BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leonardo

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 17 april 2009 - 14:11   quote  deeplink  
volgens mij leeft 'gast 138' onder een steen.....

bij werkelijk iedere, maar dan ook echt iedere club wordt wel eens een speler uitgefloten!!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 april 2009 - 14:18   quote  deeplink  
ik heb nog nooit spelers uitgefloten die het Feyenoord shirt droegen dat is neuzen gedrag. en ik denk niet dat veel van de vaste forum posters zich hier schuldig aan maken. De meeste hier geven hun commentaar op de gebeurtenissen rondom Feyenoord en in de selectie, en zelfs jij met je tunnelvisie moet toch inzien dat er momenteel veel fout gaat bij de club. Éénmaal in de Kuip staan ze voor 100% achter hun cluppie.
Nee dan jij, je komt ff kijken op een forum en denkt meteen te weten hoe iederéén in elkaar zit.
Maarja blijf jij maar lekker übersupporter wezen sneue rukker.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 17 april 2009 - 14:25   quote  deeplink  
prachtig verwoord hotjumper!!!!!!!!!!!!!!!!
KKL
 KKL - vrijdag 17 april 2009 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 14:07 schreef Stylzz het volgende:
Er is een groot verschil tussen Feyenoord-spelers en Feyenoorders.
Een echte Feyenoorder fluit je niet uit.

Een speler zonder hart voor de club, die week in week uit voor eigen eer en glorie voetbalt. Ja die mag je uitfluiten ja.
Weet je....er is géén één speler in het huidige Feyenoord die echt hart voor de club heeft.

Nee....ook Gio niet.
En waarom?
Als hij echt een Feyenoorder zou zijn zoals jij en ik en al die andere supporters dan had hij ALTIJD voor Feyenoord moeten blijven voetballen.

Voetballers zijn werknemers!
Ze verdienen er hun salaris mee.
En als ze bij club B een ton meer kunnen verdienen dan zijn ze pleitte!

Terwijl een speler als Gio ook gewoon miljonair had kunnen worden bij Feyenoord.
Maar ja een ieder wil altijd meer en dat is mens eigen...niks vreemds aan.

Voor mij zijn ALLE spelers gewoon pasanten...niets meer niets minder.
Wij de supporters zijn echt de enige die hart voor de club hebben.

Hart voor de club???

Blankemeijer en Gerard Meijer!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 april 2009 - 16:07   quote  deeplink  
KKL , dit is geen liefde wat jij hebt , dit is pure blindheid!

Een speler als Gio heeft zeker wel clubliefde maar heeft ervoor gekozen om zo hoog mogelijk te voetballen! Feyenoord wordt 1x per 12 jaar kampioen en Gio is wel vaker kampioen geworden de laartste 12 jaar in topcompetities als Engeland en Spanje , heeft de CL gewonnen en heeft echt ALLES uit zijn carriere gehaald en dat heeft dus niets met clubliefde te maken maar puur met prestatiedrang.

beetje naieve mening dus van iemand die niet veel meer dan Feyenoord heeft in zijn leven.........................
moa
 moa - vrijdag 17 april 2009 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 16:07 schreef jantje 1974 het volgende:
KKL , dit is geen liefde wat jij hebt , dit is pure blindheid!

Een speler als Gio heeft zeker wel clubliefde maar heeft ervoor gekozen om zo hoog mogelijk te voetballen! Feyenoord wordt 1x per 12 jaar kampioen en Gio is wel vaker kampioen geworden de laartste 12 jaar in topcompetities als Engeland en Spanje , heeft de CL gewonnen en heeft echt ALLES uit zijn carriere gehaald en dat heeft dus niets met clubliefde te maken maar puur met prestatiedrang.

beetje naieve mening dus van iemand die niet veel meer dan Feyenoord heeft in zijn leven.........................
Eens.

Gewoon gezonde ambitie heet dat.
Wanneer je als werknemer bij bijv. een bank werkt, en je kan bij een andere bank met hetzelfde werk het dubbele verdienen, dan zou iedereen dat doen. Dat betekend dan niet direct dat je geen hart voor de zaak hebt??
KKL
 KKL - vrijdag 17 april 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 16:19 schreef moa het volgende:

[..]

Eens.

Gewoon gezonde ambitie heet dat.
Wanneer je als werknemer bij bijv. een bank werkt, en je kan bij een andere bank met hetzelfde werk het dubbele verdienen, dan zou iedereen dat doen. Dat betekend dan niet direct dat je geen hart voor de zaak hebt??
Nee je hebt hart voor je portomonee.

Kom op zeg.
moa
 moa - vrijdag 17 april 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 16:40 schreef KKL het volgende:

[..]

