BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GKL

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 24 april 2009 - 10:19   quote  deeplink  
Feyenoord verwacht binnen twee maanden een uitspraak van de rechter in een zaak die door Jorien van den Herik is aangespannen tegen de Stadionclub. Tussen de partijen heerst een meningsverschil over de rente over de juridische kosten die door Van den Herik zijn gemaakt in de zogeheten FIOD-procedure, waarin Feyenoord en de oud-voorzitter enkele jaren geleden verwikkeld waren.

Feyenoord en Van den Herik moesten in 2001 voor de rechter verschijnen op beschuldiging van fraude en belastingontduiking rond niet afgedragen loonbelasting van spelers in de periode 1995-1998 respectievelijk voor het leiding geven daaraan. Volgens het openbaar ministerie zou dit aan de orde zijn geweest bij de transfers naar Feyenoord van de spelers Vidmar, Allotey en Gyan.

In de strafzaak werden Feyenoord en haar toenmalige voorzitter vrijgesproken van fraude en belastingontduiking. In een daarop volgende belastingzaak rond Aurelio Vidmar werd de club echter in het ongelijk gesteld en – na in beroep te zijn gegaan - uiteindelijk in maart 2007 door de Hoge Raad veroordeeld tot het alsnog afdragen van ruim1,5 miljoen euro loonbelasting inclusief rente.

Kort gezegd luidde de conclusie dat in de strafzaak niet wettig en overtuigend was bewezen dat strafbaar was gehandeld, maar bleek uit de daarop volgende belastingzaak dat Feyenoord desondanks nog wel de destijds niet-betaalde belastingen inclusief boetes en rente diende te voldoen. Na deze uitspraak zag Feyenoord zich vorig jaar dan ook genoodzaakt om de overeenkomende zaken van de spelers spelers Patrick Allotey, Julio Cruz, Patricio Graff, Christian Gyan, Eduardo ‘Tati’ Montoya, Fernando Picun en Pablo Sanchez te schikken voor een bedrag van ruim 7 miljoen inclusief rente.

Vlak voor het vertrek van Van den Herik bij Feyenoord bedong de ex-voorzitter eind 2006 dat de club de kosten van de rechtsbijstand voor haar rekening zou nemen, die hij had gemaakt in eerdergenoemde strafzaak. Dit voor zover deze door hem niet verhaald konden worden op de staat der Nederlanden.

Van den Herik claimde na de strafprocedure bij de Staat circa 1,3 miljoen euro aan gemaakte juridische kosten, inclusief circa 300.000 euro aan gederfde rente en overige kosten (reis- en verblijfkosten alsmede ook tijdverzuim) maar kreeg daarvan uiteindelijk circa 350.000 euro vergoed van de Staat. Volgens de oud-voorzitter resteert daarmee een door Feyenoord te betalen ‘bonnetje’ van bijna 1 miljoen euro.

Feyenoord echter staat op het standpunt dat, conform de afspraken, niet een miljoen maar circa 730.000 euro aan hem vergoed dient te worden. De op schrift gestelde afspraak luidt immers dat Feyenoord ‘de kosten voor rechtsbijstand’ zou vergoeden. Noch door Feyenoord, noch door Van den Herik is destijds ooit gesproken over het ook nog moeten vergoeden van misgelopen rente en andere soorten van kosten, zo liet Feyenoord laatstelijk (17 april) de Rotterdamse rechter weten tijdens een zogeheten comparitie van partijen, waarbij de rechter nadere inlichtingen wilde van zowel Feyenoord als van den Herik.

EEN DUIDELIJK GEVALLETJE VAN EEN BESTE SCHOP NAGEVEN LIJKT ME.....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 april 2009 - 10:23   quote  deeplink  
hoppa, daar gaan we weer...
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 24 april 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 10:23 schreef hotjumper het volgende:
hoppa, daar gaan we weer...
idd, wil Gudde nog wel eens horen over die lijken die allemaal bekend waren, er komt een heel massagraf tevoorschijn op deze manier
danny four
 danny four - vrijdag 24 april 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Word tijd dat we naast een Trofeeën Kamer ook een darkroom persona non grata aanleggen en al die eikels die de club verneukt hebben daar levens groot met de bek inhangenen ook allemaal meteen een levenslang stadion verbod meegeven gvrrrr d mme!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 april 2009 - 10:54   quote  deeplink  
tsja de boetes die Feyenoord krijgt naar aanleiding van he gedrag van haar supporters valleen in het niets bij de kosten als gevolg van het gevoerde wanbeleid.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 11:02   quote  deeplink  
das een fooi idd......en daar maken ze zich wel druk om. maar om hun eigen 'foutjes' ho maar.....................
Sanderq
 Sanderq - vrijdag 24 april 2009 - 11:03   quote  deeplink  
iemand die nog een standbeeld wil plaatsen voor de GKN? xD
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 11:03 schreef Sanderq het volgende:
iemand die nog een standbeeld wil plaatsen voor de GKN? xD
serieus waar staat die N voor????

