BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings slaat aanbieding uit Eredivisie af

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 24 april 2009 - 15:46
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Vlemmings slaat aanbieding uit Eredivisie af (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 24 april 2009 - 16:17   quote  deeplink  
Vlemmings slaat aanbieding uit Eredivisie af

Feyenoord-trainer Leon Vlemmings heeft een aanbieding om hoofdtrainer te worden bij een eredivisionist afgeslagen. De tussenpaus vindt het niet netjes om de Rotterdamse club na een jaar alweer te verlaten.

Onbekend is welke club hem een aanbieding heeft gedaan. Van De Graafschap en Sparta is bekend dat het nog een oefenmeester zoekt voor het komende seizoen. "Ik kan nog heel veel leren bij deze club en vind het niet chique om na één seizoen Feyenoord alweer te verlaten", zegt hij tegenover RTV Rijnmond.

Vlemmings wordt komend seizoen assistent onder de nieuwe Feyenoord-trainer Mario Been. Afgelopen zomer verruilde hij NAC Breda voor de Rotterdamse club

Bron: Voetbalprimeur

Kijk die heeft hart voor de club!
sevillana
 sevillana - vrijdag 24 april 2009 - 16:46   quote  deeplink  
Iemand enig idee welke club het betreft?
Of is het misschien weer "broodje Aap" (Het-Legioen.nl) ???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2009 door sevillana --
dennis
 dennis - vrijdag 24 april 2009 - 17:02   quote  deeplink  
Misschien Utrecht?

Of tog AZ? Nee tog?

Het is geen grap iig.
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 24 april 2009 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 16:46 schreef sevillana het volgende:
Iemand enig idee welke clun het betreft?
Of is het misschien weer "broodje Aap" (Het-Legioen.nl) ???
Als het op Voetbalprimeur en VI etc.. staat lijkt t me geen broodje aap...
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 24 april 2009 - 17:33   quote  deeplink  
Vlemmings heeft zelf HELEMAAL niets te kiezen , hij heeft een contract dus Feyenoord bepaald!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 24 april 2009 - 17:33   quote  deeplink  
SPARTA
Milo
 Milo - vrijdag 24 april 2009 - 17:47   quote  deeplink  
Afkopen die handel voor minimaal de zelfde prijs die wij hebben betaald! plus wat extra dan doet het ook geen pijn.
en kost het ons ook niks, tot ziens. next!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 24 april 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 17:47 schreef Milo het volgende:
Afkopen die handel voor minimaal de zelfde prijs die wij hebben betaald! plus wat extra dan doet het ook geen pijn.
en kost het ons ook niks, tot ziens. next!
???????????????????????? wat een onzin zeg , die man functioneert prima dus kan gewoon blijven , laten we nu niet ook nog s de mensen eruitgooien die WEL functioneren!
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 24 april 2009 - 18:14   quote  deeplink  
Ik denk dat AZ hem heeft benaderd om er een trainer te worden ipv Louis van Gaal, een andere optie die ze open houden is Co Adriaanse
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 april 2009 - 18:15   quote  deeplink  
pfffff heb niks met die man laat ze liever Fräser als assistent halen.
Milo
 Milo - vrijdag 24 april 2009 - 18:19   quote  deeplink  
????????? is geen onzin, vorig jaar een arbitrage zaak gehad om hem naar feyenoord te halen.
hij heeft aangegeven bij studio sport waarschijnlijk weg te gaan na volgend seizoen.
en loopt dan gratis de deur uit. daaaaaaaaaaaaaaaaag feyenoord.
nu weg doen pak je wat centen en die hebben we hard nodig.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:14 schreef antoniorijen het volgende:
Ik denk dat AZ hem heeft benaderd om er een trainer te worden ipv Louis van Gaal, een andere optie die ze open houden is Co Adriaanse
waar basseer je deze flauwekul op?????
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 24 april 2009 - 18:21   quote  deeplink  
Fraser zie ik zohiezo graag naar de kuip komen, dan heb je een goede staf als Vlemmings ook blijft.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 18:24   quote  deeplink  
wie is volgend jaar assistent naast vlemmings dan eigenlijk????? niemand of wel???...........
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 24 april 2009 - 18:25   quote  deeplink  
Ik had gehoopt dat er voor Gudde en Jacobs belangstelling was van een club uit de eredivisie, maar ja dat geluk zullen we wel niet krijgen.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 24 april 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:24 schreef Jappie_FEY het volgende:
wie is volgend jaar assistent naast vlemmings dan eigenlijk????? niemand of wel???...........
Volgens mij nog niemand want Piere had afgezegt en verders niks meer gehoort.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 18:28   quote  deeplink  
dus kan fräser dan niet komen naast hem, of is daar ook geen geld meer voor, voor 2 assistenten????...........
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 24 april 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:28 schreef Jappie_FEY het volgende:
dus kan fräser dan niet komen naast hem, of is daar ook geen geld meer voor, voor 2 assistenten????...........
Ja graag ik denk dat hij het wel heel goed kan doen, en nog eens iemand met een Feyenoord hart. En ook nog eens iemand die de verdediging beterder kan maken of in iedergeval harder ala kung fu Fraser ha ha.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 18:33   quote  deeplink  
beterder.........HAHAHAHAHAHA, waar kom jij vandaan.............
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 april 2009 - 18:34   quote  deeplink  
Van Gobbel dan maar
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 24 april 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:28 schreef Jappie_FEY het volgende:
dus kan fräser dan niet komen naast hem, of is daar ook geen geld meer voor, voor 2 assistenten????...........
Fraser gaat naar PSV , Feyenoord zal t zeker niet worden , Henk is zowiezo niet echt een vriend of kennis van Mario en met Lammers,vGastel , Brard boterd t niet dus dan ga je hem niet binnenhalen denk ik , verder zal er ook geen budget voor zijn................
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 24 april 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:19 schreef Milo het volgende:
????????? is geen onzin, vorig jaar een arbitrage zaak gehad om hem naar feyenoord te halen.
hij heeft aangegeven bij studio sport waarschijnlijk weg te gaan na volgend seizoen.
en loopt dan gratis de deur uit. daaaaaaaaaaaaaaaaag feyenoord.
nu weg doen pak je wat centen en die hebben we hard nodig.
wat denk jij dan ?? dat clubs als Sparta , Graafschap zomaar even 300.000 betalen aan transfergeld voor een trainer?? pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:34 schreef hotjumper het volgende:
Van Gobbel dan maar
HAHAHAHA....wat crimineel gedrag kunnen we op het veld wel gebruiken!!!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:35 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Fraser gaat naar PSV , Feyenoord zal t zeker niet worden , Henk is zowiezo niet echt een vriend of kennis van Mario en met Lammers,vGastel , Brard boterd t niet dus dan ga je hem niet binnenhalen denk ik , verder zal er ook geen budget voor zijn................
zit wat in idd......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 24 april 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:37 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

