|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 08:21 schreef nummer10 het volgende:hahahahaha TE GRAPPIG ! elke keer het zelfde liedje.. zit het tegen moet de trainer weg.. ONZIN NATUURLIJK ! ik ben het ermee eens dat MvB heeft gefaald om er een team van te maken.. MAAR jullie denken dat dat kan binnen 1 seizoen ? die jaren ervoor is AJAX zo verkracht en daar word MvB nu op aangerekend.. tuurlijk is dat logisch als je een trainer bent van Ajax.. MAAR ik vind NIET dat je het de Trainer alleen op de schuld kan geven.. we worden 3de nou en ? voorrondes CL hadden we toch niet gehaald dus waren we ook in de UEFA gekomen.. en julie Vergeten wel.. 3de met alles nieuw.. 1/8 finale UEFA met prachtig voetbal.. welke trainer is dat gelukt de laatste jaren ? nee jongens ik ben ervan overtuigd dat het aan de spelers groep ligt.. als je de kans hebt om 2de te worden met vooruitzicht CL voetbal.. dan doe je als speler er wat aan.. daar moet een trainer niet eens nodig zijn.. dan moet je ZELF de inzet hebben om die 2de plek te pakken.. bedoel ik weet neit wie van jullie allemaal op voetbal zitten maar STEL je staat 3de en je hebt kans op de 2de plaats.. dan zeggen jullie als spelers toch van KOMAAN GVD AANPAKKE DIE HAP ! teminste ik wel.. GEHEEL MEE EENS NR10. heb ik gister ook al zo vaak aangegeven, maar toen was zowat niemand het ermee eens. en onterecht. marco motiveert die zakkenwassers voldoende. maar deze zelfoverschatte "prof" voetballers gooien er met de pet naar en hebben zelf geen zin enkele moeite voor plek 2 te verrichten. nou dan word het je vast in de schoot geworpen door sparta. we hebben het gezien. en dan komen mensen over de trainer zeuren. rot toch op man. marco doet zijn best en is een echte ajacied. de spelers laten hem wekelijks in de steek. zou goed zijn als hij dit stelletje zakkenwassers de laan uit stuur en ajax 2 opstelt. die zouden wel winnen presteren en zich bewijzen tegenover de supporters |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 09:21 schreef nummer10 het volgende:nog ff wat.. we Verliezen van kleintjes... MAAR ze winnen wel van HSV (die waarschijnlijk de finale UEFA haalt) we winnen van Fiorentina en we laten zien aan OM wat voetbal is.. leg het maar uit.. ligt het aan de caoch als de spelers denken dat ze met gemak winnen van Sparta ? dat is toch de zwakte van deze spelers groep ? dat ze denken dat ze god zijn omdat ze winnen van HSV enzo ? haha idd. afgelopen jaren heeft nobody in de UEFA zo goed gepresteerd. geen adriaanse hoor. de spelers geven gewoon niet thuis als groep tegen de kleinere clubjes. en hierdoor word je geen kampioen en mis je plek 2 nu. kampioen word je over 34 wedstrijden. dus ook tegen volendam/sparta/vitess/willem2!!! mee eens of niet |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 12:49 schreef bully het volgende:[..] 1/8 finale UEFA met prachtig voetbal? weet niet of jij die wedstrijden heb gezien maar ik heb dat prachtige voetbal waar jij over praat niet gezien een ajax onder druk en gelukkig scorend door leonardo enige lichtpuntje was dat er in de uefa wel vechtlust was alleen tegen marseille werd goed gevoetbalt maar kwam het tactische onvermogen van marco wel heel duidelijk tevoorschijn en geen trainer nodig ? volgens mij is de trainer degeen die de poppetjes neerzet en ook bepaald wie er gewisseld word als het op bepaalde positie niet loopt ik volg ook nog steeds mijn clubje die 1e klasse speeld ook omdat mijn zoontje daar in de jeugd voetbalt daar was dit seisoen ook een trainers wissel die wel degelijk wat heefd uitgemaakt dus zoals jij zegt als je tweede kan worden heb je vechtlust maar dat gaat niet op als je een elftal heb waar meerdere spelers geen zelfvertrouwen meer hebben door het beleid van deze trainer die ook de taak heefd het team te motiveren maar het tegenovergestelde