BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat moeten we met Hofland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
gizmo
 gizmo - vrijdag 01 mei 2009 - 13:06   quote  deeplink  
Hofland alweer geblesseerd.mist Utrecht.
wat is er toch met die man
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 01 mei 2009 - 13:12   quote  deeplink  
geblesseerd.........
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 13:13   quote  deeplink  
hij is blessuregevoelig ,

Kevin is gewoon lomp , ik heb zelf jaren gevoetbald en had beetje hetzelfde lichaam (nu wat vetter) probleem is dat je tot een bepaald nivo (lees inspanning) nergens last van hebt maar zodra je echt net boven de top van je kunnen moet spelen je overal last van krijgt. Bij zijn nekblessure bijvoorbeeld: een "niet zo lompe" speler komt niet zo terecht als hij dat deed maar rolt door en heeft niets , Kevin stort vol op de grond en ja hoor pats : blessure.

Ondanks ik een voorstander van zijn komst was zeg ik nu: indien mogelijk weg laten gaan!
derq
 derq - vrijdag 01 mei 2009 - 13:28   quote  deeplink  
weg!!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 01 mei 2009 - 13:38   quote  deeplink  
hem wat meer tijd geven om goed te herstellen, voor zover dat mogelijk is natuurlijk
R()b
 R()b - vrijdag 01 mei 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Houden,
Hij was erg goed bezig voor zijn blessure.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 13:39 schreef R()b het volgende:
Houden,
Hij was erg goed bezig voor zijn blessure.
ja maar nooit s 6 wedstrijden achter elkaar!
Alex
 Alex - vrijdag 01 mei 2009 - 13:48   quote  deeplink  
Mee eens, na het vertrek van Verbeek vond ik hem goed spelen en hij geeft altijd 100 % inzet en daarmee kan hij misschien de andere spelers meenemen in zijn vechtlust.
Als Vlaar niet weer een terugslag krijgt dan gaat het tussen Hofland en Vlaar denk ik voor de positie naast Bahia.
Dick
 Dick - vrijdag 01 mei 2009 - 13:58   quote  deeplink  
Lekker naar de forellenvijver met Lucius,en zo gouw mogelijk.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 13:48 schreef Alex het volgende:
Mee eens, na het vertrek van Verbeek vond ik hem goed spelen en hij geeft altijd 100 % inzet en daarmee kan hij misschien de andere spelers meenemen in zijn vechtlust.
Als Vlaar niet weer een terugslag krijgt dan gaat het tussen Hofland en Vlaar denk ik voor de positie naast Bahia.
t gaat dus tussen de lamme en de blinde? zou ik niet op gokken denk toch dat er wat bij moet komen.

sorry voor mijn negatiefheid maar ik geloof gewoon niet in die blessure gevallen.
Dick
 Dick - vrijdag 01 mei 2009 - 14:04   quote  deeplink  
Ik ook niet jantje.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 01 mei 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 13:13 schreef jantje 1974 het volgende:
hij is blessuregevoelig ,

Kevin is gewoon lomp , ik heb zelf jaren gevoetbald en had beetje hetzelfde lichaam (nu wat vetter) probleem is dat je tot een bepaald nivo (lees inspanning) nergens last van hebt maar zodra je echt net boven de top van je kunnen moet spelen je overal last van krijgt. Bij zijn nekblessure bijvoorbeeld: een "niet zo lompe" speler komt niet zo terecht als hij dat deed maar rolt door en heeft niets , Kevin stort vol op de grond en ja hoor pats : blessure.

Ondanks ik een voorstander van zijn komst was zeg ik nu: indien mogelijk weg laten gaan!
Dit is precies hoe het zit met Hofland.
mdr8
 mdr8 - vrijdag 01 mei 2009 - 14:23   quote  deeplink  
toch vind ik hem de lasatste tijd prima spelen.. maarja ondanks dat:

hij is zijn salaris niet waard! Dus mag hij van mij bij een redelijk bod vertrekken
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 01 mei 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 14:23 schreef mdr8 het volgende:
toch vind ik hem de lasatste tijd prima spelen.. maarja ondanks dat:

