|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Dudek gaat voor drie jaar tekenen bij Feyenoord' (Het-Legioen.nl)
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
En als ze alletwee niet kunnen, zetten we gewoon Messi op doel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mooi! . . . verneem de details dan later nog wel? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk dat ik dat iets minder vind, . . ga ik ff over nadenken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ben er nog niet helemaal uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: volgens mij was dit een pijnlijk tournooitje voor edje. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 17:15 schreef Het-Legioen.nl het volgende:over ict-nerdjes gesproken... 99 procent van die gefrustreerde puisten pubertjes die hier te lopen azijnzeiken zijn nog nooit van hun leven in de kuip geweest en kennen feyenoord alleen van hun playstation spelletjes.... Goede reclame voor je site strooi je hier rond. Wat een vrachtwagenchauffeur ben je toch ook haha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 10:27 schreef Ch€sz het volgende:[..] Goede reclame voor je site strooi je hier rond. Wat een vrachtwagenchauffeur ben je toch ook haha valt wel mee, die site is al 2 jaar uit de lucht.... Bijna net zo lang als dat die post in dit topic staat..... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: en en en en... is het al zover...?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Ik zie hem heel erg graag tekenen bij feyenoord voor 1 jaar. Als zo'n grote naam, of in ieder geval bekende naam, tekent bij feyenoord, zullen er misschien meer volgen. Bevendien denk ik dat hij een hoger niveau haalt dan Mulder. Ik zou hem zelfs heel graag zien komen tegen een relatief hoog salaris, rond de 8 ton(?).
Iemand enig idee hoeveel hij bij real madrid verdiende? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 14:52 schreef Roy15 het volgende:Ik zie hem heel erg graag tekenen bij feyenoord voor 1 jaar. Als zo'n grote naam, of in ieder geval bekende naam, tekent bij feyenoord, zullen er misschien meer volgen. Bevendien denk ik dat hij een hoger niveau haalt dan Mulder. Ik zou hem zelfs heel graag zien komen tegen een relatief hoog salaris, rond de 8 ton(?). Iemand enig idee hoeveel hij bij real madrid verdiende? Weggegooid geld. Erwin laten staan en Kostas als reserve. Nieuwe keepers zijn echt overbodig. Liever een extra spits, maar ja die komt ook al niet. |
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
Dudek, Keepers-trianerT en standby!!!
Er pleuren nogal eens wat keepers in elkaar bij.
Mulder-Darley Alleen van Kostas weet ik niet hoe vaak hij al gebleseerd is. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 15:11 schreef ZeikerT het volgende:Dudek, Keepers-trianerT en standby!!! Er pleuren nogal eens wat keepers in elkaar bij. Mulder-Darley Alleen van Kostas weet ik niet hoe vaak hij al gebleseerd is. Kostas kan nog niet bij de lat!!! Maar met wat spring oefeningen van Dudek moet dat wel gaan lukken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Nibke -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 15:17 schreef Nibke het volgende:[..] Kostas kan nog niet bij de lat!!! Maar met wat spring oefeningen van Dudek moet dat wel gaan lukken. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Hier, doe je het weer. Zeikstraal. |
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
Hebben ze ook meteen een plaats in het verzorgingshuis geregeld ? WORDT EDDY PG RESERVE KEEPER ?
KUNNEN JULLIE JE NIET BEPERKEN TOT SERIEUZE BERICHTGEVING OF DISCUSSIE.
Wat te doen met El Ahmadi ? Mijn idee, schappellijk verkopen, komt er weer veel meer ruimte in de salarissfeer. Wat vinden jullie?
