BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slory slaat aanbieding Ajax af dankzij Been

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 02 mei 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Ik denk dat we dit seizoen geleerd hebben dat we spelers niet te snel moeten afschrijven
We hebben gezien wat het met een speler doet als er een trainer is die hem vertrouwen geeft
Been zal dat zeker doen bij Slory en Bruins
Dus ik vind het goed dat Slory nog blijft
Ik vind dat hij in elk geval één jaar een kans moet krijgen onder een trainer die het in hem ziet zitten
Als hij volgend jaar nog niet presteert kan hij gaan

Bruins vind ik een ander verhaal
Die is nog jong en daar moeten we geduld mee hebben
Die kun je desnoods nog verhuren aan een club uit de Jupiler
Daar kan hij leren hoe het is om te vechten voor de bal
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 12:02   quote  deeplink  
als er geen goed bod komt mag ie van mij blijven , t ging erom dat als er WEL een bod komt nou dan mag hij van mij gaan. Hij zal wellicht zijn kans krijgen maar ik denk dat ie gewoon te licht , fragiel is voor dit nivo.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 02 mei 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Dat geloof ik niet
Maar we zullen zien
Ieder heeft recht op zijn mening
De toekomst zal het uitwijzen
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 14:25   quote  deeplink  
hier zitten wij ook vast , beetje zelfde verhaal als bij Hofland , hoop dat ik je over een jaar gelijk moet geven , maar ga daar niet van uit.......
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 mei 2009 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 11:47 schreef Phyxsius het volgende:
Ik denk dat we dit seizoen geleerd hebben dat we spelers niet te snel moeten afschrijven
We hebben gezien wat het met een speler doet als er een trainer is die hem vertrouwen geeft
Been zal dat zeker doen bij Slory en Bruins
Dus ik vind het goed dat Slory nog blijft
Ik vind dat hij in elk geval één jaar een kans moet krijgen onder een trainer die het in hem ziet zitten
Als hij volgend jaar nog niet presteert kan hij gaan

Bruins vind ik een ander verhaal
Die is nog jong en daar moeten we geduld mee hebben
Die kun je desnoods nog verhuren aan een club uit de Jupiler
Daar kan hij leren hoe het is om te vechten voor de bal
goed omschreven, hier ben ik het helemaal mee eens.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 19:48   quote  deeplink  
dus de conclusie is nu ineens: Bosz heeft de juiste spelers gehaald maar door gebrek aan vertrouwen en de juiste trainer hebben ze niet gepresteerd maar Mario gaat van deze selectie een kampioensploeg maken en dus blijkt dat Bosz het TOCH WEL goed gedaan heeft!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 02 mei 2009 - 20:54   quote  deeplink  
Slory gaat presteren volgend jaar onder Been!!! Zou mij zelfs niets verbazen als Bruins ineens de sterren van de hemel voetbalt!!! Laten we eerst maar eens kijken wat Been nog voor mekaar krijgt!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 20:59   quote  deeplink  
Bruins geloof ik wel , dat is een talent , Sloerie is een prutser!
danny four
 danny four - zaterdag 02 mei 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 20:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Slory gaat presteren volgend jaar onder Been!!! Zou mij zelfs niets verbazen als Bruins ineens de sterren van de hemel voetbalt!!! Laten we eerst maar eens kijken wat Been nog voor mekaar krijgt!!!
Dat denk ik ook dat slory en bruins onder mario gaan aanhaken bij de nieuwe lichting Fer wijnaldum enz.
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 mei 2009 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 19:48 schreef jantje 1974 het volgende:
dus de conclusie is nu ineens: Bosz heeft de juiste spelers gehaald maar door gebrek aan vertrouwen en de juiste trainer hebben ze niet gepresteerd maar Mario gaat van deze selectie een kampioensploeg maken en dus blijkt dat Bosz het TOCH WEL goed gedaan heeft!
Bosz heeft ons opgescheept met een selectie in onbalans, na de opruiming kan Been weer een elftal opbouwen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 08:13   quote  deeplink  
maar daar zullen dus spelers weg moeten en ook weer wat anderen voor terug toch?

