|
|
moa
|
|
|
Lijkt me een erg slechte zaak, om zelfs dit al met geld van investeerders te doen, het lijkt me verstandig om alleen spelers uit de buiten categorie te halen met het geld van investeerders. (Zoals een Wijnaldum)
Fernandez reken ik daar niet toe, dan zie ik liever de huidige backs om die posities strijden, |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het is toch echt te triest voor woorden |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Heeeeeeeeeel triest dit...........................niet te geloven wat een waardeloos bestuur heeft Feyenoord toch op dit moment. Deze moet vandaag nog opstappen en plaats gaan maken voor vakbekwame mensen die wel knopen kunnen door hakken in plaats van deze twijfelaars, als het zo door gaat dan wordt het R.I.P. 2009
Geld beluste klootzakken zijn het GVD |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2009 - 12:02 schreef antoniorijen het volgende:Heeeeeeeeeel triest dit...........................niet te geloven wat een waardeloos bestuur heeft Feyenoord toch op dit moment. Deze moet vandaag nog opstappen en plaats gaan maken voor vakbekwame mensen die wel knopen kunnen door hakken in plaats van deze twijfelaars, als het zo door gaat dan wordt het R.I.P. 2009 Geld beluste klootzakken zijn het GVD Ben het met je eens, stelletje grafstakkers zijn het...... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wie huurt de bus naar de kuip???HAHAHAHA |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
OFF: ik probeer een emailadres te bemachtigen van iemand van de directie van feyenoord. Een andere hoge pief mag ook. Krijg ineens zin om ze af te zeiken en dat ga ik doen ook!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2009 - 12:24 schreef johan mansveld het volgende:OFF: ik probeer een emailadres te bemachtigen van iemand van de directie van feyenoord. Een andere hoge pief mag ook. Krijg ineens zin om ze af te zeiken en dat ga ik doen ook!! probeer het volgende eens;
p.oengraaier@feyenoord.nl
succes er mee!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
of e.gudde@feyenoord.nl misschien???.......... |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Had ik al aan zitten denken, maar wat dacht je van: viezevuilesmerigeopvreters.wanbeleidisookbeleid.wehelpendeclubnaardeklotealsweerzelfmaargenoegaanverdienen.geenvisieisookeenvisie.onkundeisourmiddlename@feyenoord.nl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
je kan het ook naar Feyenoord Business Club sturen: fbc@feyenoord.nl
en dit is een echt mail adres.......... |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Ze blijven maar aanmodderen en ze begrijpen nog steeds niet waarom de inversteerders zo stroperig zijn om te inversteren, kunnen we nou geen mensen vinden die wel de geldzaken van Feyenoord in orde brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vraag me wel weer af hoe dit verhaal weer openbaar geworden is. Blijft er dan niets binnenskamers? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
goeie vraag.............. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Belachelijk, hou dan Tiendalli binnen of zoek een speler die daadwerkelijk de moeite en geld waard is om in te investeren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
HAHAHAHAHA.............doe maar niet......... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik zal het effe doorgeven aan ze........... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: post een topic bij het-legioen.nl ik heb gehoord dat die korte lijntjes heeft. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ohwja is ook zo.......en ze hebben dan tenminste een bron:D |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Heerlijk, die wil ik wel in actie zien tegen 020, maakt me niet uit in welk shirt. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2009 - 13:44 schreef Kadaver het volgende:Belachelijk, hou dan Tiendalli binnen of zoek een speler die daadwerkelijk de moeite en geld waard is om in te investeren. Tiendalli is door Mario en Leo niet de geschikte kandidaat bevonden , men wil echt een nieuwe rechtsback en in hun ogen is Dani F. Dé beste kandidaat , en misschien is dat ook wel zo , jullie oordelen over een speler die je hooguit 20sec. per wedstrijd hebt gezien in samenvattingen dus waar lullen jullie over?????????????????
Dan gaan er ook nog mensen op t bestuur kankeren over deze speler : dit is de keus van de door iedereen bejublede tandem: MarLeo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zij vinden dat Feyenoord prioriteit moet leggen bij : een keeper , een rechtsback , een sloper op t middenveld van een jaar of 25/28 en een beweeglijke spits ook in die leeftijd , nou voor rechtsback willen ze Dani halen en dus moeten ze wat centjes gaan zoeken is dat zo raar? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
precies. tiendalli te licht bevonden , eenmaal, en nu ook andermaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2009 door derq -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
misschien heeft legioen.nl wel wat adressen, die heeft allerlei lijntjes binnen de club die hem vertrouwelijke info doorspelen. is dus meteen antwoord op de vraag hoe dit op straat terecht is gekomen. |
|
|
|