hij is zijn salaris niet waard! Dus mag hij van mij bij een redelijk bod vertrekken
dan kunnen landzaat, de cler, makaay en weet ik wie nog meer ook wel weg...........
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 01 mei 2009 - 18:48   quote  deeplink  
lamzaad en decler mogen van mij sowieso wel weg
puffin
 puffin - vrijdag 01 mei 2009 - 19:17   quote  deeplink  
hoe vaak kan een speler geblesseerd zijn, verzuimen of geschorst zijn. Als Hofland de maatstaaf is dan spelen we halverwege het seizoen met 9 man... Let him go!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 02 mei 2009 - 11:51   quote  deeplink  
Onzin jongens
Die speler is gewoon goed
In Duitsland amper geblesseerd
En die laatste blessure was verschrikkelijk
Vind je het gek dat die nog in de na sleep zit?
En in eerste instantie zou Hofland pas weer in de playoffs in actie kunnen komen
Dus zo gek is het niet dat hij nu nog niet kan spelen

Uit het door Feyenoord gestartte onderzoek is gebleken dat de meeste blessures zijn ontstaan door spelers te snel genezen verklaren
Spelers krijgen bij ons niet de tijd om te revalideren
Dat weten we nu
Moeten we nu dan weer in dezelfde fouten vervallen?
Zou het niet verstandiger zijn om wat te doen met de uitslag van ons eigen onderzoek?

Of moeten we Ajax achterna?
(een prachtige probleem analyse maken om vervolgens een haaks beleid uit te voeren en alle aanradingen/tips van je eigen rapport aan je laars lappen)
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 12:00   quote  deeplink  
ben van jou eigenlijk gewend dat je wat beter geinformeerd je kritiek geeft , sorry phyx maar met de blessuregevoeligheid van Hofland zit je echt mis , die is al jaren enorm , verder wat je zegt over het onderzoek klopt ook niet , ze zeggen juist dat het NIET komt door te snel weer beginnen ze zeggen wel wat gevonden te hebben maar houden dat geheim!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 02 mei 2009 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 12:00 schreef jantje 1974 het volgende:
ben van jou eigenlijk gewend dat je wat beter geinformeerd je kritiek geeft , sorry phyx maar met de blessuregevoeligheid van Hofland zit je echt mis , die is al jaren enorm , verder wat je zegt over het onderzoek klopt ook niet , ze zeggen juist dat het NIET komt door te snel weer beginnen ze zeggen wel wat gevonden te hebben maar houden dat geheim!
Het rapport heeft gezegd van wel http://www.feyenoordfans.net/nieuws.php?id=1268
Maar enkele opgestapte leden (dat zijn er dit jaar veel) van de medische staf zijn het er niet mee eens

En Hofland heeft in Duitsland veel gespeeld
Zelden geblesseerd
Alleen in Nederland ging het weer wat minder
Dat kwam door het gedoe met zijn zoontje
Die blessures reken ik hem niet aan

Dat doe ik om het volgende:
Eerst wel even stellen dat ik natuurlijk geen voetballer ben
Maar een kind dat ernstig ziek is levert enorme stress op
het komt niet zelden voor dat mensen op stress reageren met pijntjes in het lichaam
Zelf heb ik dat namelijk ook
Daarom denk ik niet dat Hofland er wat aan kan doen dat hij onder Bert zoveel geblesseerd was
Dat is niet meer dan menselijk

En voor zijn blessure was hij prima bezig
Hij speelde erg sterk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 mei 2009 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 12:12   quote  deeplink  
beste phyx , vorig jaar idd situatie met zijn zoontje ok , dit jaar echter weer allerlei blessures , kan je wel allemaal omstandigheden de schuld geven , feit is dat hij te vaak er niet is maar wel een topsalaris ontvangt en dat kan niet bij een club in nood met een smalle selectie!

Menselijk gezien is t luulig maar hij heeft gewoon niet (meer) t juiste lichaam om 110% topvoetballer te zijn , zo kwam ook die nekblessure : pure lompheid!

ik weet er uit ervaring alles van want kan ook niet meer op mijn gewenste nivo spelen!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 02 mei 2009 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 12:12 schreef jantje 1974 het volgende:
beste phyx , vorig jaar idd situatie met zijn zoontje ok , dit jaar echter weer allerlei blessures , kan je wel allemaal omstandigheden de schuld geven , feit is dat hij te vaak er niet is maar wel een topsalaris ontvangt en dat kan niet bij een club in nood met een smalle selectie!

