|
|
hotjumper
|
|
|
vond de cler en tiendalli dramatischer, en dan heb ik nog niet eens over die trekpop die in doel stond. onterecht rood voor hofland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we volgend seizoen nog veel plezier aan Hofland beleven. En hopelijk kan Vlaar veel van m leren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als vlaar fit is hoort hofland op de bank. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hofland liefst zo vlug mogelijk verkopen enof laten vertrekken , heeft totaal niets gebracht is veel gebleseerd en verdiend nog eens een veel te hoog loon , dus weg strepen |
|
|
|
|
Eli
|
|
|
TERECHT ROOD en ook nog Hands maken en eenstrafschop krijgen, dus eigenlijk 2x rood. FORZA RODA |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
weg met tiendalli en de cler! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 04:59 schreef hotjumper het volgende:vond het een belachelijke rode kaart, dan had die cisse er ook 1 moeten krijgen. dat is zeker waar!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 12:53 schreef Eli het volgende:TERECHT ROOD en ook nog Hands maken en eenstrafschop krijgen, dus eigenlijk 2x rood. FORZA RODA verkeerde afslag genomen? Je zit nu namelijk in 010! |
|
|
|
|
realist
|
|
|
HOFLAND is gewoon te langzaam dat kan een blinde nog zien!!! Zeker als je aanvallend voetbal wilt spelen volgend jaar. Gewoon proberen te verkopen en proberen om Kum van ado te halen of granquist van groningen. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
laten vertrekken , desnoods voor een klein prijssie maar van zijn salaris moeten we af! pffff of geblesseerd of dom geschorst................ |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Kevin kan misschien in een ruil betrokken worden met een speler uit Zuidlimburg van Fortuna (die hebben een aardige spits ben naam kwijt), MVV (Thibaut) of Roda, i.e. Meeuwis, Cisse, Kah, Oper of van mijn part die Marokkaanse mispunt Hadouir |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Stuur Hofland naar Griekenland en ruil hem met Majstorovic!!! |
|
|
|