BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
qwerto
 qwerto - zaterdag 25 april 2009 - 10:34   quote  deeplink  
Hulde aan deze man dat hij in de moeilijke periode na het vertrek van verbeek de ploeg weer punten laat pakken (en hoe maakt niet uit)

met goede zegens op bijv:
NAC uit 1-2
psv thuis 1-0
en twente thuis 1-0

waardoor de hoop op playofs nog niet verloren is
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 25 april 2009 - 11:10   quote  deeplink  
Inderdaad hulde!

Ik zat net nog naar een filmpje van Leroy Fer te krijgen, die op de totaal verkeerde plek is gezet door Verbeek, maar Vlemmings zag in hem wat hij daadwerkelijk echt goed kan: sleutelspelers van de tegenstanders volledig uit het spel weten te houden. GEWELDIG! Prachtige taktiek, met de juiste speler, strategisch genot!

De sfeer weer terug in de groep weten te brengen, spelers als Wijnaldum die weer helemaal los komen, inzet is weer terug te vinden op het veld! Heerlijk!

De dode spelsituatie! WAT EEN GENOT! Je ziet de tegenstanders onzeker zijn onwetende wat de spelers van Feyenoord nu weer voor gein gaan uitvreten. Bij mij komt op dit soort momenten het plezier weer terug.

Hulde aan Vlemmings!
fey21
 fey21 - zaterdag 25 april 2009 - 11:14   quote  deeplink  
idd, hij heeft die rotzooi van verbeek al voor een groot deel opgeruimd.

en dan nu plaats 7 halen zou helemaal mooi zijn...
moa
 moa - zaterdag 25 april 2009 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 11:10 schreef Kadaver het volgende:
Inderdaad hulde!

Ik zat net nog naar een filmpje van Leroy Fer te krijgen, die op de totaal verkeerde plek is gezet door Verbeek, maar Vlemmings zag in hem wat hij daadwerkelijk echt goed kan: sleutelspelers van de tegenstanders volledig uit het spel weten te houden. GEWELDIG! Prachtige taktiek, met de juiste speler, strategisch genot!

De sfeer weer terug in de groep weten te brengen, spelers als Wijnaldum die weer helemaal los komen, inzet is weer terug te vinden op het veld! Heerlijk!

De dode spelsituatie! WAT EEN GENOT! Je ziet de tegenstanders onzeker zijn onwetende wat de spelers van Feyenoord nu weer voor gein gaan uitvreten. Bij mij komt op dit soort momenten het plezier weer terug.

Hulde aan Vlemmings!
Mee eens!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 25 april 2009 - 11:33   quote  deeplink  
doet het zeker goed..........
Danny.K
 Danny.K - zaterdag 25 april 2009 - 12:27   quote  deeplink  
Ik vind dat hij het redelijk doet meer ook niet, Timmer op doel houden, Tiendallie paseren voor een middenvelder en Makaay elke wedstrijd 90 minuten lang in het veld houden vind ik nou niet echt top om eerlijk te zijn. Hij heeft plezier en rust terug gebracht in de groep dat is wel belangrijk en aan hem te danken maar laten we niet overdrijven.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 april 2009 - 12:47   quote  deeplink  
Dat ie Tiendalli paseert vond ik juist wel 1 van zijn sterkere acties. maarja, steeds maar weer die timmer he....
moa
 moa - zaterdag 25 april 2009 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 12:27 schreef Danny.K het volgende:
Ik vind dat hij het redelijk doet meer ook niet, Timmer op doel houden, Tiendallie paseren voor een middenvelder en Makaay elke wedstrijd 90 minuten lang in het veld houden vind ik nou niet echt top om eerlijk te zijn. Hij heeft plezier en rust terug gebracht in de groep dat is wel belangrijk en aan hem te danken maar laten we niet overdrijven.
Vlemmings presteert top, brengt ons van plaats 12/13/14..??
In korte tijd terug naar plaats 7. Dat vind ik heel knap, helemaal voor een ASSISTENT-trainer.
Danny.K
 Danny.K - zaterdag 25 april 2009 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 12:50 schreef moa het volgende:

[..]

Vlemmings presteert top, brengt ons van plaats 12/13/14..??
In korte tijd terug naar plaats 7. Dat vind ik heel knap, helemaal voor een ASSISTENT-trainer.
Plaats 7 heb ik iets gemist, in ieder geval daar hadden we al moeten staan daar heb je gelijk in.
moa
 moa - zaterdag 25 april 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 13:12 schreef Danny.K het volgende:

[..]

