BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: GODSGRUWELIJK - Wat een kl*tezooi!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: AZ Nieuws
DYV05
 DYV05 - zaterdag 02 mei 2009 - 22:35   quote  deeplink  
Het gaat niet over status, en ook een discussie over een topclub is helemaal niet nodig op een AZ forum. Dat is een discussie die meestal door a´dammers wordt gevoerd, dus doe dat lekker op jullie eigen deel, want dan vervuilt het hier een stuk minder.
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 13:24 schreef jantje 1974 het volgende:
wat heb je eraan als je WEL een topclub bent maar er verder niets mee doet en er niet naar presteert? dan wordt je een TOBclub haha

ik kan t weten want mijn club tobt ook al weer heel wat jaren , maar ik kom er wel eerlijk voor uit!
ernstig groot verschil tussen ajax en feyenoord. dat je het al durft te vergelijken. haha.... sjees man...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 03 mei 2009 - 02:31   quote  deeplink  
Ik vind AZ op dit moment een echte topclub!

en de discussie had ik eigenlijk gestart met de vraag of die tweede goal van Vitesse wel een overtreding was want ik geloofde er niets van toen ik het zag.
Helaas geen herhaling en ook nog geen gepost filmpje! :(
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 02:10 schreef Krunk het volgende:

[..]

ernstig groot verschil tussen ajax en feyenoord. dat je het al durft te vergelijken. haha.... sjees man...
beide pretenderen een topclub te zijn , Feyenoord heeft ook alle kenmerken(door uzelf beschreven) van een topclub maar net als Ajax presteert Feyenoord zeker niet als een topclub met dat verschil dat Feyenoord in de 21e eeuw internationaal nog WEL een prijs heeft gewonnen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 02:10 schreef Krunk het volgende:

[..]

en als we t niet meer weten gaan we dit soort reacties plaatsen.......how low can you go?
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 03 mei 2009 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 20:19 schreef Krunk het volgende:

[..]

status = topclub.
face it man. hierbij maar weer gezien dat je echt een verkeerde kijk hebt op diverse zaken.

status is status. en niets meer en niets minder. en daar ging de discussie over. niet over toekomst perspectief

by the way: ik hoop dat we wel iets ervan gaan maken, want momenteel is het echt Jupiler waardig met de waarde van de selectie in EURO'S!
Beste KRUNK..wederom maak je van je eigen berichtje een bericht "waar het om gaat".....helaas is het hier een heel ander topic...ben echter wel blij dat nu ook de mensen van AZ zelf kunnen waarnemen op welke zeer merkwaardige manier jij jezelf in fatsoenlijke gesprekken mengt....als je nix weet te zeggen...zwijg dan liever...
Thomas
 Thomas - zondag 03 mei 2009 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 02:31 schreef Boudewijn het volgende:

en de discussie had ik eigenlijk gestart met de vraag of die tweede goal van Vitesse wel een overtreding was want ik geloofde er niets van toen ik het zag.

U vraagt, wij draaien een stuk later wanneer het uitkomt ;) Vanaf minuut 1:42 begint de opbouw waaruit de overtreding voortkomt. Was een sliding met 2 benen vaan voren en noppen vooruit. Terechte vrije trap dus, ook al werd de speler niet geraakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2009 door Thomas --
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 02:31 schreef Boudewijn het volgende:

geen overtreding.
en jouw eerste zin is gewoon een mening.
zoals ik eerder jantje en patrick heb uitgelegd niet onderbouwd met feiten die bij de statuur topclub horen.

ik vind ze ook niet verkeerd, maar deze status hebben ze nog LANG niet. zoiets bouw je op. en koop je niet Dirk!!!
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 07:48 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

beide pretenderen een topclub te zijn , Feyenoord heeft ook alle kenmerken(door uzelf beschreven) van een topclub maar net als Ajax presteert Feyenoord zeker niet als een topclub met dat verschil dat Feyenoord in de 21e eeuw internationaal nog WEL een prijs heeft gewonnen.
beide zijn ook topclubs! alleen is feyenoord financieel kapot. en bij een grote club hoort wel een kasreserve!
niet presteren betekend nog niet dat je geen topclub bent.
zie Real Madrid-Barcelona van de week! check het verschil in waarde van de selectie van Madrid, en het kleinere Barca!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 15:25 schreef Krunk het volgende:

[..]

beide zijn ook topclubs! alleen is feyenoord financieel kapot. en bij een grote club hoort wel een kasreserve!
niet presteren betekend nog niet dat je geen topclub bent.
zie Real Madrid-Barcelona van de week! check het verschil in waarde van de selectie van Madrid, en het kleinere Barca!
Real is dus Ajax en Barca dus Feyenoord??? al is Barca natuurlijk geen "kleinere" club ! Ajax heeft ook geen kasreserve meer , Wiellaert kon ook bijna niet gekocht worden , daarbuiten heeft Ajax een dure selectie die op dit moment "keihard knokt" bij Sparta hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2009 door Thomas --
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 15:30 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Real is dus Ajax en Barca dus Feyenoord??? al is Barca natuurlijk geen "kleinere" club ! jongentje wat maak je jezelf weer volkomen belachelijk! Ajax heeft ook geen kasreserve meer , Wiellaert kon ook bijna niet gekocht worden , daarbuiten heeft Ajax een dure selectie die op dit moment "keihard knokt" bij Sparta hahahaha
de selectie van madrid is in euro's veel meer waard dan die van barca. daar ging het mij om! lees even goed.
ajax heeft nog wel geld. je zit fout. feyenoord is geen barca en geen madrid.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 15:47   quote  deeplink  
nee maar Ajax ook niet dus wat is de vergelijking??????

