|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ben voor gezin gijzelen en telkens een afknallen als we puntverlies hebben!!! Stappen ze vanzelf op. (eigenlijk idee van ienmand anders) Of voor elk puntverlies een vinger!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
niet meer declareren........ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als team verliest, het bestuur straftraining laten doen!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dat is een goede!!! hadden ze dit seizoen in de min gegaan!! hahahaaha!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
geen wedstrijpremies meer........ |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
In het 020 vak als ze weer naar Rotterdam mogen komen!!!!! Duurt alleen weer veel te lang!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
we kunne dat bestuur ook vergiftigen met die troep van de catering van de kuip!!!!!!!!!!!!! niet te vreten dat spul:S............ |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
hang ze aan hun nek aan de tweede ring als TIFO actie!! Dat zal sfeer brengen!! hahahahaa!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
HAHAHAHAHA.........briljant |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Alle leden van het bestuur in een big brother huis dumpen met een aantal hoeren en 1 heeft aids en wij weten dan al wie haha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heb wel is een film gezien waarin een aantal mensen werden opgesloten en wie er levend uit zou komen won een miljoen ofzo........lijkt me ook wel wat voor die geldwolven |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
moet je nog steeds tegen die koppen aan kijken tot de serie afgelopen is!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maar dan wordt het wel leuk, 1 voor 1 de pijp uit!!!!!HAHAHAHA |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
doe dan maar de TIFO aan de tweede ring!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ook een prima optie......... |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Slot van het Maasgebouw vervangen. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
een voor een een spuit met vloeibare kinkhoest in spuiten...... |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Vloeibare kinkhoest? Creatief... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
kan je niet gewoon blauwzuurgas door de brievenbus naar binnen laten lopen? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: of tegen een muur zetten en dan zon oude oost Duiste grenswacht met humor inhuren haha...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2009 - 23:05 schreef johan mansveld het volgende:[..] of tegen een muur zetten en dan zon oude oost Duiste grenswacht met humor inhuren haha...... Duitsers met humor, denk dat je makkelijker een wereldspits vind die gratis voor Feyenoord komt spelen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2009 - 06:52 schreef hotjumper het volgende:[..] Duitsers met humor, denk dat je makkelijker een wereldspits vind die gratis voor Feyenoord komt spelen. of gudde die vrijwillig oprot.......... |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik heb een idee: je stuurt een fax dat er buiten op de parkeerplaats een investeerder staat met 5 euro op zak. Het bestuur rent naar buiten en als ze buiten zijn doe je gauw de deur op slot!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2009 - 12:20 schreef Pietje1 het volgende:Ik heb een idee: je stuurt een fax dat er buiten op de parkeerplaats een investeerder staat met 5 euro op zak. Het bestuur rent naar buiten en als ze buiten zijn doe je gauw de deur op slot!! .......................... |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2009 - 12:20 schreef Pietje1 het volgende:Ik heb een idee: je stuurt een fax dat er buiten op de parkeerplaats een investeerder staat met 5 euro op zak. Het bestuur rent naar buiten en als ze buiten zijn doe je gauw de deur op slot!! zat zelf te denken om dan met een peleton kalashnikovs achter de bossen klaar te liggen en alle magazijnen leeg te janken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
brengt meer zoden aan de dijk idd........ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heren heren nou toch, waarom toch steeds zo geweldadig. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
klappertjespistool geweldadig, valt wel mee toch????HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vind dat we ze een brief moeten schrijven |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
met bijlage (lees kogels, poeder etc....)???? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Bombrief hoop ik;-) |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Ik denk dat we de investeerder en de businessclub een brief moeten schrijven. Ik denk dat dat meer zoden aan de dijk zet.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
beste meneer Gudde.
dank u voor uw inzet, en nu ophoeren met die verlopen grafkop van je, en neem die zakkenvullers ook mee.
groet het legioen
ps. vergeet die ellendige jacobs ook niet mee te nemen op de weg naar buiten. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
vermoord ze allemaal op een SAW manier ofso en degene die overleeft ..........
word alsnog dood geschoten |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Een beetje fotoshoppen en ze dan alleemaal met een 020 shirt op het internet zetten. Worden ze vanzelf gelynchd!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dan wordt Beenhakker ook niet oud in de Kuip, hoef je nieteens te photoshoppen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY