BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slory slaat aanbieding Ajax af dankzij Been

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
vi medewerker
 vi medewerker - donderdag 30 april 2009 - 13:34   quote  deeplink  
Andwelé Slory heeft een aanbieding van concurrent Ajax afgeslagen. De vleugelaanvaller zou bij de Amsterdammers de vertrekkende Leonardo moeten vervangen. Ajax trainer Marco van Basten liet Slory vorig jaar nog debuteren in Oranje. Slory komt bij zijn huidige werkgever Feyenoord zijn vroegere trainer Mario Been weer tegen. Met Excelsior werd Slory kampioen van de Eerste Divisie onder leiding van Been. De oefenmeester heeft al te kennen gegeven zijn vroegere pupil veelvuldig te willen gebruiken komend seizoen.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 30 april 2009 - 13:44   quote  deeplink  
Jaja nog gekker Slory die een aanbieding van Ajax krijgt!! Het moet niet gekker worden want Slory heeft nog helemaal niks laten zien
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 30 april 2009 - 13:58   quote  deeplink  
vi rampjournalistiek!!!
Nop
 Nop - donderdag 30 april 2009 - 14:37   quote  deeplink  
marco bakker mag weer auto rijden geloof ik...
maar dat Slory een aanbieding heeft gekregen en dan nog heeft afgeslagen geloof ik geen fuck van!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 april 2009 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 14:37 schreef Nop het volgende:
marco bakker mag weer auto rijden geloof ik...
maar dat Slory een aanbieding heeft gekregen en dan nog heeft afgeslagen geloof ik geen fuck van!
meteen op pad met z'n zwarte suzuki
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 30 april 2009 - 14:44   quote  deeplink  
bruins krijgt een aanbieding van real madrid maar kiest voor feyenoord.
hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha....................
Marioscenario
 Marioscenario - donderdag 30 april 2009 - 14:50   quote  deeplink  
Been heeft eerder een aanbieding van Ajax afgeslagen. Reden, omdat hij weer met Slory wilt werken.
gizmo
 gizmo - donderdag 30 april 2009 - 15:25   quote  deeplink  
timmer naar fc barcelona.
hahahahahahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 15:40   quote  deeplink  
geweldig die vi medewerker : die brengt tenminste niet van die afgezaagde topics!

Slory zou gestraft moeten worden als hij een aanbieding uit Amsterdam zou weigeren! 1 miljoen mogen ze hem zo ophalen!
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 30 april 2009 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 15:40 schreef jantje 1974 het volgende:
geweldig die vi medewerker : die brengt tenminste niet van die afgezaagde topics!

Slory zou gestraft moeten worden als hij een aanbieding uit Amsterdam zou weigeren! 1 miljoen mogen ze hem zo ophalen!
voor € 1,00 mag ie naar amsterdam , helemaal gratis doen we hem niet weg
danny four
 danny four - donderdag 30 april 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 15:40 schreef jantje 1974 het volgende:
geweldig die vi medewerker : die brengt tenminste niet van die afgezaagde topics!

Slory zou gestraft moeten worden als hij een aanbieding uit Amsterdam zou weigeren! 1 miljoen mogen ze hem zo ophalen!
Als ze dat doen moet been meteen een schop onder de kont hebben,man die slory als die het naar zin krijgt die kom je
elke keer 2x maal tegen en als hij vertrouwen krijgt met die Biseswar heb je een hardstikke mooi koppeltje lopen.
We moeten heel snel af van dat zomaar de zak geven aan
deze spelers,want straks strijkt een ander de eer op.
Biseswar en slory niet weg doen zeker nu nog niet,want die gaan straks veel meer opbrengen.rust in de tent nu!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 16:49   quote  deeplink  
als Slory het naar zijn zin krijgt? nou ik vind Andy gewoon tekort komen op alle fronten en verder is hij ook altijd geblesseerd: wegwezen met zulke opvreters!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 30 april 2009 - 18:17   quote  deeplink  
Gaaaaaaap Jantje!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 18:31   quote  deeplink  
??????????????? TEVEEL GEZOPEN?
danny four
 danny four - donderdag 30 april 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 16:49 schreef jantje 1974 het volgende:
als Slory het naar zijn zin krijgt? nou ik vind Andy gewoon tekort komen op alle fronten en verder is hij ook altijd geblesseerd: wegwezen met zulke opvreters!
Man als je in zo,n chaos nog zulke resultaten kan neer zetten doen ze het nog verrekte goed ook,en de echte opvreters zijn dit achterlijke bestuur die moeten wegwezen....
Slory en biseswar gaan het geheid maken onder mario die krijgt deze knapen wel op de rails en biseswar speelt nu onder vlemmings trouwens al een stuk beter en opvallender..
Deze 2 spelers weg doen is gewoon kaptiaal vernietigen en
een dood paard achter de wagen hangen...en wie zou jij dan
voor god mag weten hoeveel terug willen halen...
Maar we zullen het wel zien de komende jaren,ik heb liever dat ze hier door het ijs zakken dan straks bij twente de sterren van de hemel schieten.
Nop
 Nop - donderdag 30 april 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 14:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