wat denk jij dan ?? dat clubs als Sparta , Graafschap zomaar even 300.000 betalen aan transfergeld voor een trainer?? pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
niet te serieus nemen gewoon, een hoop geschreeuw en weinig inhoud...........
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 24 april 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Wat doet Ruud Heus tegenwoordig?
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 24 april 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:37 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

HAHAHAHA....wat crimineel gedrag kunnen we op het veld wel gebruiken!!!!!!!
Behalve als hij weer eens vastzit ha ha!
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 24 april 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:35 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Fraser gaat naar PSV , Feyenoord zal t zeker niet worden , Henk is zowiezo niet echt een vriend of kennis van Mario en met Lammers,vGastel , Brard boterd t niet dus dan ga je hem niet binnenhalen denk ik , verder zal er ook geen budget voor zijn................
Je hoeft toch ook geen vrienden te zijn voor goede resultaten, dat bewijst Bassie en van het Schip en Witsche wel.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 24 april 2009 - 18:48   quote  deeplink  
wat bewijzen die 3 clowns dan?

verder :

kijk Mario zoekt natuurlijk iemand die hij kent en vertrouwt en dat is logisch , Vlemmings is toch nog onder contract dus die kwam erbij , Pierre heeft aanbod afgeslagen en toen is besloten om t te doen met de huidige bemanning en wellicht dat vGastel zich iets met t 1e gaat bemoeien.

