BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil verder met Brard

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 16 april 2009 - 07:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord wil verder met Brard (FR-Fans.nl)

hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 07:23   quote  deeplink  
dat geloof je toch niet, laten ze aan alle kanten jeugdspelers vertrekken blijft die non-valeur van een brard gewoon zitten. Als je in hetzelfde bericht leest dat Pim doesburg wel weggaat dan heb ik echt het idee dat het nooit meer goed komt met de club
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 16 april 2009 - 08:27   quote  deeplink  
er heeft nog nooit zoveel jeugd in de selectie gezeten als nu , dus niet echt logische reactie jumper!

Kijk het is normaal dat er van elke lichting maar 1 of 2 echt Feyenoord 1 halen (dat is de laatste 30 jaar niet gelukt) DAT HOUDT DUS IN DAT ER OOK 14,15 PER LICHTING AFVALLEN!

Op t moment zitten we met meer dan 6 spelers uit eigen jeugsd dus prima!

Verder is Pim Doesburg gewoon op leeftijd en is er tijd voor nieuwe en zal Brard t blijkbaar dus wel goed doen want ook hier hebben Leo en Mario hun mening gehad , hij heeft natuurlijk de schijn wel tegen en heeft ook Fraser eruit gegooid maar kan best kwaliteiten hebben natuurlijk!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 april 2009 - 08:38   quote  deeplink  
topic moet ff samengevoegd worden, ik had hem gepost naar aanleiding van een artikel op headliner. daarna zag ik pas dat er ale een topic over bestond.

Maar nogmaals. de huidige jeugdspelers die nu doorbreken zijn opgeleid door o.a. Fräser en hebben hun roots in het pre-brard tijdperk. Verder is de doorbraak van het jonge talent vooral te danken aan de gammele selectie. Wat betreft Pim Doesburg, dat was een trainer die keepers echt beter maakte, vond het al jammer dat ie destijds bij de selectie weg moest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door hotjumper --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil verder met Brard









0.0063948