BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom moet Tiendalli weg?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 19 april 2009 - 01:43   quote  deeplink  
Ik ben net terug van de wedstrijd Feyenoord - Fc Tukkers en ik begrijp echt niet dat Tiendalli weg moet bij Feyenoord. Ik denk dat Leo en Mario hier eens goed moeten over gaan na denken!!!! Ik hoop dat ie mag blijven!!!!
Ron
 Ron - zondag 19 april 2009 - 01:53   quote  deeplink  
Ik heb altijd al gesegd dat tiendalli een goede was!die hoef je niet weg te doen bij andere aanwinsten....want hij kan ook op andere positie spelen!
i'm feyenoord till i
 i'm feyenoord till i - zondag 19 april 2009 - 02:25   quote  deeplink  
hij heeft vast iemand vermoord ofzo. Dat ze Leerdam boven hem kiezen is mij toch een raadsel, dus hij moet wel iets gedaan hebben
R()b
 R()b - zondag 19 april 2009 - 02:39   quote  deeplink  
De boze neger achterin :D
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 april 2009 - 08:12   quote  deeplink  
omdat ie misschien te weinig wedstrijden dit niveau haalt, hij liet zich denk ik meeslepen nu.
gizmo
 gizmo - zondag 19 april 2009 - 08:26   quote  deeplink  
waar zijn ze weer me bezig.Tiendalli is een van de betere achterin en die sturen ze weg.hou die man is goud waard.
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 10:23   quote  deeplink  
niet te hard van stapel lopen... Tiendalli speelde al -tig wedstrijden waarin hij aarzelde, treuzelde, balverlies inleidde, weggetikt werd etc. Een twijfelaar noemen ze dat, niet dat bed maar de voetballer. Ja, gisteren speelde hij voortreffelijk en legde Elia aan banden maar... waarom dan het meerendeel van de wedstrijden niet voldoen? En Van Leerdam, het was zelfs een beetje zielig om te zien hoe hij liep te zoeken naar Elia en de bal. Ingreep van behoudende Vlemmings kwam nog rijkelijk laat, het had al fataal kunnen zijn!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 19 april 2009 - 10:42   quote  deeplink  
zo zie je maar dat die jeugd nog lang niet klaar is voor t echte werk , Dwight deed t prima maar als Leo en Mario een andere RB halen en het niet zien zitten in Dwight mag hij toch weg , t heeft geen zin om spelers te behouden die de technische staf niet wil!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 10:23 schreef puffin het volgende:
niet te hard van stapel lopen... Tiendalli speelde al -tig wedstrijden waarin hij aarzelde, treuzelde, balverlies inleidde, weggetikt werd etc. Een twijfelaar noemen ze dat, niet dat bed maar de voetballer. Ja, gisteren speelde hij voortreffelijk en legde Elia aan banden maar... waarom dan het meerendeel van de wedstrijden niet voldoen? En Van Leerdam, het was zelfs een beetje zielig om te zien hoe hij liep te zoeken naar Elia en de bal. Ingreep van behoudende Vlemmings kwam nog rijkelijk laat, het had al fataal kunnen zijn!
Toen hij eindelijk weer de kans kreeg bij Feyenoord heeft Tiendallie alleen nog maar voldoende`s gehaald.Hij staat er naast omdat hij Makaay heeft aangevallen op de training!!!!Niet vanwegen zijn prestatie`s.

