BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schoon schip maken ??????????????????????????????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Shinjinr1
 Shinjinr1 - dinsdag 05 mei 2009 - 12:46   quote  deeplink  
Hoe moet Feyenoord schoon schip gaan maken.

geef ideeen hieronder aan zodat deze gebundeld kunnen worden. En aageboden worden aan de directie ?

Kan niet zo wezen dat investeerders onze jeugd zoals Biseswar, Wijnaldum en Fer kopen en de winst na verkoop opstrijken.
Dan is Feyenoord binnen een paar jaar echt failliet
Tim89
 Tim89 - dinsdag 05 mei 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Als ze nou bvb biseswar kunnen verkopen aan een investeerder voor pak m beet 10miljoen"met als voorwaarde dat hij bij Feyenoord blijft spelen" zou ik dat nog geeneens zo heel raar vinden.

Hebben ze nu wat geld om te investeren en alsvast een behoorlijk bedrag voor deze speler. Dit is iig geen lening.Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze biseswar over een aantal jaar voor veel meer kunnen verkopen dan 10 miljoen.

Voor Fer en Wijnaldum is het een andere verhaal. Deze 2 kan je over een aantal jaar verkopen voor meer dan 15/20 miljoen en dat geld hebben de investeerders nu eenmaal niet.
R()b
 R()b - dinsdag 05 mei 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Hmmm zoals vele misschien al hebben gezegd.
Helemaal opnieuw beginnen.

Verkoop bijv: Vinken, Landzaat, Greene, Tiendalli, Guzman,

Gaan al weg: Timmer, Mols, Lucius,

Gewoon wat jeugd aanvullen : Schet, Pattinama, Pedro, Erasmus, Manteigna, Nieveld, Janota,

Koop een keeper : Veldhuizen (Constructie Hofs)

Geen Investeerders in de arm nemen , zo Nol Hendriks constructie wordt Feyenoord niet beter of rijker van.
Huur een verdediger en een spits van dat beetje transfer inkomsten die je heb.
En probeer te overwinteren in de UEFA Cup.
Volgens mij hebben we dan een goede basis gelegd wat mij betreft.
Al ben ik geen accountant of Financieel rekenwonder.
Tim89
 Tim89 - dinsdag 05 mei 2009 - 13:08   quote  deeplink  
Ik vind een Nol Hendriks constructie momenteel nog geeneens zo'n heel raar idee. Maar dan moeten ze dit niet met jeugdspelers doen, want deze moeten binnen een paar jaar voor het grote geld gaan zorgen.

Als ze nu bvb een Dani F. via deze constuctie kunnen halen hebben ze een speler wat ze niks kost terwijl ze geen geld hebben. Hierdoor kan je aan je team werken zo sportief weer hogerop te komen wat weer meer inkomstem met zich meebrengt. Als twijfel ik aan de kwaliteiten van Dani F.

Ik ben btw wel eerste jaars accountant
fey21
 fey21 - dinsdag 05 mei 2009 - 13:12   quote  deeplink  
http://www.nieuwsbladtransport.nl/nieuws/id19027-Rotterdam_kan_schip_schoon_maken.html

Rotterdam kan schip schoon maken ^^^

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door fey21 --
R()b
 R()b - dinsdag 05 mei 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 13:08 schreef Tim89 het volgende:
Ik vind een Nol Hendriks constructie momenteel nog geeneens zo'n heel raar idee. Maar dan moeten ze dit niet met jeugdspelers doen, want deze moeten binnen een paar jaar voor het grote geld gaan zorgen.

Als ze nu bvb een Dani F. via deze constuctie kunnen halen hebben ze een speler wat ze niks kost terwijl ze geen geld hebben. Hierdoor kan je aan je team werken zo sportief weer hogerop te komen wat weer meer inkomstem met zich meebrengt. Als twijfel ik aan de kwaliteiten van Dani F.

Ik ben btw wel eerste jaars accountant
Hahaha ok Tim :D
Het zou wel kunnen , maar dan een speler of 2 á 3 als constructie.
Maar niet je complete elftal wat je vaak ziet.
Maar voor de rest ook geen gek idee.
We moeten iig af van die certificaten bullshit.
Tim89
 Tim89 - dinsdag 05 mei 2009 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 13:13 schreef R()b het volgende:

[..]

