BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil verder met Brard en Lammers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Kadaver
 Kadaver - woensdag 15 april 2009 - 22:27   quote  deeplink  
'Stanley Brard blijft hoofd opleidingen bij Feyenoord. De oud-speler van de Rotterdammers is met de clubleiding in gesprek om zijn aflopende contract te verlengen.

,,We streven naar continiuïteit,’’ aldus directeur Eric Gudde. ,,De jeugdopleiding is onze levensader en Stanley geeft daar uitstekend leiding aan.’’

Feyenoord wil ook verder met John Lammers. Het is de bedoeling dat de spitsentrainer en assistent van Leon Vlemmings het nieuwe onder 18-elftal (A2) onder zijn hoede gaat nemen. De club neemt afscheid van Pim Doesburg, die dit seizoen nog actief was als keeperstrainer in de jeugdopleiding.'

Bron: AD Sportwereld.

In hoeverre vinden jullie dit logisch?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 07:34   quote  deeplink  
niet
Els
 Els - donderdag 16 april 2009 - 08:20   quote  deeplink  
De jeugd doet het goed, dus vanuit dat oogpunt is verlengen met Brard logisch. Maar in mijn achterhoofd zit het vertrek van Fraser nog steeds. En dat zit daar niet lekker. Wat mij betreft Fraser terug en Brard weg. Tja, en de spitsen doen het natuurlijk fantastisch, dus vastleggen die Lammers, voor de komende 50 jaar.... not
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 16 april 2009 - 08:22   quote  deeplink  
zo zie je maar weer , niet alles wat Bosz en Jansen gedaan hebben is slecht hoor , of Leo moet er ook geen verstand van hebben,haha

Nee , Brard heeft veel tegen , hij is een eikel , een vriend van Bosz en Jansen maar waarschijnlijk zal hij zijn werk toch goed doen en dat kan natuurlijk best.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 08:29   quote  deeplink  
met de huidige jeugd spelers die doorbreken heeft brard geen hol te maken, die zijn nog klaar gestoomd door Fräser.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 april 2009 - 08:48   quote  deeplink  
In verband met de huidige financieele situatie Brard een aanbieding doen die 75% lager ligt dan zijn huidige salaris, pleurt ie zelf wel op.
Afvoeren die vazalen van Bosz en echte Feyenoorders, Fraser, de Wolf ed binnen de jeugd opleiding.
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 16 april 2009 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 08:20 schreef Els het volgende:
De jeugd doet het goed, dus vanuit dat oogpunt is verlengen met Brard logisch. Maar in mijn achterhoofd zit het vertrek van Fraser nog steeds. En dat zit daar niet lekker. Wat mij betreft Fraser terug en Brard weg. Tja, en de spitsen doen het natuurlijk fantastisch, dus vastleggen die Lammers, voor de komende 50 jaar.... not
Helemaal mee eens!!!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 16 april 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Lammers is officieel wel spitsen trainer, maar heeft daar nooit iets mee kunnen doen. Hij is altijd een "standaard" assistent geweest. Pas de laatste maand heeft hij met de aanvallers kunnen werken. Hij heeft daarbij gezegd dat hij niet zozeer met de spitsen werkt als wel met de middenvelders. De spitsen kan hij niets meer leren (Makaay, Tomasson en Mols), maar de middelvelders vaak laten scoren is wel erg belangrijk. Dat maakt een middenvelder erg waardevol. Hij heeft daar wel gelijk in. Ik vind hem echt geen slechte trainer. Hij heeft ook alle benodigde opleidingen gevolgd ervoor. Volgens mij zijn Gini, Fer en Biseswar erg blij met hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door Pietje1 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 april 2009 - 11:14   quote  deeplink  
Maar dat de jeugd t NU goed doet, is dat de verdienste van Brard, zijn voorgangers, of is het een mazzeltje en uit nood geboren?

roept u maar...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 13:55   quote  deeplink  
iedergeval niet brard. die 1/2 jaar dat ie er nu zit waren die talenten al op minstens 75% van wat ze nu zijn......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil verder met Brard en Lammers









0.0064971