|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik lees zelf de VI En ik heb net het stuk over Jonathan gelezen Zijn uitspraken worden een beetje uit het verband gerukt Hij geeft aan dat hij voor zijn ontwikkeling het best bij Feyenoord kan blijven En hij wil best bijtekenen
De enige voorwaarde die hij stelt is dat de club niet verlengd zodat hij niet gratis weggaat Maar dat ze verlengen omdat ze plannen met hem hebben Omdat ze in hem een goede/sleutel speler zien
Kortom, als de club erin slaagt om hem het gevoel te geven dat hij belangrijk is zal hij bij tekenen En hij gaf ook aan te wachten op Feyenoord voor hij beslist over een eventuele andere club
Hij voelt zich verbonden aan de club en de club is zijn thuis
Dit heb ik niet kunnen halen uit de uitspraken van Derksen Dus ik dacht ik deel het even mee Er ontstond hier een vertekent beeld van hem |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Daar is Deksen goed in toch, vertekende beelden? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ach Ik vind dat hij vaak wel gelijk heeft Maar als je elke uitspraak letterlijk quote krijg je inderdaad vaak een verkeerd beeld En ik vind hem erg negatief over Feyenoord Maar dat kan ook zijn omdat ik Feyenoord supporter ben
Tegen Ajax vind ik hem vaak te soft :P Behalve als het over Marco gaat Daar ga ik echt voor zitten; ff 7 minuten trainertje afzeiken Heerlijk gewoon |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Tuurlijk heeft hij vaak gelijk. Maar hij moet zijn blad verkopen, dus is gebaat bij ongenuanceerde headliners. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind dit een mooi bericht zeg en hoop dat hij bijtekend. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoop ik ook, toch een talent. Zou mooi zijn als hij die status bij Feyenoord ontgroeit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2009 - 14:22 schreef Els het volgende:Hoop ik ook, toch een talent. Zou mooi zijn als hij die status bij Feyenoord ontgroeit. Ja vind ik ook,dit bericht komt beter over als die van Derksen.In dat bericht kwam Jonathan ondankbaar over vond ik. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vond ik ook, was ook enigzins geirriteerd. Maar dat is na het lezen van de VI wel weer over. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Denk dat na goed(e) gesprek(ken) met Leo en Mario veel meer duidelijk gaat worden, toch? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
oké Jonatan is weer lief. Hoop dat het komende seizoen wat beter voor hem verloopt. |
|
|
|