of bedoelde je dat Barca AZ is en Ajax Real ? nou net als Ajax is er bij Real sprake van WANBELEID ja , dat heb ik al aangegeven toen ze al die nederlanders haalden: dat is geen wereldtop !
AZ is kampioen dat is het !
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 15:48   quote  deeplink  
speelt nog maar 1 hollander in de basis. zegt idd genoeg over hun beleid
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 17:22   quote  deeplink  
5 misaankopen dus
voornamelijk 1 super geblesseerde uit groningen
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 15:24 schreef Krunk het volgende:

[..]

geen overtreding.
en jouw eerste zin is gewoon een mening.
zoals ik eerder jantje en patrick heb uitgelegd niet onderbouwd met feiten die bij de statuur topclub horen.

ik vind ze ook niet verkeerd, maar deze status hebben ze nog LANG niet. zoiets bouw je op. en koop je niet Dirk!!!
Ik vind ze nu een topclub, ze zijn met vrij ruime cijfers kampioen van Nederland geworden en vooral in het begin/midden van het seizoen erg goed voetbal gespeeld.
Daarnaast is het een hecht team dat behalve de laatste wedstrijden erg constant voetbalt en ook de mindere wedstrijden kan winnen.

Als je een topclub-zijn laat afwegen naar het verleden dan zullen er nooit andere clubs dan Feyenoord/Ajax en PSV de titel mogen dragen. En daarbij stelt geen van deze 3 clubs in Europa echt iets voor dus als je daarop afgaat heeft Nederland geen een topclub!

Ik ben benieuwd wie er allemaal bij AZ blijven (incl de trainer) en wat ze volgend jaar in de CL kunnen doen, maar voor mij zijn ze 'op dit moment' DE topclub van Nederland.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 15:36 schreef Krunk het volgende:

[..]

de selectie van madrid is in euro's veel meer waard dan die van barca. daar ging het mij om! lees even goed.
ajax heeft nog wel geld. je zit fout. feyenoord is geen barca en geen madrid.
Als we hier in Nederland ook 300 miljoen in de min mogen staan jaar-op-jaar dan zouden er hier ook heel wat betere spelers lopen en was de waarde van het elftal ook stukken beter!
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 16:30   quote  deeplink  
p
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 15:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik vind ze nu een topclub, ze zijn met vrij ruime cijfers kampioen van Nederland geworden en vooral in het begin/midden van het seizoen erg goed voetbal gespeeld.
Daarnaast is het een hecht team dat behalve de laatste wedstrijden erg constant voetbalt en ook de mindere wedstrijden kan winnen.

Als je een topclub-zijn laat afwegen naar het verleden dan zullen er nooit andere clubs dan Feyenoord/Ajax en PSV de titel mogen dragen. En daarbij stelt geen van deze 3 clubs in Europa echt iets voor dus als je daarop afgaat heeft Nederland geen een topclub!

Ik ben benieuwd wie er allemaal bij AZ blijven (incl de trainer) en wat ze volgend jaar in de CL kunnen doen, maar voor mij zijn ze 'op dit moment' DE topclub van Nederland.
idd ja VOOR JOU. maar je bent geen topclub voor OP DIT MOMENT. haha.... dan zijn hoffenheim enzo in Duitsland ook ineens top! sjees man. definitie van een topclub zou jij echt even moeten gaan opzoeken ergens. maybe van dale bijv.
ik heb dus wel degelijk bevestigd dat az geen topclub is, maar een club die goede prestaties heeft neergezet en constant speelde, ook tegen willem2 roda enzo...
nu van gaal weg gaat is ook LENEN.nl ten einde
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 15:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Als we hier in Nederland ook 300 miljoen in de min mogen staan jaar-op-jaar dan zouden er hier ook heel wat betere spelers lopen en was de waarde van het elftal ook stukken beter!
idd boudy.
mijn antwoord ging over de vraagstelling dat een AZ met minder geld kampioen is geworden. dat zegt vrij weinig. REAL MADRID kan 300 miljoen investeren en toch word BARCA kampioen. idem dito bij AJAX- AZ. dus hiermee is iemand weer door de mand gevallen
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 16:30 schreef Krunk het volgende:
p
[..]

idd ja VOOR JOU. maar je bent geen topclub voor OP DIT MOMENT. haha.... dan zijn hoffenheim enzo in Duitsland ook ineens top! sjees man. definitie van een topclub zou jij echt even moeten gaan opzoeken ergens. maybe van dale bijv.
ik heb dus wel degelijk bevestigd dat az geen topclub is, maar een club die goede prestaties heeft neergezet en constant speelde, ook tegen willem2 roda enzo...
nu van gaal weg gaat is ook LENEN.nl ten einde
Je hebt helemaal niets bevestigd gekregen want wat jouw mening is hoeft niet de waarheid te zijn, het is enkel jouw mening!.

