BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen vertrouwen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 april 2009 - 21:02   quote  deeplink  
We hebben allemaal onze ideën betreft hoe het beter zo kunnen met Feyenoord.Mijn vraag is eigenlijk denken jullie dat het ooit nog goed komt met onze mooie club?Ik ben het een beetje kwijt en zie ons terug in het rijtje Vitesse NAC N.E.C met zo nu en dan nog een uitschietertje naar een halve finale beker.
Echt ik zie geen lichtpuntje aan het einde van de tunnel, worden wij een Nederlandse Torino of Leeds of South Hampton.Maar blijven we dan nog gaan?Ik wel al spelen we eerste divisie.Kijk is naar Roda jc phoe he ik moet zeggen dat is een club die ook gewoon thuis hoort in de eredivisie.
Rovert
 Rovert - donderdag 23 april 2009 - 21:11   quote  deeplink  
Kan iemand het topic van deze doemdenker sluiten?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 april 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2009 - 21:11 schreef Rovert het volgende:
Kan iemand het topic van deze doemdenker sluiten?
Tja dat is inhoudenlijk een sterke reactie.Dit is echt een reactie waarvoor een forum is ontstaan.
Kijk jongens hier kunnen we wat mee ;p
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 23 april 2009 - 21:36   quote  deeplink  
Een club als Feyenoord is onovertroffen en zal dan ook nooit verloren gaan. Logisch dat een investeerder zekerheden in gebouwd wil zien voordat hij ergens geld insteekt. Maar het kan niet anders dan dat er altijd wel iemand zal opstaan op het moment dat het water daadwerkelijk aan de lippen staat. Doemdenken heeft geen nut en degraderen zal nooit gebeuren. Misschien zullen we inderdaad de eerst komende vijf jaar niet op de Coolsingel hoeven afspreken, dit is nu eenmaal het probleem wanneer je aan een nieuw team gaat bouwen. Ik hoop alleen dat er nu daadwerkelijk gebouwd gaat worden en niet weer roofbouw gepleegd gaat worden, door bestuursleden, op onze club. Maar met het aantrekken van Been en de expertise van Beenhakker denk ik dat de juiste weg is ingeslagen.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 23 april 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Het feit dat onze club nog een begroting van rond de 40 miljoen heeft zegt genoeg
Met een goede technische staf kom je ver
Het is tijd voor stabiliteit
Als we zo door blijven gaan (geen enkel beleid te ontdekken en steeds andere mensen) dan is het zeker mogelijk dat we ver afzakken
Maar omdat wij zo'n rijke geschiedenis hebben en een goede begroting, en denk aan de uitstraling en de stad Rotterdam, kunnen wij met een goede technische staf zo kampioen worden

Wij zijn eigenlijk vergelijkbaar met Twente voor de komst van Munstermann
Alleen hebben wij al een grote begroting
Dat is onze voorsprong
Nu moeten er mensen komen die verstandig met die voorsprong om weten te gaan

In Been en Beenhakker zie ik die mensen en zij hebben gelukkig ook de belangrijkste posities op voetbalgebied binnen onze club
Maar in de Raad van Commissarissen en de heer Gudde heb ik minder vertrouwen

Het zal er dus vanaf hangen wie er op hun strepen gaan staan
Doen Leo en Mario dat de komende jaren dan hebben we een mooie toekomst
Gaan Gudden en de RvC op hun strepen staan, tja dan krijgen we het zwaar

Maar goed, dat zijn we onderhand wel gewend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2009 door Phyxsius --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 april 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2009 - 21:36 schreef rich Arnhem het volgende:
Een club als Feyenoord is onovertroffen en zal dan ook nooit verloren gaan. Logisch dat een investeerder zekerheden in gebouwd wil zien voordat hij ergens geld insteekt. Maar het kan niet anders dan dat er altijd wel iemand zal opstaan op het moment dat het water daadwerkelijk aan de lippen staat. Doemdenken heeft geen nut en degraderen zal nooit gebeuren. Misschien zullen we inderdaad de eerst komende vijf jaar niet op de Coolsingel hoeven afspreken, dit is nu eenmaal het probleem wanneer je aan een nieuw team gaat bouwen. Ik hoop alleen dat er nu daadwerkelijk gebouwd gaat worden en niet weer roofbouw gepleegd gaat worden, door bestuursleden, op onze club. Maar met het aantrekken van Been en de expertise van Beenhakker denk ik dat de juiste weg is ingeslagen.
Goeie reactie Rich maar vergis je niet want met een slecht beleid en een investeerder die toch maar niet komt wordt het echt gevaarlijk.Geloof me in europa zijn net zulke grote clubs tot het 0 punt afgedwaald .Alles valt of staat met een goed beleid.En dat is iets wat ik al jaren mis bij onze club.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 april 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2009 - 21:52 schreef Phyxsius het volgende:
Het feit dat onze club nog een begroting van rond de 40 miljoen heeft zegt genoeg
Met een goede technische staf kom je ver
Het is tijd voor stabiliteit
Als we zo door blijven gaan (geen enkel beleid te ontdekken en steeds andere mensen) dan is het zeker mogelijk dat we ver afzakken
Maar omdat wij zo'n rijke geschiedenis hebben en een goede begroting, en denk aan de uitstraling en de stad Rotterdam, kunnen wij met een goede technische staf zo kampioen worden

