|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Hoeveel gaat het volgende week worden in Den-Haag? Hoop op een 1-3 voor Feyenoord... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
net 1-3 ingevuld op feyenoord.headliner.nl |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
ik hoop dat we winnen , maar het zal weer zo'n volendam achtige scenario worden wegens onderschatting van de tegenstander |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Quotering bij de toto voor de uitslag 1-5 zal 70 euro per ingezetten euro bedragen.5 eurootjes inzet zal het bedrag van 350 euro opleveren. Dat is mijn seizoenskaart + 1 tank benzine 10 bier en als het zo koud is als gisteren een erwtensoepie.
Ik ga voor 1-5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dan hoop ik dat het 1-5 wordt. Maar ben met elke winst tevreden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2009 door Els -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: denk ik ook.......... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
0-1 Penalty Makaay, rode kaart Buijs;-) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Wijnaldum word door Buijs neergelegd buiten het strafschop gebied Hij krijgt rood en wij een penal Makaay maakt die en wij winnen En dit gebeurd natuurlijk in de 92ste minuut |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik denk 2-1... net als in Volendam.
Aangezien ik het altijd fout heb zeg ik dit, ik ben denk ik de slechtste voorspeller van de toto!! |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
al lang niet meer gewonnen, zelfs veel verloren in OH,OH Den Haag. Grootste fout die op de loer ligt, is het meegaan in opgefokt en verhit spel want dat kun je verwachten van een ploeg die in zwaar weer zit. Het is al eerder genoemd, het Volendamscenario kan zo maar voor de dag komen... Daarom, vooruit voetballen ook als we op 0-1 komen en niet naar achteren gaan lopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zag gisteren even VI TV. Die Wetzel of hoe die knakker ook mag heten verdient een grote nederlaag! ADO richting degradatie! en dan samen met FC Limburg degraderen.. dat zou mooi zijn.. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Als we maar niet zo beginnen tegen Twente dat is vragen om problemen en gelukkig veel mazzel gehad in de 1e helft. Beginnen we zoals in de 2e helft tegen Twente hou ik het op een 1-3. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2009 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:Ik zag gisteren even VI TV. Die Wetzel of hoe die knakker ook mag heten verdient een grote nederlaag! ADO richting degradatie! en dan samen met FC Limburg degraderen.. dat zou mooi zijn.. Ten eerste is Wetzel niet langer trainer van Ado en is dat sinds 4 á 5 dagen Raymond Atteveld.
On: Hoop uiteraard op een overwinning en dan denk ik 0-2. Makaay en Wijnaldum |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2009 - 16:41 schreef MarkFR het volgende:[..] Ten eerste is Wetzel niet langer trainer van Ado en is dat sinds 4 á 5 dagen Raymond Atteveld. Ja dus? Hij is nogsteeds TD EN irritant? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Kobus uit Sneek
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
1-10 met 8 keer makaay!!! dit om het spannend te maken voor de topscoorderslijst!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha.........optimist!!!!! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
doe ik ook maar mee.............0-6 met 6 keer Makaay |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
na het nieuws dat timmer niet meedoet.
0-1 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: daar stem ik mee in!!!! |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik denk dat het 0 tegen 4 wordt.....2 x makaay, 1 x wijnaldum en 1 x fer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2009 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
0-3 met minimaal een keer Makaay!!!! Komt op stoom alleen een beetje laat!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't is een beetje cliche, "ADO uit, altijd lastig", hoewel dit ook wel weer een feit is. Maar ik heb vertrouwen in een overwinning voor Feyenoord dit keer. Rob van Dijk in de goal geeft (mij) al een stuk meer zekerheid en Feyenoord gaat daar gewoon scoren, dus een winstpartij! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
het wordt niet moeilijk 0-3 utrecht verliest en wij staan 8e |
|
|
|