BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mededeling aan het bestuur Feyenoord.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 22 april 2009 - 16:59   quote  deeplink  
Goeden dag allemaal,

Ik ben al jaren feyenoordfan en er moet me iets van het hart. Ik wordt kotsmisselijk hoe het met Feyenoord gaat, als vanaf de laatste eufa-cupwinst. Ik reageer best vaak een beetje vinnig op sommige mensen/topics, maar dat komt omdat Feyenoord mijn leven is en het bergafwaards gaat. Maar niet een klein beetje bergafwaards, maar in een stroomversnelling. Dankzij personen die geen fuck met voetbal/Feyenoord hebben, of niet kundig genoeg zijn, maar wel bestuurlijke taken hebben, maken de club, ONZE CLUB, vakkundig naar de klote.

Het laatste twee nieuwtjes vond ik echter zo schikbarend dat ik besloot deze topic te starten. 1. Feyenoord is opzoek naar investeerders om de komst van Dani Fernandes te financieren. 2. Feyenoord moet 6 miljoen bezuinigen om de begroting 2009/2010 rond te krijgen.

Feyenoord heeft geen rooie rotcent, zelfs niet om een zeer middelmatige speler als D. Fernandes te kunnen kopen of zelfs huren (sorry Leo en Mario, ik twijfel absoluut niet aan jullie scoutingskwaliteiten, maar ook ik heb ogen in mijn kop). Iedere club kan een speler halen, maar de mooiste club van Nederland kan niet eens de huur van hun onderkomen betalen. Integendeel. We kampen met een schuld van meer dan 30 miljoen en hebben 6 miljoen moeten bezuinigen voor het jaar 2009/2010.

Als dit zo doorgaat dan kunnen we net als Roda JC straks verwachten dat de KNVB licentiecommissie Feyenoord geen licentie geeft. Kortom dan kunnen ze er de stekker uittrekken, terwijl de zakken van die opvreters in het maasgebouw, voor een laatste maal gevuld worden.

Daarom ga ik deze topic doorsturen naar de heer Gudde, de Businessclub en de VI en daarom wil ik iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt vragen of ze aan het bestuur van onze mooie club iets te zeggen hebben. Daarmee bedoel ik dus bijvoorbeeld de spelers aan- en verkoop, de schulden, het bestuur, de trainers die ze aan hebben gesteld, alles wat je te binnen schiet en gewoon ff ongenuanceerd "kwijt" wil aan deze mensen. Geef je mening over de laatste jaren en geef je visie naar de toekomst.

Ze vergeten dat de supporters al jaren ontevreden zijn en met leugens de mond gesnoerd wordt. Onze club gaat kapot door een paar passanten die alleen bezig zijn er zelf warmpjes bij te zitten.

GEEF JE MENING: NIET OVER DEZE TOPIC, MAAR WEL OVER DE INHOUD!
R()b
 R()b - woensdag 22 april 2009 - 17:13   quote  deeplink  
Je heb wel een punt zoals de meesten hier met een Feyenoord hart.
Maar het probleem is dat iedereen blijft mekkeren.
En dit soort topics plaatsen , en doorsturen heeft al helemaal geen zin.
Maar kom eens met een goede oplossing , i.p.v met problemen.
Een oplossing is ook niet zo makkelijk natuurlijk , en de meeste oplossingen zijn te drastisch .... alhoewel... het moet bijna wel drastisch.

Laat Feyenoord nou eerst dat geld van die Spaanse kut club ophalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2009 door R()b --
Coentje70
 Coentje70 - woensdag 22 april 2009 - 17:16   quote  deeplink  
Ze moeten nu bezuinigen onder druk van de ondernemers/investeerders met Feyenoord hart welke wel begrijpen dat je niet jaar in jaar uit meer kan uitgeven dan je binnenkrijgt en anders geen licentie meer krijgt.Tiendalli contract met jaar verlengen ipv wederom geld vernietigen aan Fernandes.Alleen 2e spits heb je nodig en verder zorgen dat je winst maakt om je schulden te verminderen.Eigen jeugd mee doorgaan en talent scouten is de enige oplossing.Stoppen met ieder jaar maar nieuwe miskopen halen welke niet beter zijn dan eigen jongens(zuiverloon,loovens,v Persie etc........).Gras is niet groener bij de buren !!
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 22 april 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2009 - 17:13 schreef R()b het volgende:
Je heb wel een punt zoals de meesten hier met een Feyenoord hart.
Maar het probleem is dat iedereen blijft mekkeren.
En dit soort topics plaatsen , en doorsturen heeft al helemaal geen zin.
Maar kom eens met een goede oplossing , i.p.v met problemen.
Een oplossing is ook niet zo makkelijk natuurlijk , en de meeste oplossingen zijn te drastisch .... alhoewel... het moet bijna wel drastisch.

