|
|
moa
|
|
|
Ik zit nu al een tijdje naar Heracles - Nak te kijken, waar Heracles inmiddels 3-0 voor staat.. Dat betekend dat Nak ook voor ons in zicht komt.
Op deze manier is zelfs de 7e plaats nog haalbaar. (Wanneer we morgen van Twente winnen, staan we slechts 1 puntje achter op Nak) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Laten we NA morgen verder praten................. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Goed plan, waarschijnlijk zit daar weer het venijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
"De beer is los" in Almelo geloof ik, inmiddels 4-0 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Realist!!! je heb helemaal gelijk maar stiekum kijk ik ook liever naar boven dan naar beneden. Je valt alleen vaak zo hard op je bek als je naar boven kijkt als Feyenoordsupporter. Dus je heb toch gelijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat zijn goeie berichten, nu morgen maar afwachten... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eerst zelf vlammen vandaag!!!! Kan er verdomme gewoon niet bij zijn!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
moet je afdansen? is ook kut op zaterdagavond. voetbal moet gewoon zondag 14.30 uur |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind die afdronk na de wedstrijd op zaterdag avond altijd wel lekker..... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik zie feyenoord nac nog wel voorbij gaan, ze moeten nog uit tegen nec en groningen en thuis tegen graafschap..........die halen niet meer dan 3 punten dus.......
tenzij: Nac wint van Nec Nec moet ook nog tegen psv uit en roda thuis in dit geval haalt nec niet meer dan 3 punten
dus 1 van beide haalt normaalgesproken niet meer als 3/4 punten................
maarja, feyenoord kennende zullen ze de komende 4 wedstrijden ook wel niet meer dan 3 punten halen.............. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
het is beter als ze beiden niet meer dan drie punten halen en Feyenoord nog 9!! dan hebben we zeker het geweldige resultaat van vorig jaar geevenaard... Hoe triest... we hopen dat we 7e worden... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja....dat is de realiteit tegenwoordig............. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Zoveel jaar getrouwd!!!! Moet ik toch echt thuis zijn bij de vrouw of liever gezegd samen weg!!! Anders word er voorlopig waarschijnlijk helemaal niet (gedanst)!!!! Hahahahaaha!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ben het met die afdronk wel eens!!! Of de Victoriedronk of je verdriet verdrinken!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als ze om 14.30 voetballen duurt de afdronk wat langer... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2009 - 11:38 schreef Jappie_FEY het volgende:ik zie feyenoord nac nog wel voorbij gaan, ze moeten nog uit tegen nec en groningen en thuis tegen graafschap..........die halen niet meer dan 3 punten dus....... tenzij: Nac wint van Nec Nec moet ook nog tegen psv uit en roda thuis in dit geval haalt nec niet meer dan 3 punten dus 1 van beide haalt normaalgesproken niet meer als 3/4 punten................ maarja, feyenoord kennende zullen ze de komende 4 wedstrijden ook wel niet meer dan 3 punten halen.............. Nou, dan hebben we het weer gehad voor dit jaar, de 3 punten zijn al binnen |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Tijd om verder te praten Jantje :D Alles lijkt zijn plaatsje weer een beetje te vinden bij Feyenoord, er wordt weer voor resultaat gespeeld.
Ben trouwens belachelijk blij met die 8e plaats. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
en ik vind die zaterdagavond wel heel erg lekker! Veel meer sfeer en je hebt de zondag over! Van mij mag er nog vaker op zondag gespeeld worden , bijv 10x zaterdag en 7x zondag! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2009 - 10:29 schreef moa het volgende:[..] Tijd om verder te praten Jantje :D Alles lijkt zijn plaatsje weer een beetje te vinden bij Feyenoord, er wordt weer voor resultaat gespeeld. Ben trouwens belachelijk blij met die 8e plaats. maak er voorlopig maar waar 9 van:( |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja 9e weer, maar geen probleem, ik verwacht niet dat Nec nog veel punten gaat halen, en we moeten zelf nog tegen Utrecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sowieso, aankomend weekend NEC-NAC. Dat betekent automatisch 1 van de 2 puntverlies. Dus je hebt t wederom weer in eigen hand, afmaken tegen Fc Domstad en vertrouwen voor de play offs kweken tegen FC Limburg. Hopelijk kunnen we zorgen dat deze degraderen :-) |
|
|
|