BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Dudek gaat voor drie jaar tekenen bij Feyenoord'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 20 april 2009 - 11:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Dudek gaat voor drie jaar tekenen bij Feyenoord' (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 20 april 2009 - 11:43   quote  deeplink  
'Dudek gaat voor drie jaar tekenen bij Feyenoord'

Binnen enkele weken zal Jerzy Dudek een drie-jarig contract tekenen in De Kuip. De Poolse doelman die van 1996 tot 2001 al voor Feyenoord speelde keert na zes jaar Liverpool en twee jaar Madrid terug naar de club waar zijn carriere begon.

Dudek werd met Feyenoord landskampioen en won de Johan Cruijf Schaal. Ook mocht hij in zijn periode bij de Rotterdamse club de Gouden schoen in ontvangst nemen.

Het-Legioen.nl
qwerto
 qwerto - maandag 20 april 2009 - 11:46   quote  deeplink  
eerst zien dan geloven (geen woorden maar daden)
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 20 april 2009 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 11:46 schreef qwerto het volgende:
eerst zien dan geloven (geen woorden maar daden)
Neem nou maar van mij aan dat het gaat gebeuren....
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 april 2009 - 11:51   quote  deeplink  
wat loop je je eigen site nou te pushen man, je bent de enige die het meldt en nog wel zonder bronvermelding. topic kan dus wel dicht.
thewin
 thewin - maandag 20 april 2009 - 11:51   quote  deeplink  
ik hoop dat hij gaat tekenen ( geen dik salaris ) hoop ik hij heeft nu tog wel geneog verdient en voor die 3 jaar zal mooi zijn, daarna kan mulder of darley wel spelen, van dudek kunnen ze veel leren
alleen jammer dat hij al 36 is dus is eig niet nodig beenhakker zei dat hij eentje van 28 wil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door thewin --
jjh
 jjh - maandag 20 april 2009 - 11:55   quote  deeplink  
Graag een bronvermelding!!! Alleen hetlegioen.nl meldt dit
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 20 april 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Dat is ook de bron kneus
derq
 derq - maandag 20 april 2009 - 12:00   quote  deeplink  
3jaar? dan is ie 39 dus, tuurlijk niet voor 3 jaar, hoogstens een jaartje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door derq --
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2009 - 12:30   quote  deeplink  
tuurlijk... De Het-legioen roddel site is een heeeeeeeeeeeeeeel betrouwbare bron.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 20 april 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 11:56 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Dat is ook de bron kneus
Hmm, zo maak je je niet erg populair... en dat voor iemand met een "commerciele" website. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door Pietje1 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2009 - 12:37   quote  deeplink  
Boycotten die site.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 20 april 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 11:56 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Dat is ook de bron kneus
Het probleem is dat jij de enige bent die het meld
En jij hebt vaker dingen gemeld die niet klopten
Ook toen begon je te schelden toen met vraagtekens zette
Weet je nog die keer dat jij een bericht had met een bron, alleen die bron had niks te maken met wat jij meldde
Dan zet je jezelf voor schut en kweek je wantrouwen
En nu doe je het weer met je gescheld

Wel grappig
Bij mij in de klas leren de leerlingen van hun fouten
Jij lijkt dat niet te doen...
qwerto
 qwerto - maandag 20 april 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 11:49 schreef Het-Legioen.nl het volgende:

[..]