Neus
Nderlander
Nicht
Nudist
Nazaat
Nazie
Nijlpaard
Navelstreng

?????? zeg het maar..........
Sanderq
 Sanderq - vrijdag 24 april 2009 - 11:19   quote  deeplink  
naaier :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 11:47   quote  deeplink  
ook goed.......is het niet naaister dan:P
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 24 april 2009 - 11:50   quote  deeplink  
Het houdt maar niet op =[
Dick
 Dick - vrijdag 24 april 2009 - 12:29   quote  deeplink  
natrapper
Fr08kevin
 Fr08kevin - vrijdag 24 april 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Nare man haha
Dick
 Dick - vrijdag 24 april 2009 - 12:49   quote  deeplink  
Zijn wraak zal zoet zijn,en wat er nog meer bovenwater komt.

Feyenoord komt dit niet meer te boven.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 12:51   quote  deeplink  
ach....miljoentje meer of minder maakt ook niet veel uit.............
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 24 april 2009 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 12:49 schreef Dick het volgende:
Zijn wraak zal zoet zijn,en wat er nog meer bovenwater komt.

Feyenoord komt dit niet meer te boven.
1 mil meer of minder maakt niet uit, denk je dat de GKKKL onze club kapot kan maken, nooit!!
Els
 Els - vrijdag 24 april 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Ben benieuwd met wel rentepercentage hij dit keer rekent
puffin
 puffin - vrijdag 24 april 2009 - 22:47   quote  deeplink  
zou hij last hebben van de wereldwijde kredietcrisis?
denk dat hij doorzet en zijn gelijk zal willen krijgen en...wellicht ook aan het langste -dus 1 miljoen kostende- eind gaat trekken.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 24 april 2009 - 23:32   quote  deeplink  
GKL Grote Kale Loser, hij kan nog steeds niet hebben dat ie weg is gepest deze vd Herik. Alleen jammer dat het het vele jaren te laat was waardoor Feyenoord met die gigantische schuld is achter gelaten door deze loser!! En wij maar denken dat Feyenoord 'zijn'
club is!!! Zo blijkt maar weer wat voor gozer deze enge man is. Als ie een echte 'feyenoorder' was dan zou ie dit geld kwijtschelden ipv een rechtzaak gaan aanspannen. Laat hem toch lekker wegkwijnen daar in Cyprus en Antwerpen. Ik had nog een beetje respect voor de wijze waarop vd Herik Feyenoord heeft geholpen in de HCS affaire maar die is met deze rechtzaak ook weer verdwenen en dat zal ik hem ook zeggen als ik hem weer eens zie in Antwerpen. Maar nu weer het vizier op Ado Den-haag en 3 punten mee nemen
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 25 april 2009 - 09:42   quote  deeplink  
Had hem tot nu toe hoog staan, maar zijn geestelijke aftakeling is begonnen.
Is een Don Quichot geworden en rancu......NEUS!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 25 april 2009 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 23:32 schreef antoniorijen het volgende:
GKL Grote Kale Loser, hij kan nog steeds niet hebben dat ie weg is gepest deze vd Herik. Alleen jammer dat het het vele jaren te laat was waardoor Feyenoord met die gigantische schuld is achter gelaten door deze loser!! En wij maar denken dat Feyenoord 'zijn'
club is!!! Zo blijkt maar weer wat voor gozer deze enge man is. Als ie een echte 'feyenoorder' was dan zou ie dit geld kwijtschelden ipv een rechtzaak gaan aanspannen. Laat hem toch lekker wegkwijnen daar in Cyprus en Antwerpen. Ik had nog een beetje respect voor de wijze waarop vd Herik Feyenoord heeft geholpen in de HCS affaire maar die is met deze rechtzaak ook weer verdwenen en dat zal ik hem ook zeggen als ik hem weer eens zie in Antwerpen. Maar nu weer het vizier op Ado Den-haag en 3 punten mee nemen
ben het zowaar met je eens.............
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 april 2009 - 12:50   quote  deeplink  
vind het wel een beetje laag dat Feyenoord dit zo naar buiten brengt, heb de laatste tijd een beetje het idee dat ze vd Herik misbruiken om de aandacht van hun eigen falen af te leiden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 april 2009 - 16:45   quote  deeplink  
kan best zijn maar als je zo'n clubliefde hebt ga je niet moeilijk over twee en een halve ton als je weet dat je club er financieel er slecht bij zit en al zeker niet als je eigen zakken toch al overmatig gevuld zijn. Het feit dat het huidige bestuur hier dankbaar gebruik van maken ben ik volledig met je eens!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2009 - 23:30   quote  deeplink  
Als je ziet hoe Jorien in die zaak gestreden heeft voor Feyenoord.Jarenlang is hij door de FIOD achterna gezeten alsof hij staatsvijand nummer 1 was.Hij heeft gevochten als een leeuw voor deze zaak,als hij daardoor alle kosten uit zijn eigen zak heeft betaald lijkt het mij logisch dat het bekent was bij de club.Eens termeer blijkt het maar weer dat de zo zeer sympathieke Jacobs een brevet van onvermogen heeft.Ik krijg vaak het gevoel dat wij de verkeerde persoon de KUIP hebben uitgejaagd?Woerts en Jacobs hadden per direct uit medeverantwoordelijkheid ook de KUIP uitgemoeten.Wij hebben Jorien beschuldigt en berecht,daarbij hebben wij hem niet de kans gegunt op herstel.Iedereen hoort een 2e kans te krijgen en omdat hij die niet heeft gehad kunnen we nooit oordelen of we dit jaar eventueel met een schaal in de handen hadden gestaan.Nu niet gaan zeiken over woekerrente want zonder deze woekerrente is de schuld nu ook weer opgelopen tot 31 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2009 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 04:20   quote  deeplink  
mooi gesproken Leon!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 09:44   quote  deeplink  
eens Leon! Die man strijd voor waar hij recht op heeft , dat supporters vaak vinden dat iemand die veel geld heeft zijn geld zomaar aan de club moet geven is natuurlijk idioot!