Nee je hebt hart voor je portomonee.

Kom op zeg.
Jij bent dus duidelijk geen carriere tijger,
Wanneer iemand ergens anders het dubbele of soms wel 3/4/5 voudige kan verdienen met hetzelfde werk, dan gaat 99%.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 april 2009 - 17:10   quote  deeplink  
eens MOA , denk dat KKL echt HET PROTOTYPE van een ouderwetse Feyenoorder is , hard werken , weinig verdienen , veel kankeren , maar onvoorwaardelijke trouw aan Feyenoord , KKL zal ook wel regelmatig langs t traininigsveld staan te schreeuwen denk ik...............................
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 april 2009 - 17:33   quote  deeplink  
jullie beginnen een beetje op gast... te lijken met je vooroordelen. Ik ben het wel met KKL eens.jammer genoeg denken er steeds minder mensen zo over. In Engeland, Spanje en Italie heb je nog wel een paar echte clubspelers. Denk echter dat je in Nederland al blij mag zijn met spelers zoals Gio die nog een keer terug willen komen bij hun geliefde club. Verder getuigd ook de opmerking van Mario dat ie nog voor geen 100 miljoen naar de neuzen zou gaan het ware clubmanschap.
Overigens vergeet men bij Feyenoord te vaak Bahia als men het heeft over "Feyenoorders" bij de huidige selectie, Die wil in Nederland nergens anders voetballen. Nooit een onvertogen woord en altijd 100% inzet. Daar heb ik echt respect voor.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 april 2009 - 17:39   quote  deeplink  
als er voor Bahia een mooie club komt uit Spanje of Engeland is ie ook weg hoor!
Maar voor Bahia zal die niet zo snel komen , en André weet dat , kent zijn beperkingen en is al blij dat ie hier 450.000 per jaar pakt en op die manier toch op zijn 33e terug te keren naar Brazilie en nooit meer hoeft te werken!

vooroordeel over KKL is idd wel wat kortzichtig maar zo zie ik hem na zijn reacties wel voor me!
moa
 moa - vrijdag 17 april 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 17:33 schreef hotjumper het volgende:
jullie beginnen een beetje op gast... te lijken met je vooroordelen. Ik ben het wel met KKL eens.jammer genoeg denken er steeds minder mensen zo over. In Engeland, Spanje en Italie heb je nog wel een paar echte clubspelers. Denk echter dat je in Nederland al blij mag zijn met spelers zoals Gio die nog een keer terug willen komen bij hun geliefde club. Verder getuigd ook de opmerking van Mario dat ie nog voor geen 100 miljoen naar de neuzen zou gaan het ware clubmanschap.
Overigens vergeet men bij Feyenoord te vaak Bahia als men het heeft over "Feyenoorders" bij de huidige selectie, Die wil in Nederland nergens anders voetballen. Nooit een onvertogen woord en altijd 100% inzet. Daar heb ik echt respect voor.
Je kan de situatie in Italie, Engeland en Spanje niet vergelijken met Nederland.
Een jong talent dat zo rond zn 21e Oranje haalt en in de eredivisie speelt ontstijgt razendsnel het niveau van de competitie. Omdat het niveau en de hoogte van de salarissen in de Eredivisie extreem veel lager liggen dan in de door jou genoemde landen, is het verhuizen naar een topclub in 1 van deze landen in ieder opzicht een stap vooruit. Zowel sportief als financieel maak je een sprong vooruit, het hele "sporten" en "wedstrijden" is niks anders dan jezelf meten met de competitie. Het is daarom logisch dat iedere sporter altijd en overal op een zo hoog mogelijk niveau wil spelen.

Ik vind het respectloos om tegen alle spelers die wij opleiden te zeggen dat ze geen hart voor de club hebben zodra ze klaar zijn voor een volgende stap in hun carriere.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 april 2009 - 17:57   quote  deeplink  
ach, in de huidige samenleving is dit toch een zuiver hypothetische discussie. De "sportieve verbetering" kaart wordt mij ff te vaak uit gespeeld. Het lijkt me toch een stuk uitdagender als je in Nederland bij wijze van spreken elk jaar om het kampioenschap meedoet dan "kick and rush" te spelen in de kelders van de premier league. Wees dan een kerel en zeg gewoon dat je het voor de poen doet.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 april 2009 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 17:39 schreef jantje 1974 het volgende:
als er voor Bahia een mooie club komt uit Spanje of Engeland is ie ook weg hoor!....
vandaar dat ik het ook alleen over nederlandse clubs had mbt Bahia.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 april 2009 - 18:11   quote  deeplink  
ten 1e speelt Feyenoord 1x per 10 jaar om de titel , ten 2e als je bijv. bij PSV speelt en je bent al 3x kamioen wil je toch een keer naar een ECHTE grote competitie ten 3e schat ik de top-12 van Engeland allemaal gelijk aan top-5 nederland.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 april 2009 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 17:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