Hahaha ok Tim :D
Het zou wel kunnen , maar dan een speler of 2 á 3 als constructie.
Maar niet je complete elftal wat je vaak ziet.
Maar voor de rest ook geen gek idee.
We moeten iig af van die certificaten bullshit.
Helemaal mee eens:)
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - dinsdag 05 mei 2009 - 13:34   quote  deeplink  
Ik denk dat op lange termijn Feyenoord beter af is als ze nu 'schoon schip maken' en een nieuwe weg inslaan. Kijk naar Arsenal en Barca, qua niveau niet te vergelijken met Eredivisie, maar wel bewijs van groot worden met jeugdige spelers die de kans krijgen om zich te ontwikkelen. Feyenoord voert nu een korte termijn beleid: relatief oudere spelers halen om nu mee te doen om de prijzen. Gelukkig (klinkt gek) voor de jeugd waren er veel blessures dit seizoen, jeugd die waarschijnlijk nooit een echte kans/voorkeur hadden gekregen boven de 'gevestigde namen'. Ik las vandaag in de krant dat Feyenoord met 7 spelers hofleverancier is van Jong Oranje onder 17 en met 6 spelers voor onder de 19! Daarnaast is de A1 kampioen geworden.

Dit zijn in mijn ogen de beste ingredienten die je kunt hebben in de crisis waar Feyenoord zich nu in bevindt: slechte resultaten, weinig geld voor verbetering. Zoals Sjininr.1 zegt: stapje terug doen is beter nu. Ik zeg: beleid kopieren van Arsenal: de jeugd met talent en potentie gewoon de kans geven en bouwen aan de toekomst zodat we in het nieuwe stadion ECHT in Europa mee kunnen doen. Jeugd kost weinig geld, maar kan wel hele hoop resulaten en eventueel centjes opleveren.

Je kunt succes niet bewerkstelligen door even zgn. goede/oude spelers te halen, misschien leuk voor 1 seizoen of een bekertje, maar verder niet. De meeste succesvolle clubs in NL(Heerenveen, FC Twente, FC Groningen en natuurlijk AZ) zijn op structurele, langere termijn naar de top geklommen en hebben aansluiting (overtreffing?) op de zgn. top3.

Feyenoord moet met Mario en Leo lef tonen en veel jeugd de kans geven (evt. jeugd scouten). Uiteraard met een Gio en Jon Dahl als vaderlijke leiders, daar is niets mis mee.

Feyenoord moet het imago krijgen waarbij jonge voetballertjes graag bij Feyenoord willen spelen en een reeele kans hebben om door te breken. Momenteel is het zo dat veel jeugdige talenten bijv. naar Sparta gaan omdat ze daar meer kans op slagen hebben. Als grootste club van Rotterdam en omstreken moet je juist een magneet zijn voor de allerbeste talenten uit Zuid Holland. Op die manier kan Feyenoord bouwen vanuit haar eigen opleiding naar betere sportieve prestaties en gezondere financiele positie waarbij supporters trots mogen zijn op de jonge garde die de harten veroveren van menig Feyenoord supporter en ons Feyenoord weer de naam en faam geven die het verdient!

Ik weet het, die weg is nog lang, maar wel haalbaar. Ondertussen blijf ik trouw m'n clubbie steunen met de hoop dat er ooit echte verandering/verbetering komt.. ik hoop het echt, want de mogelijkheden daar. Nu alleen nog hopen dat Mario, Leo, het bestuur en de zgn. investeerders dit ook inzien en aandurven. We zullen wel zien..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 mei 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 13:34 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Ik denk dat op lange termijn Feyenoord beter af is als ze nu 'schoon schip maken' en een nieuwe weg inslaan. Kijk naar Arsenal en Barca, qua niveau niet te vergelijken met Eredivisie, maar wel bewijs van groot worden met jeugdige spelers die de kans krijgen om zich te ontwikkelen. Feyenoord voert nu een korte termijn beleid: relatief oudere spelers halen om nu mee te doen om de prijzen. Gelukkig (klinkt gek) voor de jeugd waren er veel blessures dit seizoen, jeugd die waarschijnlijk nooit een echte kans/voorkeur hadden gekregen boven de 'gevestigde namen'. Ik las vandaag in de krant dat Feyenoord met 7 spelers hofleverancier is van Jong Oranje onder 17 en met 6 spelers voor onder de 19! Daarnaast is de A1 kampioen geworden.