meteen op pad met z'n zwarte suzuki
Wanneer mag p.kluivert weer auto rijden, dan blijf ik thuis
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 april 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Slory en Bruins wordt ons nieuwe helden koppel onder Been
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 18:37 schreef danny four het volgende:

[..]

Man als je in zo,n chaos nog zulke resultaten kan neer zetten doen ze het nog verrekte goed ook,en de echte opvreters zijn dit achterlijke bestuur die moeten wegwezen....
Slory en biseswar gaan het geheid maken onder mario die krijgt deze knapen wel op de rails en biseswar speelt nu onder vlemmings trouwens al een stuk beter en opvallender..
Deze 2 spelers weg doen is gewoon kaptiaal vernietigen en
een dood paard achter de wagen hangen...en wie zou jij dan
voor god mag weten hoeveel terug willen halen...
Maar we zullen het wel zien de komende jaren,ik heb liever dat ze hier door het ijs zakken dan straks bij twente de sterren van de hemel schieten.
je begint tegen mij over Biseswar maar daar heb ik toch niets over gezegd??

ik vind die Sloerie helemaal niks , en bij een leuk bod mag hij van mij vertrekken , we kunnen wel van alle spelers die de laatste 2 jaar NIETS hebben laten zien hopen dat Mario ze aan de praat krijgt maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren! Ik hou niet van spelers die altijd last hebben van spierblessures : die komen namelijk altijd weer terug kijk maar s naar Robben!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 18:39 schreef hotjumper het volgende:
Slory en Bruins wordt ons nieuwe helden koppel onder Been
gebaseerd op hoop en prestaties van deze jongens bij EXCELSIOR! en das een ander nivo hoor , al heb ik in Luigi wel vertrouwen , die is jong en heeft echt talent , die Sloerie kan (kon) alleen maar hard rennen , een vent uitspelen kan die niet!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 30 april 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 18:56 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

gebaseerd op hoop en prestaties van deze jongens bij EXCELSIOR! en das een ander nivo hoor , al heb ik in Luigi wel vertrouwen , die is jong en heeft echt talent , die Sloerie kan (kon) alleen maar hard rennen , een vent uitspelen kan die niet!
HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!!!! hardlopers zijn doodlopers................
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 april 2009 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 18:56 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

gebaseerd op hoop en prestaties van deze jongens bij EXCELSIOR! en das een ander nivo hoor , al heb ik in Luigi wel vertrouwen , die is jong en heeft echt talent , die Sloerie kan (kon) alleen maar hard rennen , een vent uitspelen kan die niet!
Ze hebben bij Feyenoord nooit de kans gekregen zo te spelen als bij excelsior. Maar we zullen het zien...
danny four
 danny four - donderdag 30 april 2009 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 18:56 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

gebaseerd op hoop en prestaties van deze jongens bij EXCELSIOR! en das een ander nivo hoor , al heb ik in Luigi wel vertrouwen , die is jong en heeft echt talent , die Sloerie kan (kon) alleen maar hard rennen , een vent uitspelen kan die niet!
Ga maar eens een balletje met zo,n ventje trappen zul je zien
hoe snel en vaak je tegen zijn achterwerk aan zit te kijken.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 19:21   quote  deeplink  
ik voetbal al 3 jr niet meer , ben traag en te zwaar geworden , ik ben dan ook niet zijn tegenstander , Andy heeft geen passeerbeweging waar hij een eredivisie back voorbij komt , zijn voorzet is een drama kortom : hij is snel and that's it!

