BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerste investering investeerders?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 30 april 2009 - 10:16   quote  deeplink  
Ik heb zojuist gelezen dat Dani Fernandez de eerste aankoop is van Feyenoord en dat ie niet wordt gehuurd maar wordt over genomen!
Misschien een voorteken dat de investeerders nu echt geld in Feyenoord gaan pompen om de selectie te versterken en nu nog een keeper,spits,centrumverdediger en een snelle buitenspeler die wel een lantaarnpaal kan passeren, mooi zou zijn als men Elia zou aantrekken. Maar die zal wel naar het buitenland gaan
fr2
 fr2 - donderdag 30 april 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Zou mooi zijn, Fernandez, maar heb liever Biseswar dan Elia, heeft met het hart bijgetekend en wordt de laatste tijd steeds beter.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 30 april 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 10:30 schreef fr2 het volgende:
Zou mooi zijn, Fernandez, maar heb liever Biseswar dan Elia, heeft met het hart bijgetekend en wordt de laatste tijd steeds beter.
Oke Onze Diego Biseswar gaat het steeds beter doen en heeft steeds meer oog voor zijn medespeler , dus dat gaat de goede kant op!!
Maar aan de andere vleugel moeten we ook een speler hebben die een wedstrijd kan open breken en verrassen, dus als iemand nog een optie heeft , nou ja ik weet er wel een van jong feyenoord: Jordao Pattinama
ronnie 70
 ronnie 70 - donderdag 30 april 2009 - 11:06   quote  deeplink  
;feyenoord heeft financiering rond; zal toch niet een lening bij de D.S.B. zijn??
derq
 derq - donderdag 30 april 2009 - 11:10   quote  deeplink  
die pontus wernbloom van az is echt super goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2009 door Boudewijn --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 april 2009 - 12:40   quote  deeplink  
Die van Persie is dat niks voor Feyenoord?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 30 april 2009 - 12:53   quote  deeplink  
als ik het goed heb gelezen wordt ie DEELS eigendom van feyenoord..........
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 10:30 schreef fr2 het volgende:
Zou mooi zijn, Fernandez, maar heb liever Biseswar dan Elia, heeft met het hart bijgetekend en wordt de laatste tijd steeds beter.
ja , ik heb ook liever Slory dan Elia ! met biseswar,slory,makaay zijn we tenslotte al tijden onverslaanbaar! pfffffffffff

fff serieus : Elia mag van mij zo komen , maar dat is niet realiteit : te duur en zal zelf ook zeker niet naar Feyenoord willen...........
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 12:40 schreef hotjumper het volgende:
Die van Persie is dat niks voor Feyenoord?
te blessuregevoelig............
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - donderdag 30 april 2009 - 20:09   quote  deeplink  
Elia komt niet heeft bij Twente bijgetekend met als voorwaarde dat als er een club uit het buitenland komt hij voor een bepaald bedrag weg mag. Maar waarom kopen de jeugd doet het nu toch ook goed en Been laat er vast nog wel een paar debuteren die met wat geluk voor een leuk bedrag weggekocht worden door clubs uit het buitenland. Maar om op het topic terug te komen misschien laten de investeerders zich nu eindelijk horen, ben blij met eerste transer(bijna dan) van Dani Fernandez. Gelukkig weer een echte linksback.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 20:12   quote  deeplink  
RECHTSback!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2009 - 20:45   quote  deeplink  
De kogel is nu dan toch door de kerk ,Fernandes komt bij ons spelen.Van mij had Tiendalli nog een kans mogen hebben maar Mario zal het wel beter zien en weten waarom?Igg ziet Dani er fris en fanatiek uit met dat kale koppie .Hij gaat het wel maken bij Feyenoord als ik de opinie bekijk.Dani zet `m op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2009 door Leon FR1908 --
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 20:47   quote  deeplink  
Si , bienvenido Dani !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2009 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 20:47 schreef jantje 1974 het volgende:
Si , bienvenido Dani !
Si Senior Jantje
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 20:59   quote  deeplink  
no Leon es: si senor Juan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Ja maar jij ben toch de oudste Jantje in de Familie?
Dan ben je toch senior??Die kleine noemen we dan junior comprende senor hahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 21:11   quote  deeplink  
mijn opa was de oudste jan , toen kwam mijn vader : jan dus NEE ben NIET de oudste!

pero si , yo comprendes!
ciao , hasta luego!
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 30 april 2009 - 21:14   quote  deeplink  
netjes Janneman
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 21:11 schreef jantje 1974 het volgende:
mijn opa was de oudste jan , toen kwam mijn vader : jan dus NEE ben NIET de oudste!