Een topclub is in mijn ogen een club die naast het goed presteren in de competitie ook andere tegenstanders angst inboezemt en dus valt AZ onder die categorie terwijl de traditionele top-3 dat dit seizoen echt niet voor elkaar heeft gekregen!
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 16:42 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niets bevestigd gekregen want wat jouw mening is hoeft niet de waarheid te zijn, het is enkel jouw mening!.

Een topclub is in mijn ogen een club die naast het goed presteren in de competitie ook andere tegenstanders angst inboezemt en dus valt AZ onder die categorie terwijl de traditionele top-3 dat dit seizoen echt niet voor elkaar heeft gekregen!
haha lol. mijn mening is op dit moment wel een feit.
GEWOON WAT BETEKENT HET WOORD TOPCLUB. HET BEGRIP ALLEEN AL. daar komt een antwoord op. en de mening van menig bezoekers staat daar los van.
je kunt niet ineens een euro in twee euro veranderen. dat muntstuk houd zijn waarde. en ook het begrip topclub. status is niet iets wat je koopt of in 2 jaar of twee kampioenschappen krijgt. dus bij deze heb jij ongelijk gezien jouw mening over een topclub is gebaseerd op het huidige seizoen en enkele andere punten maar niet op de feitelijke lasten die het begrip "topclub" met zich meebrengt. duidelijk
nummer10
 nummer10 - maandag 04 mei 2009 - 16:48   quote  deeplink  
waar stonden jullie (AZ) vorig jaar ? 11de ? wat staat er in de prijzenkast ? :) vGaal en Elhamdiuo weg = AZ weg.. is wel gebleken tegen Ajax en Twente..
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 16:32 schreef Krunk het volgende:

[..]

idd boudy.
mijn antwoord ging over de vraagstelling dat een AZ met minder geld kampioen is geworden. dat zegt vrij weinig. REAL MADRID kan 300 miljoen investeren en toch word BARCA kampioen. idem dito bij AJAX- AZ. dus hiermee is iemand weer door de mand gevallen
Hoeveel heeft Barca wel niet aan geld in voorgaande jaren geinvesteerd? Die hebben alleen nu een aantal jaar kunnen schaven aan het team en is het ook echt een team geworden.

Ik ben het met je eens dat een hoge investering per definitie beter voetbal oplevert want spelers moeten altijd wennen. Henry's eerste seizoen bij Barca was ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Echter, de verwachting ligt bij een hogere investering wel een stuk hoger want je gaat er vanuit dat die spelers meer kunnen brengen dan 'goedkopere' spelers.
Maar ook hier is niemand door de mand gevallen... sommige mensen denken er nou eenmaal anders over en verwachten meteen in het eerste seizoen al dezelfde of hogere prestaties van een speler voor waarvoor hij is aangetrokken.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 16:46 schreef Krunk het volgende:

[..]

haha lol. mijn mening is op dit moment wel een feit.
GEWOON WAT BETEKENT HET WOORD TOPCLUB. HET BEGRIP ALLEEN AL. daar komt een antwoord op. en de mening van menig bezoekers staat daar los van.
je kunt niet ineens een euro in twee euro veranderen. dat muntstuk houd zijn waarde. en ook het begrip topclub. status is niet iets wat je koopt of in 2 jaar of twee kampioenschappen krijgt. dus bij deze heb jij ongelijk gezien jouw mening over een topclub is gebaseerd op het huidige seizoen en enkele andere punten maar niet op de feitelijke lasten die het begrip "topclub" met zich meebrengt. duidelijk
geef eerst maar eens de precieze definitie van het woord topclub volgens de vandale!
Dan pas kun je praten over wie er gelijk heeft en wie niet..

dus niet te voorbarig zijn met je gelijk willen krijgen aub!
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 16:48 schreef nummer10 het volgende:
waar stonden jullie (AZ) vorig jaar ? 11de ? wat staat er in de prijzenkast ? :) vGaal en Elhamdiuo weg = AZ weg.. is wel gebleken tegen Ajax en Twente..
idd. en dat is dus echt geen topclub,je mag allereerst een prijzenkast hebben die aanspraak maakt op de status TOPCLUB.
en niet op TOPKAAS! hahaha
van gaal loos betekent het einde van FRISIS Voetbalontwikkeling BV hahahah lol.
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 16:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Hoeveel heeft Barca wel niet aan geld in voorgaande jaren geinvesteerd? Die hebben alleen nu een aantal jaar kunnen schaven aan het team en is het ook echt een team geworden.

