BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slechte scheidsrechters kunnen ook voor Feyenoord een dramatisch eind van de competitie opleveren

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 04 mei 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Nu die vreselijke marchandeur Vink weer eens opzichtig in de fout ging in de blessuretijd bij Roda kan het competitieslot voor Feyenoord1 nog wel eens in een drama eindigen. Voor de Rottterdammers wel te verstaan.

Normaal gesproken wint Feyenoord a.s. zondag van de Limburgers maar wat nou als er vanwege die blunder van Vink in Kerkrade nou eens wordt besloten tot een goedmakertje. Snel een Feyenoorder eraf sturen etc etc. Alles is nu mogelijk.

De bezem door het scheidsrechterskorps en invoering van de mogelijkheid om belangrijke beslissingen aan te vechten (rechtmatigheid van doelpunten) is de enige manier om de corrupten in het zwart aan te pakken.

www.sportdwaas.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2009 door sportdwaas --
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 mei 2009 - 11:46   quote  deeplink  
ik denk dat de uefa erachter zit
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 04 mei 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Dat moet het zijn
Loos
 Loos - maandag 04 mei 2009 - 12:22   quote  deeplink  
Het is een complot vanuit Zeist om Roda terug te sturen naar de Jupiler League, kunnen ze daar lekker ballen tegen Fortuna Sittard.....
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 mei 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Ik verdenk Beckenbauer.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 04 mei 2009 - 13:28   quote  deeplink  
doe berlusconi maar...........
MarkFR
 MarkFR - maandag 04 mei 2009 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 11:30 schreef sportdwaas het volgende:
Nu die vreselijke marchandeur Vink weer eens opzichtig in de fout ging in de blessuretijd bij Roda kan het competitieslot voor Feyenoord1 nog wel eens in een drama eindigen. Voor de Rottterdammers wel te verstaan.

Normaal gesproken wint Feyenoord a.s. zondag van de Limburgers maar wat nou als er vanwege die blunder van Vink in Kerkrade nou eens wordt besloten tot een goedmakertje. Snel een Feyenoorder eraf sturen etc etc. Alles is nu mogelijk.

De bezem door het scheidsrechterskorps en invoering van de mogelijkheid om belangrijke beslissingen aan te vechten (rechtmatigheid van doelpunten) is de enige manier om de corrupten in het zwart aan te pakken.

www.sportdwaas.nl
Denk je dat we met 10 man niet van die Duitsers winnen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 04 mei 2009 - 13:34   quote  deeplink  
legt eraan wie er rood krijgt.......als makaay rood krijgt veranderd er niet zo veel volgens mij:D
sevillana
 sevillana - maandag 04 mei 2009 - 14:58   quote  deeplink  
over slechte scheids gesproken, zie nog maar weinig commentaar op Luinge, maar ik had zo nu en dan toch echt de indruk dat Utrecht gistermiddag met 12 man aan het spelen was!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 04 mei 2009 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 14:58 schreef sevillana het volgende:
over slechte scheids gesproken, zie nog maar weinig commentaar op Luinge, maar ik had zo nu en dan toch echt de indruk dat Utrecht gistermiddag met 12 man aan het spelen was!
heb je helemaal gelijk in, maar denk dat we dat wel gewend zijn.............
Nop
 Nop - maandag 04 mei 2009 - 16:00   quote  deeplink  
1x geel voor Utrecht zegt al genoeg als je de wedstrijd gezien hebt, Utrecht maaide iedereen in een straal van 2 meter omver :(

Maar ik hoorde uit betrouwbare bron dat luinge gister niet lekker in zijn vel zat;
er was iets met zijn moeder .... :)
sevillana
 sevillana - maandag 04 mei 2009 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 16:00 schreef Nop het volgende:
1x geel voor Utrecht zegt al genoeg als je de wedstrijd gezien hebt, Utrecht maaide iedereen in een straal van 2 meter omver :(

Maar ik hoorde uit betrouwbare bron dat luinge gister niet lekker in zijn vel zat;
er was iets met zijn moeder .... :)
dan had ie beter bij moeder thuis kunnen blijven!
MarkFR
 MarkFR - maandag 04 mei 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 13:34 schreef Jappie_FEY het volgende:
legt eraan wie er rood krijgt.......als makaay rood krijgt veranderd er niet zo veel volgens mij:D
Heb het meer over de kwaliteit van Roda:P Denk dat we met de beloften nog wel winnen, wat zijn die Limbo's slecht dit jaar, ongelofelijk..
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 10 mei 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Nou een dramatisch eind werd het dan niet maar sjonge sjonge wat deed Kevin Blom zijn best om het foutje van Vink goed te maken...

En wat speelde Feyenoord het 1e halfuur dramatisch slecht. Tiendalli leek wel omgekocht net als Timmer....

