|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zou goed kunnen, 't lijkt mij wel zo verstandig om eerst goed te herstellen voor dat hij weer 't veld op stapt om te spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
lijkt me ook idd............ |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nieuw seizoen= nieuwe kansen!!! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Beter zijn rust nemen en volgend jaar is een jaar helemaal niet meer geblesseerd!! |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
sleep well! Dhr. Hofland heeft ieder seizoen blessureperikelen, veroorzaakt door de meest bizarre acties of is gewoon 'ziekehhhh'. Heeft absoluut niet gelegen aan het harde trainen onder G.J.V want ook daarvoor en daarna is dhr gewoon aan het verzuimen gebleven. Nee, weinig hoop dat hij meerwaarde heeft of krijgt bij de club. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2009 - 20:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:Beter zijn rust nemen en volgend jaar is een jaar helemaal niet meer geblesseerd!! kan ff niet goed inschatten hoe ernstig z'n blessure wel of niet is, maar iig voldoende tijd voor herstel lijkt mij wel op z'n plaats. laten we het maar aan de arts(en) over laten. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2009 - 21:27 schreef puffin het volgende:sleep well! Dhr. Hofland heeft ieder seizoen blessureperikelen, veroorzaakt door de meest bizarre acties of is gewoon 'ziekehhhh'. Heeft absoluut niet gelegen aan het harde trainen onder G.J.V want ook daarvoor en daarna is dhr gewoon aan het verzuimen gebleven. Nee, weinig hoop dat hij meerwaarde heeft of krijgt bij de club. Heb jij gezien hoe hij geblesseerd is geraakt? Volgens mij niet, want dan zou je begrijpen dat je stukje in deze situatie niet relevant is Hij kan hier niks aan doen Dit gebeurd soms in een wedstrijd Het zegt helemaal niks over de blessure gevoeligheid van Hofland En hij is gewoon de beste (fitte) verdediger die wij nu hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2009 - 21:27 schreef puffin het volgende:sleep well! Dhr. Hofland heeft ieder seizoen blessureperikelen, veroorzaakt door de meest bizarre acties of is gewoon 'ziekehhhh'. Heeft absoluut niet gelegen aan het harde trainen onder G.J.V want ook daarvoor en daarna is dhr gewoon aan het verzuimen gebleven. Nee, weinig hoop dat hij meerwaarde heeft of krijgt bij de club. zeg dan nix... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2009 - 21:27 schreef puffin het volgende:sleep well! Dhr. Hofland heeft ieder seizoen blessureperikelen, veroorzaakt door de meest bizarre acties of is gewoon 'ziekehhhh'. Heeft absoluut niet gelegen aan het harde trainen onder G.J.V want ook daarvoor en daarna is dhr gewoon aan het verzuimen gebleven. Nee, weinig hoop dat hij meerwaarde heeft of krijgt bij de club. Pfft.. als je de wedstrijd had gezien had je beter geweest, zelfs in de samenvatting, en in het nieuws had je het kunnen zien/lezen. Ik wil jou wel eens zo'n duikeltje zien maken en de volgende dag weer zien voetballen.
Hier, ga maar lekker je huiswerk doen voor je weer reageert: http://www.youtube.com/watch?v=HfwRScDjzEA |
|
|
|
|
www.fr-legioen.nl
|
|
|
|
|