heefd bereikt na 1 seisoen opbouw van een team verwacht ik geen landstitel maar wel een team dat groeiende is maar dat zie ik bij dit team nog steeds niet het zit nog steeds als los zand in mekaar en doorgaan met een trainer waarvan het volgende seisoen ook een vraagteken is omdat hij totaal geen ervaring heefd en zich ook nog nooit heefd bewezen lijkt mij geen goede optie ja blijf maar bij het verhaal van jezelf. de wijze waarop interesseert niemand een flikker. het gaat er gewoon over dat je zo ver bent gekomen in Europa.. en ook eigenlijk verdiend naar de 1/4 ronde toe mag! mooi voetbal boeid niemand, resultaten daarentegen wel... en die drukken wat uit. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 13:55 schreef nummer10 het volgende:kan je een trainer afrekenen of geblesseerden waardoor hij het hele seizoen MOEST veranderen ? heeft de afgelopen jaren niet bewezen dat elke keer veranderen geen zin heeft ? denk je nu werkelijk dat welke trainer dan ook de troep op kan ruimen wat de afgelopen jaren is gemaakt in 1 seizoen ? nee sorry kerel dat gaat niet lukken ook al heet je Wenger wenger heeft ook idd hetzelfde bij arsenal meegemaakt. en hij heeft ook echt enkele opbouw jaren gehad. arsenal staat weleens vaker aan het eind van de rit zonder prijzen. word nu ook om de kop van wenger gevraagd? nee bully!!! jij bent echt koppig man.
ajax speelde mooie en goed voetbal toen gabri,vertonghen en lindgren op de middenlinie stonden. het middenveld werd tenminste niet OVERLOPEN. dat is nu wel het geval.
met stekelenburg had bassie een goede en betrouwbare doelman die al jaren meegaat. de verdediging was een zwakke schakel.. ook deze was een poosje ondoorlaatbaar.... en dan hoorde opeens niemand meer hierover. dus vrij cliche om nu allerlei soorten redenen te gaan zoeken om MARCO de schuld te geven. grow up! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 14:26 schreef bully het volgende:het excuus van geblesseerde vind ik zeer zwak ook op de momenten dat die er bijna niet waren werd er constant in het team gewisseld en de laatste jaren heefd alleen bewezen dat als je een onervaren trainer aansteld die toevallig topvoetballer is geweesd dat het dan blijft misgaan en meeste hier verwachten ook niet dat het in 1 seisoen gelijk goed gaat maar wel dat je kan zeggen er zit groei in dit team maar de conclusie is van 1 jaar marco dat dit team nog steeds als los zand in mekaar zit een az en een twente hebben het beide met een kwalitatief mindere selectie beter gedaan dan ons aller ajax ja en ook dat een ervaren trainer als van gaal bij az afgelopen jaar bijna NACOMPETITIE speelde. je kletst alleen maar jongen. altijd zo negatief. als je een hekel aan Marco hebt moet je dat niet hier mee gaan verwarren! wat was AZ nu als van gaal afgelopen seizoen was ontslagen. GEEF MIJ HIER EENS ANTWOORD OP JONGEN! |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 14:57 schreef Krunk het volgende:[..] ja en ook dat een ervaren trainer als van gaal bij az afgelopen jaar bijna NACOMPETITIE speelde. je kletst alleen maar jongen. altijd zo negatief. als je een hekel aan Marco hebt moet je dat niet hier mee gaan verwarren! wat was AZ nu als van gaal afgelopen seizoen was ontslagen. GEEF MIJ HIER EENS ANTWOORD OP JONGEN! Waren ze ook kampioen geworden,omdat van basten ook dit jaar de zaak verprutsen mag sjakie!!! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 14:42 schreef Krunk het volgende:[..] er is wel een stijgende lijn. zie mijn post hierboven. have faith in Marco. de selectie faalt wekelijks, niet de staf hoor. spelers voeren hun opdrachten niet uit, en spelen en zijn meer met zichzelf bezig dan met clubbelang. welke stijgende lijn? kom eens met argumenten waar je jou alleswetende mening mee onderbouwd |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 14:53 schreef Krunk het volgende:[..] ja blijf maar bij het verhaal van jezelf. de wijze waarop interesseert niemand een flikker. het gaat er gewoon over dat je zo ver bent gekomen in Europa.. en ook eigenlijk verdiend naar de 1/4 ronde toe mag! mooi voetbal boeid niemand, resultaten daarentegen wel... en die drukken wat uit. bij mensen zoals jou tellen alleen de resultaten misschien maar verder kijk je dus niet ook niet dat je met de resultaten helemaal niks heb bereikt over 10 jaar praten ze alleen nog maar over dat we in 2009 alweer geen kampioen zijn geworden en alweer geen cl en heefd niemand het meer over die zogenaamde resultaten van jou en als ik tip mag geven verander die toon eens van jou agresieve typwijze en laat anderen hier in hun waarde want als jij nou de alleswetende persoon bent die overal de oplossing voor weet zoals je je hier voordoet waarom zit jij dan niet in het ajax bestuur of in trainers staf? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dus omdat ik zeg dat ze geen mooi voetbal speelde en antwoord gaf op hetgeen jij zei dat mooi voetbal niet telt alleen resultaten waarop ik zei dat ze over die resultataten over 10 jaar niet meer praten spreek ik mezelf tegen? denk dat jij dan de enige bent die dat zo ziet dan want ik zie het niet en alweer ontwijk je de rest van mijn verhaal waarop je gewoon het antwoord niet weet |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
gister was je nog wel eerlijk over je cluppie en marco , vandaag ga je weer op je oude voet verder , je gaat die vBasten ook nog lopen verdedigen?
Als je 35 milj mag investeren , de complete zeggenschap hebt over t transfer beleid (dus ook de verkoop van KJ) en je bent na 33 wedstrijden nog geen stap verder , geen enkele lijn in je spel dan heb je gefaald en ben je niet geschikt! Tuurlijk hebben ze een paar goede wedstrijden gespeeld maar dat mag ook wel met zo een selectie ! Een goede trainer zorgt voor balans over een heel seizoen , als je nu al hoort dat er spelers zijn (emanuelson onder andere) die Elia adviseren NIET naar AJAX te gaan zolang MvB er zit dan weet je toch dat t niet goed zit daar! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:23 schreef jantje 1974 het volgende:gister was je nog wel eerlijk over je cluppie en marco , vandaag ga je weer op je oude voet verder , je gaat die vBasten ook nog lopen verdedigen? Als je 35 milj mag investeren , de complete zeggenschap hebt over t transfer beleid (dus ook de verkoop van KJ) en je bent na 33 wedstrijden nog geen stap verder , geen enkele lijn in je spel dan heb je gefaald en ben je niet geschikt! Tuurlijk hebben ze een paar goede wedstrijden gespeeld maar dat mag ook wel met zo een selectie ! Een goede trainer zorgt voor balans over een heel seizoen , als je nu al hoort dat er spelers zijn (emanuelson onder andere) die Elia adviseren NIET naar AJAX te gaan zolang MvB er zit dan weet je toch dat t niet goed zit daar! jantje: maakt het iemand nou uit hoe je in de 1/4 finale van de UEFA komt? als je er maar bent en kunt winnen. zelfs niet boeiend als dit door strafschoppen komt. daar ging het hier over. bully zei dat ajax niet denderend speelde in de UEFA. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
je reageert weer totaal niet op wat ik schrijf , geeft totaal je eigen wending en dendert maar door! Ajax speelde leuk in de Uefa maar kwam niet verder dan de 1/8e finale wat ook niks is , verder hebben ze NIETS laten zien en is t nog slechter dan vorig jaar om deze tijd want toen stond er tenminste nog wel een team , nu is t totaal uit elkaar gevallen door alle spelletjes die MvB met de spelers heeft gespeeld : stekelenburg,suarez,sulejmani,gabri,emanuelson,vertonghen allemaal jongens die hij met zijn rare fratsen naar de klote heeft geholpen en deze jongens hebben 2 opties : Marco weg of wij weg!
