BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pranjic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 05 mei 2009 - 17:40   quote  deeplink  
Pranjic: 'Feyenoord is in mijn ogen een erg grote club' Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 5-mei-2009 17:26

Door Arjan Nowee

Danijel Pranjic (27, foto) nam zich voor gevaarlijker te worden. Dat lukt, getuige zijn zestien doelpunten, alleraardigst. De middenvelder van SC Heerenveen hoopt vurig op een transfer. “Dit is het beste moment”, zegt de Kroaat in de nieuwe Sportweek.

Je eerste ‘gesprek’ met Ajax-coach Marco van Basten heb je al achter de rug.
“Dat was meer een grapje. Ik was een keer bij Miki (Miralem Sulejmani, red.) gaan kijken en na de wedstrijd kwam Van Basten naar me toe en vroeg of ik al had getekend. ‘Voor wie?’ antwoordde ik. ‘Voor Ajax,’ zei hij. Dat is eigenlijk het hele verhaal.”

Wil jij wel naar een andere Nederlandse club?
“Ik sta open voor elk gesprek. PSV is een grote club, net als Ajax en Feyenoord. AZ is nu dan wel kampioen, maar ik wil naar een topclub. In Nederland blijven dan alleen PSV, Ajax en Feyenoord over. Maar Feyenoord kan me niet betalen en van PSV is dat ook nog maar de vraag. Op dit moment is alleen Ajax in staat om grote transfersommen te betalen. Maar dan heb ik het alleen over Nederland, hè.”

Je zult het vast jammer vinden dat Feyenoord die financiële armslag niet heeft, want je vindt het een mooie club.
“Feyenoord is in mijn ogen een erg grote club. Kijk naar het stadion, de supporters. Die supporters mag ik erg graag. Als ik de kans krijg om naar Feyenoord te gaan, zou ik ‘ja’ zeggen.”

LATEN DE INVESTEERDERS EN HET BESTUUR HIER MAAR EENS OP INHAKEN!!
Ron
 Ron - dinsdag 05 mei 2009 - 17:46   quote  deeplink  
Das duidelijk!als het waar is (lol) kopen die pranjic samen met koef!das pas het begin!en dan willen we beerens er ook bij!

FEYENOORD FOREVER!
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 05 mei 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 17:46 schreef Ron het volgende:
Das duidelijk!als het waar is (lol) kopen die pranjic samen met koef!das pas het begin!en dan willen we beerens er ook bij!

FEYENOORD FOREVER!
[/quote/]

Beerens is te duur en heeft totaal geen zin, want Been zweert bij Slory.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door johan mansveld --
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 05 mei 2009 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 17:48 schreef johan mansveld het volgende:
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 17:46 schreef Ron het volgende:
Das duidelijk!als het waar is (lol) kopen die pranjic samen met koef!das pas het begin!en dan willen we beerens er ook bij!

FEYENOORD FOREVER!

Beerens is te duur en heeft totaal geen zin, want Been zweert bij Slory.
john verschuur
 john verschuur - dinsdag 05 mei 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Tja, er zijn genoeg gegadigden die bij onze mooie club willen spelen, vooral gezien de antoerage om de club, maar als het budget niet toereikend genoeg is dan houdt het op! Ik denk dat de grote sponsers afwachten of we volgend jaar Europa in gaan, in dat geval wordt er een hoop mogenlijk denk (en hoop) ik
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 05 mei 2009 - 17:57   quote  deeplink  
Raar tijdstip van dat bericht. Dit is rechtstreeks uit een artikel van VI van februari zoiets.

