|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Dudek gaat voor drie jaar tekenen bij Feyenoord' (Het-Legioen.nl)
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Nou ik hoop dat dit absoluut niet waar is want dab gaan we naar een bejaarden elftal kijken en eis ik gewoon mijn geld terug !!!! Ik hoop echt dat dit absoluut een broodje aap verhaal is en anders kan je Leo ook niet meer op zijn woord geloven ................. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 17:15 schreef Het-Legioen.nl het volgende:over ict-nerdjes gesproken... 99 procent van die gefrustreerde puisten pubertjes die hier te lopen azijnzeiken zijn nog nooit van hun leven in de kuip geweest en kennen feyenoord alleen van hun playstation spelletjes.... jij bent lekker, neem ik het nog voor je loop je zelf zo dom te zeiken, krijg lekker een vet hart met je typhus site. mafketel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 18:39 schreef hotjumper het volgende:[..] jij bent lekker, neem ik het nog voor je loop je zelf zo dom te zeiken, krijg lekker een vet hart met je typhus site. mafketel. Wat zeggen ze ook al weer? Hij heeft een goed hart, maar t zou gekookt op zn rug moeten hangen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 20:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Wat zeggen ze ook al weer? Hij heeft een goed hart, maar t zou gekookt op zn rug moeten hangen? zo laag dat de honden erbij kunnen |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 17:15 schreef Het-Legioen.nl het volgende:over ict-nerdjes gesproken... 99 procent van die gefrustreerde puisten pubertjes die hier te lopen azijnzeiken zijn nog nooit van hun leven in de kuip geweest en kennen feyenoord alleen van hun playstation spelletjes.... Beetje scheten laten in eigen parochie houden we hier niet van he,hoepel dan maar op kwast bah. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 21:05 schreef danny four het volgende:[..] Beetje scheten laten in eigen parochie houden we hier niet van he,hoepel dan maar op kwast bah. check check dubbel check ja je heb gelijk.... |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 18:20 schreef jantje 1974 het volgende:[..] ik weet al van vele dat dit al jaren kuipbezoekers zijn , mezelf incluis , dus hou jij effe lekker je grote k****bek met je nep-site! zeker eens!!!!!!!!!!!!!!!!!! en volgens mij ben ik hier de jongste zo'n beetje (20 jaartjes) en rij verdomme 20x per jaar 400km, dus gewoon bek houden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Nu ook Radio Rijnmond het meld, lijkt het toch er op dat het-legioen gelijk had. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik check rond de eerste training Feyenoord.nl wel |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
Emile schelvis meldde het ook op tv. Maar als feyenoord en oude keeper wilt met een jongere keeper erachter kunnen ze toch ook v.Dijk op doel zetten ? Die heeft dit jaar bewezen nog een goede keeper te zijn ondanks zijn leeftijd. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
denk ik ook, Mulder ook... (misschien niet zo constant) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Zou wel eens een "dode mus" kunnen gaan worden. Heb begrepen dat er meerdere kapers voor de kust liggen, die zeer waarschijnlijk ook wel wat munten te besteden hebben. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 20:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Wat zeggen ze ook al weer? Hij heeft een goed hart, maar t zou gekookt op zn rug moeten hangen? Of was het 'hij heeft een hart van goud, 'tisch alleen jammer dat het klopt'?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door Kadaver -- |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Hij staat volop in de belangstelling van andere clubs uit Europa.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Maar hij heeft zelf gezegd naar de Kuip te willen Dus als wij hem willen moeten we hem dat laten weten... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
ik ga hier niet eens op in:) ik zie het nu nog als geruchten enmaal op feyenoord.nl is het waar! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2009 - 16:34 schreef Marciano het volgende:ik ga hier niet eens op in:) ik zie het nu nog als geruchten enmaal op feyenoord.nl is het waar! reageer dan gewoon niet.......................:P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: reageer jij dan niet op hem hahahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: reageer jij dan niet op mij!!!!HAHAHAHA |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik heb er geen moeite mee dat hij reageert. hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: nu heb je me!!!!!HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik vraag me serieus af hoe Dudek gaat reageren! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 17:15 schreef Het-Legioen.nl het volgende:over ict-nerdjes gesproken... 99 procent van die gefrustreerde puisten pubertjes die hier te lopen azijnzeiken zijn nog nooit van hun leven in de kuip geweest en kennen feyenoord alleen van hun playstation spelletjes.... Hou je bek joh zwakzinnige!!!! Is gewoon een kutsite die je runt!! Zoals de meesten hier al zeggen zijn het voor 99 % mensen hier die al zeker langer dan tien jaar in de Kuip komen!!! Hoe lang kom jij dan al???? Of kom je uberhaupt wel???? Hoe oud ben jij dan??? Jij hebt echt het IQ van een mongolide fruitvlieg met waanideeen!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Klopt maar zit me al zo lang aan die vent te irriteren!!!! Hij wil maar niet snappen dat hij een kutsite runt!!!! Moest gewoon even gal spuwen!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ok heb je je nog lang rustig gehouden. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
