - 14:35   quote  deeplink  
Wat is draagvlak?

Als hij de winnende tegen 020 scoort is hij weer de held!

Wat is wijsheid?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door KKL --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 april 2009 - 14:39   quote  deeplink  
Wijsheid? verder zoeken!
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:35 schreef KKL het volgende:
Wat is draagvlak?

Als hij de winnende tegen 020 scoort is hij weer de held!

Wat is wijsheid?
moet je Gast138 ff vragen, of, beter eigenlijk, Stylzz!
KKL
 KKL - donderdag 16 april 2009 - 15:06   quote  deeplink  
Veel supporters reageren door emoties en niet op verstand.

Iedereen maar ook echt iedereen was in de hemel...Makaay komt naar de Kuip.

Een seizoen later wordt hij door minstens de helft van de Kuip alweer uitgekotst.

Het is allemaal zo betrekkelijk.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 15:06 schreef KKL het volgende:
Veel supporters reageren door emoties en niet op verstand.

Iedereen maar ook echt iedereen was in de hemel...Makaay komt naar de Kuip.

Een seizoen later wordt hij door minstens de helft van de Kuip alweer uitgekotst.

Het is allemaal zo betrekkelijk.
gedeeltelijk met je eens, maar niet v.w.b. het uitkotsen van Makaay
Gast138
 Gast138 - donderdag 16 april 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 13:28 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wat was de reden dat van Persie was weggepest en wie waren dat dan (concreet)?
Hij werd uitgefloten door zijn eigen supporters (zoals velen anderen die iets afwijken van de grauwe middelmaat bij feyenoord worden uitgefloten), door de zgn. supporters werd hij die kankermarokaan genoemd omdat hij marokaanse woorden gebruikte, hij werd in de Kuip uitgelachen als iets mislukte.
Dat had je kunnen weten als je er bij was geweest.
Of je was er niet bij of je verdringt thet. Zeg maar wat het is.

quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 15:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

gedeeltelijk met je eens, maar niet v.w.b. het uitkotsen van Makaay
Nee Makaay wordt niet uitgekotst door de zogenaamde supporters (LOL). DeCler dan?

Op dit forum zijn na een verloren wedstrijd van feyenoord foto's van een jaar oud geplaatst waarop te zien is dat DeCler met collega's op zondagavond zijn verjaardag viert, enkel en alleen om DeCler zwart te maken. Lekkere supporters hoor.

Luister maar naar al die hersenloze schreeuwerds die termen als jodenjong en lijmsnuiver gebruiken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

moet je Gast138 ff vragen, of, beter eigenlijk, Stylzz!
ze lijken niet eens op elkaar qua reacties............
f'noord08
 f'noord08 - donderdag 16 april 2009 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 22:24 schreef hotjumper het volgende:
ondanks dat ie veel beter is dan diego, hoef ik dat gezwel nooit meer in de kuip te zien. wat mij betreft tyft ie weer op naar brazilie en wordt het een lijmsnuivend retejong. Was toch wel met hem gebeurd als Feyenoord hem niet had weggehaald daar. grafmongool dattie dr is
100% mee eens!!!
En gast, pleur effe lekker snel op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door f'noord08 --
danny four
 danny four - donderdag 16 april 2009 - 18:07   quote  deeplink  
Ja weg met die slappe klikokwast verhalen en ook geen afdankertjes meer uit die vunzige afvalbak in de kuip laten huppelen.
XTENDER
 XTENDER - donderdag 16 april 2009 - 18:18   quote  deeplink  
ga toch weg met die omhooggevallen draak!!!! Moet trug naar zijn sloppenwijkie!! Waar ie vandaan komt.. BALLETJE!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 16 april 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 16:15 schreef f'noord08 het volgende:

[..]

100% mee eens!!!
En gast, pleur effe lekker snel op.
helemaal mee eens.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 16 april 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 22:24 schreef hotjumper het volgende:
ondanks dat ie veel beter is dan diego, hoef ik dat gezwel nooit meer in de kuip te zien. wat mij betreft tyft ie weer op naar brazilie en wordt het een lijmsnuivend retejong. Was toch wel met hem gebeurd als Feyenoord hem niet had weggehaald daar. grafmongool dattie dr is
sorry maar ik bedoelde dat ik het eens was met hotjumper.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 16 april 2009 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 12:15 schreef Gast138 het volgende:

[..]

Wat een idiote praat Hij is weggepest door die leefbare lullen die ook Persie hebben weg gepest en nu weer Bruins wegpesten enkel en alleen omdat deze spelers afwijken van de leefbare lullen middelmaat, omdat deze spelers boven het maaiveld uitsteken.