Neem nou maar van mij aan dat het gaat gebeuren....
ehh sorry hoor maar hebben we niet al vaker mee gemaakt dat er gezegd werd dat het gebeurt ?? en dat het dan toch niet doorgaat
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 april 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 11:56 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Dat is ook de bron kneus
luister vriend, jij snapt toch ook wel dat als jij zonder bron vermelding, of achtergrond informatie verhalen het net op slingert je de club schade berokkend. Het bestuur, de nieuwe trainer en td worden hier op aangesproken terwijl ze het misschien nog helemaal niet naar buiten willen brengen. Zo draag je bij tot de beeldvorming dat de club alles in het geniep bekonkelt. Ik denk juist dat we vooral Mario en Leo niet met zo'n erfenis moeten opzadelen.
Mocht het zo zijn dat je de bron niet kan vermelden omdat deze blijkbaar informatie lekt die nog niet voor de openbaarheid bestemd is dan ben je denk ik wel slim genoeg om te weten wat je eigenlijk had moeten doen.
derq
 derq - maandag 20 april 2009 - 13:28   quote  deeplink  
hij wil gewoon hits op zn site
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 20 april 2009 - 13:31   quote  deeplink  
de bron is inderdaad iemand van binnen de club en iedereen kent hem dus die bron geven we niet prijs. verder is het al langer duidelijk dat dudek terug wil naar feyenoord en mario been is gecharmeerd van hem...
R()b
 R()b - maandag 20 april 2009 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 13:31 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
de bron is inderdaad iemand van binnen de club en iedereen kent hem dus die bron geven we niet prijs. verder is het al langer duidelijk dat dudek terug wil naar feyenoord en mario been is gecharmeerd van hem...
Zowiezo of je bron een bekende is of niet , dan had je hem alsnog niet prijs gegeven.
En idd is het al zeeeeeeeeeer lang duidelijk dat Dudek wil komen , en als je alleen geruchten over hem hoort is het 1+1 = 2.
Maar dat kon ik zelf ook bedenken.
No offense !!
En binnen enkele weken , is best een ruime tijd.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 20 april 2009 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 13:31 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
de bron is inderdaad iemand van binnen de club en iedereen kent hem dus die bron geven we niet prijs. verder is het al langer duidelijk dat dudek terug wil naar feyenoord en mario been is gecharmeerd van hem...
hoe vaag kan je bron wel niet zijn?????????..............

als ik een topic nu zou starten met als titel: feyenoord haalt berg van groningen binnen

Met als bronvermelding dat het IEMAND binnen feyenoord is die IERDEEN kent.......geloof jij mij dan????

denk het niet, dus ga maar na wat iedereen hier nu denkt over dit topic;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2009 - 13:56   quote  deeplink  
Kenmerkend. Zelfs Feyenoord.blog.nl en FR12.nl hebben t nog niet overgenomen :)
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 april 2009 - 14:02   quote  deeplink  
Zet er dan bij dat het een gerucht is. Ik denk bijvoorbeeld dat de club eerst nog
Met een aantal mensen wil praten voor ze het wereldkundig maken.
(denk bijvoorbeeld aan een Mulder) die gesprekken maak je zo
Meteen een stuk moeilijker. Verder heeft ook Dudek een naam
Hoog te houden als Feyenoorder die verdient het ook niet om beschadigd
Te worden door zo' n ondoordachte actie.
joepje3
 joepje3 - maandag 20 april 2009 - 14:03   quote  deeplink  
Laten we nu het-legioen eens het voordeel van de twijfel geven. Iedereen staat hier wel voor gek als het waar blijkt te zijn. Heel onlogisch is een komst van Dudek natuurlijk niet.
Coentje70
 Coentje70 - maandag 20 april 2009 - 14:05   quote  deeplink  
Zelfde slechte beleid voortzetten op deze manier !
Levert nooit meer geld op ,wil geen club meer hebben en komt bij Feyenoord nog zijn zakken vullen.Te oud,geen ambitie meer , afgelopen jaren alleen reserve geweest.
Kunnen beter voor de veteranencompetitie inschrijven .Goede keeper zoeken van 23-26jr welke nog geld op kan leveren of Mulder & Darley uit laten vechten en als dat mislukt heb je altijd nog van Dijk.Geen beleid of visie te ontdekken.
joepje3
 joepje3 - maandag 20 april 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 14:05 schreef Coentje70 het volgende:
Zelfde slechte beleid voortzetten op deze manier !
Levert nooit meer geld op ,wil geen club meer hebben en komt bij Feyenoord nog zijn zakken vullen.Te oud,geen ambitie meer , afgelopen jaren alleen reserve geweest.
Kunnen beter voor de veteranencompetitie inschrijven .Goede keeper zoeken van 23-26jr welke nog geld op kan leveren of Mulder & Darley uit laten vechten en als dat mislukt heb je altijd nog van Dijk.Geen beleid of visie te ontdekken.
Je kan het ook anders bekijken. Als Dudek nog een paar jaar doorgaat, dan kunnen mensen als Mulder en Darley doorgroeien (en eventueel uitgeleent worden). Daarnaast heeft Feyenoord dan meer tijd om geld te verzamelen voor een aankoop van een eventuele nieuwe keeper.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 20 april 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 14:03 schreef joepje3 het volgende:
Laten we nu het-legioen eens het voordeel van de twijfel geven. Iedereen staat hier wel voor gek als het waar blijkt te zijn. Heel onlogisch is een komst van Dudek natuurlijk niet.
het gaat meer om het feit dat het er alle schijn van heeft dat dit gewoon een berichtje is geweest wat nergens op gebasseerd is.................