Ik ben het met je eens dat een hoge investering per definitie beter voetbal oplevert want spelers moeten altijd wennen. Henry's eerste seizoen bij Barca was ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Echter, de verwachting ligt bij een hogere investering wel een stuk hoger want je gaat er vanuit dat die spelers meer kunnen brengen dan 'goedkopere' spelers.
Maar ook hier is niemand door de mand gevallen... sommige mensen denken er nou eenmaal anders over en verwachten meteen in het eerste seizoen al dezelfde of hogere prestaties van een speler voor waarvoor hij is aangetrokken.
aar ook hier is niemand door de mand gevallen... jewel want ging over iemand anders ergens hierboven die reageerde dat ajax met een duurdere selectie dus verzuimd om kampioen te worden! ik refereerde naar MADRID en die hebben hetzelfde. dus die persoon is wel degelijk door de mand gevallen gezien er dus ergere voorbeelden zijn en het niet ligt aan de waarde van de selectie maar teambuilding.
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 16:50 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

geef eerst maar eens de precieze definitie van het woord topclub volgens de vandale!
Dan pas kun je praten over wie er gelijk heeft en wie niet..

dus niet te voorbarig zijn met je gelijk willen krijgen aub!
dat was de opdracht die ik jou had meegegeven toch.
vrij vreemd om deze retorisch terug te schuiven.
ik heb al vaker op deze post meegedeeld wat ik onder de STATUS topclub zie. en niet onder HET SPEL van een topclub.
jij moet deze 2 dingen eens uit elkaar gaan halen.
want het spel zegt niks over de status!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 16:55 schreef Krunk het volgende:

[..]

aar ook hier is niemand door de mand gevallen... jewel want ging over iemand anders ergens hierboven die reageerde dat ajax met een duurdere selectie dus verzuimd om kampioen te worden! ik refereerde naar MADRID en die hebben hetzelfde. dus die persoon is wel degelijk door de mand gevallen gezien er dus ergere voorbeelden zijn en het niet ligt aan de waarde van de selectie maar teambuilding.
Dus dat er ergere voorbeelden zijn betekent dat er iemand door de mand gevallen is omdat hij die mening heeft?

Beetje vreemde redenatie, nietwaar?
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:01   quote  deeplink  
oh ja nog 1 ding. een topclub is een ploeg die een grote schare fans achter zich heeft staan.en dan niet alleen 30000 mensen uit kaaskopland alkmaar haha.
OH JA. en die waren 2 jaar geleden nog allemaal voor ajax en psv.
vrij hopeloos.
topclubs met de status hiervan als een feyenoord en ajax hebben hun legioen nog steeds achter zich staan.
maakt niet uit hoe diep we zinken! dat is ook iets! mijn gemoederen liepen ook op.
maar voor het komende jaar moeten we maar weer diep buigen voor de godenzonen!
en niet wegrennen en overlopen naar een andere club hahaa.
DIRK status koop je niet, bouw je op. zelfde geld voor boudy. je koopt geen prijzenkast/aanhang/stadion/sfeer/merchandise bekendheid/clubwaarde etc.... dat bouw je op. een nieuw stadion bouwen is 1, maar het zo bekend laten worden als de ArenA is een tweede. ook het enigste stadion wat jaarlijks in FIFA terugkomt. en ook ajax is wereldwijd bekend. zelfs in peking en op de noordpool! hahah.... LENEN.nl niet;) swaai swaai Aset
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 16:56 schreef Krunk het volgende:

[..]

dat was de opdracht die ik jou had meegegeven toch.
vrij vreemd om deze retorisch terug te schuiven.
ik heb al vaker op deze post meegedeeld wat ik onder de STATUS topclub zie. en niet onder HET SPEL van een topclub.
jij moet deze 2 dingen eens uit elkaar gaan halen.
want het spel zegt niks over de status!
Wederom: ik MOET niets!

Maar je spreekt je eigen hier tegen: 'wat ik onder de STATUS topclub zie' is dus jouw mening terwijl je wilt dat ik (en anderen) zich alleen laat leiden door de feiten, oftewel wat Vandale zegt.
Dus alleen jij mag een mening hebben en wij niet?

Maar het blijkt dus dat jij de exacte definitie ook niet weet dus iedereen kan gewoon zijn eigen mening hebben zonder het feitelijk fout te kunnen hebben totdat iemand met een vandale op de plank de definitie heeft opgezocht!
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wederom: ik MOET niets!

Maar je spreekt je eigen hier tegen: 'wat ik onder de STATUS topclub zie' is dus jouw mening terwijl je wilt dat ik (en anderen) zich alleen laat leiden door de feiten, oftewel wat Vandale zegt.
Dus alleen jij mag een mening hebben en wij niet?

