BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV vernedert Ajax, AZ is kampioen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 19 april 2009 - 18:35
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

PSV vernedert Ajax, AZ is kampioen (Voetbalcentraal)

marcello
 marcello - zondag 19 april 2009 - 18:53   quote  deeplink  
wat een schandalige vertoning zeg.totaal geen bezieling geen felheid totaal geen agressie.er zijn er een aantal behoorlijk door de mand gevallen.olequer b.v. wat een drama die man.ik zou zeggen weg ermee.sulejmani opruimen dan maar met verlies.anita niet meer opstellen.en dan vermeer,begin toch steeds meer aan hem te twijfelen.zie toch liever stekelenburg.leonardo als ik hem was zou ik gewoon lekker zelf weggaan.als je dan ook nog verthongen kinderlijk eenvoudig de bal bij amrabat in de schoenen ziet schuiven dan reizen je haren toch echt te bergen van woede.6 doelpunten tegen wat een schande.ze hebben ook niet echt aan het doelsaldo gedacht.die 7 van vorige week kan je wel weer vergeten.oke je hebt het nog in eigen hand en natuurlijk kan je nog tweede worden.maar dan zullen ze toch echt op een andere manier voor de dag moeten komen en niet met zo'n instelling het veld op gaan als vanmiddag terwijl je weet dat de concurrent voor de tweede plek punten heeft laten liggen.door zo belabberd te spelen maak je misschien de keuze voor suarez om weg te gaan gemakkelijker.het is toch zeker niet te hopen.
aight
 aight - zondag 19 april 2009 - 20:52   quote  deeplink  
wat een drama die jan vertonghen eerder was die nog wel eens de beste van het team moet je hem nu zien je kunt nog betr iemand van volendam kopen dan hem wat een drama die man
Krunk
 Krunk - zondag 19 april 2009 - 22:37   quote  deeplink  
vermeer zag er bij 4 van de 6 doelpunten erg slecht uit. geen hoge ballen die hij kan houden. afstandsschoten, korte hoek!! etc.... drama en drama
verder een paar persoonlijke fouten van spelers... en het doek is gevallen. het niveau in de Eerste Divisie is nog hoger. dit is een regelrechte blamage. geen enkel excuus voor.
greenwood
 greenwood - dinsdag 21 april 2009 - 19:12   quote  deeplink  
tja dit komt er van als je tegen een volwaardige tegenstander (dus niet roda jc, willem 2, nac breda) speelt met enoh-aissati-anita tegenover simons-affelay-mendez. als je deze twee 'middenvelden' met elkaar vergelijkt, is dat van psv niet alleen een klasse beter, groter en sterker, maar ook minstens drie klasses meer ervaren dan dat van ajax. enoh en anita spelen dit seizoen voor het eerst op het allerhoogste niveau! onbegrijpelijk dat vertonghen niet vanaf het begin op het middenveld begon.
sulejmani verkopen deze zomer is ongeveer het domste wat je als ajax zijnde kunt doen. beter koop je pranjic erbij en ga dan kijken of het loopt. ondanks dat micky totaal, maar dan ook egt totaal niet in vorm is heeft ie er wel al 8 of 9 inliggen, en ongeveer evenveel assists. dit kan alleen maar beter gaan toch? zeker met pranjic erbij.
dat gezeur over vermeer ben ik ook zat, van basten heeft met deze keuze eigenlijk al besloten dat steek weg mag in de zomer (als het contract van vermeer verlengd word, wat waarschijnlijk is, omdat hij nu ten slotte eerste doelman is) en dus is er eigenlijk geen alternatief voor vermeer! stekelenburg terughalen als eerste keeper tast de geloofwaardigheid van marco toch wel erg aan vind ik. eerst voor een ander kiezen en daarna weer terugkomen op die keuze, terwijl steek toch al een aantal jaren heeft laten zien wat hij wel (en niet) kan, is gewoon niet geloofwaardig.
