BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leerdam IS GEEN rechtsback!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 14:59   quote  deeplink  
Ik heb Vlemmings er goed op staan maar 1 ding begrijp ik echt niet : Leerdam rechtsback met tiendalli en greene achter de hand! Leerdam is een leuk voetballertje maar (nog) niet eredivisie waardig en als rechtsback is t echt drama , dat hebben we gezien tegen twente en verdomd vandaag zet ie hem er weer neer! wat is dat toch met trainers , ze moeten en zullen altijd 1 speler erin zetten en blijven dat doen ondanks ze er niets van bakken , lievelingetje noemen ze dat toch?
danny four
 danny four - zondag 03 mei 2009 - 15:18   quote  deeplink  
Idd gvrr wonderlijke fratsen...
damien
 damien - zondag 03 mei 2009 - 15:24   quote  deeplink  
zelfs een goeie trainer maakt fouten
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 15:38   quote  deeplink  
dit is geen fout , dit is gewoon bewust tegen de stroom ingaan , lijkt wel of elke trainer dat opzettelijk doet om tegen alles in te gaan of laten zien dat ie zijn eigen weg gaat ofzo.............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 03 mei 2009 - 16:07   quote  deeplink  
100% eens!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 mei 2009 - 17:05   quote  deeplink  
Tiendalli speelt toch ook kut, kan je beter iemand minuten laten maken die volgend jaar nog door kan groeien.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 03 mei 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Ja maar niet op rechtsback!!!!! Is niet zijn positie!!! is hetzelfde als Vincken op rechtsback of Tomasson als laatste man om ze maar speelminuten te laten maken!!!
Sjerrie
 Sjerrie - zondag 03 mei 2009 - 17:53   quote  deeplink  
inderdaad een hele merkwaardige keuze waar ik me ontzettend aan stoor !!
is het nu al 100% zeker dat Tiendalli straks vertrekt????

Is toch te hopen dat straks Mario Leerdam niet misbruikt op de RB positie.....
Leerdam kan je komend seizoen beter verhuren.. een jongen met veel potentie maar op dit moment gewoon nog niet rijp genoeg..

Tiendalli weg doen zal ontzettend dom zijn!!!!!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 18:00   quote  deeplink  
maar Dani komt toch!
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 mei 2009 - 18:01   quote  deeplink  
ow ik dacht dat Fernandez kwam.
Sjerrie
 Sjerrie - zondag 03 mei 2009 - 18:04   quote  deeplink  
zal Mario dan Leerdam met dani willen laten vechten om de RB positie???
terwijl je een echte back hebt??
Marciano
 Marciano - zondag 03 mei 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 17:05 schreef hotjumper het volgende:
Tiendalli speelt toch ook kut, kan je beter iemand minuten laten maken die volgend jaar nog door kan groeien.
Ben ik het niet mee eens ik vind Tiendalli prima spelen!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 17:05 schreef hotjumper het volgende:
Tiendalli speelt toch ook kut, kan je beter iemand minuten laten maken die volgend jaar nog door kan groeien.
je moet nu het sterkste elftal neerzetten en geen fuck te maken met volgend jaar!
fr9
 fr9 - zondag 03 mei 2009 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 17:05 schreef hotjumper het volgende:
Tiendalli speelt toch ook kut, kan je beter iemand minuten laten maken die volgend jaar nog door kan groeien.
nou tiendalli speelt de laatste tijd echt niet kut hoor hij krijgt alleen geen kans meer van vlemmings in de basis terwijl dat ie de laatste duels iederee keer erin is gekomen voor Leerdam omdat die weer een domme gele kaart pakt
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 18:18   quote  deeplink  
yep!
Jeli
 Jeli - zondag 03 mei 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 14:59 schreef jantje 1974 het volgende:
wat is dat toch met trainers , ze moeten en zullen altijd 1 speler erin zetten en blijven dat doen ondanks ze er niets van bakken , lievelingetje noemen ze dat toch?
Precies! Dat gedrag zie je zelfs in het amateurvoetbal en in de jeugdelftallen. Een trainer wil vooral niet de meest voor de hand liggende opstelling kiezen. Anders krijgen de mensen blijkbaar het idee dat iedereen trainer kan zijn en dat is natuurlijk niet zo (volgens de heren trainers dan).
Kadaver
 Kadaver - zondag 03 mei 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 18:10 schreef Marciano het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens ik vind Tiendalli prima spelen!
Ogen in je rug? Tiendalli is structureel te laat bij de man die hij moet dekken. Het enige wat hij doet is reageren ipv actief verdedigen. Kiezen tussen Leerdam, Greene of Tiendalli als rechtsback is een kwestie van een muntje opgooien.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2009 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 18:48 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Ogen in je rug? Tiendalli is structureel te laat bij de man die hij moet dekken. Het enige wat hij doet is reageren ipv actief verdedigen. Kiezen tussen Leerdam, Greene of Tiendalli als rechtsback is een kwestie van een muntje opgooien.
eens. Plus Leerdam is de enige die je houdt. Dus dan maar de jeugd laten leren en op tijd ingrijpen.

