BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ADO 2-3 Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
qwerto
 qwerto - zondag 26 april 2009 - 14:28   quote  deeplink  
lekker gedaan jongens
qwerto
 qwerto - zondag 26 april 2009 - 14:30   quote  deeplink  
61' T.Derijck 1-0
64' J.Tomasson 1-1
76' J.Tomasson 1-2
80' R.Knopper 2-2
82' R.Makaay 2-3
fr2
 fr2 - zondag 26 april 2009 - 14:31   quote  deeplink  
Zit nog na te trillen hier op de bank, wat een wedstrijd zeg... Zeker de spannendste van dit seizoen (2de helft dan althans)
qwerto
 qwerto - zondag 26 april 2009 - 14:31   quote  deeplink  
geele kaarten : tiendalli en landzaat
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2009 - 14:34   quote  deeplink  
Ja het zag er niet naar uit dat de wedstrijd zo zou eindigen .Me rijtje bij de toto is naar de klote maar als we winnen zou dat mij verders een zorg zijn;)

Goed gedaan Feyenoord.
Kadaver
 Kadaver - zondag 26 april 2009 - 14:42   quote  deeplink  
Pfff net bekomen van mijn hartkloppingen... niet normaal...

Verdiende eigenlijk een gelijkspel. Wat heb ik me zitten ergeren! Verdediging was weer een ouderwetse teringzooi, aanvallend ook. Wel een sterke wedstrijd van een Biseswar. Maar tot de eerste tegengoal vroeg ik me serieus af wat Feyenoord nou in hemelsnaam aan het doen was op het veld.
Kadaver
 Kadaver - zondag 26 april 2009 - 14:43   quote  deeplink  
Nu even Vitesse aanmoedigen trouwens.
Kadaver
 Kadaver - zondag 26 april 2009 - 14:47   quote  deeplink  
Wat een waardeloze speler is Tillema trouwens. Laat elke ploeg maar zo'n mannetje op Biseswar zetten.
Kadaver
 Kadaver - zondag 26 april 2009 - 14:48   quote  deeplink  
Met 4 posts achter elkaar ben ik natuurlijk wel het mannetje.
Jeli
 Jeli - zondag 26 april 2009 - 14:51   quote  deeplink  
Heerlijke wedstrijd gezien. Eindelijk waren we voetballend weer eens beter dan de tegenstander. Genoten van Bisewar en Wijnaldum! Klasseredding van van Dijk aan het eind!
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 26 april 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Verdediging was wel onthutsend zwak hoor. Zijn een paar keer goed weggekomen. Hadden zomaar 2 extra tegengoals kunnen krijgen. Maar voorin weer eens een paar mooie, uitgespeelde goals. Dat vasthouden en de verdediging dichttimmeren.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 april 2009 - 15:19   quote  deeplink  
ADO ging er voor maar hun verdediging was minimaal zo zwak als die van Feyenoord. Knopper was klasse en moeilijk af te stoppen en Feyenoord had geluk met de scheids uit het oosten
El
 El - zondag 26 april 2009 - 15:25   quote  deeplink  
Maar wij hebben lekker de 3 punten; net goed voor die vervelende kwal van een knopper!
Nu Vitesse nog even de 1-0 van Hofs vasthouden! Bedankt Nicky.
Jeli
 Jeli - zondag 26 april 2009 - 15:37   quote  deeplink  
Ik vond het verdedigend helemaal niet zo slecht. Het stond niet verkeerd bij Feyenoord. Aanvankelijk werd ADO alleen maar gevaarlijk door vrije trappen en corners. Later toen ze 2-3 achterkwamen speelden ADO met hart en ziel en creƫerde daardoor nog enkele kansen met de wereldredding van van Dijk als hoogtepunt.

Het duo Landzaat/Bahia mag van mij blijven staan. Landzaat ontsnapte natuurlijk wel aan een rode kaart. Slim dat hij direct gewisseld werd door Vlemmings, want vaak zie je in dat soort situaties dat een scheidsrechter even later heel snel een 2e kaart geeft, omdat ze er spijt van hebben dat ze geen rode kaart gegeven hebben.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 26 april 2009 - 15:45   quote  deeplink  
ik mis de naam van fer hierzo een beetje.....dat was voor mij toch echt wel de man!!!!!!!!!!!! die ruimt echt zoveel puin op, niet normaal..........
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 16:04   quote  deeplink  
ik had een sproetje en moest t met Rijnmond doen , pffffff dan wordt je echt gek , maar goed wel gewonnen , ben benieuwd naar de beelden!
ariefr
 ariefr - zondag 26 april 2009 - 17:17   quote  deeplink  
bahia en fer deden t achterin goed maar derest niet
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 17:33   quote  deeplink  
volgens mij uit de laatste 9 wedstrijden 6xwinst,2xgelijk,1xverl = 20 punten en dat had ik echt niet durven hopen na die eerste 23 wedstrijden!
Jeli
 Jeli - zondag 26 april 2009 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 16:04 schreef jantje 1974 het volgende:
ik had een sproetje en moest t met Rijnmond doen , pffffff dan wordt je echt gek , maar goed wel gewonnen , ben benieuwd naar de beelden!
Ik vrees dat studio sport het weer in 3 minuutjes doet, waarin ze ook nog 3 keer de ten onrechte afgekeurde goal van Knopper laten zien...
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 17:51   quote  deeplink  
heb gelukkig eredivisie live waar je t meerdere keren kan zien , heb de 1e x al gezien , ik erger me verder niet zo als ze bepaalde dingen wel of niet laten zien , en die goal van knopper is onterecht afgekeurd dus dan mag je best klagen als ADO zijnde , zouden we andersom ook doen!