De eerste fout heeft Mario in mijn ogen al gemaakt,en dat is afscheid nemen van Tiendallie om er vervolgens een speler voor te gaan HUREN!!!Die dan vervolgens niks opbrengt bij verkoop,en zeg nou eens eerlijk is Dani Fernandes dan zoveel beter als Tiendallie??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 10:42 schreef jantje 1974 het volgende:
zo zie je maar dat die jeugd nog lang niet klaar is voor t echte werk , Dwight deed t prima maar als Leo en Mario een andere RB halen en het niet zien zitten in Dwight mag hij toch weg , t heeft geen zin om spelers te behouden die de technische staf niet wil!
OMdat het Mario en Leo zijn moeten we ons er dan overal zomaar bij neerleggen??
Sorry maar ik ben het er niet mee eens.
Als ze nou met een speler aankomen van de buiten catagorie zeg ik nog alla
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 11:06   quote  deeplink  
beter? nee! hoewel ik moet toegeven deze 'wereldreiziger' niet echt gevolgd te hebben in zijn verdedigende daden, o.a bij NEC. Wel vaststaand voor mij is dat Tiendalli niet om kan gaan met de druk, spanning en niveau bij een club als Feyenoord. En dat aanvallen van Makaay... hij kan zich beter bezighouden met stevig verdedigen zoals gisteren tegen Elia.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 11:06 schreef puffin het volgende:
beter? nee! hoewel ik moet toegeven deze 'wereldreiziger' niet echt gevolgd te hebben in zijn verdedigende daden, o.a bij NEC. Wel vaststaand voor mij is dat Tiendalli niet om kan gaan met de druk, spanning en niveau bij een club als Feyenoord. En dat aanvallen van Makaay... hij kan zich beter bezighouden met stevig verdedigen zoals gisteren tegen Elia.
Dat laatste ben ik met jou eens wat betreft de handjes thuis houden.Maar vanaf het moment dat Catwiezel trainer werd heeft Tiendallie alle schroom van zich afgespeeld en werd zelfs zijn naam gezongen??En dat was niet omdat hij zo onzeker was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2009 door Leon FR1908 --
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 11:17   quote  deeplink  
ik ben te onzeker om te zingen voor Tiendalli...
Marciano
 Marciano - zondag 19 april 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Tiendalli moet blijven! eerst speelde die slecht en dit seizoen voelt ie zich helemaal thuis en geeft geen wedstrijd slecht gespild!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 19 april 2009 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 11:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

OMdat het Mario en Leo zijn moeten we ons er dan overal zomaar bij neerleggen??
Sorry maar ik ben het er niet mee eens.
Als ze nou met een speler aankomen van de buiten catagorie zeg ik nog alla
je zal je er toch bij neer moeten leggen , Leo en Mario hebben hun visie en dat zal de visie zijn die Feyenoord gaat volgen , dus spelers die niet in die visie voorkomen moeten weg anders kosten ze geld en dat hebben we niet , ze zullen zeker ook verkeerde beslissingen nemen maar dat zij zo daar kunnen we dan volgend jaar weer over kankeren , er zal wel iets zijn met Tiendalli waarom niemand t in hem ziet zitten , ennuh : wat heeft Allah hier nou weer mee te maken???????????????????//
Fonsie
 Fonsie - zondag 19 april 2009 - 11:23   quote  deeplink  
Beenhakker en Been jullie zijn toch geen gooden of wel, ieder kind kan zien dat die Tiendalli een goede voetballer is, het spijt me voor Fernandez maar die kan er een puntje aan zuigen. Tiendalli weg dan de supporters ook maar w.... hou op met jullie flauwekul. ik weet zeker bij Mecschreeuw is ie welkom.
Snoek
 Snoek - zondag 19 april 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Tiendali hoeft helemaal niet weg maar heeft zelf aangegeven evt weg te willen bij gebrek aan vertrouwen en speelminuten .

Hij wil eigenlijk gewoon blijven , dus zou zeggen contract verlengen met 2 jaar .

Leerdam is toch meer een middenvelder en je hebt toch 2 rechtbacks nodig in je selectie
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 19 april 2009 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 11:23 schreef Fonsie het volgende:
Beenhakker en Been jullie zijn toch geen gooden of wel, ieder kind kan zien dat die Tiendalli een goede voetballer is, het spijt me voor Fernandez maar die kan er een puntje aan zuigen. Tiendalli weg dan de supporters ook maar w.... hou op met jullie flauwekul. ik weet zeker bij Mecschreeuw is ie welkom.
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

verder alles WÉL op een rijtje?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 19 april 2009 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 11:44 schreef Snoek het volgende:
Tiendali hoeft helemaal niet weg maar heeft zelf aangegeven evt weg te willen bij gebrek aan vertrouwen en speelminuten .

Hij wil eigenlijk gewoon blijven , dus zou zeggen contract verlengen met 2 jaar .

