BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Speleroverschot voor bepaalde posities!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 09:57   quote  deeplink  
Voor de vleugels en de plaats achter de spits hebben we een spelersoverschot.

Ik noem : Biseswar (vleugel), Slory (vleugel), Tomasson (achter spits), Bruins (achter spits), Wijnaldum (achter spits, vleugel), de Guzman (achter spits, vleugel), Vincken (vleugel), Pattinama (vleugel), Janota (achter spits, vleugel), Pedro (vleugel).

Ik zal er misschien nog wel een vergeten. Ik denk dat er hier best een paar van mogen vertrekken. Scheelt weer geld en het levert natuurlijk geld op! Er van uitgaande dat Been niet wil dat Slory en Bruins vertrekken zie ik zelf het liefste twee vertrekken: de Guzman en Vincken. Wijnaldum zou voor mij alleen een optie zijn als er minimaal 15 miljoen geboden word. In de rest zit de toekomst en leveren nu bijna niets op en kosten ook bijna niets. (Tomasson uitgezonderd maar is voor mij geen punt van discussie). Ziet iemand dit anders????
qwerto
 qwerto - woensdag 06 mei 2009 - 10:05   quote  deeplink  
de guzman : bijtekenen
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 06 mei 2009 - 10:13   quote  deeplink  
De laatste 4 kunnen verhuurd worden, maar absoluut niet verkocht.

Constructie van Wolfwinkel voor Hofs en dan pattinama 1 jaar verhuren aan Vitesse bijvoorbeeld.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 10:17   quote  deeplink  
@ qwerto. Aan de ene kant wel maar je krijgt dan het verhaal dat er altijd en te goede speler voor de bank wel op de bank zit!!! Kan je beter geld voor hem vangen met onze huidige financiele situatie!!! bij de rest van de jonge spelers zit ook genoeg potentie maar dan moeten ze ook wel eens aan spelen toe komen in het eerste. Kans is bij het blijven van de Guzman gering. Als ik kijk naar de toekomst en de eventuele financiele vooruitgang denk ik dat het beter is als we hem verkopen!!! Zeker omdat de jongere spelers dan ook meer kans krijgen om financieel en voetballend meer waard te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 10:13 schreef johan mansveld het volgende:
De laatste 4 kunnen verhuurd worden, maar absoluut niet verkocht.

Constructie van Wolfwinkel voor Hofs en dan pattinama 1 jaar verhuren aan Vitesse bijvoorbeeld.
Is ook geen slecht idee!! Wat vind je van de verkoop van die andere twee??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door Feyenoord till i die --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 mei 2009 - 11:57   quote  deeplink  
net of we geen overschot aan middelvelder hebben.......................
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 06 mei 2009 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 10:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Is ook geen slecht idee!! Wat vind je van de verkoop van die andere twee??
Kan te vroeg zijn natuurlijk, wil ze eerst wel eens een jaar bij een eredivisieclub aan de slag zien.
R()b
 R()b - woensdag 06 mei 2009 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 09:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Voor de vleugels en de plaats achter de spits hebben we een spelersoverschot.

Ik noem : Biseswar (vleugel), Slory (vleugel), Tomasson (achter spits), Bruins (achter spits), Wijnaldum (achter spits, vleugel), de Guzman (achter spits, vleugel), Vincken (vleugel), Pattinama (vleugel), Janota (achter spits, vleugel), Pedro (vleugel).

Van jou namen kan je al 2 schrappen.
De Guzman wil niet bijteken met 1 jaar contract over , dus lekker verkopen die hap.
Vincken mag onderhand ook wel weg.
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 06 mei 2009 - 12:35   quote  deeplink  
Waarom heb ik het donkerbruine vermoeden dat slory de verrassing van het komende seizoen gaat worden, Been is helemaal waus van hem.....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 12:10 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Kan te vroeg zijn natuurlijk, wil ze eerst wel eens een jaar bij een eredivisieclub aan de slag zien.
Bedoelde met de verkoop van de Guzman en Vincken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 12:27 schreef R()b het volgende:

[..]

Van jou namen kan je al 2 schrappen.
De Guzman wil niet bijteken met 1 jaar contract over , dus lekker verkopen die hap.
Vincken mag onderhand ook wel weg.
Dat is wat ik ook al schreef!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 11:57 schreef Jappie_FEY het volgende:
net of we geen overschot aan middelvelder hebben.......................
Overschot middenvelders???? Landzaat, Gio, El Ahmadi, Fer en eventueel Leerdam. Leerdam een jaartje verhuren en dan heb je de twee centrale middenvelder posities dubbel bezet. Zoals het hoort. Denk dat jij mijn eerste post niet goed gelezen hebt. De spelers die hier omschreven staan zijn in principe allemaal middenvelders alleen niet voor centraal op het middenveld. Alhoewel de Guzman, Wijnaldum en Bruins dat ook op zich zouden kunnen nemen. Zijn alleen veel geschikter voor de andere posities. Vleugels en man achter de spits zijn tegenwoordig allemaal spelers die tegenwoordig aanvallend ingestelde middenvelders zijn.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 mei 2009 - 13:14   quote  deeplink  
Bieseswar mag van mij verkocht worden, als Been het tandem Slory Bruins weer aan de praat krijgt dan is ie overbodig.
Als de Guzman niet bijtekend ook weg doen. Vincken in vorm is 1 van de beste buitenspelers die we gehad hebben. Lamzaad mag van mij sowieso weg was al overbodig toen ie aangetrokken werd. de cler mag van mij ook weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door hotjumper --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 mei 2009 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 13:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Overschot middenvelders???? Landzaat, Gio, El Ahmadi, Fer en eventueel Leerdam. Leerdam een jaartje verhuren en dan heb je de twee centrale middenvelder posities dubbel bezet. Zoals het hoort. Denk dat jij mijn eerste post niet goed gelezen hebt. De spelers die hier omschreven staan zijn in principe allemaal middenvelders alleen niet voor centraal op het middenveld. Alhoewel de Guzman, Wijnaldum en Bruins dat ook op zich zouden kunnen nemen. Zijn alleen veel geschikter voor de andere posities. Vleugels en man achter de spits zijn tegenwoordig allemaal spelers die tegenwoordig aanvallend ingestelde middenvelders zijn.
daar heb je achteraf idd toch wel gelijk in eigenlijk...............