Menselijk gezien is t luulig maar hij heeft gewoon niet (meer) t juiste lichaam om 110% topvoetballer te zijn , zo kwam ook die nekblessure : pure lompheid!

ik weet er uit ervaring alles van want kan ook niet meer op mijn gewenste nivo spelen!
Tja
Ik blijf van mening dat hij een prima speler is en dat die blessures best meevallen
Maar natuurlijk mag hij ook van mij weg bij een goed bod
Hij heeft natuurlijk een flink salaris

Nog even over Wolfsburg
Alleen in zijn tweede seizoen (van de 3) heeft hij last van blessures gehad
Toen heeft hij 12 wedstrijden gemist
In zijn andere twee seizoenen mistte hij er minder dan 5
(Wikipedia)
Dat is geen slechte statistiek voor de fysiek zware Bundesliga

(ik heb dus alles wat jij net "slecht geinformeerd" noemde kunnen staven met bronnen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 mei 2009 door Phyxsius --
Marciano
 Marciano - zaterdag 02 mei 2009 - 14:10   quote  deeplink  
houwen ans het niks word kan die altijd nog weg!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 14:11   quote  deeplink  
dus laatste 3 seizoenen elk jaar meer dan 12 wedstrijden gemist in zowel zware bundesliga als mickey mouse competitie , en dat vind jij meevallen , dat is 30% van de comp.wedstrijden terwijl een jongen als Bahia er misschien 4 mist incl. schorsingen. Ik vind het teveel en Hofland wordt ouder dus is gewoon aan het slijten , daarbij heeft hij ook nog een slechte knie die zal ook straks mankementen krijgen, geloof me ik heb 25 jaar gevoetbald op een redelijk nivo (landelijke jeugd en hoofdklasse) en ik zie in Hofland dezelfde problemen als ikzelf had en dat wordt als je 30 bent echt niet meer beter!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 02 mei 2009 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 14:11 schreef jantje 1974 het volgende:
dus laatste 3 seizoenen elk jaar meer dan 12 wedstrijden gemist in zowel zware bundesliga als mickey mouse competitie , en dat vind jij meevallen , dat is 30% van de comp.wedstrijden terwijl een jongen als Bahia er misschien 4 mist incl. schorsingen. Ik vind het teveel en Hofland wordt ouder dus is gewoon aan het slijten , daarbij heeft hij ook nog een slechte knie die zal ook straks mankementen krijgen, geloof me ik heb 25 jaar gevoetbald op een redelijk nivo (landelijke jeugd en hoofdklasse) en ik zie in Hofland dezelfde problemen als ikzelf had en dat wordt als je 30 bent echt niet meer beter!
Je leest mijn verhaal niet goed...
Je hebt in elk geval de tijdlijn helemaal verkeerd
En in zijn eerste jaar Feyenoord mistte hij 7 wedstrijden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 mei 2009 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 14:22   quote  deeplink  
ok even de feiten dan :

4 jaar PSV 76 wedstrijden (incl. competitie/beker/europees voetbal) dat zijn 19 wedstrijden per jaar (gem.genomen) PSV speelt per jaar ong. 45 wedstrijden x 4 =180 dus hij speelde ongeveer 42,5 % vd westrijden

3 jaar Wolfsburg 78 wedstrijden (incl.beker) Wolfsburg per jaar 40 wedstrijden x 3 = 120 dus hij speelde hier ongeveer 65 % vd wedstrijden

vorig jaar bij Feyenoord viel t mee met blessures (al was hij toch regelmatig afwezig) maar dit jaar is hij gewoon elke keer weer geblesseerd en in mijn optiek moet je dan conclusies trekken.

Ik respecteer je mening , denk dat jij iets socialer ingesteld ben waar ik wat zakelijker en harder ben ingesteld , schat jou politiek links in waar ik meer rechtsliberaal denk..............

zo wel goed??

nogmaals ik ben gewoon bang dat Kevin's lichaam niet meer zo goed is om echt belangrijk te zijn voor Feyenoord , zijn capaciteiten twijfel ik niet over maar we hebben stabiliteit nodig en dat kan hij helaas niet geven!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 02 mei 2009 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 14:22 schreef jantje 1974 het volgende:
ok even de feiten dan :

4 jaar PSV 76 wedstrijden (incl. competitie/beker/europees voetbal) dat zijn 19 wedstrijden per jaar (gem.genomen) PSV speelt per jaar ong. 45 wedstrijden x 4 =180 dus hij speelde ongeveer 42,5 % vd westrijden

3 jaar Wolfsburg 78 wedstrijden (incl.beker) Wolfsburg per jaar 40 wedstrijden x 3 = 120 dus hij speelde hier ongeveer 65 % vd wedstrijden

vorig jaar bij Feyenoord viel t mee met blessures (al was hij toch regelmatig afwezig) maar dit jaar is hij gewoon elke keer weer geblesseerd en in mijn optiek moet je dan conclusies trekken.