Krunk
 Krunk - dinsdag 21 april 2009 - 19:20   quote  deeplink  
mickey doet het zo slecht nog niet
greenwood
 greenwood - dinsdag 21 april 2009 - 19:49   quote  deeplink  
nee, dat klopt, maar hij haalt niet de vorm wat iedereen verwachtte. ik lees net dat v basten het met me eens is.
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=74480
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - dinsdag 21 april 2009 - 21:13   quote  deeplink  
van Basten is een drama
Krunk
 Krunk - dinsdag 21 april 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 - 19:49 schreef greenwood het volgende:
nee, dat klopt, maar hij haalt niet de vorm wat iedereen verwachtte. ik lees net dat v basten het met me eens is.
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=74480
ja klopt. we moeten wel even 1 ding niet vergeten. voor een speler die regelmatig invaller is en er pas in staat heeft hij er al wel 9 doelpunten inzitten, en enkele assist op zijn naam staan. ondanks het verdere povere spel geeft dat toch iets aan.
marcello
 marcello - dinsdag 21 april 2009 - 22:30   quote  deeplink  
sulejmani is in het begin van de competitie geblesseerd geraakt en zit volgens mij alleen de laatste 2 wedstrijden wissel.en terecht want die man heeft totaal geen meerwaarde voor het elftal.heeft volgens mij 1 belangrijke goal (op dat moment)gemaakt en dat was tegen marseille.voor de rest was het allemaal zeer magertjes.
toch ook nog even over vermeer.je kan er toch niet onderuit dat die de laatste weken toch behoorlijk wat fouten maakt en niet meer die zekerheid is die die was toen die pas de steek verving.en als ik steek in de goal moet zetten om zo die tweede plek veilig te stellen nou dan moet die geloofwaardigheid maar overboord.hij zet toch ook steeds zijn aanvoerders op de bank.(stekelenburg en lindgren)ik denk dat als je met lindgren en verthongen op het middenveld was begonnen dat je dan niet zo'n flater had geslagen dan met die 2 poppetjes van 1 meter vijftig die er nu stonden,al moet ik er bij vertellen dat de achterhoede net zo slecht was als het middenveld.laten we in ieder geval met z'n alle hopen dat wie van basten ook opsteld de tweede plek gehaald wordt.
Krunk
 Krunk - dinsdag 21 april 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 - 22:30 schreef marcello het volgende:
sulejmani is in het begin van de competitie geblesseerd geraakt en zit volgens mij alleen de laatste 2 wedstrijden wissel.en terecht want die man heeft totaal geen meerwaarde voor het elftal.heeft volgens mij 1 belangrijke goal (op dat moment)gemaakt en dat was tegen marseille.voor de rest was het allemaal zeer magertjes.
toch ook nog even over vermeer.je kan er toch niet onderuit dat die de laatste weken toch behoorlijk wat fouten maakt en niet meer die zekerheid is die die was toen die pas de steek verving.en als ik steek in de goal moet zetten om zo die tweede plek veilig te stellen nou dan moet die geloofwaardigheid maar overboord.hij zet toch ook steeds zijn aanvoerders op de bank.(stekelenburg en lindgren)ik denk dat als je met lindgren en verthongen op het middenveld was begonnen dat je dan niet zo'n flater had geslagen dan met die 2 poppetjes van 1 meter vijftig die er nu stonden,al moet ik er bij vertellen dat de achterhoede net zo slecht was als het middenveld.laten we in ieder geval met z'n alle hopen dat wie van basten ook opsteld de tweede plek gehaald wordt.
sulejmani heeft het nog aardig gedaan statistisch gezien. en inderdaad vermeer is echt zwaar bagger!
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 april 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Krunk jij bent zwaar bagger aap.. het Vermeer hatertje zonder verstand van voetbal.. als we verliezen met Steek op doel ligt het aan het team met Vermeer op doel ligt het aan Vermeer en niet aan de spelers.. terwijl het dit keer toch echt aan de spelers lag hoor.. de eerste goal was onhoudbaar omdat de verdediging hem vrij liet schieten, 2de kon die niks aandoen, en ook de 3de niet, dus kom je al met 3-0 achter.. en is het al gespeelt dus ga toch weg man idioot.. je bent een verwend kut joch zonder eigen mening..