en als ie zou komen, staat niemand hier voor gek...........
joepje3
 joepje3 - maandag 20 april 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Tuurlijk, het zou kunnen dat het niet klopt. Maar bij voorhand roepen dat het niet waar is is ook wel vreemd.

Ik schat de kans dat hij komt op 50%.
derq
 derq - maandag 20 april 2009 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 12:00 schreef derq het volgende:
3jaar? dan is ie 39 dus, tuurlijk niet voor 3 jaar, hoogstens een jaartje..
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 april 2009 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 14:15 schreef joepje3 het volgende:
Tuurlijk, het zou kunnen dat het niet klopt. Maar bij voorhand roepen dat het niet waar is is ook wel vreemd.

Ik schat de kans dat hij komt op 50%.
denk wat de mensen er hier van denken wel het minst belangrijke is.
Het gaat mij erom wat de gevolgen kunnen zijn voor de club, Dudek en Mulder. zou de komst van Dudek overigens wel toejuichen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 20 april 2009 - 14:41   quote  deeplink  
heb alles nog effe doorgelezen, maar niemand zegt dat het niet waar is......

het probleem/feit is dat er geen bron is over dit 'nieuwsbericht' en daarom niet echt geloofwaardig overkomt.

Wie zegt mij dat ie tekent binnen een paar weken???
Wie zegt mij dat het voor 3 jaar is???

Zonder bron, is het niet meer als een roddel!!!!!!!!!!!
derq
 derq - maandag 20 april 2009 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 14:15 schreef joepje3 het volgende:
Tuurlijk, het zou kunnen dat het niet klopt. Maar bij voorhand roepen dat het niet waar is is ook wel vreemd.

Ik schat de kans dat hij komt op 50%.
op voorhand, bij voorbaat.

een bericht in deze context met betrouwbaarheidsfactor 0 plaatsen is pas vreemd.

tuurlijk is er een kans dat hij komt, maar dit bericht staat daar los van!