Dit zijn in mijn ogen de beste ingredienten die je kunt hebben in de crisis waar Feyenoord zich nu in bevindt: slechte resultaten, weinig geld voor verbetering. Zoals Sjininr.1 zegt: stapje terug doen is beter nu. Ik zeg: beleid kopieren van Arsenal: de jeugd met talent en potentie gewoon de kans geven en bouwen aan de toekomst zodat we in het nieuwe stadion ECHT in Europa mee kunnen doen. Jeugd kost weinig geld, maar kan wel hele hoop resulaten en eventueel centjes opleveren.

Je kunt succes niet bewerkstelligen door even zgn. goede/oude spelers te halen, misschien leuk voor 1 seizoen of een bekertje, maar verder niet. De meeste succesvolle clubs in NL(Heerenveen, FC Twente, FC Groningen en natuurlijk AZ) zijn op structurele, langere termijn naar de top geklommen en hebben aansluiting (overtreffing?) op de zgn. top3.

Feyenoord moet met Mario en Leo lef tonen en veel jeugd de kans geven (evt. jeugd scouten). Uiteraard met een Gio en Jon Dahl als vaderlijke leiders, daar is niets mis mee.

Feyenoord moet het imago krijgen waarbij jonge voetballertjes graag bij Feyenoord willen spelen en een reeele kans hebben om door te breken. Momenteel is het zo dat veel jeugdige talenten bijv. naar Sparta gaan omdat ze daar meer kans op slagen hebben. Als grootste club van Rotterdam en omstreken moet je juist een magneet zijn voor de allerbeste talenten uit Zuid Holland. Op die manier kan Feyenoord bouwen vanuit haar eigen opleiding naar betere sportieve prestaties en gezondere financiele positie waarbij supporters trots mogen zijn op de jonge garde die de harten veroveren van menig Feyenoord supporter en ons Feyenoord weer de naam en faam geven die het verdient!

Ik weet het, die weg is nog lang, maar wel haalbaar. Ondertussen blijf ik trouw m'n clubbie steunen met de hoop dat er ooit echte verandering/verbetering komt.. ik hoop het echt, want de mogelijkheden daar. Nu alleen nog hopen dat Mario, Leo, het bestuur en de zgn. investeerders dit ook inzien en aandurven. We zullen wel zien..
Ik vind dit een goed verhaal,mocht Feyenoord deze weg gaan bewandelen neemt dat bij mij een hoop frustratie weg.
Ík heb namelijk geen enkele vertrouwen in deze investeerders die in de rij staan om Feyenoord zogenaamd te helpen.Spelers kopen en bij verkoop de centjes in je eigen zak duwen als wordt gesuggereerd.Nee dan kan er beter 12,5 procent woekerrente gevraagd worden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 05 mei 2009 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 20:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind dit een goed verhaal,mocht Feyenoord deze weg gaan bewandelen neemt dat bij mij een hoop frustratie weg.
Ík heb namelijk geen enkele vertrouwen in deze investeerders die in de rij staan om Feyenoord zogenaamd te helpen.Spelers kopen en bij verkoop de centjes in je eigen zak duwen als wordt gesuggereerd.Nee dan kan er beter 12,5 procent woekerrente gevraagd worden.
Zit wat in!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 mei 2009 - 20:20   quote  deeplink  
- bezem door het Maasgebouw (overhead omlaag)
- Minder activiteiten die niet met voetbal te maken hebben.
- Afbouwen van vage constructies waardoor niet alle transfer gelden rechtstreeks ten goede komen aan de club.
- Jeugdopleiding verder verbeteren en zorgen dat deze aantrekkelijk is voor jonge talenten van over de hele wereld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door hotjumper --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 mei 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 20:20 schreef hotjumper het volgende:
- bezem door het Maasgebouw (overhead omlaag)
- Minder activiteiten die niet met voetbal te maken hebben.
- Afbouwen van vage constructies waardoor niet alle transfer gelden rechtstreeks ten goede komen aan de club.
- Jeugdopleiding verder verbeteren en zorgen dat deze aantrekkelijk is voor jonge talenten van over de hele wereld.
Hoofdscout en de rest ontslaan omdat ze er nooit ingeslaagd zijn ook maar 1 toptalent te scouten .
Leo heeft een NEUS voor talent die red het wel alleen.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 05 mei 2009 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoofdscout en de rest ontslaan omdat ze er nooit ingeslaagd zijn ook maar 1 toptalent te scouten .
Leo heeft een NEUS voor talent die red het wel alleen.
Ik weet niet zeker of onze scouting wel zo slecht is
Er komen ook vaak talenten die veel andere clubs ook als een talent zien