Plaats 7 heb ik iets gemist, in ieder geval daar hadden we al moeten staan daar heb je gelijk in.
Ik ga er voor het gemak alvast vanuit dat we daar straks staan.
Loos
 Loos - zaterdag 25 april 2009 - 13:43   quote  deeplink  
Top die Vlemmings, tactisch heel sterk en goed inzicht, houden die vent is samen met Mario als Tegenpool een sterk koppel denk ik.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 april 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Hulde voor deze man!!!! Heeft nog wat minpunten maar is zijn eerste hoofdcoachfunctie en die heeft hij qua punten goed ingevuld!!!! Dan nog het feit dat hij en baan als hoofdcoach heeft afgewezen om bij Feyenoord te blijven!!! RESPECT!!!
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 25 april 2009 - 16:50   quote  deeplink  
Kan na twee drie jaar Been mooi als hoofdcoach aan het werk.....
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 april 2009 - 17:00   quote  deeplink  
ik wil niet lullig doen maar b.v. door de nederlaag tegen volendam staan we nog steeds op een Feyenoord onwaardige plaats.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 april 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Ook in goede doen kan zo'n wedstrijd er wel eens tussen zitten Hotjumper!!!! We moeten kijken naar de punten die hij wel heeft gepakt en dan ook nog tegen wie!!! het is nog steeds niet goed maar hij heeft toch aardig wat punten gepakt en als je dan ziet waar we vandaan kwamen. Velen hadden de moed op een top negen plaats al opgegeven!!!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 25 april 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 17:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ook in goede doen kan zo'n wedstrijd er wel eens tussen zitten Hotjumper!!!! We moeten kijken naar de punten die hij wel heeft gepakt en dan ook nog tegen wie!!! het is nog steeds niet goed maar hij heeft toch aardig wat punten gepakt en als je dan ziet waar we vandaan kwamen. Velen hadden de moed op een top negen plaats al opgegeven!!!!
Eens!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 april 2009 - 17:50   quote  deeplink  
ik weet het niet maar het is zo'n graf seizoen dat we Biesewar al als god's ultieme linksbuiten zien, we blij zijn als er een 40 jarige op doel staat ipv je eerste doelman. geloof vanst dat die Vlemming een aardige gast is maar om nou meteen te denken dat ie een soort arsene wenger gaat me ook wat ver.
sevillana
 sevillana - zaterdag 25 april 2009 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 17:50 schreef hotjumper het volgende:
ik weet het niet maar het is zo'n graf seizoen dat we Biesewar al als god's ultieme linksbuiten zien, we blij zijn als er een 40 jarige op doel staat ipv je eerste doelman. geloof vanst dat die Vlemming een aardige gast is maar om nou meteen te denken dat ie een soort arsene wenger gaat me ook wat ver.
Okay, ook eens. De vergelijking met Wenger gaat ook wel wat ver, maar feit blijft wel dat hij het na GJV verder toch op een iets aangepaste manier heeft gedaan en daarmee ook de nodige punten heeft verdiend. Heb dus wel wat vertrouwen in hem.
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 25 april 2009 - 18:19   quote  deeplink  
Vlemmings IS(!!!) de nieuwe Wenger. Arsene is zooooo passé.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 april 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 17:50 schreef hotjumper het volgende:
ik weet het niet maar het is zo'n graf seizoen dat we Biesewar al als god's ultieme linksbuiten zien, we blij zijn als er een 40 jarige op doel staat ipv je eerste doelman. geloof vanst dat die Vlemming een aardige gast is maar om nou meteen te denken dat ie een soort arsene wenger gaat me ook wat ver.
Ik heb hem ook nooit vergeleken met Wenger!! Heb wel respect voor wat hij toch gepresteerd heeft en zijn besluit om bij Feyenoord verder te gaan!!!!!! Heb ook duidelijk aangegeven dat hij minpunten heeft!!!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 april 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 18:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik heb hem ook nooit vergeleken met Wenger!! Heb wel respect voor wat hij toch gepresteerd heeft en zijn besluit om bij Feyenoord verder te gaan!!!!!! Heb ook duidelijk aangegeven dat hij minpunten heeft!!!!
ach man zit niet te krunken, volgens mij doet ie zo min mogelijk laat die gasten lekker dr gang gaan zodat ze zich lekker voelen en wat lekkerder voetballen als hij de kans krijgt stelt hij gewoon die grote namen op, heb echt het idee dat ie uit die hoek wordt aangestuurd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 april 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Zit niet zo te krunken??? Jij bent waarschijnlijk zijn buurman!! hahahaaha!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 april 2009 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 18:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zit niet zo te krunken??? Jij bent waarschijnlijk zijn buurman!! hahahaaha!!
ja maar jij lult zoals hem hahahahahahahahahahahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2009 door hotjumper --
puffin
 puffin - zaterdag 25 april 2009 - 20:23   quote  deeplink  
ben er niet gerust op met deze man die met 'zijn woorden' veel van de topicschrijvers heeft weten te bewieroken. Heeft het over 'een goede reeks' en in tegenstelling tot CO SCOREBORDJOURNALISTIEK (die zijn ploeg nogal eens zag verliezen of punten verspelen terwijl zij goed speelden) is de heer Vlemmings niet ongelukkig geweest met zijn 'goede reeks' (denk maar ff aan wedstrijden tegen DANKO-PSV en Twente, het eerst uur). Vind hem te behoudend spelen en heeft nog geen echte ommekeer kunnen bewerkstelligen in het vele verzuim en uitvallen van spelers.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 25 april 2009 - 21:04   quote  deeplink  
beste puffin ,

