|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Feyenoord loopt 200.000 euro mis na schrappen toernooi
Het toernooi dat Feyenoord de laatste twee jaar in de voorbereiding heeft gehouden, gaat komend seizoen niet door. Een flinke tegenvaller voor de club uit Rotterdam-zuid, want het kost de club zo'n 200.000 euro. Dit jaar stond het toernooi in het teken van het honderd jarig bestaan, waarbij Borussia Dortmund, Celtic en Tottenham Hotspur waren uitgenodigd.
De reden voor het niet doorgaan van het toernooi zijn de financiƫle problemen bij het IEP, het bedrijf waar Feyenoord een contract voor drie jaar had afgesloten. Er komt dus geen vervolg op het Port of Rotterdam tournament (2007) en het Jubileum Toernooi (2008).
'Grootste probleem is de speelkalender', zegt Feyenoords woordvoerder Raymond Salomon in Voetbal International. 'Op dit moment zijn wij nog volop in de race voor een plek in de play-offs, waarmee we ons kunnen plaatsen voor de voorrondes van de UEFA Cup. Als dat lukt, moeten we halverwege juli al voetballen. Dan past in dat schema geen toernooi, omdat we simpelweg niet weten hoe, of en wanneer we spelen.'
Bron: VI |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heeee, met een bronvermelding...
hoe weten ze toch die bedrijven uit te zoeken, bestaat er een soort bedrijvenpool, van de meest slechtlopende bedrijven waar Feyenoord dan mee gaat samenwerken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ze leren het nog is!!!!!!!!!!
ze hebben toch een contract afgesloten, dus is dit geen contractbreuk dan???? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
tournooi?? teveel tour de france gekeke? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
feyenoord is een zwart gat heb ik het idee zo langzamerhand... het slokt alle negatieve energie op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja dat toernooi van vorigjaar was toch een fiasco qa prestatie.Een jaartje overslaan kan geen kwaad denk ik.Ook al mis je leuke tegenstanders |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ach....alleen maar geldklopperij die zooi |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies je gaat er heen voor de gezelligheid, lekker in het zonnetje, biertje maar qua voetbal gaat het nergens over. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
klopt.....heb nog nooit zo'n grote poppekast als vorig jaar gezien............. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 20 april 2009 - 22:34 schreef Jappie_FEY het volgende:ze leren het nog is!!!!!!!!!! ze hebben toch een contract afgesloten, dus is dit geen contractbreuk dan???? Is geen contract breuk Het contract is dat die andere het toernooi betalen Maar als zij dat niet kunnen, zal de club het eerst zelf moeten betalen En dan moeten ze het via de rechter terug vragen aan die anderen
Maar de club besluit nu zelf om geen tornooi te houden om dit alles te voorkomen
Het zou contract breuk zijn als die anderen besluiten om niet te betalen Nu Feyenoord besluit geen toernooit te houden is er niks aan de hand
(ik zeg steeds die anderen omdat ik niet meer weet hoe dat bedrijf heet) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ah....duidelijk verhaal;) |
|
|