Maar het blijkt dus dat jij de exacte definitie ook niet weet dus iedereen kan gewoon zijn eigen mening hebben zonder het feitelijk fout te kunnen hebben totdat iemand met een vandale op de plank de definitie heeft opgezocht!
ook mijn mening is maar een mening. en die kan af en toe hard worden neergezet. want niet wegneemt dat deze terecht of onterecht is.
maar feit blijft wel dat er bepaalde argumenten behoren bij een status van een club.
je kunt niet zomaar als Goudsekaasclub ineens iets overnemen of bijhoren waar een andere club tussen de 80-100 jaar over gedaan heeft. of wil je dit komen hard maken nu.
verder zijn er voldoende punten in mijn bovengenoemde post die je gewoon niet tegenkomt bij AZ. nu zijn de mensen die 2 jaar geleden waren overgelopen ineens trouwens AZ-fans? laat me niet lachen jongen. dat is complete waanzin. of je bent voor az of je bent voor psv ajax fey.... maar niet om de 2 jaar voor iets kiezen wat ineens goed draait.
en maar de vraag is of ajax ineens volgend seizoen 30.000 fans uit alkmaar terug krijgt gezien de coach vertrekt! hahah
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:01 schreef Krunk het volgende:
oh ja nog 1 ding. een topclub is een ploeg die een grote schare fans achter zich heeft staan.en dan niet alleen 30000 mensen uit kaaskopland alkmaar haha.
OH JA. en die waren 2 jaar geleden nog allemaal voor ajax en psv.
vrij hopeloos.
topclubs met de status hiervan als een feyenoord en ajax hebben hun legioen nog steeds achter zich staan.
maakt niet uit hoe diep we zinken! dat is ook iets! mijn gemoederen liepen ook op.
maar voor het komende jaar moeten we maar weer diep buigen voor de godenzonen!
en niet wegrennen en overlopen naar een andere club hahaa.
DIRK status koop je niet, bouw je op. zelfde geld voor boudy. je koopt geen prijzenkast/aanhang/stadion/sfeer/merchandise bekendheid/clubwaarde etc.... dat bouw je op. een nieuw stadion bouwen is 1, maar het zo bekend laten worden als de ArenA is een tweede. ook het enigste stadion wat jaarlijks in FIFA terugkomt. en ook ajax is wereldwijd bekend. zelfs in peking en op de noordpool! hahah.... LENEN.nl niet;) swaai swaai Aset
Mijn mening is toch echt iets anders dan die van jou. Randzaken zoals supporters aantal (we leven maar in NL, stelt internationaal gezien niet echt veel voor qua inwondersaantal dus ook niet qua absolute bezoekersaantal!), stadion, en of de FIFA er terugkomt of niet en wie de geldschieters zijn boeien mij niet veel.
Het gaat mij om het hier-en-nu en AZ is gewoon terecht kampioen geworden en dus een hedendaagse topclub, geen historische topclub.
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Mijn mening is toch echt iets anders dan die van jou. Randzaken zoals supporters aantal (we leven maar in NL, stelt internationaal gezien niet echt veel voor qua inwondersaantal dus ook niet qua absolute bezoekersaantal!), stadion, en of de FIFA er terugkomt of niet en wie de geldschieters zijn boeien mij niet veel.
Het gaat mij om het hier-en-nu en AZ is gewoon terecht kampioen geworden en dus een hedendaagse topclub, geen historische topclub.
raar dat ajax in NL toch zoveel fans en supporters heeft! vind je niet. haha.... gewoon de grootste club en rijkste historie. o.a. modulen die behoren bij de status. het veldspel is een tweede!

goed dat je dus aangeeft dat AZ dit seizoen top speelde. en niet de status heeft zoals ajax... en ook niet de middelen mogelijkheden opties naam en faam en fans heeft. verschil is wel degelijk aanwezig dus.
indien je historisch niks bent kun je toch ook niet de titel TOPCLUB claimen. straks is Cambuur ook ineens een topclub gezien ze in de Jupiler goed spelen ofzo! doe f normaal.
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

waarom zouden supporters overlopen naar de concurrent indien hun club TOP zou zijn? jongen.... ga nou niet proberen argumenten weg te zuiveren of de verwijderen editen enzo.. geef gewoon antwoord hierop. vrij triest.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:05 schreef Krunk het volgende:

[..]

ook mijn mening is maar een mening. en die kan af en toe hard worden neergezet. want niet wegneemt dat deze terecht of onterecht is.
Maar neemt niet weg dat verschillende mensen een verschillende opvatting kunnen hebben over terecht/onterecht!

quote:

maar feit blijft wel dat er bepaalde argumenten behoren bij een status van een club.
je kunt niet zomaar als Goudsekaasclub ineens iets overnemen of bijhoren waar een andere club tussen de 80-100 jaar over gedaan heeft. of wil je dit komen hard maken nu.
Er is nog niets feitelijk omgezocht in de Vandale dus je kunt dit niet stellen.
Volgens jouw redenatie is Feyenoord ook dit seizoen een topclub die dus grote kans had op het winnen van wedstrijden, want ja, ze hebben nou eenmaal in het verleden goed gepresteerd!

quote:

verder zijn er voldoende punten in mijn bovengenoemde post die je gewoon niet tegenkomt bij AZ.
Daar heb je gelijk in, maar of het dan een topclub kan zijn staat er wat mij betreft los van. Ligt er maar net aan hoe veel jaar je terug wilt kijken in de historie.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:09 schreef Krunk het volgende:

[..]

raar dat ajax in NL toch zoveel fans en supporters heeft! vind je niet. haha.... gewoon de grootste club en rijkste historie. o.a. modulen die behoren bij de status. het veldspel is een tweede!

goed dat je dus aangeeft dat AZ dit seizoen top speelde. en niet de status heeft zoals ajax... en ook niet de middelen mogelijkheden opties naam en faam en fans heeft. verschil is wel degelijk aanwezig dus.
indien je historisch niks bent kun je toch ook niet de titel TOPCLUB claimen. straks is Cambuur ook ineens een topclub gezien ze in de Jupiler goed spelen ofzo! doe f normaal.
Verschil is er zeker, maar ik zie op dit moment liever een AZ in de CL dan een Ajax, wat Ajax' historie dan ook mag zijn.
En de Jupiler is iets heel anders dus daar praten we niet over.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:10 schreef Krunk het volgende:

[..]

waarom zouden supporters overlopen naar de concurrent indien hun club TOP zou zijn? jongen.... ga nou niet proberen argumenten weg te zuiveren of de verwijderen editen enzo.. geef gewoon antwoord hierop. vrij triest.
Als het goed is zouden supporters niet moeten overlopen maar ik denk eerder dat er de laatste jaren meer supporters van andere clubs (vooral Ajax?) naar AZ zijn overgelopen dan andersom, wat dus impliceert dat Ajax geen TOP meer is en AZ wel...
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar neemt niet weg dat verschillende mensen een verschillende opvatting kunnen hebben over terecht/onterecht!