vandaar dat ik het ook alleen over nederlandse clubs had mbt Bahia.
sorry maar dit slaat nergens op , Gio heeft geen clubliefde omdat ie naar grote clubs in buitenland gaat en bij Bahia gaat t alleen over Ned.clubs??? sorry maar je vervalt in onzin jumper!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 april 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 18:12 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

sorry maar dit slaat nergens op , Gio heeft geen clubliefde omdat ie naar grote clubs in buitenland gaat en bij Bahia gaat t alleen over Ned.clubs??? sorry maar je vervalt in onzin jumper!
wellicht was het je ontgaan dat ik in een nieuwe alinea begon toen ik Bahia naar voren bracht. Hij schoot me in het clubliefdeverhaal te binnen omdat hij mijnsinziens ondergewaardeerd wordt door het legioen.
moa
 moa - vrijdag 17 april 2009 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 17:57 schreef hotjumper het volgende:
ach, in de huidige samenleving is dit toch een zuiver hypothetische discussie. De "sportieve verbetering" kaart wordt mij ff te vaak uit gespeeld. Het lijkt me toch een stuk uitdagender als je in Nederland bij wijze van spreken elk jaar om het kampioenschap meedoet dan "kick and rush" te spelen in de kelders van de premier league. Wees dan een kerel en zeg gewoon dat je het voor de poen doet.
Het gaat niet alleen om de sportieve verbetering, natuurlijk gaat het ook om het geld. Ik denk dat die 2 even belangrijk zijn voor de meeste spelers.

Als jij gaat solliciteren wil je toch ook weten wat je verdienen gaat, en wanneer je ergens werkt blijf je toch ook gewoon om je heen kijken of je ergens een stapje hogerop kan komen? Ik begrijp niet wat daar niet logisch aan is.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 april 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 18:49 schreef moa het volgende:

[..]
......en wanneer je ergens werkt blijf je toch ook gewoon om je heen kijken of je ergens een stapje hogerop kan komen? Ik begrijp niet wat daar niet logisch aan is.
eigenlijk niet...
moa
 moa - vrijdag 17 april 2009 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 18:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

eigenlijk niet...
Waarom niet?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 april 2009 - 19:00   quote  deeplink  
vind mn werk meer een noodzakelijk kwaad, nodig om mijn sociale leven te bekostigen. Zit in de IT daar zijn ze gek op uitdagingen, ze vragen me vaak of ik geen uitdging zoek, maar wat heb ik daaraan als ik naar de bakker ga en zeg "geef me een brood, hier heb je een uitdaging" lacht ie me ook uit. Ik verdien goed, doe me werk met plezier en de verhouding werk vrije tijd is redelijk in orde.
moa
 moa - vrijdag 17 april 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 19:00 schreef hotjumper het volgende:
vind mn werk meer een noodzakelijk kwaad, nodig om mijn sociale leven te bekostigen. Zit in de IT daar zijn ze gek op uitdagingen, ze vragen me vaak of ik geen uitdging zoek, maar wat heb ik daaraan als ik naar de bakker ga en zeg "geef me een brood, hier heb je een uitdaging" lacht ie me ook uit. Ik verdien goed, doe me werk met plezier en de verhouding werk vrije tijd is redelijk in orde.
Dan zit je in de IT waarschijnlijk rond de 2000-3000 bruto per maand op basis van 36 urige werk week. (indien opleiding van toepassing is)
Als je nu volgende week aan het werk kan bij een andere baas onder dezelfde voorwaarden, evenveel vakantie dagen, even leuke collega's.. Alles precies hetzelfde... Behalve ga je nu ineens 4000-6000 bruto per maand verdienen.. met precies hetzelfde doen.

Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet zou doen, of zelfs niet zou willen overwegen.. puur en alleen maar uit loyaliteit naar je baas en je collega's.

Bedragen zijn uiteraard uit de lucht gegrepen..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 17 april 2009 - 19:18   quote  deeplink  
denk dat voetbal en het normale werk niet met elkaar te vergelijken valt.............

1: bij voetbal ga je er in 1 keer een paar miljoen op vooruit ipv van hooguit een paar honderd
2: je verhuisd naar het buitenland ipv op zelfde plaats te blijven wonen of een stukkie verderop
3:paar jaar in het buitenland voetballen en je bent binnen ipv nog steeds je hele leven doorsploeteren om iets rianter te leven

ik zou het wel weten hoor effe 5/6 jaar in het buitenland je zakkenvullen, daarna gezinnetje stichten in nl weer, zonder zorgen over geld..........geef ze eens ongelijk

en wat betreft over clubmensen in spanje, engeland, italie etc......die gaan er sportief en financieel niet echt op vooruit, dus die blijven wel hangen.......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 17 april 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 13:58 schreef Gast138 het volgende:

[..]