verder ben ik niet zo van de complottheorieen daar word je alleen maar gek van joh!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 26 april 2009 - 17:56   quote  deeplink  
Complottheorieƫn heb ik ook een hekel aan maar in dit geval (studio sport) is er geen sprake meer van theorie. Gelukkig heb ook ik de wedstrijd al in zijn geheel kunnen zien en ben eigenlijk alleen benieuwd naar wat ze gaan zeggen over de vermeende penalty. Doelpunt van Knopper is inderdaad onterecht afgekeurd.
Kadaver
 Kadaver - zondag 26 april 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Ook een irritant puntje op Eredivisie Live was, dat ze tijdens de rust (en voorbeschouwing) van Ado-Feyenoord de tijd aan het vullen waren met het rapporteren vanuit die zandbak hoe de zaken er wel niet voor stonden bij 020, terwijl het nog een uur voor de wedstrijd was. Ongeacht welke club je steunde tijdens 'onze' wedstrijd, zeker is, dat niemand hierop zit te wachten. Ergerlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2009 door Kadaver --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 26 april 2009 - 18:11   quote  deeplink  
gewoon weg zappen helpt ook...................
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 26 april 2009 - 18:25   quote  deeplink  
De rust, hebben ze mij altijd uitgelegd, is om je bier en chips voorraad aan te vullen en je blaas te legen. Ik zie en hoor het dus nooit en op het moment dat de eredivisie deun begint te spelen is het tijd om af te knijpen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 26 april 2009 - 20:41   quote  deeplink  
precies!!!!!!!!!!!!!!!!............
sevillana
 sevillana - zondag 26 april 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 14:51 schreef Jeli het volgende:
Heerlijke wedstrijd gezien. Eindelijk waren we voetballend weer eens beter dan de tegenstander. Genoten van Bisewar en Wijnaldum! Klasseredding van van Dijk aan het eind!
Idd! Was af en toe wel ff met geknepen billen zitten, maar ben zeer tevreden met het resultaat. (Enige smetje op de middag is uiteindelijk nog die 1-1 in 020, maar ja, in de stand op de lijst is er nog niets veranderd voor hen, hoop dat 't zo blijft!)
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 21:38   quote  deeplink  
Bieseswar die zowaar eens buitenom ging en zijn medespelers zag staan. Speelde goed moet ik toegeven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 21:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

Idd! Was af en toe wel ff met geknepen billen zitten, maar ben zeer tevreden met het resultaat. (Enige smetje op de middag is uiteindelijk nog die 1-1 in 020, maar ja, in de stand op de lijst is er nog niets veranderd voor hen, hoop dat 't zo blijft!)
Ach een 1-1 tegen 10 man is geen prestatie .Wij hadden niets te klagen over het abitrale kwartet.020 werd richting voorronde CL geduwd door de KNJB alleen is dat niet gelukt.Als Schaars rood verdiende,verdiende Suares het ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 21:38 schreef hotjumper het volgende:
Bieseswar die zowaar eens buitenom ging en zijn medespelers zag staan. Speelde goed moet ik toegeven.
Ook aan de Grolsch hehehe
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 26 april 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 21:38 schreef hotjumper het volgende:
Bieseswar die zowaar eens buitenom ging en zijn medespelers zag staan. Speelde goed moet ik toegeven.
dat verbaasde mij ook idd, heb het niet zo op hem, maar hij speelde heel behoorlijk vandaag!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ook aan de Grolsch hehehe
nee aan de Oettinger
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 21:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee aan de Oettinger
Das toch bakdeeg?Maakt me meisie altijd appeltaart van ....
De deeg van Dr Oettinger ;)
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 21:49   quote  deeplink  
hahahahahahaha deze heb er in ieder geval een lekker biertje van gebrouwen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 21:49 schreef hotjumper het volgende:
hahahahahahaha deze heb er in ieder geval een lekker biertje van gebrouwen.
Moet een hele goede brouwer zijn dan ?
Bier met de smaak van moeders beste appeltaart van DR Oettinger............................................

Zou een gat in de markt kunnen worden Jumper...
sevillana
 sevillana - zondag 26 april 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 21:49 schreef hotjumper het volgende:
hahahahahahaha deze heb er in ieder geval een lekker biertje van gebrouwen.
is idd best goed te drinken, en niet al te duur ook.
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 21:56   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

is gewoon een goed biertje van de lidl, smaakt prima, kunnen ze wel die moffen, bier maken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 21:56 schreef hotjumper het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

is gewoon een goed biertje van de lidl, smaakt prima, kunnen ze wel die moffen, bier maken.
Op naar de Lidl dan maar>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Misschien hebben ze er ook nog braadworsten liggen maken we er gelijk een Duitse avond van;p
sevillana
 sevillana - zondag 26 april 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 21:56 schreef hotjumper het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

is gewoon een goed biertje van de lidl, smaakt prima, kunnen ze wel die moffen, bier maken.
Ja wat wil je, er is een tijd geweest dat zo'n beetje ieder gehucht bij onze oosterburen z'n eigen brouwerij had staan. Daar kun je dus met recht wel spreken over "vakmanschap is meesterschap".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2009 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 22:16   quote  deeplink  
je kan nooit genoeg brouwerijen hebben in een land.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ADO 2-3 Feyenoord









0.0060310