Jorien wil zijn geld terug en terecht , en betreft die oplopende schuld: als we nou s een keer gaan zorgen dat we s goed presteren in Europa dan komt er tenminste heel wat binnen en dan de volgende stap is kwalificatie voor CL dan zit je zo weer op koers.

Het publiek heeft er mede voor gezorgd dat Jorien wegmoest maar die slimmerds kwamen niet met een oplossing , stonden allemaal te juichen toen Bosz Makaay,Gio,Marwijk,Hofland,Cler,Bruins,Slory binnenhaalde en nu t niet is geworden wat bijna IEDEREEN ervan verwachtte begint men daar over : dat hadden ze toen moeten roepen!!!!! 2 jaar geleden riep iedereen: ze moeten s risico nemen met spelers halen! nou dat hebben ze gedaan , gegokt op goede resultaten , dat is mislukt en dus zitten we in financiele nood , t enige wat daartegen helpt is : PRESTEREN!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 16:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:
kan best zijn maar als je zo'n clubliefde hebt ga je niet moeilijk over twee en een halve ton als je weet dat je club er financieel er slecht bij zit en al zeker niet als je eigen zakken toch al overmatig gevuld zijn. Het feit dat het huidige bestuur hier dankbaar gebruik van maken ben ik volledig met je eens!!!
IEDER HEEFT RECHT OP ZIJN CENTEN!

ALS ER BIJ JOUW 2X T GELD VAN JE SEIZKRT WORDT AFGESCHREVEN DENK JE OOK NIET: ACH ZE HEBBEN T NODIG......................BULLSHIT
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 26 april 2009 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 09:45 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

IEDER HEEFT RECHT OP ZIJN CENTEN!

ALS ER BIJ JOUW 2X T GELD VAN JE SEIZKRT WORDT AFGESCHREVEN DENK JE OOK NIET: ACH ZE HEBBEN T NODIG......................BULLSHIT
Mijn zakken zijn niet overmatig gevuld. Ik heb ook niet een groot aandeel in de huidige financiele situatie van de club. Moet er ook niet gezeikt worden dat anderen salaris moeten inleveren van het huidige bestuur of spelers. Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn geld maar hij heeft ook al genoeg aan Feyenoord verdient!! En er zijn nog meer argumenten waarom het wrang is dat hij nu zo om dat geld roept. Zitten twee kanten aan de medaille!!!!
Dick
 Dick - zondag 26 april 2009 - 10:40   quote  deeplink  
En de rotte kant is dat de suporters er hem er uit gerot hebben.