Ik heb meer het idee dat de club talent afbreekt en de speler kapot maakt
Hoe vaak komt het niet voor dat een afgedankte speler bij ons de sterren van de hemel speelt bij een andere club?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 mei 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 20:31 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of onze scouting wel zo slecht is
Er komen ook vaak talenten die veel andere clubs ook als een talent zien

Ik heb meer het idee dat de club talent afbreekt en de speler kapot maakt
Hoe vaak komt het niet voor dat een afgedankte speler bij ons de sterren van de hemel speelt bij een andere club?
Klopt maar een Pranjic Suljemani Berg of Suares Dougles Sisè Arnautovic enzo enzo zijn spelers van de buiten categorie en die hebben wij al jaren niet gehad.Zulke spelers.......
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 05 mei 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoofdscout en de rest ontslaan omdat ze er nooit ingeslaagd zijn ook maar 1 toptalent te scouten .
Leo heeft een NEUS voor talent die red het wel alleen.
volgens mij doet de jeugdopleiding het anders niet zo slecht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 mei 2009 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 20:55 schreef Kadaver het volgende:

[..]

volgens mij doet de jeugdopleiding het anders niet zo slecht.
Scouting van F,jes en E,jes vinden plaats via talentendagen en uitschieters bij amateurs.Als je het zo wil bekijken dan kan je zeker af van het scoutingsapparaat.Dus geen aantallen reisjes meer per jaar naar Brasilié Argentinië Rusland enzo enzo name it......
Tussen de jeugd van nu zitten alleen binnenlandse talenten op Mantegga na dan.
Vertel mij eens wat moeten we dan met die scouts??
Coentje70
 Coentje70 - dinsdag 05 mei 2009 - 21:22   quote  deeplink  
Feyenoord moet verjo : hij/zij ziet het goed, dit is de enige weg.
Als je het goed volgt zie je dat de investeerders/ondernemers het zelfde willen , een financieel gezond Feyenoord(om te beginnen sluitende begroting, dus simpelweg niet meer uitgeven dan er binnenkomt) met eigen jeugd en spelers scouten als eerste en niet voor de hoofdprijs als tweede zoals laatste jaren.
De doorbraak van de vele jeugd dit seizoen is helaas geen beleid maar door blessures (godzijdank,sorry dat ik het zeg) gedwongen.
Als je de vele namen leest die het bestuur en technische staf wederom erbij willen hebben snappen ze het nog steeds niet en leren niet van fouten uit het verleden ,willen wederom veel nieuwe en meestal ouwe spelers terwijl huidige selectie gewoon goed is op een 2e spits na.
Als investeerders nu een zak geld op tafel gooien bij het bestuur is het binnen een dag weer op aan middelmatige of ouwe spelers welke nooit meer een euro opleveren en de schuld nog groter en gaat Feyenoord kapot.
Mischien nog wel groter probleem is dan dat onze vele talentvolle spelers wederom niet meer aan spelen toekomen en nooit verkoopwaarde op zullen leveren om van de gigantische schulden af te komen.
Met continuering van dit financiele beleid voorspel ik ook dat de knvb binnenkort in gaat grijpen.
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 05 mei 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Scouting van F,jes en E,jes vinden plaats via talentendagen en uitschieters bij amateurs.Als je het zo wil bekijken dan kan je zeker af van het scoutingsapparaat.Dus geen aantallen reisjes meer per jaar naar Brasilié Argentinië Rusland enzo enzo name it......
Tussen de jeugd van nu zitten alleen binnenlandse talenten op Mantegga na dan.
Vertel mij eens wat moeten we dan met die scouts??
Nou, ik denk dat je onderscheid moet maken. Als je stelt dat het scoutingsapparaat eruit moet, ben ik er niet mee eens gezien de talenten die we hebben en ook ooit gescout zijn, zij het bij de amateurs, zij het bij Sparta.