Vlemmings laat in ieder geval wel zien ballen te hebben door die jongen gewoon naar de kant te halen.

Uitleg was overbodig. Snapt t zelf ook wel.
puffin
 puffin - zondag 03 mei 2009 - 20:13   quote  deeplink  
één van de eerste reacties was dat het tegen Twente ook al was fout gegaan (en niet zo'n beetje tegen Elia) en dhr. V besloot toen om Leerdam te wisselen. Welnu, vandaag weer hetzelfde liedje, voorbij gelopen, domme sliding met verkeerde, te late inzettende been en hup: pingel en geel. Dan er maar weer uithalen, waarom zo eigenwijs? De jongeman heeft een postuur dat niet bij een back past en verliest daarom duel op duel. Overigens verwacht ik niet dat Tiendalli of Greene beter speelt op die plek. Toch moet de jeugd niet laten spelen om het spelen, het gaat volgens mij om een belangrijke nacomp.plek en dan is het eigenwijs van dhr. V om hem daar opnieuw te laten falen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 mei 2009 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 20:13 schreef puffin het volgende:
één van de eerste reacties was dat het tegen Twente ook al was fout gegaan (en niet zo'n beetje tegen Elia) en dhr. V besloot toen om Leerdam te wisselen. Welnu, vandaag weer hetzelfde liedje, voorbij gelopen, domme sliding met verkeerde, te late inzettende been en hup: pingel en geel. Dan er maar weer uithalen, waarom zo eigenwijs? De jongeman heeft een postuur dat niet bij een back past en verliest daarom duel op duel. Overigens verwacht ik niet dat Tiendalli of Greene beter speelt op die plek. Toch moet de jeugd niet laten spelen om het spelen, het gaat volgens mij om een belangrijke nacomp.plek en dan is het eigenwijs van dhr. V om hem daar opnieuw te laten falen.
Als de scheids een beetje had opgelet was het een corner en geen gelekaart en strafschop.V Leerdam zijn talent vind je terug op het middenveld dus Vlemmings gebruik hem dan voor die positie en misbruik hem niet als rechtback zoals Greene ook letterlijk is vermoord in de verdediging van Feyenoord.
Kadaver
 Kadaver - zondag 03 mei 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 20:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zoals Greene ook letterlijk is vermoord in de verdediging van Feyenoord.
Eens, volgens mij was Greene erg sterk als centraal verdediger.
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 mei 2009 - 20:47   quote  deeplink  
volgens mij is greene gewoon Feyenoord onwaardig.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 20:47 schreef hotjumper het volgende:
volgens mij is greene gewoon Feyenoord onwaardig.
geworden ja.
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 mei 2009 - 21:12   quote  deeplink  
oke
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 mei 2009 - 21:54   quote  deeplink  
volgens mij was ie dat gewoon, feyenoord onwaardig............
sevillana
 sevillana - zondag 03 mei 2009 - 22:13   quote  deeplink  
Had idd ook liever gezien dat Tiendalli op rechtsachter was gestart, zeker in deze wedstrijd. Maar ja, achteraf .........................................
Feyenoord heeft wel de kansen gehad om te scoren en met de effectiviteit van een Barca hadden ze eigenlijk misschien wel op 2-1 of 3-1 moeten komen. Ach, een gelijkspel is uiteindelijk misschien toch wel terecht.
Overigens, "vriend" Luinge was ook weer een groot drama!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2009 door sevillana --
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 mei 2009 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2009 - 22:13 schreef sevillana het volgende:
Had idd ook liever gezien dat Tiendalli op rechtsachter was gestart, zeker in deze wedstrijd. Maar ja, achteraf .........................................
Feyenoord heeft wel de kansen gehad om te scoren en met de effectiviteit van een Barca hadden ze eigenlijk misschien wel op 2-1 of 3-1 moeten komen. Ach, een gelijkspel is uiteindelijk misschien toch wel terecht.
Overigens, "vriend" Luinge was ook weer een groot drama!
over dat laatste.. ik zat me gisteren af te vragen hoeveel wedstrijden die Luinge gefloten heeft, we eigenlijk verloren hebben.