Leerdam is toch meer een middenvelder en je hebt toch 2 rechtbacks nodig in je selectie
als Dwight niet weg HOEFT is die discussie ook opgelost!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 11:23 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

je zal je er toch bij neer moeten leggen , Leo en Mario hebben hun visie en dat zal de visie zijn die Feyenoord gaat volgen , dus spelers die niet in die visie voorkomen moeten weg anders kosten ze geld en dat hebben we niet , ze zullen zeker ook verkeerde beslissingen nemen maar dat zij zo daar kunnen we dan volgend jaar weer over kankeren , er zal wel iets zijn met Tiendalli waarom niemand t in hem ziet zitten , ennuh : wat heeft Allah hier nou weer mee te maken???????????????????//
Tja het is niet anders er ons bij neerleggen.Begint te wennen want dat moeten we nu al jaren.
Kadaver
 Kadaver - zondag 19 april 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Ik snap die discussie niet. Ja, hij speelt beter dan Greene, maar das al gauw. Verder is hij echt niet sterk hoor. Tegen een beetje aanvaller wordt hij continu in de luren gelegd en moet hij achter de feiten aanlopen. Tiendalli is een leuke speler voor Sparta, maar ondanks zijn goede wedstrijd gisteren, komt hij toch tekort voor het niveau dat Feyenoord wil nastreven.

Dani ken ik niet zo goed als speler, maar ik weet wel dat Bouhlarouz weer op een zijspoor staat bij Stuttgart, dat is nu een speler waar Feyenoord behoefte aan heeft. Nu nog het geld...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 12:15 schreef Kadaver het volgende:
Ik snap die discussie niet. Ja, hij speelt beter dan Greene, maar das al gauw. Verder is hij echt niet sterk hoor. Tegen een beetje aanvaller wordt hij continu in de luren gelegd en moet hij achter de feiten aanlopen. Tiendalli is een leuke speler voor Sparta, maar ondanks zijn goede wedstrijd gisteren, komt hij toch tekort voor het niveau dat Feyenoord wil nastreven.

Dani ken ik niet zo goed als speler, maar ik weet wel dat Bouhlarouz weer op een zijspoor staat bij Stuttgart, dat is nu een speler waar Feyenoord behoefte aan heeft. Nu nog het geld...
Nou dan ben ik bang dat je de discusie zeker niet snapt.Want Tiendalli moet plaats maken voor Dani Fernandes en die is echt niet beter...
+ het feit dat deze speler gehuurd moet worden vind ik helemaal niks.....
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 19 april 2009 - 12:26   quote  deeplink  
hoe vaak heb jij Dani Fernandez LIVE zien spelen? Hoe vaak heb jij Dani Fernandez zien trainen?

we oordelen over spelers die we af en toe in samenvatting 2x in beeld zien!

Wat denk jij dat je bent dan? DE voetbalexpert van Nederland of vind je t gewoon leuk om t voor bepaalde mensen op te nemen???

Ik ken die Dani ook niet maar ga er vanuit dat als Leo zijn goedkeuring geeft hij een aanwinst kan zijn voor ons Feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 april 2009 - 12:33   quote  deeplink  
precies jantje!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 12:26 schreef jantje 1974 het volgende:
hoe vaak heb jij Dani Fernandez LIVE zien spelen? Hoe vaak heb jij Dani Fernandez zien trainen?

we oordelen over spelers die we af en toe in samenvatting 2x in beeld zien!

Wat denk jij dat je bent dan? DE voetbalexpert van Nederland of vind je t gewoon leuk om t voor bepaalde mensen op te nemen???

