|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Waarom deze topic, laat die man kampioen zijn... |
|
|
|
|
Nico
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik vond het een mooie actie En Louis had groot gelijk Daarom is het niet uitgezonden Ze hadden het recht niet om te filmen |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Het blijft een aardsklootzak, en een kleuter. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 12:35 schreef Phyxsius het volgende:Ik vond het een mooie actie En Louis had groot gelijk Daarom is het niet uitgezonden Ze hadden het recht niet om te filmen Dat is onzin, hij stond al klaar voor het interview met de NOS en hij ging zelf door met JJ van Gangelen. ik vind het erg netjes van de NOS dat ze het niet uitzenden, hoefden ze niet te doen. |
|
|
|
|
Nico
|
|
|
Jammer dat er geen geluid bij is... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 12:36 schreef Pietje1 het volgende:[..] Dat is onzin, hij stond al klaar voor het interview met de NOS en hij ging zelf door met JJ van Gangelen. ik vind het erg netjes van de NOS dat ze het niet uitzenden, hoefden ze niet te doen. De uitleg die ik gaf, gaf de NOS zelf ook Ik denk dat zij het wel zullen weten |
|
|
|
|
derq
|
|
|
denk maar niet dat de nos van gaal graag spaart ofzo hoor.. en trouwens, v gaal wordt na been trainer van feyenoord denk ik. of na het nl elftal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door derq -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 13:05 schreef derq het volgende:denk maar niet dat de nos van gaal graag spaart ofzo hoor.. en trouwens, v gaal wordt na been trainer van feyenoord denk ik. of na het nl elftal. Van mij mag hij komen Goede trainer en altijd een leuke persconferentie Kan hij zijn kunstje doen bij ons |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dan zie je mij niet meer in de kuip. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Wel 90 minuten naar het spel van Slory kunnen kijken, maar wegblijven als Louis komt? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
verwacht je nou echt dat ik dat ga uitleggen... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja vreemd.. Wat heb je tegen van Gaal als Feyenoord supporter??? Raar trekje hoor.. haha |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Nee dat niet maar zou je het voor de kids eens uit kunnen leggen?
Aub!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: wie bedoel je daar mee?:P |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wat bedoel jij daar mee? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wie hij met 'kids' bedoelt;)............ |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wat bedoel hij met kids? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kids, kinderen????
jezus, waar kom jij vandaan........... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Je hebt nog steeds niet door dat ik je loop te fucken, da's wel heel grappig hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik dacht serieus dat je zo dom was!!!!!!HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat vraag ik me al jaren af. |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
Wat een nivo hier... hehe.. kleuterssss .whahahahah |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: kkkkssssssssssssttttttt........hup, terug onder je steen!!!!!! schiet op!!!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Toch vind ik het niet de schuld van de NOS, ik ben geen fan van ze, want ik vind de samenvattingen van de NOS echt slecht (kunnen geen spanningselement inbouwen). Daarbij is hun angst voor Van Gaal onterecht. Alleen omdat hij ze anders boycot. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 14:55 schreef G-child het volgende:[..] Wel 90 minuten naar het spel van Slory kunnen kijken, maar wegblijven als Louis komt? haha wanneer speelt die Sloerie nou 90 minuten? wat een watje is dat 3 x geblesserd in een half uur en 3x zijn eigen schuld! zelfs een ezel............... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 18:16 schreef jantje 1974 het volgende:[..] haha wanneer speelt die Sloerie nou 90 minuten? wat een watje is dat 3 x geblesserd in een half uur en 3x zijn eigen schuld! zelfs een ezel............... Laatste keer was een tactische wijziging volgens het "na de wedstrijd" commentaar van Vlemmings. Voor de rest heb je gelijk natuurlijk. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja , maar hij was wel al 3x geblesseerd geweest door zijn eigen domme schuld , zag je die botsing met Tiote? wat een lachertje , hij loopt als een blinde tegen een negermuur van 90kg , pffffffffffffffff
gelukkig zag Vlemmings t ook........... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wel een schande dat jullie de aanwezigheid van van gaal vergelijken met Slory |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 18:29 schreef jantje 1974 het volgende:ja , maar hij was wel al 3x geblesseerd geweest door zijn eigen domme schuld , zag je die botsing met Tiote? wat een lachertje , hij loopt als een blinde tegen een negermuur van 90kg , pffffffffffffffff gelukkig zag Vlemmings t ook........... :D Ja dat is waar, maar met die mongolen actie schijnt hij niet geblesseerd te zijn geraakt :S (anders dan dat het leek) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
jammer ................haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 18:29 schreef jantje 1974 het volgende:ja , maar hij was wel al 3x geblesseerd geweest door zijn eigen domme schuld , zag je die botsing met Tiote? wat een lachertje , hij loopt als een blinde tegen een negermuur van 90kg , pffffffffffffffff gelukkig zag Vlemmings t ook........... je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat ie in ieder geval het duel niet uit de weg gaat. Die instelling zouden meer gasten in het veld moeten laten zien. |
|
|
|