Laat Feyenoord nou eerst dat geld van die Spaanse kut club ophalen.
Bij Gudde misschien niet, maar de buninessclub en druk van de VI misschien wel. Gudde en co kan niet blijven wegkruipen voor de rest.......
sevillana
 sevillana - woensdag 22 april 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2009 - 17:13 schreef R()b het volgende:
Je heb wel een punt zoals de meesten hier met een Feyenoord hart.
Maar het probleem is dat iedereen blijft mekkeren.
En dit soort topics plaatsen , en doorsturen heeft al helemaal geen zin.
Maar kom eens met een goede oplossing , i.p.v met problemen.
Een oplossing is ook niet zo makkelijk natuurlijk , en de meeste oplossingen zijn te drastisch .... alhoewel... het moet bijna wel drastisch.

Laat Feyenoord nou eerst dat geld van die Spaanse kut club ophalen.
Het schijnt iig goed voor je gezondheid te zijn om bepaalde dingen "van je af te schrijven", dus in die zin is het misschien wel nuttig, dit topic.
derq
 derq - woensdag 22 april 2009 - 17:40   quote  deeplink  
er moet gewoon een miljard in feyenoord gepompt worden :P
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 april 2009 - 17:41   quote  deeplink  
dan nog zou ik niet raar opkijken als we met een jaar failliet zijn
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 22 april 2009 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2009 - 17:40 schreef derq het volgende:
er moet gewoon een miljard in feyenoord gepompt worden :P
In geen miljard jaar hahaha, eerst maar eens 50 miljoen, kunnen ze die 30 aflossen en 20 mil investeren in spelers de komende jaren......
R()b
 R()b - woensdag 22 april 2009 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2009 - 17:29 schreef sevillana het volgende:

[..]

Het schijnt iig goed voor je gezondheid te zijn om bepaalde dingen "van je af te schrijven", dus in die zin is het misschien wel nuttig, dit topic.
Hahaha ja dat natuurlijk ook haha.
Jimmy22
 Jimmy22 - woensdag 22 april 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.

laat een aantal goeie spelers gaan en je ben zo van je schulden af. en ja dan moet je wel weer van voor af aan beginnen en speel je de komende 5 jaar in het rechter rijtje. maar is soms niet anders..

of je zoekt een rijke olie-sjeik die ook wil investeren in het stadion. dus hele totaal plaatje het stadion, en feyenoord nv

zijn genoeg optie's alleen daar moet je keuzes in maken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 22 april 2009 - 19:09   quote  deeplink  
die opties van jou zijn echt te onnozel.......we hebben niet eens genoeg spelers om 20 miljoen aan transferwaarde bij elkaar te krijgen............

2 spelers zijn er namelijk meer als het bekende getal met de 6 nullen waard............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2009 door Jappie_FEY --
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 22 april 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2009 - 19:09 schreef Jappie_FEY het volgende:
die opties van jou zijn echt te onnozel.......we hebben niet eens genoeg spelers om 20 miljoen aan transferwaarde bij elkaar te krijgen............

2 spelers zijn er namelijk meer als het bekende getal met de 6 nullen waard............
klopt, maar als je hofland, de cler en lamzaad transfervrij wegdoet, dan is dat al snel 1.5 miljoen x 3 = 4.5 miljoen van de 6. Doe deguzman weg voor 8, dan hou je bijvoorbeeld een dikke 6 over waar je iets mee kunt doen toch?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 22 april 2009 - 20:48   quote  deeplink  
de guzman 8???? wie wil dat nu betalen dan???............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 april 2009 - 21:09   quote  deeplink  
De oplossing!!!!!! heel het bestuur laten oprotten (niks uitkoopsom, anders moeten wij maar zorgen daty ze oprotten) en Beenhakker, v. Hanegem en een door de investeerders vooruitgeschoven persoon de scepter laten zwaaien. RvC compleet weg!!! Scheelt je direct bakken met geld!!!! In ieder geval genoeg om Fernandez te halen. Alle medewerkers (inclusief spelers) zelf een auto laten aanschaffen. Zijn genoeg oplossingen maar het is alleen jammer dat alleen de supporters dat inzien. Contracten openbreken en salaris naar presteren erin gooien. Zeker die van de topsalarissen. (Gio uitgezonderd) Ga zo maar door en door.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 april 2009 - 21:18   quote  deeplink  
De familie van alle spelers en bestuurders gijzelen en er steeds 1 afschieten als er niet gewonnen wordt.