Ik ga t eens uitzoeken.
Kadaver
 Kadaver - maandag 04 mei 2009 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 06:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

over dat laatste.. ik zat me gisteren af te vragen hoeveel wedstrijden die Luinge gefloten heeft, we eigenlijk verloren hebben.

Ik ga t eens uitzoeken.
Sue the motherfucker!
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 mei 2009 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 08:59 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Sue the motherfucker!
A boy named sue?
vossie69
 vossie69 - maandag 04 mei 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Heren,

alhoewel ik denk dat er ook dames op dit forum zitten of heren die er werkelijk helemaal niets van begrijpen..Ten eerste: Tiendalli is nog niet weg. Ik moet nog zien of die Fernandez wel beter is! Tiendalli speelt gewoon een goed seizoen, zeker gezien de rest van het elftal, ondanks er iedere keer geen vertrouwen in hem is staat hij er wel..Neem tegen Twente, die junior Leerdam werd helemaal zoekgespeeld door Elia, goede voetballer trouwens, en hup Tiendalli komt erin en die man heeft geen pepernoot meer geraakt. Leerdam is een leuke voor Excelsior, dit gaat om veel geld, playoffs....EUROPEES voetbal dan ga je toch geen onzekere junior op een positie laten stan waar die al bewezen heeft en niets van te kunnen...Ik vind Vlemmings een prima trainer maar dit begrijp ik gewoon niet, hij moet er elke wedstrijd weer achter komen!! Geef Tiendalli nu gewoon het vertrouwen en verleng zn contract en het word de opvolger van Brett Emerton!!
Coentje70
 Coentje70 - maandag 04 mei 2009 - 11:15   quote  deeplink  
Feyenoord speelt bewust niet in de sterkste opstelling durf ik te beweren !! Leerdam is geen rechtsback en dat weet Vlemmings ook , Tiendalli schakelt iedereen uit en steeds weer op de bank,nu weer van der Gun uit de wedstrijd na wissel.
Het kost blijkbaar geld om Tiendalli op te stellen want dit heeft niets meer met voetbalkwaliteiten te maken is wel erg duidelijk.
Leerdam faalt tegen Nac,Twente en Utrecht. Benieuwd of Tiendalli zondag speelt of dat we weer in de maling worden genomen en dadelijk europees voetbal missen door dit politieke spel.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 04 mei 2009 - 11:22   quote  deeplink  
Leerdam is een goede speler maar Tiendalli is beter als rechtsback. Het is niet te begrijpen dat men Tiendalli nu alweer laat gaan want het valt nog maar te bezien of Dani Fernandez beter is. Die overblijfselen uit Barcelona 2 zijn niet altijd versterkingen gebleken
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 mei 2009 - 11:47   quote  deeplink  
volgens Mario wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 mei 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Ik snap t niet hoor.. een blinde kan zien dat Tiendalli tekort komt...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 04 mei 2009 - 13:28   quote  deeplink  
precies...........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 10:40 schreef vossie69 het volgende:
Heren,