Het goede nieuws is dat Hofland godzijdank de playoffs niet meer in actie zal komen. Of ze de voorrondes halen ik weet het niet. De scheidsrechters hebben er in ieder geval weer alles aan gedaan om de competitie goed te beinvloeden. Wie gaat nu eens na of dat allemaal wel goed zit.
derq
 derq - zondag 10 mei 2009 - 16:54   quote  deeplink  
kut hofland, blegh.. al die b sterren moeten weg bij ons feyenoord!
tiendalli ook terecht de deur gewezen. kuipvrees.
R()b
 R()b - zondag 10 mei 2009 - 16:55   quote  deeplink  
Hey mij viel ook op dat Cisse niet juigde :s
Hij stak alleen ze hand een beetje op , dat hij niet wou juichen?
Nou wil ik geen geruchten de wereld in helpen , maar misschien weet iemand waarom?
Zou Feyenoord hem benaderd hebben (zeg ik heel zachtjes).
Of zijn dit illusies??
fey21
 fey21 - zondag 10 mei 2009 - 16:59   quote  deeplink  
van mij mag roda alsnog degraderen en dan nemen ze Blom lekker mee
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 10 mei 2009 - 17:11   quote  deeplink  
NAMENS RODA JC : BEDANKT FEYENOORD VOOR HET ZOMERAVOND VOETBAL .. SEE YOU NEXT SEASON... DIT IS ENGELS....

Edit Thomas:
Volgende keer geen caps meer, je schreeuwt nogal...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2009 door Thomas --
Kadaver
 Kadaver - zondag 10 mei 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 17:11 schreef ronnie 70 het volgende:
NAMENS RODA JC : BEDANKT FEYENOORD VOOR HET ZOMERAVOND VOETBAL .. SEE YOU NEXT SEASON... DIT IS ENGELS....
Goed dat je het zegt, ik had al bijna mijn Angolaanse woordenboek erbij gepakt.
fey21
 fey21 - zondag 10 mei 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 17:11 schreef ronnie 70 het volgende:
NAMENS RODA JC : BEDANKT FEYENOORD VOOR HET ZOMERAVOND VOETBAL .. SEE YOU NEXT SEASON... DIT IS ENGELS....
kunnen ze in belgie ook engels praten dan??
Sjeeses, er gaat plotseling een wereld voor me open.

ga maar gauw weer kabouter plop kijken!
puffin
 puffin - zondag 10 mei 2009 - 18:46   quote  deeplink  
Blom floot bizar slecht maar...wat dachten we van het spel in het eerste half uur van onze club. Misschien zoiets als 'bizar slecht'. En de rode kaarten, het was niet eens onterecht. Maar in de eigen spelersspiegel kijken zal wel weer niet meevallen.
Kadaver
 Kadaver - zondag 10 mei 2009 - 18:51   quote  deeplink  
De wedstrijd op zich was bizar slecht. Roda moet niet zeuren over die penalty, in de eerste helft hadden we die verdiend toen Kah bewust hands maakte maar niet gefloten werd.
Ronneke
 Ronneke - zondag 10 mei 2009 - 19:20   quote  deeplink  
Hebben we Timmer gezien? Blijft ie weer staan de eikel dat hij is.
Komt hij uit dan is er niets aan de hand. Nu verziekt hij de wedstrijd. Bij 0-1 is er niets aan de hand, maar 0-2 is wel wat anders. Hofland ........... ja volgend jaar beter andere club.
fey21
 fey21 - zondag 10 mei 2009 - 19:29   quote  deeplink  
Blom is een laffe hond

meer niet.

Cissé geel geven..ik vond het eerder rood
puffin
 puffin - zondag 10 mei 2009 - 19:57   quote  deeplink  
het zag al rood en geel, net de beelden teruggezien> Tiendalli wellicht uitgelokte rode kaart door Hadouir maar hoe dom kunnen Timmer en Tiendalli zijn?, Hofland terecht rood en WEGWEZEN nu. Derde rode kaart, tig x geel en tig x geblesseerd. Nutteloos om in Rotterdam te blijven.
Rovert
 Rovert - zondag 10 mei 2009 - 20:04   quote  deeplink  
Hoe haal je het toch in je hoofd om op de dag dat de patientjes van het Sophia Kinderziekenhuis in het stadion 'liedjes' met kanker er in te gaan zingen? Of oerwoudgeluiden te maken terwijl ons elftal voor de helft zwart is.......
puffin
 puffin - zondag 10 mei 2009 - 20:07   quote  deeplink  
schaamrood voor het spel maar ook voor het gedrag in het stadion, maar helaas soms ook voor het taalgebruik op deze site waar we toch proberen te discussieren over onze club?
Peer
 Peer - zondag 10 mei 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Blom was waanzinnig slecht. Blunder op blunder en zeer partijdig.
Diverse spelers waren net zo slecht; de Cler, Tiendalli, Hofland en Bruins hadden van mij eveneens afscheidsbloemen mogen krijgen. Timmer liet zien dat hij terecht vertrekt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 20:15   quote  deeplink  
Blom!!!! fuck you!!!! fuck you verry verry muuhuhuhuuuuuuuch!!!!!!
cause we hate what you do en we worden vreselijk moe!!!!
So fuck you!!! fuch you !!!! verry much