(had je 1e post wel gelezen)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 14:44   quote  deeplink  
Is wel een ander verhaal als je naar een 4-4-2 opstelling gaat met Koevermans naast Makaay. Dan krijg je waarschijnlijk een ruit op het middenveld en heb je er wel teveel. Dan is Landzaat diegene die kan vertrekken. Gio als lincksback en heb je Fer en el Ahmadi voor de verdedigende middenveld plaats. Misschien dan ook een optie om de Cler te verkopen en jeugdspeler voor lincksbackpositie toe te voegen als reserve. Zou een erg goede constructie zijn voor de salarishuishouding. Of is iemand dat met mij oneens??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 15:45   quote  deeplink  
Niemand oneens met mij??? Wat een wonder!!! hahahaha!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 mei 2009 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 15:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Niemand oneens met mij??? Wat een wonder!!! hahahaha!!
nee want dan wordt je weer kwaad en dat willen we niet natuurlijk
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 06 mei 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 14:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is wel een ander verhaal als je naar een 4-4-2 opstelling gaat met Koevermans naast Makaay. Dan krijg je waarschijnlijk een ruit op het middenveld en heb je er wel teveel. Dan is Landzaat diegene die kan vertrekken. Gio als lincksback en heb je Fer en el Ahmadi voor de verdedigende middenveld plaats. Misschien dan ook een optie om de Cler te verkopen en jeugdspeler voor lincksbackpositie toe te voegen als reserve. Zou een erg goede constructie zijn voor de salarishuishouding. Of is iemand dat met mij oneens??
Ik ben het hier helemaal mee eens
In een ander topic heb ik dit ook al gesuggereerd
Ik denk echt dat het zo gaat gebeuren
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 mei 2009 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 16:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee want dan wordt je weer kwaad en dat willen we niet natuurlijk
WHAHAHAHAHA.............maar is wel waar!!!!!!hahahaaha
joepje3
 joepje3 - woensdag 06 mei 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Ik vrees dat ik dan toch de eerste ben die het (deels) met je oneens is. Ik bedoel maar: Pedro, Janota en Pattinama zijn talenten maar nog absoluut niet geschikt om 34 wedstrijden per jaar in Feyenoord 1 te spelen. Daarnaast is het nog maar de vraag of Vincken ooit op zijn niveau terugkomt. In dat geval vallen er al 4 spelers af.

Daarnaast is het volkomen normaal dat je alle posities dubbel bezet hebt. Bij een wissel moet je niet ineens enorm op kwaliteit achteruit gaan namelijk. Ik denk dus dat alle spelers behalve Slory (vind ik te weinig kwaliteit hebben so far) mogen blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door joepje3 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 mei 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 16:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee want dan wordt je weer kwaad en dat willen we niet natuurlijk
Wat ben jij tegenwoordig vijandig tegen mij???? Ben helemaal niet zo snel kwaad!! Ik neem alleen geen blad voor de mond. Zou iedereen eens moeten doen!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 mei 2009 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 18:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wat ben jij tegenwoordig vijandig tegen mij???? Ben helemaal niet zo snel kwaad!! Ik neem alleen geen blad voor de mond. Zou iedereen eens moeten doen!!!!
hehe dat duurde lang voor je reageerde hahahahahahahahahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 mei 2009 - 19:05   quote  deeplink  
bah bah!!! hahahahahahaha!!!
Peer
 Peer - donderdag 07 mei 2009 - 19:35   quote  deeplink  
Slory, Bruins, Vincken, de Guzman en de Cler mogen vetrekken.
Hofland en Landzaat zijn twijfelgevallen. Voor elk duo wat vertrekt één versterking halen, dus doorselecteren. Rest met jeugd aanvullen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 mei 2009 - 19:44   quote  deeplink  
Slory en Bruins kan je vergeten met Been!!! vraag me af wat jij leest??/ In ieder geval niet de berichten in deze topic!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 07 mei 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 19:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Slory en Bruins kan je vergeten met Been!!! vraag me af wat jij leest??/ In ieder geval niet de berichten in deze topic!!!
hij kan er ook niks aan doen dat ie onder een steen slaapt..................
pietfeyen
 pietfeyen - donderdag 07 mei 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Ik ben ervoor als bruno silva komt ipv dani fernandez
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 mei 2009 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 19:35 schreef Peer het volgende:
Slory, Bruins, Vincken, de Guzman en de Cler mogen vetrekken.
Hofland en Landzaat zijn twijfelgevallen. Voor elk duo wat vertrekt één versterking halen, dus doorselecteren. Rest met jeugd aanvullen.
was wel benieuwd naar je redenatie tot ik bij de regel kwam dat lamzaad een twijfelgeval was. Dan kan ik je echt niet meer serieus nemen. die moet gewoon oprotten.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 08 mei 2009 - 15:34   quote  deeplink  
inderdaad!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Speleroverschot voor bepaalde posities!!!









0.0068581