DAT IS PRIMA. HEB AANGEGEVEN DAT OOK MIJN POST MAAR EEN MENING/VISIE IS. ALLEEN BEPAALDE MENSEN ZIJN IN MIJN OPTIEK KORTZICHTIG. OF IS DIT INEENS STRAFBAAR. I DON'T THINK SO.

[..]

Er is nog niets feitelijk omgezocht in de Vandale dus je kunt dit niet stellen.
Volgens jouw redenatie is Feyenoord ook dit seizoen een topclub die dus grote kans had op het winnen van wedstrijden, want ja, ze hebben nou eenmaal in het verleden goed gepresteerd!

FEYENOORD IS NOG ALTIJD EEN TOPCLUB. MAAR OOK ZOALS BULLY NIET GOED KAN LEZEN HEB JIJ OOK EEN PROBLEEM. WANT IK HEB MEEGEDEELD NET ENKELE MINUTEN GELEDEN OP EEN POST DIE JIJ HEBT VERWIJDERD, DAT ER VERSCHIL ZIT TUSSEN DE STATUS VAN EEN CLUB EN HET SPEL VAN EEN CLUB!denk maar eens even goed na.
[..]

Daar heb je gelijk in, maar of het dan een topclub kan zijn staat er wat mij betreft los van. Ligt er maar net aan hoe veel jaar je terug wilt kijken in de historie.
DEZE ARGUMENTEN EN NOG ENKELE RANDZAKEN ZIJN BEPALEND OM DE STATUS TE MOGEN VOEREN. DAARNAAST IS AZ OOK GEEN LID VAN DE E-14. ZE BEHOREN DUS NERGENS BIJ. HAHA. AJAX ZIT ER WEL TUSSEN. DAARNAAST ZOU EEN TOPCLUB VOORRANG MOETEN HEBBEN BIJ EUROPESE LOTINGEN. BESCHERMDE STATUS. ZIT AZ DAARBIJ BESTE JONGEN? NEE DUS. VERDER MOET EEN GROTE CLUB EEN GROTE SUPPORTERSGROEP HEBBEN. ZIT AZ DAARBIJ BESTE BOUDY? NEE DUS. NET ZOALS EEN VERZEKERAAR VEEL KLANTEN NODIG HEEFT OM TOP TE ZIJN IS DIT OOK BIJ EEN CLUB ZO. HET IS IMMERS DE COMMERCIE DIE HEERST EN NIET MEER HET VOETBAL IN HET HEDENDAAGSE LEVEN! MEE EENS OF NIET? OF KLETS IK NU OOK MAAR WEER. DAN KUNNEN WE ONZE SPONSORS OPZEGGEN EN MET UNICEF OP GAAN SPELEN JONGEN. KENNEN MENSEN IN EUROPA EN OVER DE WERELD AZ? NEE.... VRIJ RAAR GEZIEN ZE TOCH TOP ZIJN EN EEN TOP SEIZOEN HEBBEN GEDRAAID? BLIJKBAAR DUS TOCH NIET ZO POPULAIR. ALLEEN ONDER DE LAPZWANSEN EN KAASHANDELAREN OP DIT FORUM EN OMSTREKEN. TOP TOP TOP STATUS IS IETS WAT JE NIET KOOPT BOUDY. JE BOUWT HET OP, VERDIENT RESPECT EN VERDIENT NAAM EN FAAM. EN HIER KUN JIJ OOK NIET OMHEEN. EN DAT ZAL ELK WOORDENBOEK WEL AANGEVEN EN VOETBALBOBO.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2009 door Boudewijn --
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Verschil is er zeker, maar ik zie op dit moment liever een AZ in de CL dan een Ajax, wat Ajax' historie dan ook mag zijn.
En de Jupiler is iets heel anders dus daar praten we niet over.
klopt dan geef je mij toch voor een groot deel gelijk zo te lezen.
want jij ziet liever een AZ in de CL.
neemt dus niet weg wat de status en naam van deze club is internationaal. mee eens? en ajax heeft geheel niks te zoeken in de CL. wellicht ook niet in de UEFA denk ik.
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Als het goed is zouden supporters niet moeten overlopen maar ik denk eerder dat er de laatste jaren meer supporters van andere clubs (vooral Ajax?) naar AZ zijn overgelopen dan andersom, wat dus impliceert dat Ajax geen TOP meer is en AZ wel...
probeer het nu niet om te draaien dat wat ik post.
want uit onderzoek van vi.nl is door een enquete onderzocht enkele jaren geleden dat supporters van az zijn overgelopen. en dit geloof ik ook wel. een vi.nl presenteert namelijk niet zomaar iets. toen az enkele seizoenen geleden slecht draaide.. waar waren die zogenaamde supporters toen? oh ja.. van gaal, de zeeuw enzo uitschelden beledigen, weg met VAN GAAL.. kan me alles nog herinneren.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:21 schreef Krunk het volgende:

[..]

