BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Op verzoek!!! Tim de Cler

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 11:28   quote  deeplink  
Vonden jullie ook niet dat de Cler goed speelde gisteren?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 19 april 2009 - 11:32   quote  deeplink  
Eerste helft wat minder
Maar de tweede helft leek hij weer zijn oude vorm te hebben
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 19 april 2009 - 11:35   quote  deeplink  
ja, mag t een eindelijk! Ik heb in begin ook al gezegd toen iedereen Tim afschreef dat t onmogelijk was dat ie t ineens niet meer kon , vorig jaar een vd beste spelers en nu niets meer ???

Tim was na de zomer op ,dit kwam door t EK , hij kwam terug en kreeg toen direkt te maken met GJV waar hij ongelooflijk mee botste , in Tim's prive-leven gebeurde een hoop en Tim vergat even te leven als een echte prof , hierop volgde blessures en zijn conditie en vorm zakte ver weg , nu is hij weer een tijdje goed bezig en zie: hij komt terug! Als ie zo blijft spelen is die Zouf-Zouf van NEC dus NIET nodig!
Marciano
 Marciano - zondag 19 april 2009 - 11:41   quote  deeplink  
Ik was vorig jaar weg van De Cler hij speelde altijd goed! na prive omstandig heden speelde hij gewoon niet goed en daar is hij nu doorhen en speeld weer als de oude! samen met Tiendalli vond ik hem het beste spelen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 11:41 schreef Marciano het volgende:
Ik was vorig jaar weg van De Cler hij speelde altijd goed! na prive omstandig heden speelde hij gewoon niet goed en daar is hij nu doorhen en speeld weer als de oude! samen met Tiendalli vond ik hem het beste spelen!
Bijna mee eens Biseswar was de man van de wedstrijd.Hij begint zelfs pases te geven ,er hadden door hem wel 3 man van het veld gestuurd moeten worden en heeft een penalty verdiend die die natte krant er in gelegt heeft.
danny four
 danny four - zondag 19 april 2009 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 12:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bijna mee eens Biseswar was de man van de wedstrijd.Hij begint zelfs pases te geven ,er hadden door hem wel 3 man van het veld gestuurd moeten worden en heeft een penalty verdiend die die natte krant er in gelegt heeft.
Ja en als bisseswar onder mario nog een sprongetje kan maken
kan het nog een heel opmerkelijke speler worden,die de club
nog een mooi centje kan opleveren bij een eventueel vertrek.
Ik heb altijd wel vertrouwen gehad in dit rebelletje..
Els
 Els - zondag 19 april 2009 - 12:40   quote  deeplink  
De Cler speelde de 2e helft weer als vanouds. Geen idee wat er in zijn priveleven heeft afgespeeld, maar ben blij dat het blijkbaar opgelost is. Een speler zoals hij kunnen we wel gebruiken. Nu nog eentje van hetzelfde niveau op rechts. En nee, hoe graag we het ook zouden willen, da's niet Tiendalli op dit moment.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 12:40 schreef Els het volgende:
De Cler speelde de 2e helft weer als vanouds. Geen idee wat er in zijn priveleven heeft afgespeeld, maar ben blij dat het blijkbaar opgelost is. Een speler zoals hij kunnen we wel gebruiken. Nu nog eentje van hetzelfde niveau op rechts. En nee, hoe graag we het ook zouden willen, da's niet Tiendalli op dit moment.
Mee eens omdat hij voorin niet weet wat hij met de bal moet doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 12:17 schreef danny four het volgende:

[..]

Ja en als bisseswar onder mario nog een sprongetje kan maken
kan het nog een heel opmerkelijke speler worden,die de club
nog een mooi centje kan opleveren bij een eventueel vertrek.
Ik heb altijd wel vertrouwen gehad in dit rebelletje..
Kijk uit wat je zegt hoor Danny ??Je mag op dit forum niet positief zijn betreft Biseswar want ze springen allemaal digitaal op je rug weet je.;) hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 19 april 2009 - 16:45   quote  deeplink  
HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

maar gister waren biseswar en de cler wel zo'n beetje de beste spelers op het veld idd aan feyenoord zijde...........
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 april 2009 - 19:33   quote  deeplink  
als ze een paar wedstrijden zo spelen dan wil ik mijn mening misschien nog wel herzien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2009 door hotjumper --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Op verzoek!!! Tim de Cler









0.0059001