alhoewel ik denk dat er ook dames op dit forum zitten of heren die er werkelijk helemaal niets van begrijpen..Ten eerste: Tiendalli is nog niet weg. Ik moet nog zien of die Fernandez wel beter is! Tiendalli speelt gewoon een goed seizoen, zeker gezien de rest van het elftal, ondanks er iedere keer geen vertrouwen in hem is staat hij er wel..Neem tegen Twente, die junior Leerdam werd helemaal zoekgespeeld door Elia, goede voetballer trouwens, en hup Tiendalli komt erin en die man heeft geen pepernoot meer geraakt. Leerdam is een leuke voor Excelsior, dit gaat om veel geld, playoffs....EUROPEES voetbal dan ga je toch geen onzekere junior op een positie laten stan waar die al bewezen heeft en niets van te kunnen...Ik vind Vlemmings een prima trainer maar dit begrijp ik gewoon niet, hij moet er elke wedstrijd weer achter komen!! Geef Tiendalli nu gewoon het vertrouwen en verleng zn contract en het word de opvolger van Brett Emerton!!
Had jij het nou over dames en heren die er op dit forum niets van begrijpen???? Tiendalli de nieuwe Brett Emerton??? Whahahahahaahahahahahaha!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 mei 2009 - 11:59   quote  deeplink  
in geen 100 jaar.............
Kadaver
 Kadaver - woensdag 06 mei 2009 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 13:23 schreef Stylzz het volgende:
Ik snap t niet hoor.. een blinde kan zien dat Tiendalli tekort komt...
Zie het maar zo, wanneer een speler moet vertrekken of is vertrokken, worden alleen zijn goede punten herdacht.
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 06 mei 2009 - 12:15   quote  deeplink  
hij loopt de goede voetballers al jaren in de weg, opzouten die gast.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 mei 2009 - 14:07   quote  deeplink  
Hij wordt hoogstens de nieuwe Ostlund, hoewel die verdedigend nog beter was.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 14:39   quote  deeplink  
Ostlund was een verdedigingsbeest maar voetballen kon hij niet!!!! weinig backs die net als hem verdedigen. mandekking was hij een ster in maar ook het enige wat hij kon.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 mei 2009 - 15:05   quote  deeplink  
vind ik genoeg..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 mei 2009 - 15:13   quote  deeplink  
voor een back..ja zat. Gewoon de ballen inleveren bij bahia :)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 mei 2009 - 15:14   quote  deeplink  
ja
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 mei 2009 - 15:15   quote  deeplink  
Het goede nieuws is dat Slofland en Hory weer bij de groep aansluiten
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 15:15   quote  deeplink  
Bij Bahia inleveren??????Zit je naar mijn mening in dezelfde richting. Bahia kan wel meer maar is ook geen echte opbouwer.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 mei 2009 - 15:17   quote  deeplink  
Gewoon naar wijnaldum verdedigen moet je altijd van het doel af doen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 mei 2009 - 15:21   quote  deeplink  
daarom stond er ook een smiley achter FTID....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 15:23   quote  deeplink  
O ja nu je het zegt!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 mei 2009 - 16:08   quote  deeplink  
je moet je smileys ook ondertitelen voor die sudeten-belg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leerdam IS GEEN rechtsback!









0.0070719