kom niet meer zo vaak he!!! Vaak oude topics heropend of nieuwe topics met de zelfde inhoud!!!! Dus erger ik me ook minder omdat ik minder kom!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is ook een manier idd............... |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2009 - 19:58 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Jij hebt echt het IQ van een mongolide fruitvlieg met waanideeen!!! Is dat zo'n vliegje dat constant tegen je raam blijft vliegen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door Kadaver -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee, deze weet het raam niet eens te vinden, ze zijn bekender onder de naam krunk.misschien doet dat een belletje rinkelen? |
|
|
|
|
bilyju70
|
|
|
hahahaha eerst zien dan geloven.ze hebben daar wel meer gezegd we halen die en dan die ,maar als het puntje bij paaltje is,dan is er geen geld. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
hij kost niets... alleen salaris |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: noem dat maar niets. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Denk dat zijn salaris best mee zal vallen. Hij wil voetballen en graag bij Feyenoord!! Feyenoord is in principe ook nog steeds een club waar hij prijzen mee kan gaan pakken. de vraag is wie hem anders nog wil hebben. ik persoonlijk denk dat hij best bereid is tot concessies. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2009 - 10:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:Denk dat zijn salaris best mee zal vallen. Hij wil voetballen en graag bij Feyenoord!! Feyenoord is in principe ook nog steeds een club waar hij prijzen mee kan gaan pakken. de vraag is wie hem anders nog wil hebben. ik persoonlijk denk dat hij best bereid is tot concessies. Real Madrid-reservekeeper Jurek Dudek heeft over belangstelling niet te klagen. De 36-jarige Pool wil na vier seizoenen reservekeeper te zijn geweest in de laatste fase van zijn carrière weer wekelijks onder de lat staan. Vanuit Engeland, Duitsland, Turkije en Griekenland is er serieuze belangstelling, terwijl op de achtergrond ook zijn oude club Feyenoord interesse heeft getoond.
Heb het idee dat in de UK, Moffrica, Turkestan en Griekenland wel clubs zijn die wat geld kunnen neertikken.
Maar, zie hem ook graag terug komen! Afwachten dan maar. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Nu Dudek heeft besloten er nog een paar jaar aan vast te knopen, kan hij toch mooi bij ons onder de lat staan. We verhuren Mulder een jaartje of 2 aan Excelsior en we krijgen een stuk rijpere keeper terug. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 18:34 schreef Nibke het volgende:Nu Dudek heeft besloten er nog een paar jaar aan vast te knopen, kan hij toch mooi bij ons onder de lat staan. We verhuren Mulder een jaartje of 2 aan Excelsior en we krijgen een stuk rijpere keeper terug. Je bedoelt reservekeeper. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 18:34 schreef Nibke het volgende:Nu Dudek heeft besloten er nog een paar jaar aan vast te knopen, kan hij toch mooi bij ons onder de lat staan. We verhuren Mulder een jaartje of 2 aan Excelsior en we krijgen een stuk rijpere keeper terug. Ja laten we een keeper nemen die twee jaar niet gespeeld heeft. Terwijl je een keeper hebt die in een stijgende lijn zit qua prestaties en nog jaren mee kan. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Jij snapt hem helemaal!!!! |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Als Erwin Mulder doorgroeit zoals hij dat het afgelopen seizoen heeft gedaan wordt hij een grote, lekker laten staan en geen hoog salaris naar een speler die we eigenlijk niet nodig hebben. Besteedt die maar aan een goede spits, zoals Dost.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door De Pater -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sluit af die hap. Achterhaalde koek. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 18:34 schreef Nibke het volgende:Nu Dudek heeft besloten er nog een paar jaar aan vast te knopen, kan hij toch mooi bij ons onder de lat staan. We verhuren Mulder een jaartje of 2 aan Excelsior en we krijgen een stuk rijpere keeper terug. hij zou ook wel eens bij Malaga terecht kunnen gaan komen . . . . . . |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Misschien heeft Treytel ook wel een paar weekenden niks beters te doen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kunnen we 't hem dan niet beter vragen, Els?
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha. edje, altijd in voor een lang gesprek... |
|
|