Maar idd wat je zeg is waar : voor goede resultaten hoef je geen vrienden te zijn maar je gaat niet iemand halen omdat t publiek dat zo graag wil!
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 24 april 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:48 schreef jantje 1974 het volgende:
wat bewijzen die 3 clowns dan?

verder :

kijk Mario zoekt natuurlijk iemand die hij kent en vertrouwt en dat is logisch , Vlemmings is toch nog onder contract dus die kwam erbij , Pierre heeft aanbod afgeslagen en toen is besloten om t te doen met de huidige bemanning en wellicht dat vGastel zich iets met t 1e gaat bemoeien.

Maar idd wat je zeg is waar : voor goede resultaten hoef je geen vrienden te zijn maar je gaat niet iemand halen omdat t publiek dat zo graag wil!
Ik denk wel dat hij het goed zou doen omdat er veel jeugt spelers in staan waar hij nog mee gewerkt heeft. En die ook mede hem zijn door doorgebroken in het 1e elftal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 april 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:15 schreef hotjumper het volgende:
pfffff heb niks met die man laat ze liever Fräser als assistent halen.
HAHAHA in het begin toen hij het veld opkwam was het net zo`n FBI malootje .Zo`n oor ding in ,strak in het zwarte pak zwarte zonnebril.Samen met Gertjan kreeg je The man in Black en Catwizel.Moet zeggen dat hij de groep wel beter laat spelen dan Gertjan.Uiteraard zie ik ook liever Fräser als Mario zijn assistent.
puffin
 puffin - vrijdag 24 april 2009 - 22:20   quote  deeplink  
laten gaan deze man in maatpak, vraag me echt hardop af of hij stap terug kan maken als Been er is. Hij gaat er wel hardnekkig prat op dat 'we bezig zijn aan een goede reeks' waarbij hij vooral kijkt naar het aantal punten en nauwelijks naar het spel. Vrees met grote vrezen voor komende zondag 12.30 uur, voorzie nu al een afwachtend, treuzelend en zichzelf overschattend Feyenoord. Let's hope dat ik me verschrikkelijk vergis en dat dhr. Vlemmings de ploeg laat vlammen en vooral winnen!
sevillana
 sevillana - vrijdag 24 april 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:10 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

???????????????????????? wat een onzin zeg , die man functioneert prima dus kan gewoon blijven , laten we nu niet ook nog s de mensen eruitgooien die WEL functioneren!
Heb ook het idee dat hij degene is geweest die NAC vorig seizoen beter liet spelen. Geloof niet echt dat het toen de verdienste van Ernie is geweest. En idd, sinds hij Feyenoord 1 heeft over genomen zijn de resultaten een stuk beter dus hij zal best wel iets in z'n macht hebben.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 april 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 22:20 schreef puffin het volgende:
laten gaan deze man in maatpak, vraag me echt hardop af of hij stap terug kan maken als Been er is. Hij gaat er wel hardnekkig prat op dat 'we bezig zijn aan een goede reeks' waarbij hij vooral kijkt naar het aantal punten en nauwelijks naar het spel. Vrees met grote vrezen voor komende zondag 12.30 uur, voorzie nu al een afwachtend, treuzelend en zichzelf overschattend Feyenoord. Let's hope dat ik me verschrikkelijk vergis en dat dhr. Vlemmings de ploeg laat vlammen en vooral winnen!
Ik hoop ook dat jij je vreselijk vergist en sterker nog ik weet het zeker. Wat heeft zijn maatpak met zijn kwaliteiten te maken? Hij doet het erg goed, hij heeft weer voetbal in die groep gekregen iets wat "de geweldige" Verbeek zeker niet lukte. Verbeek was de geweldenaar en had het krediet to oneindigheid, maar stelde daar niks tegenover. Vlemmings laat het wel zien en heeft geen praatjes, geen kapsones, geen ster allure, is welbespraakt, slaat geen camera's, en zo nog meer... Dus, wat is er in godsnaam mis met Vlemmings??
puffin
 puffin - vrijdag 24 april 2009 - 22:40   quote  deeplink  
gaat niet over of 'er iets mis is met hem' maar stel de vraag of hij terug kan stappen naar het assistent-schap en dat het spel echt niet veel beter is geworden. Daarbij, het aantal 'vaste' geblesseerden blijft ongekend hoog (nu weer Timmer er bij) en dat werd voortdurend op conto GJV geschreven maar ligt toch echt aan de krakkemikkige fysiek van een deel van de selectie.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 24 april 2009 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 18:19 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

