BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Panathinaikos heeft naar Tomasson geinformeerd

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 april 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Tomasson wijst Panathinaikos af

Jon Dahl Tomasson is ook komend seizoen Feyenoorder. De Deense schaduwspits liet dit weten in een interview met Radio Rijnmond. Het Griekse Panathinaikos van trainer Henk ten Cate had begin deze week zijn interesse in Tomasson kenbaar gemaakt, maar kan zijn naam definitief doorstrepen. Tomasson speelde dit seizoen door blessureleed slechts tien competitiewedstrijden.

http://www.fr-fanatic.com/2009/04/17/16462/

Moeten we hier blij mee zijn?
Ik bedoel, het is een goede voetballer
En we zijn echt beter als hij speelt
Maar als we nog geld voor hem hadden kunnen vangen
Was het voor de club dan niet beter geweest als hij was gegaan?
Gezien zijn salaris en fitheid dit seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2009 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 april 2009 - 21:47   quote  deeplink  
Ik denk dat de invloed van Jon Dahl van grote waarde is zowel op maar nog meer buiten het veld , van alle oudere spelers is hij de enige natuurlijke leider en dus ondanks zijn matige fitheid wil ik hem graag erbij houden.

Heb liever dat er clubs komen voor Cler en Hofland als we daar nog een miljoen voor kunnen krijgen moeten we dat wel doen.
sevillana
 sevillana - vrijdag 17 april 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 21:47 schreef jantje 1974 het volgende:
Ik denk dat de invloed van Jon Dahl van grote waarde is zowel op maar nog meer buiten het veld , van alle oudere spelers is hij de enige natuurlijke leider en dus ondanks zijn matige fitheid wil ik hem graag erbij houden.

Heb liever dat er clubs komen voor Cler en Hofland als we daar nog een miljoen voor kunnen krijgen moeten we dat wel doen.
Denk ik ook!
moa
 moa - vrijdag 17 april 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 21:47 schreef jantje 1974 het volgende:
Ik denk dat de invloed van Jon Dahl van grote waarde is zowel op maar nog meer buiten het veld , van alle oudere spelers is hij de enige natuurlijke leider en dus ondanks zijn matige fitheid wil ik hem graag erbij houden.

Heb liever dat er clubs komen voor Cler en Hofland als we daar nog een miljoen voor kunnen krijgen moeten we dat wel doen.
Eens.

Tomasson is onze beste speler.
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 17 april 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Elke keer dat Tomasson in het veld speelt Feyenoord met meer agressie, waardoor ze winnen. Hij is zijn geld waard. Goede mentaliteit.
sevillana
 sevillana - vrijdag 17 april 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 22:06 schreef Kadaver het volgende:
Elke keer dat Tomasson in het veld speelt Feyenoord met meer agressie, waardoor ze winnen. Hij is zijn geld waard. Goede mentaliteit.
Idd, hoop dat hij morgen ook weer een bepalende rol zal hebben en dat we vervolgens 3 punten in Rotterdam kunnen bijschrijven!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 april 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 21:47 schreef jantje 1974 het volgende:
Ik denk dat de invloed van Jon Dahl van grote waarde is zowel op maar nog meer buiten het veld , van alle oudere spelers is hij de enige natuurlijke leider en dus ondanks zijn matige fitheid wil ik hem graag erbij houden.

Heb liever dat er clubs komen voor Cler en Hofland als we daar nog een miljoen voor kunnen krijgen moeten we dat wel doen.
Als ze zelf net zoals Tomasson bij Feyenoord willen blijven gaan ze helemaal nergens heen.Of Feyenoord dat nou wil of niet.
Er was een andere topic die ik niet meer kan vinden en dat ging erover dat De Cler Tomasson Hofland en zelfs Makaay zouden mogen vertrekken van Feyenoord.Ik gaf aan dat het onzin was van Feyenoord.En zie hier het resultaat ,als de speler zelf wil blijven dan blijven ze gewoon.In het geval van Tomasson ben ik er blij mee.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 april 2009 - 23:25   quote  deeplink  
als er een leuke buitenlandse club komt en Feyenoord geeft ze te kennen dat ze mogen gaan gaan ze echt wel hoor , ze zullen niet gaan naar een club waar ze minder verdienen dat snap ik ook wel , maar een Engelse of Duitse middenmotor is al interessant voor deze jongens.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 april 2009 - 23:33   quote  deeplink  
Jon-Dahl wilde zelf juist graag weer in nederland spelen en het liefst voor Feyenoord.
(eigenlijk is hij gewoon de deense Gio) ben blij dat ie blijft.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 18 april 2009 - 08:41   quote  deeplink  
Anders ik wel!!! Geeft ook zijn clubliefde inderdaad aan!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 april 2009 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 23:25 schreef jantje 1974 het volgende:
als er een leuke buitenlandse club komt en Feyenoord geeft ze te kennen dat ze mogen gaan gaan ze echt wel hoor , ze zullen niet gaan naar een club waar ze minder verdienen dat snap ik ook wel , maar een Engelse of Duitse middenmotor is al interessant voor deze jongens.
Net zoals Danny Buijs die naar Twente kon zeker??Nee Jantje ik zit vaak mis maar als bv Hofland liever bij Feyenoord blijft dan bv Wigan Atletic speelt.Dan blijft Hofland gewoon!!! of Feyenoord wil of niet.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 18 april 2009 - 11:20   quote  deeplink  
lees net dat hij tegen radio rijnmond heeft gezegd dat panatinaikos idd interesse heeft getoond en dat hij bedankt heeft en in nederland wil blijven voetballen...........

dus, volgend seizoen gewoon tomasson in de kuip!!!!!!!!!!!(en hopelijk wat vaker in actie)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Panathinaikos heeft naar Tomasson geinformeerd









0.0063409