Ik respecteer je mening , denk dat jij iets socialer ingesteld ben waar ik wat zakelijker en harder ben ingesteld , schat jou politiek links in waar ik meer rechtsliberaal denk..............

zo wel goed??

nogmaals ik ben gewoon bang dat Kevin's lichaam niet meer zo goed is om echt belangrijk te zijn voor Feyenoord , zijn capaciteiten twijfel ik niet over maar we hebben stabiliteit nodig en dat kan hij helaas niet geven!
leuk bedacht jantje.....alleen klopt er geen reet van.............

4 seizoenen pisvee: 78 COMPETITIE wedstrijden van de 136 wedstrijden
3 seizoen wolfsburg:76 COMPETITIE wedstrijden van de 102 wedstrijden

komt neer op 57% om 74,5%
en daar komt bij dat ie 1 langdurige blessure heeft gehad bij pisvee, waardoor ie een heel seizoen maar 7 wedstrijden kon spelen.............

maar is natuurlijk nog steeds niet al te best................
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 mei 2009 - 15:12   quote  deeplink  
Was al bekend dat Hofland blessure gevoelig is.
Net als Tomasson dat is en ook bewezen heeft in het verleden.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 02 mei 2009 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 14:38 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

leuk bedacht jantje.....alleen klopt er geen reet van.............

4 seizoenen pisvee: 78 COMPETITIE wedstrijden van de 136 wedstrijden
3 seizoen wolfsburg:76 COMPETITIE wedstrijden van de 102 wedstrijden

komt neer op 57% om 74,5%
en daar komt bij dat ie 1 langdurige blessure heeft gehad bij pisvee, waardoor ie een heel seizoen maar 7 wedstrijden kon spelen.............

maar is natuurlijk nog steeds niet al te best................
Wat hij over mij vertelt klopt wel
Stem op de PVDA...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 02 mei 2009 - 16:27   quote  deeplink  
HAHAHAHAHA..........
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 mei 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 15:19 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Wat hij over mij vertelt klopt wel
Stem op de PVDA...
pvda is toch al jaren niet links meer?
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 02 mei 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 17:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

pvda is toch al jaren niet links meer?
Links/midden

Maar ik weiger op SP te stemmen
Door de verhoudingen van de partijen kan SP alleen regeren met Wilders
En ik veracht Wilders
Dus zal ik nooit op een partij stemmen die enkel met WIlders kan regeren
King Yvo
 King Yvo - zaterdag 02 mei 2009 - 18:31   quote  deeplink  
Op de trein weg
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 19:42   quote  deeplink  
ten 1e mijn spijtbetuiging dat ik er zo naast zat was even een snelle ruwe schatting , ten 2e is t niet van belang wat iemand stemt hoor! ten 3e : ik constateer gewoon veel blessures bij Kevin en dat zet mij aan t twijfelen!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 10 mei 2009 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 12:14 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Tja
Ik blijf van mening dat hij een prima speler is en dat die blessures best meevallen
Maar natuurlijk mag hij ook van mij weg bij een goed bod
Hij heeft natuurlijk een flink salaris

Nog even over Wolfsburg
Alleen in zijn tweede seizoen (van de 3) heeft hij last van blessures gehad
Toen heeft hij 12 wedstrijden gemist
In zijn andere twee seizoenen mistte hij er minder dan 5
(Wikipedia)
Dat is geen slechte statistiek voor de fysiek zware Bundesliga