Doe nu is het zelfde met dit klote bestuur, met jullie grote bek.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 10:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Mijn zakken zijn niet overmatig gevuld. Ik heb ook niet een groot aandeel in de huidige financiele situatie van de club. Moet er ook niet gezeikt worden dat anderen salaris moeten inleveren van het huidige bestuur of spelers. Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn geld maar hij heeft ook al genoeg aan Feyenoord verdient!! En er zijn nog meer argumenten waarom het wrang is dat hij nu zo om dat geld roept. Zitten twee kanten aan de medaille!!!!
zijn geld is zijn geld , wat voor jou die 250 is van je seiz.krt is voor hem een paar ton maar t blijft zijn geld , als jij bij een bedrijf werkt waar t slecht mee gaat wil je ook gewoon je salaris! We moeten s ophouden met dat gebrul dat mensen die een vermogen hebben te verplichtten zomaar wat geld aan de club te geven , dat is echt Bullshit , je gaat toch niet zomaar ergens je duurverdiende centen aan geven als daar spelers lopen die vermogens verdienen? Feyenoord zal t zelf en met behulp van sponsors moeten doen maar niet verwachtten dat iedereen zomaar zijn geld aan dat zooitje geeft , dat srt dingen zeggen alleen mensen die zelf niets hebben behalve Feyenoord.
danny four
 danny four - zondag 26 april 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 09:45 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

IEDER HEEFT RECHT OP ZIJN CENTEN!

ALS ER BIJ JOUW 2X T GELD VAN JE SEIZKRT WORDT AFGESCHREVEN DENK JE OOK NIET: ACH ZE HEBBEN T NODIG......................BULLSHIT
Nou ga ik je in de bek hangen jantje,want deze reactie staat haaks op het feit dat je laatst schreef dat de club jou een duur huis en woning heeft gekost en daar maakte je je ook niet zo druk over en nu wel over de centen van een ander.
Of vd Herik helemaal fout of goed is kan ik persoonlijk niet beoordelen wel dat in zijn functioneren er iets vreselijk mis is gegaan en dat hij een nare tijd heeft gehad met de Fiod.
Ik persoonlijk denk dat vd Herik de club echt nog wel een warm hart toedraagt,maar dat deze harde opstelling van vd Herik door juist Gudde en jacobs is verzoorzaakt met op de achtergrond steeds weer de naam Perridon.
Het is opmerkelijk dat de investeerders met deze 2 (Gudde en Jacobs )in zee willen en dat het alle schijn heeft dat ze stromannen van Perridon zijn om met smeugige beloften de club voor een prikkie overnemen en daar bij opstandelingen eruit zijn aan het werken,maw een ordinare machtstrijd en dat de aktie feyenoord van ons beter Feyenoord van de Perridon kliek kan heten.
Peter bosz mocht de club onder toezicht van Jacobs rustige in zwaar weer brengen om zo een overname situatie te veroorzaken waarna bosz geofferd werd waardoor Gudde en Jacobs uit de wind konden blijven.
Feyenoord word voor een prikkie van de (grootste?) goeddoener Perridon en zijn stromannetjes Gudde en Jacobs en daar moeten wij het dan maar meedoen..
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 26 april 2009 - 23:06   quote  deeplink  
Hij heeft recht op 750duizend en daar doet Feyenoord volgens mij niet moeilijk over. Wel over de twee-en-een-halve ton extra die hij vraagt. Ik vind dat ook overkomen als naaierij. En dat moet je niet doen als je zo verbonden bent geweest met de club. Vraag waar je recht op hebt maar probeer niet het onderste uit de kan te halen. Erg jammer, vooral omdat bij de huidige ellende langzamerhand toch weer wat respect voor VDH terugkwam.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 27 april 2009 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 23:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als je ziet hoe Jorien in die zaak gestreden heeft voor Feyenoord.Jarenlang is hij door de FIOD achterna gezeten alsof hij staatsvijand nummer 1 was.Hij heeft gevochten als een leeuw voor deze zaak,als hij daardoor alle kosten uit zijn eigen zak heeft betaald lijkt het mij logisch dat het bekent was bij de club.Eens termeer blijkt het maar weer dat de zo zeer sympathieke Jacobs een brevet van onvermogen heeft.Ik krijg vaak het gevoel dat wij de verkeerde persoon de KUIP hebben uitgejaagd?Woerts en Jacobs hadden per direct uit medeverantwoordelijkheid ook de KUIP uitgemoeten.Wij hebben Jorien beschuldigt en berecht,daarbij hebben wij hem niet de kans gegunt op herstel.Iedereen hoort een 2e kans te krijgen en omdat hij die niet heeft gehad kunnen we nooit oordelen of we dit jaar eventueel met een schaal in de handen hadden gestaan.Nu niet gaan zeiken over woekerrente want zonder deze woekerrente is de schuld nu ook weer opgelopen tot 31 miljoen.
Sorry Leon maar daar ben ik het niet mee eens!
Ik vind het gewoon schandalig wat Jorien heeft gepresteerd bij Feyenoord!! Hoe kan hij nou begrotingen indienen die de waarheid overschrijden??Hij en alleen Hij is verantwoordelijk voor de gigantische schuld die Feyenoord nu heeft en niemand anders......
En dan kan ie juist goodwill tonen , maar nee we gaan gewoon een rechtzaak aanspannen om nog meer geld uit de zak van Feyenoord te kloppen.
Kan ie niet gewoon tevreden zijn met dat bedrag van ruim € 700.000,= !! Nee hij zal en moet er ruim€ 250.000,= rente erbij hebben.