Als we kijken naar directe versterkingen, dan ben ik het 100% met je eens. Feyenoord kan heel veel leren van Heerenveen, PSV, Groningen en AZ. Waar we wel rekening mee moeten houden is, dat de directe aanwinsten hier niet de tijd en de kansen krijgen om te groeien zoals ze dat daar doen, omdat wij als publiek een hoogverwachtingspatroon hebben. Daarom is goed dat we nu accepteren dat we voorlopig geen top 3 zijn en dat we Been de kans geven om op te bouwen.
Maar goed... wie is de scout voor de directe versterkingen eigenlijk? Rinus Israels?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 mei 2009 - 21:50   quote  deeplink  
Michel Beukers is hoofdscout en ja Rinus is er 1 Kiprich is er 1 in Hongarijen en had Dudzak aangeboden bij Feyenoord maarja was niet veel bijzonders volgens het apparaat.
Laat Leo straks z`n gaan maar gaan dan komt het goed.Galassek Trabelsi Zlatan Maxwel waren de laatste spelers die Leo haalden.
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 mei 2009 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 12:59 schreef R()b het volgende:
Hmmm zoals vele misschien al hebben gezegd.
Helemaal opnieuw beginnen.

Verkoop bijv: Vinken, Landzaat, Greene, Tiendalli, Guzman,

Gaan al weg: Timmer, Mols, Lucius,

Gewoon wat jeugd aanvullen : Schet, Pattinama, Pedro, Erasmus, Manteigna, Nieveld, Janota,

Koop een keeper : Veldhuizen (Constructie Hofs)

Geen Investeerders in de arm nemen , zo Nol Hendriks constructie wordt Feyenoord niet beter of rijker van.
Huur een verdediger en een spits van dat beetje transfer inkomsten die je heb.
En probeer te overwinteren in de UEFA Cup.
Volgens mij hebben we dan een goede basis gelegd wat mij betreft.
Al ben ik geen accountant of Financieel rekenwonder.
Nog maar eens; Hmmmm. Theoretisch gezien een aardige geste, maar, ook al enig idee welke clubs in aanmerking komen om die door jou vermelde spelers over te nemen, en wat zou het bij elkaar moeten of kunnen opbrengen volgens jou?
Wat betreft het idee keeper (constructie Hofs) denk ik meer aan spits Wolfswinkel (constructie Hofs) maar daar zal dan ook wel wat geld bijgelegd moeten worden vrees ik.
Mocht Dudek idd graag terug willen komen, prima, de opvolging hebben we al in huis (Mulder/Darley).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door sevillana --
puffin
 puffin - dinsdag 05 mei 2009 - 23:04   quote  deeplink  
schoon schip maken... de SS Rotterdam is voor 200 miljoen euro in de renovatie gegooid. Een mooi bedrag dat Feyenoord ook wel had willen binnenhalen. Misschien eens contact leggen met de Woonbron, de 'gulle gevers' van het stoomschip.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 mei 2009 - 10:38   quote  deeplink  
HAHAHAHAHA........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 23:04 schreef puffin het volgende:
schoon schip maken... de SS Rotterdam is voor 200 miljoen euro in de renovatie gegooid. Een mooi bedrag dat Feyenoord ook wel had willen binnenhalen. Misschien eens contact leggen met de Woonbron, de 'gulle gevers' van het stoomschip.
Ik wil in de trant van de titel even een correctie geven op stoomschip naar schoonschip!!! Hahahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 mei 2009 - 15:06   quote  deeplink  
hahahahahaha
FFAN
 FFAN - vrijdag 08 mei 2009 - 07:50   quote  deeplink  
Volgens mij moet je de Feyenoord jeugd onder gewone club contracten laten werken met de winst voor feyenoord. De begroting moet gericht zijn op besparingen tot de schuld weg is(duurt nog wel even dus) Nieuwe spelers via externe bronnen aantrekken die eigenaar zijn van de speler maar ook voor een groot deel of helemaal het salaris betalen. Winsten zijn dan voor de externe financiers. Dt klinkt toch niet zo heel moeilijk.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 mei 2009 - 11:01   quote  deeplink  
daar schiet je dus geen fuck mee op.
FFAN
 FFAN - vrijdag 08 mei 2009 - 12:50   quote  deeplink  
Eens maar ik denk niet dat het veel anders gaat lopen. Het liefste heb ik ook een rijke fan die het gat helemaal dicht en ook nog eens vijftig miljoen geeft. En zijn enigste eis is echte voetbalmensen aan de top en verder geen boemoeienis met Feyenoord. Als jij hem kan vinden graag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schoon schip maken ??????????????????????????????









0.0066938