BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Einde seizoen voor Hofland?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - donderdag 16 april 2009 - 14:49   quote  deeplink  
http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/feyenoord/3153914/Kevin_Hofland_vreest_einde_seizoen.html
Triest....
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 14:54   quote  deeplink  
zou goed kunnen, 't lijkt mij wel zo verstandig om eerst goed te herstellen voor dat hij weer 't veld op stapt om te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door sevillana --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 16:12   quote  deeplink  
lijkt me ook idd............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 16 april 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Nieuw seizoen= nieuwe kansen!!!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 16 april 2009 - 20:47   quote  deeplink  
play offs ? ? ?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 16 april 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Beter zijn rust nemen en volgend jaar is een jaar helemaal niet meer geblesseerd!!
puffin
 puffin - donderdag 16 april 2009 - 21:27   quote  deeplink  
sleep well! Dhr. Hofland heeft ieder seizoen blessureperikelen, veroorzaakt door de meest bizarre acties of is gewoon 'ziekehhhh'. Heeft absoluut niet gelegen aan het harde trainen onder G.J.V want ook daarvoor en daarna is dhr gewoon aan het verzuimen gebleven. Nee, weinig hoop dat hij meerwaarde heeft of krijgt bij de club.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 april 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 20:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Beter zijn rust nemen en volgend jaar is een jaar helemaal niet meer geblesseerd!!
kan ff niet goed inschatten hoe ernstig z'n blessure wel of niet is, maar iig voldoende tijd voor herstel lijkt mij wel op z'n plaats. laten we het maar aan de arts(en) over laten.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 april 2009 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 21:27 schreef puffin het volgende:
sleep well! Dhr. Hofland heeft ieder seizoen blessureperikelen, veroorzaakt door de meest bizarre acties of is gewoon 'ziekehhhh'. Heeft absoluut niet gelegen aan het harde trainen onder G.J.V want ook daarvoor en daarna is dhr gewoon aan het verzuimen gebleven. Nee, weinig hoop dat hij meerwaarde heeft of krijgt bij de club.
Heb jij gezien hoe hij geblesseerd is geraakt?
Volgens mij niet, want dan zou je begrijpen dat je stukje in deze situatie niet relevant is
Hij kan hier niks aan doen
Dit gebeurd soms in een wedstrijd
Het zegt helemaal niks over de blessure gevoeligheid van Hofland
En hij is gewoon de beste (fitte) verdediger die wij nu hebben
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 april 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 21:27 schreef puffin het volgende:
sleep well! Dhr. Hofland heeft ieder seizoen blessureperikelen, veroorzaakt door de meest bizarre acties of is gewoon 'ziekehhhh'. Heeft absoluut niet gelegen aan het harde trainen onder G.J.V want ook daarvoor en daarna is dhr gewoon aan het verzuimen gebleven. Nee, weinig hoop dat hij meerwaarde heeft of krijgt bij de club.
zeg dan nix...
moa
 moa - vrijdag 17 april 2009 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 21:27 schreef puffin het volgende:
sleep well! Dhr. Hofland heeft ieder seizoen blessureperikelen, veroorzaakt door de meest bizarre acties of is gewoon 'ziekehhhh'. Heeft absoluut niet gelegen aan het harde trainen onder G.J.V want ook daarvoor en daarna is dhr gewoon aan het verzuimen gebleven. Nee, weinig hoop dat hij meerwaarde heeft of krijgt bij de club.
Pfft.. als je de wedstrijd had gezien had je beter geweest, zelfs in de samenvatting, en in het nieuws had je het kunnen zien/lezen. Ik wil jou wel eens zo'n duikeltje zien maken en de volgende dag weer zien voetballen.

Hier, ga maar lekker je huiswerk doen voor je weer reageert:
http://www.youtube.com/watch?v=HfwRScDjzEA
www.fr-legioen.nl
 www.fr-legioen.nl - vrijdag 17 april 2009 - 14:53   quote  deeplink  
tja...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Einde seizoen voor Hofland?









0.0081050