Op Pranjic hoef je niet te hopen, dit gaat naar Liverpool, mocht die eruit komen met Heerenveen.
dennis
 dennis - dinsdag 05 mei 2009 - 17:58   quote  deeplink  
Echt jammer dat Feyenoord het geld niet heeft want als je dit zo leest hebben we volgend seizoen misschien pranjic in de selectie..
kvy
 kvy - dinsdag 05 mei 2009 - 18:15   quote  deeplink  
Als dat accoord er binnekort is met die inversteerders
dan is het toch wel mogelijk om pranjic naar de kuip te halen ?
Beenhakker gaf zelf aan spelers in die leeftijdscatogerie te willen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 mei 2009 - 18:53   quote  deeplink  
weer een middenvelder????

misschien willen ze hem ruilen als Feyenoord De Cler, Lamzaad, Bieseswar in de deal gooit.
R()b
 R()b - dinsdag 05 mei 2009 - 19:04   quote  deeplink  
HALLO WORDT ALLEMAAL FF WAKKER!!!!!!!!!!!!!!!
Dit jaar wordt hij al 29 jaar!!!!
Wil je zoveel geld uitgeven aan een bejaarde??
Die weer niets opleverd???
Net nadat er zoveel gezeik is door iedereen hier over oude spelers.

Als een investeerder hem koopt prima , Feyenoord krijgt dan zowiezo al niets.
Maar zelfs een investeerder is niet achterwaarts van de trap gedondert , om zoveel geld voor een speler van Heerenveen te betalen. (die ons weer uitlachen)
Want Heerenveen heeft bezopen prijzen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 05 mei 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 18:53 schreef hotjumper het volgende:
weer een middenvelder????

misschien willen ze hem ruilen als Feyenoord De Cler, Lamzaad, Bieseswar in de deal gooit.
dat lijkt me wel een goeie deal eigenlijk.................bespaar je nog een miljoen aan salaris ook
Peer
 Peer - dinsdag 05 mei 2009 - 19:38   quote  deeplink  
Eind vorig jaar wilde hij alleen maar naar 020!! Het kan verkeren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 05 mei 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Leuk als hij zou komen!!! MAAR VAN WELK GELD?????
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 mei 2009 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 19:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Leuk als hij zou komen!!! MAAR VAN WELK GELD?????
idd, helaas geen munten beschikbaar. maar dan daarbij, tegen clubs als Liverpool kunnen we gewoon niet opbieden.
zeer waarschijnlijk weer een van de vele zinloze topics dit.
derq
 derq - woensdag 06 mei 2009 - 03:48   quote  deeplink  
HEY, ik ben degene die een tijd geleden zei: "ik heb met pranjic gesproken, en hij wil heel graag naar feyenoord..." Heerenveen wou vorige zomer 9 miljoen, feyenoord heeft 5 geboden, maar kon zich niet meer veroorloven...

ik heb dit inderdaad niet gelijk gemeld, maar wel vrij vroeg! dus kom niet aan met zeikerij dat dit gelul is, want ik weet persoonlijk hoe graag danijel naar feyenoord wil! Hij heeft mij dit in de sneekweek verteld, net nadat bekend was dat miralem, die overigens ook HEEL graag naar feyenoord wou, naar ajax ging.
ik zeg dit niet voor niets, pranjic wil naar feyenoord!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 06 mei 2009 - 04:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 03:48 schreef derq het volgende:
HEY, ik ben degene die een tijd geleden zei: "ik heb met pranjic gesproken, en hij wil heel graag naar feyenoord..." Heerenveen wou vorige zomer 9 miljoen, feyenoord heeft 5 geboden, maar kon zich niet meer veroorloven...

ik heb dit inderdaad niet gelijk gemeld, maar wel vrij vroeg! dus kom niet aan met zeikerij dat dit gelul is, want ik weet persoonlijk hoe graag danijel naar feyenoord wil! Hij heeft mij dit in de sneekweek verteld, net nadat bekend was dat miralem, die overigens ook HEEL graag naar feyenoord wou, naar ajax ging.
ik zeg dit niet voor niets, pranjic wil naar feyenoord!
Ken je hem goed of heb je hem toen eenmalig daarover gesproken?
Hij zou van mening veranderd kunnen zijn?!?
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 06 mei 2009 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2009 - 19:04 schreef R()b het volgende:
HALLO WORDT ALLEMAAL FF WAKKER!!!!!!!!!!!!!!!
Dit jaar wordt hij al 29 jaar!!!!
Wil je zoveel geld uitgeven aan een bejaarde??
Die weer niets opleverd???
Net nadat er zoveel gezeik is door iedereen hier over oude spelers.