Ik kom al langer bij Feyenoord dan jij. Ik kom al langer dan die idioten die nu eigen spelers uitfluiten, en als jij eigen spelers uitfluit dan verklaart dat het niveau van je commentaar op dit forum.

Jij bent ook zo'n typische product van de leefbaren. Vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen mits de mening van die anderen met jouw mening overeenkomt. Beetje hypocriet, of erg veel?

Nog zo'n geval:
[..]

Dus jullie vinden het kloppen dat Feyenoordsupporters, Feyenoordspelers uitfluiten?

Dan zijn jullie in mijn ogen geen supporters.
Uitfluiten hoort niet!!! Dat is alleen niet het enige wat je aankaarte!!! Jij komt hier iedereen direct over een kam scheren!!!!
moa
 moa - vrijdag 17 april 2009 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 19:18 schreef Jappie_FEY het volgende:
denk dat voetbal en het normale werk niet met elkaar te vergelijken valt.............

1: bij voetbal ga je er in 1 keer een paar miljoen op vooruit ipv van hooguit een paar honderd
2: je verhuisd naar het buitenland ipv op zelfde plaats te blijven wonen of een stukkie verderop
3:paar jaar in het buitenland voetballen en je bent binnen ipv nog steeds je hele leven doorsploeteren om iets rianter te leven

ik zou het wel weten hoor effe 5/6 jaar in het buitenland je zakkenvullen, daarna gezinnetje stichten in nl weer, zonder zorgen over geld..........geef ze eens ongelijk

en wat betreft over clubmensen in spanje, engeland, italie etc......die gaan er sportief en financieel niet echt op vooruit, dus die blijven wel hangen.......
In grote lijnen valt het financieel allemaal wel te rijmen.
Het grote verschil zit em er in dat de hele essentie van sport is om de beste te zijn.. niks is belangrijker dan winnen. En als je dan kampioen bent van Nederland, dan wil je kampioen worden van een groter land, en als je daar dan weer kampioen bent, wil je kampioen zijn van europa etc etc etc..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 17 april 2009 - 19:40   quote  deeplink  
klopt...klopt....klopt!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 april 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 19:15 schreef moa het volgende:

[..]

Dan zit je in de IT waarschijnlijk rond de 2000-3000 bruto per maand op basis van 36 urige werk week. (indien opleiding van toepassing is)
Als je nu volgende week aan het werk kan bij een andere baas onder dezelfde voorwaarden, evenveel vakantie dagen, even leuke collega's.. Alles precies hetzelfde... Behalve ga je nu ineens 4000-6000 bruto per maand verdienen.. met precies hetzelfde doen.

Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet zou doen, of zelfs niet zou willen overwegen.. puur en alleen maar uit loyaliteit naar je baas en je collega's.

Bedragen zijn uiteraard uit de lucht gegrepen..
ik zit al tegen je tweede voorbeeld aan. Financieel is de rek er wel uit. kan alleen als ik concessies doe aan de secundaire arbeids voorwaarden en daar heb ik geen zin in.
moa
 moa - vrijdag 17 april 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 20:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik zit al tegen je tweede voorbeeld aan. Financieel is de rek er wel uit. kan alleen als ik concessies doe aan de secundaire arbeids voorwaarden en daar heb ik geen zin in.
Het ging om het principe de precieze getalletjes zijn fictief.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 april 2009 - 23:36   quote  deeplink  
ja dat snap ik maar ik geef alleen maar aan waarom het voor mij nutteloos is te verkassen. Heb me overigens nooit laten leiden door geld, andere zaken zijn veel belangrijker.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 18 april 2009 - 08:40   quote  deeplink  
Precies!!! Geld maakt niet gelukkig!!! Het maakt het leven wel een stuk makkelijker!!
moa
 moa - zaterdag 18 april 2009 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 23:36 schreef hotjumper het volgende:
ja dat snap ik maar ik geef alleen maar aan waarom het voor mij nutteloos is te verkassen. Heb me overigens nooit laten leiden door geld, andere zaken zijn veel belangrijker.
Tja, ik denk dar je dan 1 van de weinigen bent, natuurlijk bepalen hele andere voorwaarden of een situatie ook daadwerkelijk werkbaar is, maar wanneer ik een verdubbeling kan krijgen is de keuze snel gemaakt. Ik denk dat dat geld voor de meeste mensen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leonardo









0.0087130