Dus een tweede kans verdien ie zeker niet Leon
Els
 Els - maandag 27 april 2009 - 07:01   quote  deeplink  
Onder verantwoordelijkheid van VDH zijn er beslissingen genomen ten aanzien van transfers die uiteindelijk bij de fiscus reden tot twijfel hebben veroorzaakt over de juiste fiscale afwikkeling. Die heeft geleid tot een extra belastingaanslag en een boete. Feyenoord heeft onder leiding van VDH besloten dat aan te vechten en VDH is, naast zijn rol als voorzitter van Feyenoord, er ook persoonlijk op aangekeken. Maw, de fiscus zag een zeer actieve rol van VDH in deze constructie. Het heeft uiteindelijk geleid tot het betalen van de aanslag, de boete en de rente over het hele bedrag. In andere sectoren, ik noem een bank, is de beleidsbepaler verantwoordelijk te stellen als hij de wet overtreedt, ook de fiscale. Denk bijvoorbeeld aan het Enron schandaal VDH heeft bedongen dat hij de kosten voor zijn juridische bijstand bij Feyenoord mag leggen, voor zover ze niet verhaalbaar zijn op de Nederlandse Staat. Gezien bovenstaande een vreemde toezegging, maar goed , ze hebben het gedaan. (zegt trouwens iets over hun niveau) Feyenoord wil dit ook betalen, begrijp ik uit alle publicaties. Maar weer gaat het conflict met VDH over rente. Als je kijkt naar de consequenties die dergelijk gedrag van bestuurders in andere bedrijssectoren heeft, dan is dit allerminst begrijpelijk Daarnaast vind ik zijnh timing niet chic. Feyenoord hangt financieel gezien bijna knock-out in de touwen, en hij geeft een trap na.
Niks rehabilitatie, opzouten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2009 door Els --
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 april 2009 - 07:57   quote  deeplink  
of hij al dan niet recht heeft op dat extra geld ligt nu bij de rechter. De kans dat VDH af zou zien was door eerdere opmerkingen van het huidige bestuur al tot nul gedaald. Ik denk dat de huidige beleidsbepalers in VDH het perfecte zwarte schaap gevonden hebben waarmee ze de aandacht van hun eigen falen proberen af te leiden. Want laten we wel wezen dat de schuld van Feyenoord in 1 seizoen van 17 miljoen naar 30 miljoen is opgelopen lijkt me geen voorbeeld van kundig bestuur.
Els
 Els - maandag 27 april 2009 - 09:56   quote  deeplink  
huidig bestuur mag ook weg, prutsers
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 april 2009 - 10:00   quote  deeplink  
Alles moet weg. Alles is waardeloos... blabla..

Hebben we ook nog een andere CD deze ken ik ondertussen wel!

GKL is al weg.. En als we m voor dat miljoen nooit meer terug zien prima.
Els
 Els - maandag 27 april 2009 - 11:04   quote  deeplink  
nee hoor, helemaal niet "alles moet weg" Gudde en GKL hebben opzichtig gefaald, weg dus. Spelers, trainers en koffiejuffrouw mogen gewoon blijven.
Je hebt toch een andere cd als ik.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 april 2009 - 11:10   quote  deeplink  
vergeet jacobs niet....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GKL









0.0060429