DEZE ARGUMENTEN EN NOG ENKELE RANDZAKEN ZIJN BEPALEND OM DE STATUS TE MOGEN VOEREN. DAARNAAST IS AZ OOK GEEN LID VAN DE E-14. ZE BEHOREN DUS NERGENS BIJ. HAHA. AJAX ZIT ER WEL TUSSEN. DAARNAAST ZOU EEN TOPCLUB VOORRANG MOETEN HEBBEN BIJ EUROPESE LOTINGEN. BESCHERMDE STATUS. ZIT AZ DAARBIJ BESTE JONGEN? NEE DUS. VERDER MOET EEN GROTE CLUB EEN GROTE SUPPORTERSGROEP HEBBEN. ZIT AZ DAARBIJ BESTE BOUDY? NEE DUS. NET ZOALS EEN VERZEKERAAR VEEL KLANTEN NODIG HEEFT OM TOP TE ZIJN IS DIT OOK BIJ EEN CLUB ZO. HET IS IMMERS DE COMMERCIE DIE HEERST EN NIET MEER HET VOETBAL IN HET HEDENDAAGSE LEVEN! MEE EENS OF NIET? OF KLETS IK NU OOK MAAR WEER. DAN KUNNEN WE ONZE SPONSORS OPZEGGEN EN MET UNICEF OP GAAN SPELEN JONGEN. KENNEN MENSEN IN EUROPA EN OVER DE WERELD AZ? NEE.... VRIJ RAAR GEZIEN ZE TOCH TOP ZIJN EN EEN TOP SEIZOEN HEBBEN GEDRAAID? BLIJKBAAR DUS TOCH NIET ZO POPULAIR. ALLEEN ONDER DE LAPZWANSEN EN KAASHANDELAREN OP DIT FORUM EN OMSTREKEN. TOP TOP TOP STATUS IS IETS WAT JE NIET KOOPT BOUDY. JE BOUWT HET OP, VERDIENT RESPECT EN VERDIENT NAAM EN FAAM. EN HIER KUN JIJ OOK NIET OMHEEN. EN DAT ZAL ELK WOORDENBOEK WEL AANGEVEN EN VOETBALBOBO.
graag niet schreeuwen! (geen CAPSLOCK/hoofdletters dus)!

Maar je gaat weer vanuit dat volgens Vandale een topclub perse een historie moet hebben, maar dat weten jij en ik niet want we hebben beide blijkbaar geen toegang tot een Vandale.

En als je je argumenten verder kijkt, dan zal een middenmotor uit de UK waarschijnlijk meer supporters hebben dan de grote clubs hier omdat er in de UK gewoon meer mensen wonen. Maakt dat die middenmoter dan een betere topclub dan een Ajax?

En je opmerking 'NET ZOALS EEN VERZEKERAAR VEEL KLANTEN NODIG HEEFT OM TOP TE ZIJN' werkt vaak juist net andersom aangezien er vaak veel meer problemen zijn bij grote verzekeraars dan andersom.

En daarbij zeg je steeds dat AZ probeert status te 'kopen' maar ik denk dat je hier helemaal fout zit aangezien Ajax veel meer uitgeeft dan AZ en dat ook in het verleden Ajax veel meer heeft ingekocht dus je zou kunnen stellen dat Ajax alleen maar een historische topclub is (geen hedendaagse topclub) omdat het zichzelf heeft ingekocht.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:22 schreef Krunk het volgende:

[..]

klopt dan geef je mij toch voor een groot deel gelijk zo te lezen.
want jij ziet liever een AZ in de CL.
neemt dus niet weg wat de status en naam van deze club is internationaal. mee eens? en ajax heeft geheel niks te zoeken in de CL. wellicht ook niet in de UEFA denk ik.
ik zie het verschil tussen een historische topclub (Ajax) en een hedendaagse topclub (AZ). Maar ik beschouw AZ als een topclub met een toptrainer!
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:31   quote  deeplink  

los van het vandale. vind jij bovengenoemde argumenten niet passend bij een topclun? waar is az dan gebleven. leg eens uit
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

graag niet schreeuwen! (geen CAPSLOCK/hoofdletters dus)!

Maar je gaat weer vanuit dat volgens Vandale een topclub perse een historie moet hebben, maar dat weten jij en ik niet want we hebben beide blijkbaar geen toegang tot een Vandale.

En als je je argumenten verder kijkt, dan zal een middenmotor uit de UK waarschijnlijk meer supporters hebben dan de grote clubs hier omdat er in de UK gewoon meer mensen wonen. Maakt dat die middenmoter dan een betere topclub dan een Ajax?

En je opmerking 'NET ZOALS EEN VERZEKERAAR VEEL KLANTEN NODIG HEEFT OM TOP TE ZIJN' werkt vaak juist net andersom aangezien er vaak veel meer problemen zijn bij grote verzekeraars dan andersom.