Geef Fer en Wijnaldum een verbeterd contract tot 2013/14 met een gelimiteerde transfersom als ze tot 01-06-2012 blijven. Wie, wat denken jullie ervan ? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Als het even kan niet nee. Er is al zoveel serieus op een dag. Enne wil je niet zo schreeuwen, ik kom hier voor mijn rust. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 15:29 schreef jdeman het volgende:Hebben ze ook meteen een plaats in het verzorgingshuis geregeld ? Nee, nog niet. Ben ik veel te jong voor. WORDT EDDY PG RESERVE KEEPER ? Dat zou wel mooi zijn, scheelt enorm in de salarispost. Zijn de lessen Feyenoord historie voor de selectie ook gelijk ingevuld. KUNNEN JULLIE JE NIET BEPERKEN TOT SERIEUZE BERICHTGEVING OF DISCUSSIE. Nee. En schreeuw niet zo. Wat te doen met El Ahmadi ? Mijn idee, schappellijk verkopen, komt er weer veel meer ruimte in de salarissfeer. Wat vinden jullie? Slavenhandel is al enige tijd uit de mode. En verboden ook, trouwens. Geef Fer en Wijnaldum een verbeterd contract tot 2013/14 met een gelimiteerde transfersom als ze tot 01-06-2012 blijven. Wie, wat denken jullie ervan ? Met gelimiteerde transfersommen zet je jezelf volkomen buitenspel, kijk naar de situatie Janssen. Gelimiteerde transfersommen moeten zoveel mogelijk voorkomen worden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 15:29 schreef jdeman het volgende:Hebben ze ook meteen een plaats in het verzorgingshuis geregeld ? WORDT EDDY PG RESERVE KEEPER ? KUNNEN JULLIE JE NIET BEPERKEN TOT SERIEUZE BERICHTGEVING OF DISCUSSIE. Wat te doen met El Ahmadi ? Mijn idee, schappellijk verkopen, komt er weer veel meer ruimte in de salarissfeer. Wat vinden jullie? Geef Fer en Wijnaldum een verbeterd contract tot 2013/14 met een gelimiteerde transfersom als ze tot 01-06-2012 blijven. Wie, wat denken jullie ervan ? j(o)deman? geen erg in Caps Lock gehad? |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Dudek, waarom????? Als ze Velthuizen kunnen halen voor een prikkie !!!! Ik vind dit overigens een belediging voor Mulder die de steeds beter word.
Overigens heeft van Geel al gezegd dat daar geen prioriteiten liggen anders hadden ze Velthuizen al lang opgehaald dacht ik zo. Weer zo'n lul verhaal dus.............. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 16:47 schreef Ronneke het volgende:Dudek, waarom????? Als ze Velthuizen kunnen halen voor een prikkie !!!! Ik vind dit overigens een belediging voor Mulder die de steeds beter word. Overigens heeft van Geel al gezegd dat daar geen prioriteiten liggen anders hadden ze Velthuizen al lang opgehaald dacht ik zo. Weer zo'n lul verhaal dus.............. je hebt zeker nog niet naar de datum van opening van 't topic gekeken? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 15:29 schreef jdeman het volgende:Hebben ze ook meteen een plaats in het verzorgingshuis geregeld ? WORDT EDDY PG RESERVE KEEPER ? KUNNEN JULLIE JE NIET BEPERKEN TOT SERIEUZE BERICHTGEVING OF DISCUSSIE. Wat te doen met El Ahmadi ? Mijn idee, schappellijk verkopen, komt er weer veel meer ruimte in de salarissfeer. Wat vinden jullie? Geef Fer en Wijnaldum een verbeterd contract tot 2013/14 met een gelimiteerde transfersom als ze tot 01-06-2012 blijven. Wie, wat denken jullie ervan ? 1. je caps staat aan 2. die kutmarokkaan mag van mij zelfs transfervrij opbokken. 3. jullie is jodevolk, maja had niet anders verwacht van een jodeman. 4. geniaal idee dat contract, zeker een nieuw iets dat gelimiteerde gedoe, kunnen ze jou ook limiteren ? :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Ch€sz -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 17:15 schreef Het-Legioen.nl het volgende:over ict-nerdjes gesproken... 99 procent van die gefrustreerde puisten pubertjes die hier te lopen azijnzeiken zijn nog nooit van hun leven in de kuip geweest en kennen feyenoord alleen van hun playstation spelletjes.... geef niets hoor....als ik boos ben roep ik ook wel eens domme dingen.Veel succes met je site, hoop voor je dat het wat wordt. Je bent in ieder geval goed bezig. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
zit bericht te typen, druk op enter....blijken er al 2 pagina's meer te zijn. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
oud topic, foutje dan zo gemaakt he |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Kunnen topics na een jaar stilgelegen te hebben, niet gewoon op slot?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2011 door Els -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: pfff ff wakker worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nibke. Maar waarom is dat belangrijk? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hehehe aangepast, ben nog niet geheel wakkert |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dacht je dat ik hem heropend had? Ik kom niet verder dan de bovenste helft van de 1e pagina, joh. Korte attentieboog, dan krijg je dat ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 10:32 schreef Els het volgende:[..] Dacht je dat ik hem heropend had? Ik kom niet verder dan de bovenste helft van de 1e pagina, joh. Korte attentieboog, dan krijg je dat ;-) Ja dat dacht ik idd, zag alleen de laatse pagina en dan lijkt het zo, excuses :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 10:33 schreef craven het volgende:[..] Ja dat dacht ik idd, zag alleen de laatse pagina en dan lijkt het zo, excuses :) Hahaha, nee, echt niet, ik zoek eigenlijk nooit zo lang naar topics. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Had ik kunnen weten he, maar ja. ik zal beter opletten hehehe |
|
|
|