die goede reeks staat en valt natuurlijk ook met wat geluk , geluk dwing je af door vertrouwen , vertrouwen komt door duidelijkheid en die moet een trainer geven , Feyenoord speelt op dit moment naar zijn mogelijkheden en doet dat prima , dat je wat geluk nodig hebt tegen PSV , Twente en NAC uit is logisch maar wat je vooral ziet is het geloof en bereidheid om voor elkaar door t vuur te gaan en dat mag best de verdienste van Vlemmings genoemd worden! je noemt Danko-PSV en Twente 1e uur , t knappe is juist om deze wedstrijden ondanks de betere tegenstander winnend af te sluiten! En betreft behoudend spelen: dit is tenminste realistisch , neem bijv een Fer die jongen is weer van grote waarde in zijn rol onder Vlemmings en onder in zijn rol onder Verbeek was hij een ergernis!

Kijk Vlemmings is nu niet ineens een wereldtrainer maar haalt wel t maximale resultaat uit de ploeg sinds t vertrek van Verbeek!
Kees010
 Kees010 - zaterdag 25 april 2009 - 21:09   quote  deeplink  
@ Puffin

Wat verwacht je dan?

Alles vol op de aanval met Makaay als enige spits en een zelfvertrouwen wat op een dieptepunt zat.
Volgens mij moet je dan gewoon zekerheden inbouwen, je poppetjes op de goede plek zetten en niet te ingewikkelde tactieken bedenken, enz..
Om weer een beetje stabiliteit te kweken.. En volgens mij heeft hij dit redelijk en op een nuchtere manier gedaan!
puffin
 puffin - zaterdag 25 april 2009 - 22:19   quote  deeplink  
beste Jantje & Kees: wat een weelde om op deze topic op gepaste wijze terugbevraagd te worden (lees en zie soms ergerlijk taalgebruik, jammer) want daar is een dergelijke site toch ook voor? Als rood-witter hoop ik natuurlijk dat jullie betoog de waarheid zal zijn, en dan bedoel ik morgen tegen ADO, maar ik vrees met grote vrezen dat het met de V-taktiek niet gaat lukken. Als jullie het bij het goede eind hebben, zal ik nederig door het stof gaan naar jullie maar vooral ook naar Vlemmings. We'll wait and see!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 25 april 2009 - 22:35   quote  deeplink  
aha , jij dekt je vast in voor t geval we morgen verliezen! beetje zwak van je , maar is ook een taktiek en dan zeg JIJ dat Vlemmings defensief is , hahahahaha