pero si , yo comprendes!
ciao , hasta luego!
Doe je goed Jantje dat Spaans grappig.Ik heb ook wat geleerd van Hotjumper hier komt tie
speciaal voor jou whahahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 21:25   quote  deeplink  
una presente de dios!
Marioscenario
 Marioscenario - donderdag 30 april 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 21:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Doe je goed Jantje dat Spaans grappig.Ik heb ook wat geleerd van Hotjumper hier komt tie [ afbeelding ]
speciaal voor jou whahahaha
Zo te zien is de vacature van keeper wat mij betreft met deze afbeelding ingevuld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2009 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 21:27 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Zo te zien is de vacature van keeper wat mij betreft met deze afbeelding ingevuld.
hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 21:25 schreef jantje 1974 het volgende:
una presente de dios!
Een leuke presentatie?
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 21:47   quote  deeplink  
een geschenk van god!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 21:47 schreef jantje 1974 het volgende:
een geschenk van god!
Zeker weten:p
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 01 mei 2009 - 07:51   quote  deeplink  
ben trots op je Leon
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 mei 2009 - 08:51   quote  deeplink  
Word wel een beetje moe van t gezever over investeerders....

Categorietje eerst zien...etc.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 01 mei 2009 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 08:51 schreef Stylzz het volgende:
Word wel een beetje moe van t gezever over investeerders....

Categorietje eerst zien...etc.
Ben ik ook wel met je eens dat het eens definitief moet worden, maar ja als ze het over een prive investeerder hebben denk ik ook wel eens die blijven ook niet gek om maar steeds weer geld beschikbaar te stellen. En daarom denk ik dat dit een van de investeerders is die straks tot die groep gehoort die Feyenoord financieel wil ondersteuen.
Ik vind dat al die investeerders eens de koppen bij elkaar moeten steken en samen eens goed moeten gaan brainstormen om tot een goed plan te komen en met keiharde eisen op tafel t.a.v. van de directie en RvC. En met de investeerders bedoel ik dan van hoofdsponsors tot de kleintjes toe. Maar ik roep dit al jaren en er wordt er toch steeds niks mee gedaan
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 mei 2009 - 09:56   quote  deeplink  
Het hoeft niet per se om nieuwe investeerders te gaan natuurlijk.

Kan ook gewoon een slimme constructie zijn. Zodat we over 5 jaar weer op 2 miljoen zitten te wachten van Santander ofzoiets :)
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 01 mei 2009 - 10:17   quote  deeplink  
Dani Fernandez zal wel een leuke rechtsback zijn, hij is mij eerlijk gezegd niet opgevallen in de Eredivisie.

Is deze investering een gift of een lening? Het laatste lijkt mij en als dat zo is, heb ik hier weinig begrip voor, zeker omdat we Tiendalli (ook geen optimale speler) achter de hand hebben en anders zie ik wel kansen voor Nieveld.

Maar goed, ik heb niets in de melk te brokkelen, dus ik ga er maar vanuit dat zij bij Feyenoord weten wat ze doen... althans ik hoop het.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 10:25   quote  deeplink  
Beste Kadaver ,
zoals jij redeneert hebben we helemaal geen aankoop nodig , voor elke positie hebben we wel spelers van t kaliber Tiendalli/Nieveld echter als we vooruit willen zullen er wat wijzigingen in de selectie moeten plaatsvinden want deze selectie gaat de top niet halen! Ik ben met je eens dat Tiendalli best aardige wedstrijden speelt hoor , maar Mario en Leo zijn van mening dat Dani Feyenoord echt sterker maakt en dus mag Tiendalli weg , de investeerder zal het geld niet geheel als gift gegeven hebben want in sprookjes geloof ik nog steeds niet , er zal wel een constructie zijn dat hij wel (gedaalte van) zijn geld terugkrijgt door bijv. een deel van de transferrechten in zijn bezit te geven,
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 01 mei 2009 - 10:34   quote  deeplink  
Ik vind dat we wel aankopen nodig hebben, maar wel als we geld beschikbaar hebben. Ik vind het wrang dat wanneer er gesaneerd wordt door heel de organisatie, dat er geld bij externe bronnen wordt losgepeuterd om een speler te halen wat (in mijn ogen) geen directe aanwinst is voor Feyenoord.
Hij valt wel in de middencategorie (24 tot 27 jr) waar Feyenoord naar zoekt, maar ik vraag me of hij de toekomstige afbetaling wel waard is.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Beste Kadaver , als we moeten wachtten tot er geld beschikbaar is dan komen er de eerste 5 jaar geen andere spelers! We hebben een schuld van meer dan 20milj! Echter als je dan externe financiers kan krijgen om toch je selectie te versterken moet je dat altijd doen natuurlijk! Verder heb jij t over afbetaling , dit zal niet t geval zijn als je gewoon de financier eigenaar maakt van een deel vd transferrechten en staat dus buiten de begroting en dus ook alle bezuinigingen!