ik heb t gewoon niet op Slory , sorry maar dat blijft zo.hahaha
irsana
 irsana - zondag 03 mei 2009 - 08:33   quote  deeplink  
ik heb gehoord dat Andre Hazes ook weer gaat zingen, Slory naar Ajax zal toch niet.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 08:59   quote  deeplink  
nou wat je zegt over André geloof ik wel ! Denk dat die man nog heel wat verdriet heeft om weg te zingen , en tja in de hemel is geen bier dus dan maar zingen.................haha

maar idd Irsana (brrrr wat een sexynaam) Slory naar Ajax is geen reeel iets nee................(zo gek zijn ze daar ook weer niet,haha)

hij heet trouwens Andy Zeven
F.L.E
 F.L.E - zondag 03 mei 2009 - 09:34   quote  deeplink  
Hoezo Slory niet naar 020? De opperpannekoek heeft wel meer fabelachtige beslissingen en inzichten gehad. Denk wel dat we Sulemani achtige bedragen moeten vragen...
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 03 mei 2009 - 10:28   quote  deeplink  
off: nu we het hier toch over 020 hebben: Ik zit net op teletekst te kijken staat daar op 842 dat Ajax degradeert. Het gaat helaas over de amateurs maar mijn hart maakte een vreugde sprongetje.

on: Veel vreemde dingen gezien dit seizoen maar het lijkt me sterk dat hij wordt opgehaald na dat handjevol minuten dat hij heeft gespeeld.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 03 mei 2009 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 11:47 schreef Phyxsius het volgende:
Ik denk dat we dit seizoen geleerd hebben dat we spelers niet te snel moeten afschrijven
We hebben gezien wat het met een speler doet als er een trainer is die hem vertrouwen geeft
Been zal dat zeker doen bij Slory en Bruins
Dus ik vind het goed dat Slory nog blijft
Ik vind dat hij in elk geval één jaar een kans moet krijgen onder een trainer die het in hem ziet zitten
Als hij volgend jaar nog niet presteert kan hij gaan

Bruins vind ik een ander verhaal
Die is nog jong en daar moeten we geduld mee hebben
Die kun je desnoods nog verhuren aan een club uit de Jupiler
Daar kan hij leren hoe het is om te vechten voor de bal
Bruins kan je beter verhuren aan een ploeg die degradatie voetbal speelt, dan leert ie misschien zijn longen uit zijn lijf te lopen!! Wat een verwend nest is dit zeg die Bruins ... van mij mogen ze die gratis en voorniks weggeven. Zoveel heb ik van hem genoten afgelopen jaren, wat mij het meeste stoort is dat ie totaal geen inzet toon altijd inhouden bij kopduels en zijn poot terug trekken in duels. Hij kan beter in de vrouwen eredivisie gaan voetballen daar kan ie misschien wel in mee.............
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 mei 2009 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 11:16 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Bruins kan je beter verhuren aan een ploeg die degradatie voetbal speelt, dan leert ie misschien zijn longen uit zijn lijf te lopen!! Wat een verwend nest is dit zeg die Bruins ... van mij mogen ze die gratis en voorniks weggeven. Zoveel heb ik van hem genoten afgelopen jaren, wat mij het meeste stoort is dat ie totaal geen inzet toon altijd inhouden bij kopduels en zijn poot terug trekken in duels. Hij kan beter in de vrouwen eredivisie gaan voetballen daar kan ie misschien wel in mee.............
Hij is dan ook van een andere generatie voetballer dan jij, toen de backs nog messen in hun sok droegen en scheenbeschermers slechts voor homosexuelen waren....

Ken jij een goeie speler van die generatie die er ouderwets inkletst? Voetbal is te klinisch tegenwoordig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2009 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2009 - 13:33   quote  deeplink  
Slory slaat been af door aanbieding Ajax... zou logischer zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slory slaat aanbieding Ajax af dankzij Been









0.0073421