|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:37 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik maak het onderscheid historische topclub (Ajax) en hedendaagse topclub (AZ) en ik waardeer een hedendaagse topclub meer. Stel Ajax draait volgend seizoen ook weer helemaal bovenaan mee, gelijkwaardig aan AZ dan kun je 1+1 optellen en is Ajax volgend jaar(!) meer een topclub dan AZ maar zijn beide nog steeds topclubs. nee want ajax is en blijft een topclub. en az een provincie club die opkomt en een goed seizoen heeft gespeeld. dat betekent dat AZ ineens tussen het rijtje Inter Milan, Liverpool, Ajax, Madrid, Juventus, Bayern enzo terecht komt. vreemde visie |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:38 schreef Boudewijn het volgende:[..] maar wel in 3 of 4 jaar en 2 jaar geleden was AZ op een haartje na geen kampioen geworden (doordat Vitesse was omgekocht door PSV leek het wel). vitesse was niet omgekocht. ajax had ook even veel kans om kampioen te worden. dus wat wil je nou hard maken over dat jaar? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:36 schreef Krunk het volgende:[..] jewel maar goed. het feit dat supporters zijn overgelopen afgelopen jaar zegt ook veel. en nu zijn ze ineens weer Asetters? kan toch niet. waanzin. het is maar net wat een persoon zelf ervan vind. Niet iedereen hoeft toch een die-hard supporter te zijn? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:37 schreef Krunk het volgende:[..] heb je hem ook weer. reageer gewoon inhoudelijk op de discussie tussen boudy en mij oke. dat is wat nu aan de orde is, en kom er geen andere dingen bij halen. want mijn emotie en een titelbenaming TOPCLUB staan er los van. Hij mag zoals iedereen gewoon reageren, het is een normale post!
Daarbij heeft hij best een punt, het is nog maar de vraag of MvB kan blijven, of wat hij uberhaupt volgens jaar mag uitgeven aan versterkingen of in hoeverre hij z'n visie mag naleven. Ik ga er meer vanuit dat als van Gaal bij AZ blijft ze ook volgend jaar een topclub zullen zijn. Ajax is voor mij nog maar de vraag, want Suarez weg = middelmaat in de aanval! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:38 schreef Krunk het volgende:[..] vitesse was niet omgekocht. ajax had ook even veel kans om kampioen te worden. dus wat wil je nou hard maken over dat jaar? maar het leek wel zo... ik weet niet meer precies hoeveel het geworden was Vitesse-PSV maar door het grote doelpunten aantal (minimaal 3?) werd PSV kampioen en als je zag hoe Vitesse speelde... dat was echt dramatisch... daarom leek het net alsof ze PSV gewoon ruim baan gaven om te scoren! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zag je hoe AZ die dag bij Excelsior speelde?? waren zij ook omgekocht????haha hand in eigen boezem bou'tje! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:21 schreef Krunk het volgende:[..] DEZE ARGUMENTEN EN NOG ENKELE RANDZAKEN ZIJN BEPALEND OM DE STATUS TE MOGEN VOEREN. DAARNAAST IS AZ OOK GEEN LID VAN DE E-14. ZE BEHOREN DUS NERGENS BIJ. HAHA. AJAX ZIT ER WEL TUSSEN. DAARNAAST ZOU EEN TOPCLUB VOORRANG MOETEN HEBBEN BIJ EUROPESE LOTINGEN. BESCHERMDE STATUS. ZIT AZ DAARBIJ BESTE JONGEN? NEE DUS. VERDER MOET EEN GROTE CLUB EEN GROTE SUPPORTERSGROEP HEBBEN. ZIT AZ DAARBIJ BESTE BOUDY? NEE DUS. NET ZOALS EEN VERZEKERAAR VEEL KLANTEN NODIG HEEFT OM TOP TE ZIJN IS DIT OOK BIJ EEN CLUB ZO. HET IS IMMERS DE COMMERCIE DIE HEERST EN NIET MEER HET VOETBAL IN HET HEDENDAAGSE LEVEN! MEE EENS OF NIET? OF KLETS IK NU OOK MAAR WEER. DAN KUNNEN WE ONZE SPONSORS OPZEGGEN EN MET UNICEF OP GAAN SPELEN JONGEN. KENNEN MENSEN IN EUROPA EN OVER DE WERELD AZ? NEE.... VRIJ RAAR GEZIEN ZE TOCH TOP ZIJN EN EEN TOP SEIZOEN HEBBEN GEDRAAID? BLIJKBAAR DUS TOCH NIET ZO POPULAIR. ALLEEN ONDER DE LAPZWANSEN EN KAASHANDELAREN OP DIT FORUM EN OMSTREKEN. TOP TOP TOP STATUS IS IETS WAT JE NIET KOOPT BOUDY. JE BOUWT HET OP, VERDIENT RESPECT EN VERDIENT NAAM EN FAAM. EN HIER KUN JIJ OOK NIET OMHEEN. EN DAT ZAL ELK WOORDENBOEK WEL AANGEVEN EN VOETBALBOBO. als ie hoofdletters gaat gebruiken wordt ie nerveus jongens....nog ff doorgaan.....