dat is ongeveer net zo realistisch als het openbreken van de contracten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 april 2009 - 21:20   quote  deeplink  
Vind ik overigens ook een goede optie!!!! Dat van de bestuurders dan. Stappen ze vanzelf wel op!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 22 april 2009 - 21:52   quote  deeplink  
moeten we een digitale ideeen bus maken misschien????HAHAHAHAHA
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 april 2009 - 21:53   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 22 april 2009 - 22:01   quote  deeplink  
briljant....
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 22 april 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2009 - 22:01 schreef Jappie_FEY het volgende:
briljant....
geniaal en zeer briljant...gaan we voorleggen....
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 23 april 2009 - 19:24   quote  deeplink  
We moeten eisen dat dit bestuur opstapt!! Het heeft genoeg de tijd gehad om woord bij daad te voegen............ Dit is gewoon een bestuurloze groep met kippen die geen beslissingen durven te nemen als het gaat om Feyenoord. En als het moet dan vragen ze maar ontslag aan voor die 'dure' voetballers zoals: Makaay, Hofland, de Cler, Landzaat en Makaay zodat dat de club wat meer lucht krijgt en dan niet met dat gezeik om de contracten te respecteren!!! Als mijn baas het slecht heeft dan vraagt ie ook gewoon ontslag aan voor zijn personeel!!!!!!!!!!!!! Dus wat lullen we nou, ze moeten gauw alles eens gaan normalizeren in de kuip en dan in de toekomst kan men gaan kijken naar een beloning voor diverse voetballers. Kijk bij AZ werken ze ook met lagere salarissen dan in de kuip en wie is er kampioen!! Dus als ze weg willen vanwege het geld laat ze lekker gaan en ga werken met spelers die wel willen
moa
 moa - donderdag 23 april 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2009 - 19:24 schreef antoniorijen het volgende:
We moeten eisen dat dit bestuur opstapt!! Het heeft genoeg de tijd gehad om woord bij daad te voegen............ Dit is gewoon een bestuurloze groep met kippen die geen beslissingen durven te nemen als het gaat om Feyenoord. En als het moet dan vragen ze maar ontslag aan voor die 'dure' voetballers zoals: Makaay, Hofland, de Cler, Landzaat en Makaay zodat dat de club wat meer lucht krijgt en dan niet met dat gezeik om de contracten te respecteren!!! Als mijn baas het slecht heeft dan vraagt ie ook gewoon ontslag aan voor zijn personeel!!!!!!!!!!!!! Dus wat lullen we nou, ze moeten gauw alles eens gaan normalizeren in de kuip en dan in de toekomst kan men gaan kijken naar een beloning voor diverse voetballers. Kijk bij AZ werken ze ook met lagere salarissen dan in de kuip en wie is er kampioen!! Dus als ze weg willen vanwege het geld laat ze lekker gaan en ga werken met spelers die wel willen
Wie wil je dan dat er concreet opstappen en om welke reden? Volgens mij hebben we al redelijk opgeruimt dit seizoen.

Wat betreft spelers opruimen ben ik het met je eens.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 23 april 2009 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2009 - 19:29 schreef moa het volgende:

[..]

Wie wil je dan dat er concreet opstappen en om welke reden? Volgens mij hebben we al redelijk opgeruimt dit seizoen.

Wat betreft spelers opruimen ben ik het met je eens.
Eric Gudde en Onno Jacobs dit zijn toch de mensen die de car moeten trekken en als men al € 14000000,00 laat lopen voor de Guzman dan ben je een dombo hoor en dan kan ie wel zeggen dat het een broodje aap verhaal is maar ik geloof eerder een opgestapt lid van de RvC dan deze Eric Gudde die alleen maar bezig is om zijn hachje te redden en niet die van Feyenoord
moa
 moa - donderdag 23 april 2009 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2009 - 20:04 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Eric Gudde en Onno Jacobs dit zijn toch de mensen die de car moeten trekken en als men al € 14000000,00 laat lopen voor de Guzman dan ben je een dombo hoor en dan kan ie wel zeggen dat het een broodje aap verhaal is maar ik geloof eerder een opgestapt lid van de RvC dan deze Eric Gudde die alleen maar bezig is om zijn hachje te redden en niet die van Feyenoord
Feyenoord heeft al te kennen gegeven dat dat bod er wel echt is geweest, er wordt niks ontkent.
Maar er komen natuurlijk wel vaker vage handelaren met mooie verhalen langs de club.

Ik vind trouwens dat Gudde goed werk doet, zijn taak is toch voornamelijk de schulden af te lossen.. Dat hij als crisis manager een ondankbare baan heeft is jammer.
Shinjinr1
 Shinjinr1 - donderdag 23 april 2009 - 23:58   quote  deeplink  
Natuurlijk vind ik ook dat het bestuur op moet rotten.
Maar er worden geen concrete oplossingen aangedragen. Er moet eerst eens de bezem door de grootverdieners binnen de club gehaald worden. Mensen die voor de club leven doen al een stapje harder dan deze geld kloppers.
Gio is een echte Feyenoorder en mogen mensen een voorbeeld aan nemen. Maar ook hij verdiend een hoop geld. Natuurlijk heeft hij dit eerlijk afgedwongen en hij verdiend het door zijn inzet. Hier kan menigeen een voorbeeld aan nemen.
Maar er moeten gewoon drastische maatregelen genomen worden. Gudde kan niet eens de begroting rond krijgen. En laat die Fernandez gewoon schieten en ga gewoon verder met de jeugd. Je moet eens kijken wat er rond loopt man. Nieveld, Leerdam noem maar op. Tiendalli zou ik gewoon houden en mannen als de Cler. landzaat en Hofland laten vertrekken. De Guzman moeten ze proberen om een verbeterd contract te geven met een bepaalde clausule erin. Feyenoord kan een voorbeeld nemen aan het premie voorstel die er gehanteerd wordt bij Cambuur d.m.v. winst percentages per wedstrijd.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 april 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Beetje deja vu van dit topic..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mededeling aan het bestuur Feyenoord.









0.0121550