Ik ken die Dani ook niet maar ga er vanuit dat als Leo zijn goedkeuring geeft hij een aanwinst kan zijn voor ons Feyenoord.
De beoordelingen laten we toch over aan de experts Jantje.Voetballer van het jaar puntentelling misschien??Je heb toch spelers van de bepaalde klasse die er telkens weer bovenuit steken??Dani zit daar bv niet bij snappie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Oja dus volgens zijn eigen veroorzaakte statieken is hij niet beter of veel beter dan Tiendallie.
Dick
 Dick - zondag 19 april 2009 - 13:01   quote  deeplink  
Leerdam kan niet aan hem tippen,d1e pakt te veel kaarten.
En Fernandez ook niet.
Tiendalli word een topper is nu al op de goede weg om dat te worden.
Hoe hij Elia van het scoren afhield in een woord geweldig.
Zeker een meerderjarig contract aanbieden.
Als ze die weg doen,dan hebben ze zeker geen verstand van het spelletje.
Of moeten zich laten behandelen aan staar, dus richting oogarts zou ik zeggen.
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 13:03   quote  deeplink  
staar je niet blind op één goede, verdedigende wedstrijd van Tiendalli. Als hij gaat opbouwen bij balbezit, doet het toch echt zeer aan mijn blauwe ogen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 13:03 schreef puffin het volgende:
staar je niet blind op één goede, verdedigende wedstrijd van Tiendalli. Als hij gaat opbouwen bij balbezit, doet het toch echt zeer aan mijn blauwe ogen...
En daar heb jij dan weer gelijk in,en dat is wat Fernandes wel goed beheerst .Hij weet wat hij doet in de opbouw en kan een bal op maat geven in de aanval.Zelfs nog beter als de Cler maar verdedigend is hij niet beter dan Dwight.En daar ben je rechtsback voor toch?
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 april 2009 - 13:11   quote  deeplink  
moet ik toch ook de andere wedstrijden bij studio sport eens bekijken, op een tweede de cler zit ik niet te wachten.
puffin
 puffin - zondag 19 april 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Leon: ken Fernandez onvoldoende, slechts een interview in VI staat me bij waar vooral het 'wereldreizen' van hem is bijgebleven. Verdedigen is zowel afstoppen / geen ruimte geven maar toch ook opbouwen en aansluiten. Tiendalli beheerst dat niet, let maar op hoe vaak hij terugspeelt of de bal uitragt.
Stoffel
 Stoffel - zondag 19 april 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Ik zou Tiendalli er zeker bijhouden.
Van Fernandez ben ik ook nog niet zo overtuigd.
Feyenoord is geen NEC !!
Kadaver
 Kadaver - zondag 19 april 2009 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 13:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En daar heb jij dan weer gelijk in,en dat is wat Fernandes wel goed beheerst .Hij weet wat hij doet in de opbouw en kan een bal op maat geven in de aanval.Zelfs nog beter als de Cler maar verdedigend is hij niet beter dan Dwight.En daar ben je rechtsback voor toch?
Of te wel, Dani kan niet verdedigen.
Coentje70
 Coentje70 - zondag 19 april 2009 - 13:47   quote  deeplink  
Beenhakker heeft Tiendalli nog nooit gezien dus gaat puur op bestuur af.Met zo een schuld kan je het niet veroorloven een andere rechtsback te halen en Tiendalli gratis weg te doen, ook blamage voor investeerders in Talentpool 2.Fernandez gisteren uit zien glijden ? Elia draaide Leerdam helemaal dol en Tiendalli speelt Elia uit de wedstrijd, dan heb je echt kwaliteit.STOP DEZE JARENLANGE GELDVERSPILLING !!!Backs van NEC zijn helemaal niet nodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 13:46 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Of te wel, Dani kan niet verdedigen.
Zo erg is het nou ook weer niet maar ik vind als je een speler voor een ander van de hand doet hij minimaal een kwart beter moet zijn en daar ben ik niet van overtuigd.Tiendallie is ook niet mijn favoriet maar hij is gewoon niet veel slechter als Dani.
Jeli
 Jeli - zondag 19 april 2009 - 14:50   quote  deeplink  
Tiendallie heeft zich dit seizoen prima ontwikkeld. Ik was tot aan dit seizoen ook niet weg van hem, maar hij is vooral mentaal beter geworden. Hij is op zijn sterkst als hij zich kan/mag vastbijten in een goede directe tegenstander.
Het lijkt een beetje zonde van de schaarse middelen die we nog hebben om een nieuwe rechtsback te gaan huren/kopen.

Een goede creatieve middenvelder met een goede pass (type Perez of Aissati) zou wat mij betreft meer welkom zijn. Ik vind de passing naar de aanvallers toe vaak bedroevend. Of gaat de echte Bruins volgend jaar opstaan?
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 april 2009 - 21:32   quote  deeplink  
welja nog een middenvelder erbij
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Nee de Guzman komt terug liever een sterke spits naast Makaay daar zou ik al tevreden mee zijn.
mdr8
 mdr8 - zondag 19 april 2009 - 22:21   quote  deeplink  
middenvelders daar verzuipen we in... lekker slim :P wat te denken van een goede VERDEDIGER... sterke spits naast Makaay kan Tomasson zijn, in 4-3-3 hebben we daar meer aan als valse 10

we moeten rechtsback hebben en liefste centrale verdediger (al hoop ik altijd nog op Vlaar)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom moet Tiendalli weg?









0.0085580