|
|
moa
|
|
|
ZUCHT
Never mind dan maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2009 door moa -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Bedankt voor je serieuse reactie.. pffft |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
gaaaap , onzin topic al 10.000 x besproken , verder heeft t geen enkele zin om hierover te praten: we weten niet of en hoeveel centjes er evt. zijn , we weten niet of er nog clubs komen voor 1 of meerdere spelers van ons over te nemen en verder kennen wij de spelers in t buitenland niet die Leo bijv. wel kent. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is toch al een uitgemolken onderwerp MOA???? Maar omdat je het zo lief vraagt. Fernandez, El Akchaoui, Lorenzo Davids, Smolarek en v. Wolfswinkel!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik dacht ik geef er even een andere draai aan, maar als dit de reacties zijn is het idd het topic niet waard. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
heb toch antwoord gegeven op je vraag?? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
oke!! Van dat lieve vragen was maar een geintje hoor. En dat zijn vijf spelers die ik graag zie komen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat er een ge-oliede voetbalmachine staat die onder de bezielende leiding van Mario Been en het alziende oog van Don Leo half februari, na de gewonnen thuiswedstrijd tegen 020, tot kampioen gekroond wordt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
mafkees............wat heb jij op joh??? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: gloof niet dat onze scouting deze man kent haha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: De hamvraag ....................................... wie gaat dat betalen dan? |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Teves? nooit van gehoord. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vaak horen zeggen...
Het was een tegenvallende wedstrijd, teves waren we ook niet in goede doen.
dus ze kennen m wel! :) |
|
|
|