Dat velen denken dat Dani geen directe aanwinst is is niet relevant , wie van jullie heeft Dani een paar wedstrijden zien spelen????? Wie heeft hem zien trainen???? Wie heeft met hem gewerkt???
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 01 mei 2009 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 10:40 schreef jantje 1974 het volgende:
Verder heb jij t over afbetaling , dit zal niet t geval zijn als je gewoon de financier eigenaar maakt van een deel vd transferrechten en staat dus buiten de begroting en dus ook alle bezuinigingen!
Ik heb even het woordje 'als' vet gemaakt.

quote:

Dat velen denken dat Dani geen directe aanwinst is is niet relevant , wie van jullie heeft Dani een paar wedstrijden zien spelen????? Wie heeft hem zien trainen???? Wie heeft met hem gewerkt???
100% mee eens! Mario weet het ongetwijfeld beter dan ik.

Toch vind ik het opvallend dat iemand van zo'n leeftijd en ervaring, zo weinig bekendheid heeft in onze competitie.

Maar nogmaals, Been(hakker) zullen het veel beter weten dan ik.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 10:53   quote  deeplink  
Ik heb even het woordje 'als' vet gemaakt.

???????????? waar bedoel je???
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 01 mei 2009 - 10:55   quote  deeplink  
In mijn quote. ;]
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 mei 2009 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 10:55 schreef Kadaver het volgende:
In mijn quote. ;]
De billen van Cristina hierboven zijn VET hahaha.
Ik moet toegeven het zelfde gevoel te hebben betreft Dani maar we moeten toch het vertrouwen hebben in Leo en Mario..
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 01 mei 2009 - 11:12   quote  deeplink  
Eens, en we moeten voorkomen dat we extra kritisch naar zijn prestaties bij Feyenoord kijken. Dat de financiële situatie bij Feyenoord beroerd is, staat hij buiten van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 mei 2009 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 11:12 schreef Kadaver het volgende:
Eens, en we moeten voorkomen dat we extra kritisch naar zijn prestaties bij Feyenoord kijken. Dat de financiële situatie bij Feyenoord beroerd is, staat hij buiten van.
Ja dat vind ik ook....
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 10:55 schreef Kadaver het volgende:
In mijn quote. ;]
waar in je quote?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 mei 2009 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 11:31 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

waar in je quote?
Tussen zijn en je.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 mei 2009 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 10:34 schreef Kadaver het volgende:
Ik vind dat we wel aankopen nodig hebben, maar wel ALS we geld beschikbaar hebben. Ik vind het wrang dat wanneer er gesaneerd wordt door heel de organisatie, dat er geld bij externe bronnen wordt losgepeuterd om een speler te halen wat (in mijn ogen) geen directe aanwinst is voor Feyenoord.
Hij valt wel in de middencategorie (24 tot 27 jr) waar Feyenoord naar zoekt, maar ik vraag me of hij de toekomstige afbetaling wel waard is.
ik denk de als in dit blok,anders weet ik het ook niet
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 10:55 schreef Kadaver het volgende:
In mijn quote. ;]
is volgens mij in MIJN antwoord of niet?
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 01 mei 2009 - 11:50   quote  deeplink  
Klopt, in jouw antwoord die ik gequote hebt. Ik heb dat even aangedikt om je duidelijk te maken dat het om een onzekere voorwaarde gaat. 'dit zal niet het geval zijn alsje de investeerder eigenaar maakt'

In dit geval is deze quote van jou logisch, waar ik ook achter sta. Alleen als het voor jou ook zeker was, had je ipv 'als' 'wanneer' of 'zodra de investeerder deels eigenaar wordt gemaakt' geschreven.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 12:10   quote  deeplink  
ga jij lekker bijdehand lopen doen met je taalspelletjes! het gaat hier over voetbal en niet over woordspelletjes! wat een zielepiet ben jij zeg............kadaver .pffffffff ja dat ben je ja...........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 01 mei 2009 - 12:23   quote  deeplink  
HAHAHAHA...............
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 01 mei 2009 - 15:54   quote  deeplink  
Niks te taalspelletjes. Ipv mij een zielepiet te noemen, kan je ook inhoudelijk reageren. Je brengt een argument waar je zelf ook niet zeker van bent. Daar doel ik op.

Mijn vrees dat Feyenoord zichzelf verder in de shit leent om zo'n speler kan dus best gegrond zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2009 door Kadaver --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 17:23   quote  deeplink  
dat kan best ja , maar volgens mij ging t erover dat jij vond dat Feyenoord geen spelers kan halen omdat er geen geld is waarop ik kwam met het feit dat dit extern geld is en er dus compleet buiten staat en gaf een voorbeeld als mogelijke constructie die zéér waarschijnlijk is waarop jij in mijn quote gaat zitten harken en veronderstelt dat Feyenoord zich nog verder in de shit leent , zooooo dom zijn ze nu echt niet hoor!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 mei 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Heren, heren, weest beleefd naar elkander. Het zal ons allen een deugd doen als gij elkander steunt in deze gure tijden opdat wij als één front achter ons aller Feyenoord staan.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 17:36   quote  deeplink  
niks aan de hand hoor pietje , we blijven toch netjes? je hoeft t toch niet altijd met elkaar eens te zijn?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerste investering investeerders?









0.0060479