dit nieuws moet jij toch weten met je inside info , zelfs ik heb t al gehoord van mensen die dicht binnen Ajax staan en ik ben nog wel een Feyenoorder................................. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:43 schreef jantje 1974 het volgende:je reageert weer totaal niet op wat ik schrijf , geeft totaal je eigen wending en dendert maar door! Ajax speelde leuk in de Uefa maar kwam niet verder dan de 1/8e finale wat ook niks is , verder hebben ze NIETS laten zien en is t nog slechter dan vorig jaar om deze tijd want toen stond er tenminste nog wel een team , nu is t totaal uit elkaar gevallen door alle spelletjes die MvB met de spelers heeft gespeeld : stekelenburg,suarez,sulejmani,gabri,emanuelson,vertonghen allemaal jongens die hij met zijn rare fratsen naar de klote heeft geholpen en deze jongens hebben 2 opties : Marco weg of wij weg! dit nieuws moet jij toch weten met je inside info , zelfs ik heb t al gehoord van mensen die dicht binnen Ajax staan en ik ben nog wel een Feyenoorder................................. Ik ben het met je eens dat ze geen hecht team hebben, maar ze staan nog steeds derde wat op zich nou ook weer niet zo'n slechte prestatie is. Nog altijd (ruim) boven PSV en Feyenoord! Persoonlijk heb ik wel vertrouwen in van Basten, dus ik hoop dat hij de tijd krijgt om een jaar verder te gaan en zijn visie kan uitvoeren.
Het Nederlands elftal was ook hele lange tijd geen team met telkens weer wisselingen qua spelers posities enzo, maar uiteindelijk op het EK stond er een zeer goed elftal en als het drama met Boulahrouz niet was gebeurd hadden ze zo de finale kunnen behalen... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
het ek word nu wel geromantiseerd naar mijn mening want enige dwingende en goede wedstrijd die ik heb gezien was tegen italie tegen frankrijk had het ook andersom kunnen zijn want op het veld had oranje weinig intebrengen en beste kansen waren voor frankrijk die er te weinig mee deed maar ze counterde wel mooi wat ook de overwinning bracht laatste wedstrijd kregen we een moegestreden roemenie`tegen en tegen rusland kregen ze een heel mooi tactisch lesje wat weinig met het drama boularouz te maken had en het gaat mij ook niet zozeer over de positie waarop ajax is geeindigt maar wel de stijgende lijn die nog steeds niet zichtbaar is en wat ik voor de vooruitzichten voor volgend seisoen wel belangrijk vind en daarbij komt natuurlijk ook nog de inkomsten die we door het missen van de cl missen want weer een overbruggings jaar vind ik teveel van het goede
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2009 door bully -- |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 17:50 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik ben het met je eens dat ze geen hecht team hebben, maar ze staan nog steeds derde wat op zich nou ook weer niet zo'n slechte prestatie is. Nog altijd (ruim) boven PSV en Feyenoord! Persoonlijk heb ik wel vertrouwen in van Basten, dus ik hoop dat hij de tijd krijgt om een jaar verder te gaan en zijn visie kan uitvoeren. Het Nederlands elftal was ook hele lange tijd geen team met telkens weer wisselingen qua spelers posities enzo, maar uiteindelijk op het EK stond er een zeer goed elftal en als het drama met Boulahrouz niet was gebeurd hadden ze zo de finale kunnen behalen... idd boudy. gun hem nog een jaar, en daarna mag je indien het slecht gaat hem met de grond gelijk maken. dit is ZIJN eerste bouwjaar. de shit die mensen hiervoor jarenlang hebben opgebouwd heeft niks met marco te maken. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 23:32 schreef bully het volgende:het ek word nu wel geromantiseerd naar mijn mening want enige dwingende en goede wedstrijd die ik heb gezien was tegen italie tegen frankrijk had het ook andersom kunnen zijn want op het veld had oranje weinig intebrengen en beste kansen waren voor frankrijk die er te weinig mee deed maar ze counterde wel mooi wat ook de overwinning bracht laatste wedstrijd kregen we een moegestreden roemenie`tegen en tegen rusland kregen ze een heel mooi tactisch lesje wat weinig met het drama boularouz te maken had en het gaat mij ook niet zozeer over de positie waarop ajax is geeindigt maar wel de stijgende lijn die nog steeds niet zichtbaar is en wat ik voor de vooruitzichten voor volgend seisoen wel belangrijk vind en daarbij komt natuurlijk ook nog de inkomsten die we door het missen van de cl missen want weer een overbruggings jaar vind ik teveel van het goede Bully alweer kom je met mooie fratsen aanzetten over het EK. snap je het nou echt niet. resultaat wat bassie heeft geboekt in de poelfase is belangrijk, niet of je een hakje achter het stambeen kan leveren! punten is resultaat. en resultaat zorgt voor de volgende ronde, en niet meer en vooral al niet het attractieve spel waar jij over zeurt! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2009 - 23:32 schreef bully het volgende:het ek word nu wel geromantiseerd naar mijn mening want enige dwingende en goede wedstrijd die ik heb gezien was tegen italie tegen frankrijk had het ook andersom kunnen zijn want op het veld had oranje weinig intebrengen en beste kansen waren voor frankrijk die er te weinig mee deed maar ze counterde wel mooi wat ook de overwinning bracht laatste wedstrijd kregen we een moegestreden roemenie`tegen en tegen rusland kregen ze een heel mooi tactisch lesje wat weinig met het drama boularouz te maken had en het gaat mij ook niet zozeer over de positie waarop ajax is geeindigt maar wel de stijgende lijn die nog steeds niet zichtbaar is en wat ik voor de vooruitzichten voor volgend seisoen wel belangrijk vind en daarbij komt natuurlijk ook nog de inkomsten die we door het missen van de cl missen want weer een overbruggings jaar vind ik teveel van het goede wat weer een overbruggingsjaar?! denk na man. bassie is pas sinds 1 seizoen coach. is hij nu ook plots verantwoordelijk voor het wanbeleid van Jaakke en van Geel? indien jij dit echt denkt... dan leef je in een fantasiewereld |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Bassie heeft gefaald , Bassie heeft vele spelers naar de klote geholpen (steek,vertonghen,lindgren,gabri,emanuelson,sulejmani) Bassie heeft domme aankopen gedaan(sno,wiellaert,oleguer) en Bassie heeft geen enkele lijn laten zien in t spel van Ajax : BASSIE IS ONGESCHIKT en had eerst bij een kleine club aan de slag moeten gaan om daar te leren wat hij nu verkeerd heeft gegaan en dan met name in t menselijke vlak , bassie denkt dat alle spelers t zo goed begrijpen als hij vroeger als speler deed maar dat is niet zo! Een wereldvoetballer is nog geen wereldtrainer (bassie,gullit,maradonna)!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
het ging hierover : wat weer een overbruggingsjaar?! denk na man. bassie is pas sinds 1 seizoen coach. is hij nu ook plots verantwoordelijk voor het wanbeleid van Jaakke en van Geel? indien jij dit echt denkt... dan leef je in een fantasiewereld
en dat is dus totaal iets wat hij niet heeft veroorzaakt |
|
|
|