BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders topic nummer zoveel.....

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 24 april 2009 - 21:05   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de laatste dagen opnieuw diverse gesprekken gevoerd met een groep potentiële investeerders. Beide partijen spraken uitvoerig over de mogelijkheden en onmogelijkheden, alsmede over de penibele financiële bij de Rotterdamse club.
Tot een akkoord heeft dat nog niet geleid en de verwachting is dat daar nog enige tijd overheen zal gaan. Namens de investeerders was Michel Perridon van Trust als voorman bij de onderhandelingen aanwezig.

Ook staalondernemer Rob Slotboom en zakenman Ad Sint Nicolaas maken nog altijd deel uit van de investeerdersgroep en waren betrokken bij de gesprekken. Zowel de club als de geldschieters willen niet officieel reageren op de lopende zaken, maar duidelijk is dat een deal nog niet binnen handbereik is.

Feyenoord is nog altijd bezig financieel orde op zaken te stellen en heeft zijn begroting voor komend seizoen nog niet rond. Andersom hebben de geldschieters nog geen concreet investeringsplan klaarliggen. Wel hebben de investeerders nogmaals de intentie uitgesproken om de club te helpen.

Het totale verwachte investeringsbedrag en de eisen die daar tegenover staan, zijn nog volop onderwerp van discussie en onderhandeling. De totale groep investeerders is kleiner dan in eerste instantie werd aangenomen. Een aantal partijen is - mede door de financiële crisis en de publiciteit van de laatste weken - inmiddels deels of volledig afgehaakt.

Reacties??
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 24 april 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Laat ik mij eens positief uiten, het is mooi weer en ben de tuin aant verbouwen en wordt erg mooi, dus straks met een biertje in de zon haha...

Straks komen de investeerders en met de know-how van beenhakkers zijn de spelers niet op hoor, hij komt straks met een aantal spelers waar niemand van gehoord heeft en de sterren van de hemel gaan spelen.

ik ga nu van het positieve uit....maar dit heeft miss ook een keerzijde
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - vrijdag 24 april 2009 - 22:00   quote  deeplink  
nou ik geloof niks meer van die inversteerders en het groepje word steeds kleiner dus hou maar rekening dat er misschien maar 20 miljoen word geinversteerd. die moet je gelijk van de schulden aftrekken
puffin
 puffin - vrijdag 24 april 2009 - 22:12   quote  deeplink  
niet blind staren op bedragen (20 - 60 miljoen) want soms heb je boerenslimheid nodig (zie AZ dat heel 'goedkoop' inkocht naast de dure Ari en El H.) en enig geluk dat een speler het plotseling 'heeft'. Wat de club nodig heeft, is stabiele factoren met uitstraling. Geen draaikonten, mooi weer praters maar realisten die niet bij iedere tegenslag achteruit gaan lopen.
Investeerders, welkom maar aub niet ten koste van alles...
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 24 april 2009 - 23:18   quote  deeplink  
bla bla bla bla bla ga zo maar door..........................
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - vrijdag 24 april 2009 - 23:59   quote  deeplink  
gio heeft nog 65 miljoen
puffin
 puffin - zaterdag 25 april 2009 - 00:00   quote  deeplink  
waarschijnlijk in de oude sok in zijn bejaardentehuis???
derq
 derq - zaterdag 25 april 2009 - 05:42   quote  deeplink  
in zn zak
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 april 2009 - 09:17   quote  deeplink  
Het een en ander zal ook nog wel afhangen of Feyenoord zich weet te plaatsen voor Europees voetbal. De inkomsten kunnen de begroting positief beinvloeden want een van de eisen van de groep investeerders is een sluitende begroting.
En verder denk ik dat er niet zo verschrikkelijk veel in nieuwe spelers geinvesteerd hoeft te worden.
De grootste investering moet liggen in de verandering van mentaliteit. Zelfs dit seizoen zie je waneer Feyenoord met een over mijn lijk mentaliteit in het veld staat ze van iedereen kunnen winnen, maar zodra ze er weer staan met het gevoel van " dit zullen we wel ff doen" gaat het fout.
En Mario lijkt mij precies de juiste man om dze mentaliteits omslag te bewerkstelligen omdat hij als geen ander weet wat het betekent om voor een club als feyenoord te spelen.
moa
 moa - zaterdag 25 april 2009 - 10:00   quote  deeplink  
Erg hoopvol dat eerder genoemde namen, met name Slotboom en Perridon steeds terug blijven komen in het nieuws, er gaat eindelijk wat gebeuren.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 april 2009 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 10:00 schreef moa het volgende:
Erg hoopvol dat eerder genoemde namen, met name Slotboom en Perridon steeds terug blijven komen in het nieuws, er gaat eindelijk wat gebeuren.
ik reken nergens op, acht de kans dat Jorien als een feniks uit de as herrijst als "her-redder" van Feyenoord even groot.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 25 april 2009 - 13:02   quote  deeplink  
das dus net boven 0.................
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 25 april 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 12:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik reken nergens op, acht de kans dat Jorien als een feniks uit de as herrijst als "her-redder" van Feyenoord even groot.
voor of nadat geeiste miljoen???????
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 25 april 2009 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 - 23:59 schreef bejaardetehuis old f het volgende:
gio heeft nog 65 miljoen
had ie maar een kwart , overdrijven is ook een vak!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 april 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Als hij een kwart heeft mag hij als hij zo graag kampioen wil worden met Feyenoord ook zijn portomonnee eens open trekken. Dan mag hij van mij als heilige verklaard worden!!!! Als hij meer dan dat kwart heeft al helemaal. Voor de rest hoort hij gewoon bij Feyenoord en in dit en komende teams. Gio is nog steeds een belangrijke speler maar je kan de kar ook niet in je eentje trekken!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 25 april 2009 - 16:40   quote  deeplink  
klopt als een bus................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders topic nummer zoveel.....









0.0106351