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2009 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - zondag 10 mei 2009 - 20:26   quote  deeplink  
Het was gewoon weer een "ouderwets" slecht Feyenoord wat ik vanmiddag heb gezien. Veel te tam begonnen aan de wedstrijd en dat gvd in de eigen Kuip waar toch weer de nodige supporters aanwezig waren. Het is gewoon schande! En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het dappere Volendam (wat wel aanvallend wilen spelen!) door de slappe instelling van Feyenoord uiteindelijk rechtstreeks degradeert! Heb er eigenlijk geen woorden voor, nou ja, eentje dan, .............................................................. SCHANDE !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2009 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 20:26 schreef sevillana het volgende:
Het was gewoon weer een "ouderwets" slecht Feyenoord wat ik vanmiddag heb gezien. Veel te tam begonnen aan de wedstrijd en dat gvd in de eigen Kuip waar toch weer de nodige supporters aanwezig waren. Het is gewoon schande! En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het dappere Volendam (wat wel aanvallend wilen spelen!) door de slappe instelling van Feyenoord uiteindelijk rechtstreeks degradeert! Heb er eigenlijk geen woorden voor, nou ja, eentje dan, .............................................................. SCHANDE !!!
In Volendam hebben ze nog paling en Jolanthe.In Kerkrade zijn de mijnen gesloten en hebben ze alleen Roda jc nog.Ik heb trouwens respect voor de supporters van Roda ze klapte voor elk elftaletje van Feyenoord die kampioen waren geworden alsof het hun eigen elftalentjes waren.Bij afscheid van Mols Green en Timmer stonden ze ook te klappen.Heel wat beter dan die Duitsers van Twente....
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Jammer voor dat palingdorp. Maar t zou me werkelijk worst zijn wie dr degradeert.
OK liefst Roda of ADO... Maar ja tis volendam.. jammer voor ze.
Mike-Fr
 Mike-Fr - zondag 10 mei 2009 - 20:44   quote  deeplink  
mocht er een investeerder komen die cisse en meeuwis zouden top zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:
Jammer voor dat palingdorp. Maar t zou me werkelijk worst zijn wie dr degradeert.
OK liefst Roda of ADO... Maar ja tis volendam.. jammer voor ze.
ADO?????
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2009 - 20:47   quote  deeplink  
Ja die had van mij dr ook uit gemogen.
Stelletje Paupers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:
Ja die had van mij dr ook uit gemogen.
Stelletje Paupers.
Paupers????
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 mei 2009 - 21:12   quote  deeplink  
tyfusdorp dat volendam, voetballen waar ze thuis horen.
Mike-Fr
 Mike-Fr - zondag 10 mei 2009 - 21:14   quote  deeplink  
dordrecht en excelsior erin zou top zijn
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 10 mei 2009 - 21:15   quote  deeplink  
hoho jumpertje , tyfusdorp ? nou, beetje minder mag wel hoor over me 2e dorpie , en volgens mij ben jij alle gezellige uitwedstrijden uit de jaren 80 en 90 vergeten met lekker zuipen op de Dijk , was super altijd! Dorp is niks mis mee , dat de club in de jupiler hoort daar kan ik dan nog wel inkomen.

wat voor tyfusdorp kom jij eigenlijk?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 21:12 schreef hotjumper het volgende:
tyfusdorp dat volendam, voetballen waar ze thuis horen.
Ja als je niet net zoals het hele dorp je stoepie 1x in de week boend zegt geen hond je gedag meer.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 10 mei 2009 - 21:17   quote  deeplink  
blablabla , slaat nergens op , en wat maakt dat uit als je er niet woont , de Dijk is altijd beregezellig en was jaren de enige club waar we met 2000 man lekker konden zuipen voor de wedstrijd!
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 mei 2009 - 21:31   quote  deeplink  
ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 mei 2009 - 21:32   quote  deeplink  
nou......tussen de borsten van yo;anthe zou ik niet erg vinden!!!!!!!hahahahaha
sevillana
 sevillana - zondag 10 mei 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 21:32 schreef Jappie_FEY het volgende:
nou......tussen de borsten van yo;anthe zou ik niet erg vinden!!!!!!!hahahahaha
ok, maar dan wel liever alive and kicking!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 21:17 schreef jantje 1974 het volgende:
blablabla , slaat nergens op , en wat maakt dat uit als je er niet woont , de Dijk is altijd beregezellig en was jaren de enige club waar we met 2000 man lekker konden zuipen voor de wedstrijd!
Heerenveen?????En Sparta hahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 mei 2009 - 21:36   quote  deeplink  
ik zou dr dan weer niet schoppen, wordt ik niet opgewonden van....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 mei 2009 - 21:38   quote  deeplink  
hahahahaha..........
sevillana
 sevillana - zondag 10 mei 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 21:36 schreef hotjumper het volgende:
ik zou dr dan weer niet schoppen, wordt ik niet opgewonden van....
alive and kicking, maar wel alles op z'n tijd natuurlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slechte scheidsrechters kunnen ook voor Feyenoord een dramatisch eind van de competitie opleveren









0.0064020