En daarbij zeg je steeds dat AZ probeert status te 'kopen' maar ik denk dat je hier helemaal fout zit aangezien Ajax veel meer uitgeeft dan AZ en dat ook in het verleden Ajax veel meer heeft ingekocht dus je zou kunnen stellen dat Ajax alleen maar een historische topclub is (geen hedendaagse topclub) omdat het zichzelf heeft ingekocht.
ajax versterkt zich omdat grote topclubs bij ajax inkopen. omdat de spelers van ajax top in wording zijn! vergeet dat even niet erbij te melden indien je zo graag wil spelen op het inkoopbeleid.
verder komt er elk jaar een nieuwe trainer, nu volgend jaar f niet, waardoor iedereen zijn eigen mensen en spelers erbij wilt hebben. dus dit heeft niks te maken met het inkopen van naam en faam. mee eens of niet? jij zou toch ook als directeur je mensen willen hebben in de staf.
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:30 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik zie het verschil tussen een historische topclub (Ajax) en een hedendaagse topclub (AZ). Maar ik beschouw AZ als een topclub met een toptrainer!
hedendaagse topclub bestaat niet.
want dan ben je gewoon een goede ploeg.
een ploeg maakt nog geen club TOP in 1 jaar! check deze zinnen eens goed na.
en een trainer die trouwens met ajax TOP is geworden, en ook wellicht vertrek nu. haha die zit.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:24 schreef Krunk het volgende:

[..]

probeer het nu niet om te draaien dat wat ik post.
want uit onderzoek van vi.nl is door een enquete onderzocht enkele jaren geleden dat supporters van az zijn overgelopen. en dit geloof ik ook wel. een vi.nl presenteert namelijk niet zomaar iets. toen az enkele seizoenen geleden slecht draaide.. waar waren die zogenaamde supporters toen? oh ja.. van gaal, de zeeuw enzo uitschelden beledigen, weg met VAN GAAL.. kan me alles nog herinneren.
Dat onderzoek heb ik niet gelezen dus weet de exactie onderzoeksmethode en uitkomsten niet maar vorig jaar presteerde AZ slecht, maar het jaar daarvoor erg goed en het jaar daarvoor vrij goed. Dit jaar was gewoon TOP.
Dus ja, als dat onderzoek vorig jaar was gedaan dan zullen er vast wel wat zijn overgelopen naar ajax, maar vergelijk vandaag eens met 5 jaar terug?
Ik weet zeker dat je dan een heel ander beeld zult zien.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 04 mei 2009 - 17:36   quote  deeplink  
AZ is kampioen en Ajax heeft met 4-0 van SPARTA verloren en is vol met stress , de vuile was komt langzaam naar buiten , spelers willen niet door met Marco en zijn clownsvriendjes , beleid kan dus WEER op de schop en Ajax mocht willen dat ze de helft van de selectie en technstaf van AZ heeft! dat zijn de feiten en daarom wordt jij zo boos , omdat je t niet meer weet !
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat onderzoek heb ik niet gelezen dus weet de exactie onderzoeksmethode en uitkomsten niet maar vorig jaar presteerde AZ slecht, maar het jaar daarvoor erg goed en het jaar daarvoor vrij goed. Dit jaar was gewoon TOP.
Dus ja, als dat onderzoek vorig jaar was gedaan dan zullen er vast wel wat zijn overgelopen naar ajax, maar vergelijk vandaag eens met 5 jaar terug?
Ik weet zeker dat je dan een heel ander beeld zult zien.
jewel maar goed. het feit dat supporters zijn overgelopen afgelopen jaar zegt ook veel.
en nu zijn ze ineens weer Asetters? kan toch niet. waanzin.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:37   quote  deeplink  
quote:

los van het vandale. vind jij bovengenoemde argumenten niet passend bij een topclun? waar is az dan gebleven. leg eens uit
Ik maak het onderscheid historische topclub (Ajax) en hedendaagse topclub (AZ) en ik waardeer een hedendaagse topclub meer.

Stel Ajax draait volgend seizoen ook weer helemaal bovenaan mee, gelijkwaardig aan AZ dan kun je 1+1 optellen en is Ajax volgend jaar(!) meer een topclub dan AZ maar zijn beide nog steeds topclubs.
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:36 schreef jantje 1974 het volgende:
AZ is kampioen en Ajax heeft met 4-0 van SPARTA verloren en is vol met stress , de vuile was komt langzaam naar buiten , spelers willen niet door met Marco en zijn clownsvriendjes , beleid kan dus WEER op de schop en Ajax mocht willen dat ze de helft van de selectie en technstaf van AZ heeft! dat zijn de feiten en daarom wordt jij zo boos , omdat je t niet meer weet !
heb je hem ook weer.
reageer gewoon inhoudelijk op de discussie tussen boudy en mij oke.
dat is wat nu aan de orde is, en kom er geen andere dingen bij halen.
want mijn emotie en een titelbenaming TOPCLUB staan er los van.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 mei 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 17:34 schreef Krunk het volgende:
hedendaagse topclub bestaat niet.
want dan ben je gewoon een goede ploeg.
een ploeg maakt nog geen club TOP in 1 jaar! check deze zinnen eens goed na.
en een trainer die trouwens met ajax TOP is geworden, en ook wellicht vertrek nu. haha die zit.
maar wel in 3 of 4 jaar en 2 jaar geleden was AZ op een haartje na geen kampioen geworden (doordat Vitesse was omgekocht door PSV leek het wel).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: GODSGRUWELIJK - Wat een kl*tezooi!

0.0085451