|
|
KKL
|
|
|
zien veranderen in de Kuip qua sfeer,entourage,eten ect ect?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
andere catering!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote: ben het nooit met je eens maar nu eindelijk toch wel!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
cheerleaders met flinke tieten. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
beter voetbal, geen evenementenbier, andere catering!!!! o ja de komende vijf jaar gewoon die joden op bezoek met supporters!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
fakkels terug, tifo weg en echt bier. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Volle borst liedjes Bonkende reclame boorden Rammstein en een led Zeppelin reünie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wow.. jij bent echt verdwaald |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Meer ruimte tussen de stoeltjes, echt bier |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Budweiser direct ook als sponsor, ( is ijskoud goed te drinken) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Budvar, waar ze t van gejat hebben in tjechie nog beter |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben ik ook ooit geweest cheske budivicje of zo wat. Bier was goed |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is me wat te straf, heb het liever wat milder. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Alcohol is niet hoog, wel 6 bruine boterhammen in tjechisch bier. Tonnetje rond in een week van geworden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2019 - 16:00 schreef igor korneev het volgende:Alcohol is niet hoog, wel 6 bruine boterhammen in tjechisch bier. Tonnetje rond in een week van geworden Haha en de rest wat er daar te snacken is zeker ;) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Moet zeggen dat dat nog meeviel. Twijfelde om gepaneerde karper te bestellen. Na snoekbaars hun meest geliefde visgerecht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn kok komt altijd met kilo's kobasa aan als ie van thuis komt en natuurlijk palinka en een lokale lekkere brandy van daar. Verder rookt zijn opa lekkere buikspek, altijd smullen als ie weer ff langs huis geweest is :)
Heeft in mei zijn jagersdiploma gehaald, dus wie weet met wat voor lekkers hij nog meer aan gaat komen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 september 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Palinka daar wordt je blind van hahahaha ik dacht dat ik dit ooit in Albanie of Kosovo heb gedronken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2019 - 17:51 schreef piet de paler het volgende:Palinka daar wordt je blind van hahahaha ik dacht dat ik dit ooit in Albanie of Kosovo heb gedronken Dat zit hem hoeveel je van het eerste deel aftapt bij het destileren, na de gevaarlijke alcohol(methanol) komt de goede (ethanol), en zelfs van de methanol mag er een deel inzitten, daar heeft absint zijn reputatie aan te danken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar is nimmer zuur,en stinkt niet ! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Waar is eigenlijk das en vos bier gebleven. Dronk ze graag |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Demonstrerende agente ja, was zeker sfeer bevorderend ja. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Thais ping pong wedstrijd in de rust |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een lekkere aftermatch, bij Mainz05 bv hangt een groot deel van het publiek nog een uur of 2 aan het Bier en de Braadworst. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Een staantribune achter de goal! |
|
|
|
|
Joersa009
|
|
|
Een voorwedstrijd.Misschien straks wel een optie met het vrouwenelftal van Feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tjsa als die zo doorgaan kunnen we daar de bier en snackjes verkopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
G team voorafgaand aan de wedstrijd of een Gay team |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Oja, t transgender elftal |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
supporters uit 020 beetje saaie boel nu |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
10 minuten Geen Woorden maar daden in de 020-afvoerbak laten klinken. En dan alle camera's op dat publiek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2019 - 17:54 schreef FR-Henk het volgende:10 minuten Geen Woorden maar daden in de 020-afvoerbak laten klinken. En dan alle camera's op dat publiek. Bij een 0-5 stand.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Duidelijkheid renovatie of nieuwbouw. Keuringsrapport huidige constructie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan zijn die puppies allang weg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Meer respect van het Feyenoord bestuur naar zijn trouwe bezoekers, een keer een kopje koffie gratis. Beter geluidsinstallatie, mooi score bord, die DJ weg. Die gekke vlag op de middenstip weg en een hologram in het midden |
|
|
|