nee zelfs al zouden ze morgen verliezen dan is Vlemmings niet ineens een LUL , maar ze verliezen niet al kan t hier in t Forepark altijd gaan spoken natuurlijk!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 25 april 2009 - 22:36   quote  deeplink  
betreft dat taalgebruik: dat krijgen sommige als antwoord die daarom vragen door zo extreem dom en irritant te zijn dan krijg je dat uit ergernis , dat is Rotterdams reageren op onzin..........
puffin
 puffin - zaterdag 25 april 2009 - 22:42   quote  deeplink  
nogmaals, laat het maar indekken zijn...winnen bevalt me sowieso beter alleen geen goed gevoel er over. En of Vlemmings bij verlies opeens weer in ander daglicht komt te staan? de topic zal het uitwijzen.
Ben verder een Rotterdammer optima maar wil me toch onttrekken aan gevloek en getier naar anderen toe.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2009 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 22:42 schreef puffin het volgende:
nogmaals, laat het maar indekken zijn...winnen bevalt me sowieso beter alleen geen goed gevoel er over. En of Vlemmings bij verlies opeens weer in ander daglicht komt te staan? de topic zal het uitwijzen.
Ben verder een Rotterdammer optima maar wil me toch onttrekken aan gevloek en getier naar anderen toe.
Vlemmings weet idd het maximalen uit de groep te halen kwa het positieve.Maar takties heeft hij in mijn ogen toch steekjes laten vallen.Bij corners op onze zijde liet hij het totale elftal inzakken in de eigen 16 dat bijna continu leide tot balverlies van Feyenoord.Zelfs Makaay liet hij tot 3 wedstrijden terug helemaal inzakken .Vond ik erg dom....
Zet gewoon biseswar of Slory/Wijnaldum op de middenlijn en je trekt 2 verdedigers weg uit onze eigen strafschop gebied.Toch had ik niet verwacht dat Vlemmings de groep zo snel in het positieve kon krijgen en dat is pure winst voor Feyenoord.
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 25 april 2009 - 23:50   quote  deeplink  
Heren, zolang er resultaat behaalt wordt zal het mij een worst wezen op welke manier. Het belangrijkste is dat we punten pakken en europees voetbal halen. mooi voetbal komt volgend jaar wel weer als we wel mee doen om de titel ;-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 26 april 2009 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 19:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ja maar jij lult zoals hem hahahahahahahahahahahahahahaha
Pas op he!!! Ik weet je te vinden!!!! Hahahahaahaha!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 10:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Pas op he!!! Ik weet je te vinden!!!! Hahahahaahaha!!
Ach voordat jij een visum hebt ben ik al van ouderdom gestorven...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 26 april 2009 - 15:41   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 22:42 schreef puffin het volgende:
nogmaals, laat het maar indekken zijn...winnen bevalt me sowieso beter alleen geen goed gevoel er over. En of Vlemmings bij verlies opeens weer in ander daglicht komt te staan? de topic zal het uitwijzen.
Ben verder een Rotterdammer optima maar wil me toch onttrekken aan gevloek en getier naar anderen toe.
gelukkig is t super uitgevallen!
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 april 2009 - 16:05   quote  deeplink  
In Volendam was het echter pet met de ploeg maar goed met Jon Dal terug en in vorm hoeft Feyenoord niet meer te verliezen dit jaar
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 26 april 2009 - 18:07   quote  deeplink  
ik hoop het.............
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 26 april 2009 - 18:12   quote  deeplink  
Ik wacht nog op Puffins nederige stofkruipen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 18:23   quote  deeplink  
nergens voor nodig en zeker niet tegenover iemand van wie we nog nooit gehoord hebben!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 26 april 2009 - 18:27   quote  deeplink  
Hij hoeft dat ook zeker niet tegen mij te doen. Zo was mijn post niet bedoeld.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 26 april 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Was alleen benieuwd naar zijn mening over de intenties van vandaag
puffin
 puffin - zondag 26 april 2009 - 18:40   quote  deeplink  
goh, het is toch blijven hangen! Jawel, winnen in Den Haag, was al lang niet gelukt. Drie punten, prima, ben er blij mee. Als jullie het gevolgd hebben, hoop ik dat niet onopgemerkt is gebleven dat bij het verdedigen het steeds benauwd en chaotisch blijft. Pas als de ploeg naar voren voetbalt, na de 2-1 achterstand, komt er gevaar omdat voorin spelers lopen die dreigen, voor gevaar zorgen en koudbloedig afmaken. Dat zie ik het liefst, op de helft van de tegenstander spelen en zoveel mogelijk voorkomen dat de defensie in beeld komt (zohhhhhhhh kwetsbaarrrrrrrr). Gelukkig pakte Van Dijk die laatste bal. Betekent dat ik door het stof ga voor Vlemmings en al zijn bewierookte fans, jawel!
en nog nooit van gehoord hebben...soms gebeurt het dat er nieuwe schrijvers inloggen en ik ben er 1-tje van. Zou wat zurig zijn als alleen 'vaste' namen iets te melden hebben.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 18:53   quote  deeplink  
amen
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Als van Dijk de rest van het seizoen op doel staat wil ik mijn mening over vlemming eventueel wel aanpassen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 26 april 2009 - 20:45   quote  deeplink  
hahahaha..........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings









0.0063719