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 april 2009 - 11:24   quote  deeplink  
marcello, vermeer is minder geworden zins hij 1ste doelman is geworden.. hoe zou dat komen ? omdat Steek zeer dicht bij is en hij weet dat hij er zo uit kan.. als steek weg is zie je de oude vermeer weer.. daarbij Vertonghen en lindgren.. als er al 1 geen leidertype is en een zwaartrage slak is het Lindgren wel.. Vertonghen wil ik het niet over hebben aangezien ik het een goeie voetballer vind.. maar om nu Anita zo af te vallen terwijl hij heeft bewezen een goeie voetballer te zijn.. voorin liep het toch ook voor geen meter ? 2 100% kansen aan et begin van de wedstrijd ? gaan die erin win je met 2 vingers in je neus..
Krunk
 Krunk - woensdag 22 april 2009 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2009 - 11:20 schreef nummer10 het volgende:
Krunk jij bent zwaar bagger aap.. het Vermeer hatertje zonder verstand van voetbal.. als we verliezen met Steek op doel ligt het aan het team met Vermeer op doel ligt het aan Vermeer en niet aan de spelers.. terwijl het dit keer toch echt aan de spelers lag hoor.. de eerste goal was onhoudbaar omdat de verdediging hem vrij liet schieten, 2de kon die niks aandoen, en ook de 3de niet, dus kom je al met 3-0 achter.. en is het al gespeelt dus ga toch weg man idioot.. je bent een verwend kut joch zonder eigen mening..
juist ja... zo stond het er bij Stekelenburg ook bij!
maar dan werd hij uitgemaakt voor de meeste enge ziektes!
verdediging liep er voornamelijk met wielaert echt belabberd bij toen die 3 weken langs! het kampioenschap is daarin verloren.
verder hebben we gezien dat vermeer daadwerkelijk tekort komt. zie je ik post zonder GESCHELD! verschil!
Krunk
 Krunk - woensdag 22 april 2009 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2009 - 11:24 schreef nummer10 het volgende:
marcello, vermeer is minder geworden zins hij 1ste doelman is geworden.. hoe zou dat komen ? omdat Steek zeer dicht bij is en hij weet dat hij er zo uit kan.. als steek weg is zie je de oude vermeer weer.. daarbij Vertonghen en lindgren.. als er al 1 geen leidertype is en een zwaartrage slak is het Lindgren wel.. Vertonghen wil ik het niet over hebben aangezien ik het een goeie voetballer vind.. maar om nu Anita zo af te vallen terwijl hij heeft bewezen een goeie voetballer te zijn.. voorin liep het toch ook voor geen meter ? 2 100% kansen aan et begin van de wedstrijd ? gaan die erin win je met 2 vingers in je neus..
als hij nou zoveel beter is dan Steek zou hij er als EERSTE doelman geen last van mogen hebben. wie zegt dat Steek die druk niet voelde na zijn terugkomst? hiermee spreek je jezelf totaal tegen. en is er dus ook een andere theorie. je hoeft niet te gaan schelden, want dat lost niks op. bovengenoemde is een feit, gezien dit dus ook in de ogen van Steek zo zou kunnen zijn gelopen. verder moet je als 1e doelman uitgaan van je eigen KWALITEITEN, en niet die van de concurrentie. VERDER BEN JE IDD NIET SLIM. WANT BIJ ELKE TOPCLUB IS ER CONCURRENTIE, EN DIE HOUD JE SCHERP. INDIEN VERMEER DAAR NIET TEGEN KAN IS HIJ DUS GEEN NR 1 EN TOPCLUB WAARDIG.oei... die zit even he... hahah. lol.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV vernedert Ajax, AZ is kampioen

0.0082600