zal jullie overigens even helpen....er is geen definitie voor het woord topclub....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2009 door Patrick Buisman -- |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:37 schreef Krunk het volgende:[..] heb je hem ook weer. reageer gewoon inhoudelijk op de discussie tussen boudy en mij oke. dat is wat nu aan de orde is, en kom er geen andere dingen bij halen. want mijn emotie en een titelbenaming TOPCLUB staan er los van. is helaas geen discusie vriendelijk vriend....is wederom een doordrammerij van jou van de eerste orde....je doet weer alsof je de wijsheid in pacht hebt maar je haalt kennis en persoonlijke interpretatie wederom een beetje door elkaar..... |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] het is maar net wat een persoon zelf ervan vind. Niet iedereen hoeft toch een die-hard supporter te zijn? ja.... dan ben je gewoon niet eens een supporter. maar een mooi weer meeloper! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:44 schreef Boudewijn het volgende:[..] Hij mag zoals iedereen gewoon reageren, het is een normale post! Daarbij heeft hij best een punt, het is nog maar de vraag of MvB kan blijven, of wat hij uberhaupt volgens jaar mag uitgeven aan versterkingen of in hoeverre hij z'n visie mag naleven. Ik ga er meer vanuit dat als van Gaal bij AZ blijft ze ook volgend jaar een topclub zullen zijn. Ajax is voor mij nog maar de vraag, want Suarez weg = middelmaat in de aanval! ajax draait gelukkig niet om en rondom suarez! verder van gaal weg rond de zomer = FRISIA zonder licentie om leningen te verstrekken. hahah. MVB blijft gewoon aan |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:45 schreef Boudewijn het volgende:[..] maar het leek wel zo... ik weet niet meer precies hoeveel het geworden was Vitesse-PSV maar door het grote doelpunten aantal (minimaal 3?) werd PSV kampioen en als je zag hoe Vitesse speelde... dat was echt dramatisch... daarom leek het net alsof ze PSV gewoon ruim baan gaven om te scoren! uit mijn hoofd iets van 5-1 6-1 zoiets. maar dat is al 2 jaar achter elkaar zo. telkens vitesse. ik hoop dat clubs naar eer en geweten handelen, evenals scheids! alhoewel ik regelmatig mijn vraagstelling hierbij heb |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 18:05 schreef jantje 1974 het volgende:zag je hoe AZ die dag bij Excelsior speelde?? waren zij ook omgekocht????haha hand in eigen boezem bou'tje! az hoefde maar met 1-0 te winnen op woudestein. dat notabene een AZ-speler de boel tegenhield |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 20:36 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] als ie hoofdletters gaat gebruiken wordt ie nerveus jongens....nog ff doorgaan..... zal jullie overigens even helpen....er is geen definitie voor het woord topclub.... ja best wat jij wilt. maar er zit dus wel wat in mijn bovengenoemde punten. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2009 - 00:04 schreef Krunk het volgende:[..] ja best wat jij wilt. maar er zit dus wel wat in mijn bovengenoemde punten. sorry...hierboven zie ik geen punten.....helaas voor jou noemen ze de 3 berichten hierboven stellingen en/of feiten....beter opletten op school beste....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door Patrick Buisman -- |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 20:36 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] als ie hoofdletters gaat gebruiken wordt ie nerveus jongens....nog ff doorgaan..... zal jullie overigens even helpen....er is geen definitie voor het woord topclub.... zitten wel degelijk punten en feiten in die van toepassing zijn voor op een topclub. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
haha idd. zoals ik al ergens had geposts! dit koop je niet, dit verdien je door hard te werken sinds je bent opgericht! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach topclub,historie,wat the fuck ! Nottingham Forest is ook een topclub met historie! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
kom worden we ineens supporter:) haha nee maar goed... je hebt zo hier en daar clubs in opkomst. maar ze hebben een lange weg te gaan om van het begrip "provincieclub" af te komen. je moet eerst een naam opbouwen en prijzen pakken op internationaal niveau. niet eens alleen de CL bijv. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
das waar maar de titel topclub is voor mij niet belangrijk , Feyenoord heeft die titel al jaren maar presteerd 9 vd 10 jaar ook KUT , het gaat om nu voor mij en niet om Historie die is leuk voor in de DVD-speler! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
:) heb de ajax video nog. erg leuk om naar te kijken. denk wel dat bepaalde tijden voor een deel gaan terugkomen. |
|
|
|