Als een investeerder hem koopt prima , Feyenoord krijgt dan zowiezo al niets.
Maar zelfs een investeerder is niet achterwaarts van de trap gedondert , om zoveel geld voor een speler van Heerenveen te betalen. (die ons weer uitlachen)
Want Heerenveen heeft bezopen prijzen.
Bejaarde? Hij kan nog 5 jaar mee. Er is geen geld, maar stel dat we hem kunnen kopen, dan kun je hem over 2 jaar echt nog wel voor veel geld kwijt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door Pietje1 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 09:27   quote  deeplink  
word iedereen boven de 25 tegenwoordig een bejaarde genoemd???? Van 25 tot ongeveer dertig zijn de beste jaren van een voetballer!!!!! Een speler als Pranjic kan overigens ook nog en paar jaar na zijn dertigste belangrijk zijn voor Feyenoord. Toekomst kijken is goed. (70%) Maar er is ook nog een nu!!!(30%) Moet natuurlijk wel goed bekeken worden of we er in de toekomst door het nu niet slechter op worden. Ik denk dat Pranjic alleen een verbetering voor nu en de toekomst zou zijn. Is alleen een feit dat je een Biseswar dan niet had moeten verlengen. Pranjic moet dan namelijk wel spelen en er zijn meer jonge spelers voor die positie. Maar hij is toch niet haalbaar!! Plus dat Biseswar ook steeds meer een teamspeler word dus belangrijker!!! Ik voorzie een goede toekomst met Biseswar op links en Slory (in vorm) op rechts.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door Feyenoord till i die --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 mei 2009 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 09:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:
word iedereen boven de 25 tegenwoordig een bejaarde genoemd???? Van 25 tot ongeveer dertig zijn de beste jaren van een voetballer!!!!! Een speler als Pranjic kan overigens ook nog en paar jaar na zijn dertigste belangrijk zijn voor Feyenoord. Toekomst kijken is goed. (70%) Maar er is ook nog een nu!!!(30%) Moet natuurlijk wel goed bekeken worden of we er in de toekomst door het nu niet slechter op worden. Ik denk dat Pranjic alleen een verbetering voor nu en de toekomst zou zijn. Is alleen een feit dat je een Biseswar dan niet had moeten verlengen. Pranjic moet dan namelijk wel spelen en er zijn meer jonge spelers voor die positie. Maar hij is toch niet haalbaar!! Plus dat Biseswar ook steeds meer een teamspeler word dus belangrijker!!! Ik voorzie een goede toekomst met Biseswar op links en Slory (in vorm) op rechts.
pro biseswar aan het worden?????hahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 11:45   quote  deeplink  
Zijn allergrootste minpunt was zijn ego mentaliteit en die zie ik steeds meer verdwijnen!! Hij heeft in de afgelopen wedstrijden meer assists gegeven dan in de rest van het seizoen!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 mei 2009 - 11:58   quote  deeplink  
dat is zeker waar idd............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 14:46   quote  deeplink  
Doe wel gek maar ben het niet!! hahahahaahaha!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 mei 2009 - 14:47   quote  deeplink  
De verlening van Bieseswar vind ik alleen gunstig omdat je dan nog wat geld krijgt als hij vertrekt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Als hij deze lijn voortzet kan hij nog wel goede dingen doen voor Feyenoord waardoor zijn transfersom alleen maar hoger komt te liggen!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 mei 2009 - 15:11   quote  deeplink  
ZEKER!!!!!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 15:40   quote  deeplink  
Nogmaals!! Ik doe wel gek maar ben het niet!! hahahahaahaa!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 mei 2009 - 16:01   quote  deeplink  
je weet wel goed de schijn op te houden
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 mei 2009 - 17:19   quote  deeplink  
hahahahaha...........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pranjic









0.0061280