[..]

Gezwel? Die idoten met die grote muilen die roepen Feyenoord is van ons en iedereen die een beetje afwijkt van het beeld dat zij hebben van een feyenoorder wegzieken. Dat zijn gezwellen.

Mario heeft laten zien dat hij Leo aan het voetballen krijgt, maar ja ik zou hem niet halen want tegenwoordig zitten de tribunes vol met idioten die hun eigen spelers uitfluiten.

[..]

Verader, had hij dan moeten stoppen met voetballen nadat hij bij Feyenoord was weggepest. Jij bent zeker ook zo'n Fan van die Gnoom Jansen?

[..]

Nee roepen om middelmaat als Smolarek of Buffel, dat is een teken van intelligentie.
Ga alsjeblieft weer terug onder je steen!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 16 april 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 15:31 schreef Gast138 het volgende:

[..]

Hij werd uitgefloten door zijn eigen supporters (zoals velen anderen die iets afwijken van de grauwe middelmaat bij feyenoord worden uitgefloten), door de zgn. supporters werd hij die kankermarokaan genoemd omdat hij marokaanse woorden gebruikte, hij werd in de Kuip uitgelachen als iets mislukte.
Dat had je kunnen weten als je er bij was geweest.
Of je was er niet bij of je verdringt thet. Zeg maar wat het is.

[..]

Nee Makaay wordt niet uitgekotst door de zogenaamde supporters (LOL). DeCler dan?

Op dit forum zijn na een verloren wedstrijd van feyenoord foto's van een jaar oud geplaatst waarop te zien is dat DeCler met collega's op zondagavond zijn verjaardag viert, enkel en alleen om DeCler zwart te maken. Lekkere supporters hoor.

Luister maar naar al die hersenloze schreeuwerds die termen als jodenjong en lijmsnuiver gebruiken.
Wat doe jij nog in de Kuip???? Zou mijn iets verbazen als je er nooit bent!!! Jij bent nog erger dan Krunk!!! Pleur alsjeblieft weer van dit forum af.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 16:14 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ze lijken niet eens op elkaar qua reacties............
doelde eigenlijk op wie van deze 2 de meeste wijsheid heeft! Geef persoonlijk m'n punten aan Stylzz.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 20:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wat doe jij nog in de Kuip???? Zou mijn iets verbazen als je er nooit bent!!! Jij bent nog erger dan Krunk!!! Pleur alsjeblieft weer van dit forum af.
zou het hem niet zijn toevallig????...........
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 23:10   quote  deeplink  
dan zijn de knieen van porcelein wel een goede reden om hem niet te nemen en die gun ik hem van harte. Dat één of andere gereformeerde nitwit met een normen en waarden syndroom mij een hersenloze schreeuwer noemt vat ik maar op als een compliment.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 april 2009 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 21:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

doelde eigenlijk op wie van deze 2 de meeste wijsheid heeft! Geef persoonlijk m'n punten aan Stylzz.
Niet te hard van stapel lopen hoor... Ik geef geen garanties voor volgende uitspraken :)
Gast138
 Gast138 - vrijdag 17 april 2009 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 20:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wat doe jij nog in de Kuip???? Zou mijn iets verbazen als je er nooit bent!!! Jij bent nog erger dan Krunk!!! Pleur alsjeblieft weer van dit forum af.
Ik kom al langer bij Feyenoord dan jij. Ik kom al langer dan die idioten die nu eigen spelers uitfluiten, en als jij eigen spelers uitfluit dan verklaart dat het niveau van je commentaar op dit forum.

Jij bent ook zo'n typische product van de leefbaren. Vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen mits de mening van die anderen met jouw mening overeenkomt. Beetje hypocriet, of erg veel?

Nog zo'n geval:
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 16:15 schreef f'noord08 het volgende:

[..]

100% mee eens!!!
En gast, pleur effe lekker snel op.
Dus jullie vinden het kloppen dat Feyenoordsupporters, Feyenoordspelers uitfluiten?

Dan zijn jullie in mijn ogen geen supporters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2009 door Gast138 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 april 2009 - 14:07   quote  deeplink  
Er is een groot verschil tussen Feyenoord-spelers en Feyenoorders.
Een echte Feyenoorder fluit je niet uit.

Een speler zonder hart voor de club, die week in week uit voor eigen eer en glorie voetbalt. Ja die mag je uitfluiten ja.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leonardo









0.0073180