(ik heb dus alles wat jij net "slecht geinformeerd" noemde kunnen staven met bronnen...
Denk dat hij vandaag heeft laten zien totaal niet geschikt te zijn voor Feyenoord! Wat een paardelul is Kevin , als je een ervaren speler bent en je laat je biinen 2 minuten zo gaan en daardoor WEER een paar wedstrijden OUT bent moet je lekker OPROTTEN!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2009 - 20:52   quote  deeplink  
Joh... ik vond t geen elleboog hoor...
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 10 mei 2009 - 21:06   quote  deeplink  
ik moet je eerlijk zeggen dat ik nu reageer zonder TV beelden te hebben gezien dus wellicht ben ik wat voorbarig , misschien nog beetje frustratie! snap trouwens niet dat ze Fer niet naar voren stuurden en dan Hofland achterin om die ballen erin te pompen , Fer is nog beetje handig voorin Kevin kan dat zeker niet.
puffin
 puffin - zondag 10 mei 2009 - 21:19   quote  deeplink  
aardig die statistiek over dhr. H. Dit seizoen zegt alles over hem: te traag, geen leider, altijd met het verkeerde been de sliding inzettend, de verkeerde elleboog gebruikend, blessuregevoelig, ziek/zwak & misselijk. Wat is hij eigenlijk niet geweest. Als klap op de vuurpijl: was woordvoerder bij het verraad van Verbeek. De heer H. moest te hard trainen, praktijk heeft uitgewezen dat hij na dat vertrek niet meer, niet beter, niet vaker heeft gespeeld. Nee, deze man mag de achterdeur uit!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 10 mei 2009 - 21:22   quote  deeplink  
AMEN!
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 10 mei 2009 - 21:25   quote  deeplink  
ik denk dat leo en mario maar is om de tafel met kevin moeten gaan zitten met een stappel dvd tjes om te laten zien hoe je moet verdedigen en wat ze van een speler verwachten niets meer niets minder als het dan nog niets word kan hij in de volgende winterstop vertrekken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 21:25 schreef nieuwerbrug het volgende:
ik denk dat leo en mario maar is om de tafel met kevin moeten gaan zitten met een stappel dvd tjes om te laten zien hoe je moet verdedigen en wat ze van een speler verwachten niets meer niets minder als het dan nog niets word kan hij in de volgende winterstop vertrekken
Hij was spits vandaag?
puffin
 puffin - zondag 10 mei 2009 - 21:29   quote  deeplink  
maakte gelijk hands (kregen we nog een pingel mee ook, vuiltje -1-van-de-velen- in de ogen van Blom)en vervolgens ging 'ie forechecken alsof hij aan het rugby-en was. De hark en hurk!
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 10 mei 2009 - 21:32   quote  deeplink  
dan heb hij per ongeluk de verkeerde dvd tjes gezien van rugby kan gebeuren
sevillana
 sevillana - zondag 10 mei 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 21:25 schreef nieuwerbrug het volgende:
ik denk dat leo en mario maar is om de tafel met kevin moeten gaan zitten met een stappel dvd tjes om te laten zien hoe je moet verdedigen en wat ze van een speler verwachten niets meer niets minder als het dan nog niets word kan hij in de volgende winterstop vertrekken
Hij moet zich puur bezig houden met het uitschakelen van de tegenstander. Een beetje discipline bij brengen lijkt me niet verkeerd, je bent toch nooit te oud om te leren?
puffin
 puffin - zondag 10 mei 2009 - 21:56   quote  deeplink  
verwacht niet veel leervermogen meer bij dhr. H. Blijft dezelfde fouten maken, en er was eens een gezegde over ezels en het hoofd stoten...
Peer
 Peer - zondag 10 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Hij is of geblesseerd of pakt de verkeerde kaarten; opzouten met die vent!
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 04:59   quote  deeplink  
vond het een belachelijke rode kaart, dan had die cisse er ook 1 moeten krijgen.
Els
 Els - maandag 11 mei 2009 - 06:51   quote  deeplink  
Heb ook na het zien van de tvbeelden nog steeds sterke twijfels of het wel rood was. Scheids was op z'n best inconsequent, maar in mijn ogen gewoon uiterst slecht. En puffin, het feit dat hij woordvoerder was, zegt iets over z'n leiderschapskwaliteiten, en dat is is dus het enige zeer positieve aan hem. Schei uit met je gejammer over die kutverbeek, de punten en de plaats van Feyenoord zeggen toch genoeg.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 07:29   quote  deeplink  
Verbeek is een lul.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 11 mei 2009 - 09:47   quote  deeplink  
en nog een slappe ook...
mike69
 mike69 - maandag 11 mei 2009 - 09:57   quote  deeplink  
weer rood gehad hij is veel te zwak(oud) voor topvoetbal en een behoorlijke i.w.a.b.(ik weet alles beter)opzouten alleen maar problemen waar wij en mario been niet op zitten te w88 mike

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat moeten we met Hofland









0.0097091