waar basseer je deze flauwekul op?????
Dat baseer ik net zoals jij alle flauwekul die jij hier aankondigt. Dit zijn gewoon geruchten die ik hoor. En hoe en waar vandaan is voor jou een gok en voor mij een weet. Ik alleen maar zeggen dat ik contacten en vrienden in de voetbalwereld heb , geloof het of niet . Ik was helaas niet goed genoeg om in de eredivisie aan de bak te kunnen maar ik heb jaren in belgie en duitsland op een na hoogste niveau gespeeld en daar een leuk zakcentje mee verdiend. Verder heb ik in de jeugd bij PSV,NAC,Willem2 en Anderlecht gespeeld en in dejeugd heb ik tegen spelers zoals Been,van Basten,Gullit,Rijkaard, de broers Koeman en dergelijke gespeeld. Al wis ik toen nog niet wie deze spelers allemaal waren. Maar het was een mooie tijd die helaas voorbij is en nu breng ik mijn meeste voetbaltijd bij Feyenoord door en anders zit ik veel in Belgie bij voetbal wedstrijden. Dus vandaar dat Feyenoord nu een aantal jaren mijn grootste hobby is en ik nu veel meer dan vroeger de wedstrijden in de kuip live volgt. Ik heb al meer dan 20 jaar een seizoenskaart maar pas de laatste 3 jaar ga ik naar alle thuiswedstrijden terwijl in het verleden vaak mijn vader of een vriend gingen omdat ik zelf moest voetballen.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 24 april 2009 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 22:40 schreef puffin het volgende:
gaat niet over of 'er iets mis is met hem' maar stel de vraag of hij terug kan stappen naar het assistent-schap en dat het spel echt niet veel beter is geworden. Daarbij, het aantal 'vaste' geblesseerden blijft ongekend hoog (nu weer Timmer er bij) en dat werd voortdurend op conto GJV geschreven maar ligt toch echt aan de krakkemikkige fysiek van een deel van de selectie.
Volgens mij is Timmer ziek en niet geblesseerd hoor!!!
puffin
 puffin - vrijdag 24 april 2009 - 23:57   quote  deeplink  
welnu, ook zijn liessie speelt op als ik de verhalen die ik lees kan geloven. Daarbij, is het niet opvallend hoe vaak diverse spelers ziek, geblesseerd dan wel weer geschorst zijn? Echt rekenen op die spelers hoef en kan je niet.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 25 april 2009 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 23:47 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Dat baseer ik net zoals jij alle flauwekul die jij hier aankondigt. Dit zijn gewoon geruchten die ik hoor. En hoe en waar vandaan is voor jou een gok en voor mij een weet. Ik alleen maar zeggen dat ik contacten en vrienden in de voetbalwereld heb , geloof het of niet . Ik was helaas niet goed genoeg om in de eredivisie aan de bak te kunnen maar ik heb jaren in belgie en duitsland op een na hoogste niveau gespeeld en daar een leuk zakcentje mee verdiend. Verder heb ik in de jeugd bij PSV,NAC,Willem2 en Anderlecht gespeeld en in dejeugd heb ik tegen spelers zoals Been,van Basten,Gullit,Rijkaard, de broers Koeman en dergelijke gespeeld. Al wis ik toen nog niet wie deze spelers allemaal waren. Maar het was een mooie tijd die helaas voorbij is en nu breng ik mijn meeste voetbaltijd bij Feyenoord door en anders zit ik veel in Belgie bij voetbal wedstrijden. Dus vandaar dat Feyenoord nu een aantal jaren mijn grootste hobby is en ik nu veel meer dan vroeger de wedstrijden in de kuip live volgt. Ik heb al meer dan 20 jaar een seizoenskaart maar pas de laatste 3 jaar ga ik naar alle thuiswedstrijden terwijl in het verleden vaak mijn vader of een vriend gingen omdat ik zelf moest voetballen.
ik vroeg volgens mij niet naar je biografie.............

(en het lijkt er nu niet bepaald op dat v. gaal weg gaat bij AZ, dus zo raar is mijn vraag niet. dat je daar geen normaal antwoord over kunt geven zegt meer over jou, dan over mij..........)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings slaat aanbieding uit Eredivisie af









0.0075159