t spel bij Excelsior was indertijd op hem afgestemd , verdedigen en dan lange trap op slory en dan is hij op dat nivo zeer gevaarlijk , maar ben benieuwd ..................
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 19:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ze hebben bij Feyenoord nooit de kans gekregen zo te spelen als bij excelsior. Maar we zullen het zien...
logisch omdat Slory a) t nivo niet heeft en b) altijd geblesseerd is (en blijft)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 april 2009 - 19:27   quote  deeplink  
ach we zullen het zien ben allang blij dat lucius en Green oprotten tiendalli weg mag. nu alleen lamzaad nog ff optyfen...
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 19:35   quote  deeplink  
speelde prima de laatste 2 wedstrijden trouwens die Lamzaat , is in potentie wel goede speler maar gezien zijn salaris mag ie van mij ook weg ja.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - donderdag 30 april 2009 - 20:18   quote  deeplink  
Bron..??
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Bron ?? wat bron??
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 30 april 2009 - 22:55   quote  deeplink  
water...........
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 01 mei 2009 - 07:48   quote  deeplink  
hoofd
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 mei 2009 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 20:22 schreef jantje 1974 het volgende:
Bron ?? wat bron??
stond t niet op het-legioen.nl? ;-)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 01 mei 2009 - 08:54   quote  deeplink  
nee, die z'n contact lag net te slapen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 01 mei 2009 - 09:44   quote  deeplink  
hahahaha..........
vi medewerker
 vi medewerker - vrijdag 01 mei 2009 - 10:14   quote  deeplink  
Slory krijgt zijn kans nogw el onder Been,hetzelfde voor Niveld en Bruins.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 10:28   quote  deeplink  
NiEveld! en idd ik geloof zeker dat Slory en Bruins hun kans krijgen en hoop ook echt dat ze wat laten zien , maar ik heb weinig vertrouwen in Slory , en we moeten nu niet denken dat Mario een tovenaar is kijk s naar zijn andere oogappeltjes: Colins John,Bouaouzan..........................
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 mei 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Manke vergelijking Jantje.
Ik wil de mentaliteit en inzet van Slory niet vergelijken met die 2...
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 10:35   quote  deeplink  
nee ik ook niet , maar t gaat mij wel om aan te tonen dat t inzicht van Mario ook niet altijd geweldig is! Ik heb gewoon weinig vertrouwen in Slory zoals ik al eerder heb uitgelegd.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 mei 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Waarschijnlijk zelfoverschatting geweest van Been.
Dat kan en is een goede leerschool.

Toch hebben Bruins en Slory goed gespeeld onder Been, maar ja was wel een ander niveau.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 10:42   quote  deeplink  
en alweer meer dan 2jr geleden , daarna is Slory vooral geblesseerd geweest en is nog als ie speelt om de 10 minuten aan verzorging toe..............

Nogmaals ik hoop dat ik er helemaal naast zit maar denk van niet............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 mei 2009 - 10:55   quote  deeplink  
Ik weet het ook niet hoor met Slory,die heb ik werkelijkwaar nog nooit iets briljants zien doen.Maar we zien wel iedereen verdient zijn kans in de juiste condities.....
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 11:01   quote  deeplink  
maar je kan niet allemaal spelers behouden waarvan je alleen maar mag hopen dat ie ooit wat gaat laten zien.....................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 mei 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 11:01 schreef jantje 1974 het volgende:
maar je kan niet allemaal spelers behouden waarvan je alleen maar mag hopen dat ie ooit wat gaat laten zien.....................
Of halen?
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 01 mei 2009 - 11:14   quote  deeplink  
...of halen.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 11:35   quote  deeplink  
of halen tja maar dat weet je nooit zeker , ik vind echter wel dat als een speler ergens 2 jaar zit , heeft ook de leeftijd maar laat niets zien en is altijd geblesseerd dan moet je bij een goed bod hem lekker wegdoen en ja er zal altijd wel s een speler zijn die t dan ergens anders wel goed doet das dan jammer , nu neemt zo een speler een plek in in je selectie en begroting die ook ingevuld kan worden door een ander.
sevillana
 sevillana - vrijdag 01 mei 2009 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2009 - 15:25 schreef gizmo het volgende:
timmer naar fc barcelona.
hahahahahahaha
nee joh, naar Real Madrid, ruilen voor Dudek!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 01 mei 2009 - 12:51   quote  deeplink  
lijkt me een goeie deal!!!!!hahahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 13:48   quote  deeplink  
Slory WEER geblesserd , homotje..............
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 mei 2009 - 17:27   quote  deeplink  
Slory gaat gewoon teveel met Vinken om... Ze hebben samen het glasvirus opgelopen...
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 17:38   quote  deeplink  
ja ook zo een homotje,hahah nee zonder gekheid : wat moet je met zulke badgasten??

stel je hebt een bedrijf en je hebt een personeelslid die elke maand 1 of 2 weken ziek is: wat zou je dan doen als je de kans had om hem te dumpen???
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 01 mei 2009 - 18:37   quote  deeplink  
DOEN!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slory slaat aanbieding Ajax af dankzij Been









0.0065660