Wij zijn eigenlijk vergelijkbaar met Twente voor de komst van Munstermann
Alleen hebben wij al een grote begroting
Dat is onze voorsprong
Nu moeten er mensen komen die verstandig met die voorsprong om weten te gaan

In Been en Beenhakker zie ik die mensen en zij hebben gelukkig ook de belangrijkste posities op voetbalgebied binnen onze club
Maar in de Raad van Commissarissen en de heer Gudde heb ik minder vertrouwen

Het zal er dus vanaf hangen wie er op hun strepen gaan staan
Doen Leo en Mario dat de komende jaren dan hebben we een mooie toekomst
Gaan Gudden en de RvC op hun strepen staan, tja dan krijgen we het zwaar

Maar goed, dat zijn we onderhand wel gewend
Niks op in te brengen,vooral omdat je ervan uitgaat dat we het zonder investeerder moeten doen.Nu maar hopen dat Leo 100 wordt;)
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 23 april 2009 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2009 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niks op in te brengen,vooral omdat je ervan uitgaat dat we het zonder investeerder moeten doen.Nu maar hopen dat Leo 100 wordt;)
Of dat we na Leo weer een toppertje kunnen krijgen
Het zou mooi zijn als Mario lang bij ons zou blijven
Kan hij onze Ferguson worden
Met behulp van Leo als TD in de eerste 4 jaar
Daarna op eigen benen (TD en coach)
Mario heeft kijk op voetballers
moa
 moa - donderdag 23 april 2009 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2009 - 21:52 schreef Phyxsius het volgende:
Het feit dat onze club nog een begroting van rond de 40 miljoen heeft zegt genoeg
Met een goede technische staf kom je ver
Het is tijd voor stabiliteit
Als we zo door blijven gaan (geen enkel beleid te ontdekken en steeds andere mensen) dan is het zeker mogelijk dat we ver afzakken
Maar omdat wij zo'n rijke geschiedenis hebben en een goede begroting, en denk aan de uitstraling en de stad Rotterdam, kunnen wij met een goede technische staf zo kampioen worden

Wij zijn eigenlijk vergelijkbaar met Twente voor de komst van Munstermann
Alleen hebben wij al een grote begroting
Dat is onze voorsprong
Nu moeten er mensen komen die verstandig met die voorsprong om weten te gaan

In Been en Beenhakker zie ik die mensen en zij hebben gelukkig ook de belangrijkste posities op voetbalgebied binnen onze club
Maar in de Raad van Commissarissen en de heer Gudde heb ik minder vertrouwen

Het zal er dus vanaf hangen wie er op hun strepen gaan staan
Doen Leo en Mario dat de komende jaren dan hebben we een mooie toekomst
Gaan Gudden en de RvC op hun strepen staan, tja dan krijgen we het zwaar

Maar goed, dat zijn we onderhand wel gewend
Ik denk ook inderdaad dat Feyenoord veel te mooi en te groot is om richting degradatie af te zakken.
Aan de andere kant wordt het verschil tussen ons en de top steeds groter, en het verschil tussen ons en de degradatie klanten steeds kleiner.

Onze begroting van 40 milj. lijkt misschien niet dramatisch, maar is het natuurlijk wel. 020 en PSV werken volgend jaar met een begroting van rond de 70 milj euro, dit is bijna tweemaal zoveel!

Dit terwijl AZ, Heerenveen en Twente inmiddels met begrotingen werken van 30 miljoen euro,
Desondanks blijven wij wel dezelfde salarissen (en zelfs hogere) uitdelen als PSV en 020.

Bijkomend nadeel is dat Heerenveen kan leunen op een positief eigen vermogen van zo'n 50 milj. euro, terwijl AZ zelfs in het geheel niet afhankelijk is van wat er binnen komt via de normale inkomsten stromen.

Ik zie het erg donker voor ons in de komende jaren, het is te hopen dat we de komende seizoenen nog gewoon europees kunnen spelen, en we aan een team kunnen bouwen + schulden binnen afzienbare tijd aflossen + omzet FLINK opschroeven.

En natuurlijk komen we uiteindelijk weer terug aan de Nederlandse top, ik ben alleen wel bang dat het lang gaat duren..
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 april 2009 - 06:46   quote  deeplink  
Denk dat Feyenoord net de boot gemist heb, na het vertrek van v/d Herik hadden ze al een kapitaal injectie nodig gehad, dan had je nu waarschijnlijk een stabielere club gehad. Door een aantal factoren, waaronder de krediet crisis, is de kans daarop veel kleiner. Feyenoord moet gewoon terug naar de basis en dat is het voetbal, beginnen vanuit de eigen jeugd en dan weer langzaam gaan opbouwen. Laat ze bijvoorbeeld maar eens stoppen met dat Feyenoord tv dat kost klauwen met geld en ik kan me niet voorstellen dat dat veel oplevert.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 10:49   quote  deeplink  
hup, meteen in de ideeen bus hotjumper!!!!!!!HAHAHAHAHA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen vertrouwen?









0.0062220