en jouw 50% schatting zonder redenatie is ook lekker makkelijk, 50% betekent of hij komt wel, of niet. zo kan ik het ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door derq --
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 20 april 2009 - 14:43   quote  deeplink  
waarom zouden wij een bericht publiceren als het van een onbetrouwbare bron komt. wij zijn ook trouwe supporters die het beste met de club voorhebben. als wij een nieuwtje horen uit betrouwbare bron willen we dat de andere supporters niet onthouden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 april 2009 - 14:44   quote  deeplink  
en je denkt dan niet dat er een reden is dat Feyenoord dat zelf nog niet doet?
derq
 derq - maandag 20 april 2009 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 14:44 schreef hotjumper het volgende:
en je denkt dan niet dat er een reden is dat Feyenoord dat zelf nog niet doet?
precies, en 3 jaar? wtf man 1 jaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door derq --
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 april 2009 - 14:49   quote  deeplink  
geloof overigens gerust dat je het met de beste bedoelingen doet hoor.
moa
 moa - maandag 20 april 2009 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 14:43 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
waarom zouden wij een bericht publiceren als het van een onbetrouwbare bron komt. wij zijn ook trouwe supporters die het beste met de club voorhebben. als wij een nieuwtje horen uit betrouwbare bron willen we dat de andere supporters niet onthouden.
Noem het maar publiceren, dat plak en knip werk op 1 van de 100 kleine Feyenoord "fan" sites. Meer dan roddelen en natte-vinger journalistiek kan je dit gewoon niet noemen! Ook niet als 1 op de 100 berichtjes toevallig uitkomt.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 20 april 2009 - 15:28   quote  deeplink  
ja plakken en knippen weten ze wel raad mee!!!!!!!! vaak genoeg staan dezelfde spellingsfouten er nog in!!!!!!!!HAHAHAHAHA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door Jappie_FEY --
moa
 moa - maandag 20 april 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 15:28 schreef Jappie_FEY het volgende:
ja plakken en knippen weten ze wel raad mee!!!!!!!! vaak genoeg staan dezelfde spellingsfouten er nog in!!!!!!!!HAHAHAHAHA
Haha, precies daar doelde ik op. Het is dat er totaal geen controle is op plagiaat op het internet, anders was 80% van die websites al offline.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door moa --
Puhhhhh
 Puhhhhh - maandag 20 april 2009 - 16:00   quote  deeplink  
wat een kut site is dat het legioen stelletje prutsters, boycotten die slappe hap ze willen gewoon bezoekers kneusjes!
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2009 - 16:03   quote  deeplink  
En nog steeds heeft geen enkele andere site t over genomen...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 20 april 2009 - 16:04   quote  deeplink  
zat ik ook al naar te kijken!!!!.........wordt met de minuut ongeloofwaardiger dit bericht
moa
 moa - maandag 20 april 2009 - 16:08   quote  deeplink  
Ja of die andere hei-kneuters zitten nog op school, en hebben nog geen tijd om te knippen en te plakken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 20 april 2009 - 16:11   quote  deeplink  
dat kan natuurlijk ook nog..........
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Nee joh die doen vast wel 1 of andere ICT opleiding
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 20 april 2009 - 16:26   quote  deeplink  
HAHAHAHAHA..........die hebben natuurlijk altijd het computertje wel bij zich
moa
 moa - maandag 20 april 2009 - 16:27   quote  deeplink  
Hehe, ik denk niet dat ze ouder zijn dan 3e/4e klas vmbo/havo.
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 20 april 2009 - 17:15   quote  deeplink  
over ict-nerdjes gesproken... 99 procent van die gefrustreerde puisten pubertjes die hier te lopen azijnzeiken zijn nog nooit van hun leven in de kuip geweest en kennen feyenoord alleen van hun playstation spelletjes....
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 april 2009 - 17:17   quote  deeplink  
zijn inderdaad allemaal zeer jonge gasten (ben 1 dag lid geweest, was inderdaad net zo oud als de rest van de leden bij elkaar), maar laten we ze niet te hard afzeiken, het zijn tenslotte mede-feyenoorders en ze besteden er waarschijnlijk een hoop tijd aan. Ze moeten alleen
ff wat zorgvuldiger met hun content omgaan.
moa
 moa - maandag 20 april 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 17:15 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
over ict-nerdjes gesproken... 99 procent van die gefrustreerde puisten pubertjes die hier te lopen azijnzeiken zijn nog nooit van hun leven in de kuip geweest en kennen feyenoord alleen van hun playstation spelletjes....
Ik neem aan dat je het over je conculega's hebt?
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 20 april 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 17:15 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
over ict-nerdjes gesproken... 99 procent van die gefrustreerde puisten pubertjes die hier te lopen azijnzeiken zijn nog nooit van hun leven in de kuip geweest en kennen feyenoord alleen van hun playstation spelletjes....
ik weet al van vele dat dit al jaren kuipbezoekers zijn , mezelf incluis , dus hou jij effe lekker je grote k****bek met je nep-site!
derq
 derq - maandag 20 april 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 18:20 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ik weet al van vele dat dit al jaren kuipbezoekers zijn , mezelf incluis , dus hou jij effe lekker je grote k****bek met je nep-site!
^^
moa
 moa - maandag 20 april 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 18:20 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ik weet al van vele dat dit al jaren kuipbezoekers zijn , mezelf incluis , dus hou jij effe lekker je grote k****bek met je nep-site!
Hier sluit ik me bij aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Dudek gaat voor drie jaar tekenen bij Feyenoord'









0.0150899